quote:
Dus, ondanks dat ze het betreurt, wel alle begrip?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]Ze maakt het van dichtbij mee en we hebben altijd open kaart gespeeld.
Babyquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:47 schreef Ynske het volgende:
Zo nog 73 minuten werken, dan betaalde lunch van mn baas verorberen en op naar mn vriendinnetje baby snuiven.
whahaha. heb je een foto van je hond Piet?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Geef Matroos hond wel eens een runderoor, met vel. Heel trots loopt ie daarmee rond. Buurvrouw keek ietwat vreemd toen die vroeg wat Matroos Hond daar had, ik zei een koeienoor, wat er van over is. Ze dacht dat ik bedoelde dat de hond een koe te pakken had genomen
Pass je nummer even, dan bellen we welquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]Ze maakt het van dichtbij mee en we hebben altijd open kaart gespeeld.
Ondertussen nog steeds geen telefoon gehad![]()
Ik vind t heerlijk om te tutten met de kleintjes van mn vriendinnenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Baby![]()
![]()
Mijn eierstokken beginnen een beetje te werken geloof ik. Heb op vakantie ook al een knuffel gekocht die echt helemaal fantastisch is voor als we ooit een kindje mogen krijgen. te treurig gewoon
Join the club. Mja, dat zal de leeftijd wel zijn hè.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:51 schreef kanovinnie het volgende:
Kinderen vind ik tof, ben niet voor niets trainer/jeugdbestuurslid. Maar zelf kinderen? Neuh, nog niet.
Nou, moet zeggen dat ik uberhaupt niet weet of ik kinderen wil... Als ik zie dat ik nu eigenlijk al tijd te kort kom om alles te doen wat ik wil dan weet ik niet of daar een kind (of twee) bij past. En financieel is het ook een aderlating.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:52 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Join the club. Mja, dat zal de leeftijd wel zijn hè.
Had je twee jaar terug moeten aankloppen mutsquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik vind t heerlijk om te tutten met de kleintjes van mn vriendinnen
Maar voor mezelf zit t er voorlopig nog niet in.
iets met alle wereldmannen zijn al bezet
Ze snapt het, en we zijn nog te kort bij elkaar om dat nu al een serieus iets te laten worden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:49 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dus, ondanks dat ze het betreurt, wel alle begrip?
Dan had je die ene vrucht die je had geplukt, niet moeten laten vallen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, moet zeggen dat ik uberhaupt niet weet of ik kinderen wil... Als ik zie dat ik nu eigenlijk al tijd te kort kom om alles te doen wat ik wil dan weet ik niet of daar een kind (of twee) bij past. En financieel is het ook een aderlating.
Maja, eerst maar iemand vinden om kinderen te maken. Ze schijnen niet aan de bomen te groeien.
Hoezo? Moet ik een kind krijgen met iemand waarmee het toch niet zo goed klikt als je denkt? En daarna gaan scheiden?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:54 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dan had je die ene vrucht die je had geplukt, niet moeten laten vallen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Had je twee jaar terug moeten aankloppen muts
[..]
Zeg nooit nooit
Ik pest jequote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo? Moet ik een kind krijgen met iemand waarmee het toch niet zo goed klikt als je denkt? En daarna gaan scheiden?
Ik maak op een afstand mee hoe dat met Merlijn gaat. Dat hoeft bij mij niet.
Ik heb een vriend, woon samen en alles maar ik heb altijd geroepen ik wil eerst trouwen. En gezien mijn vriend al heel vaak over trouwen is begonnen maar nog steeds niks gevraagd heeft wachten we nog maar even ^^quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik vind t heerlijk om te tutten met de kleintjes van mn vriendinnen
Maar voor mezelf zit t er voorlopig nog niet in.
iets met alle wereldmannen zijn al bezet
Zei de gek...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:57 schreef kanovinnie het volgende:
Ik nam het ook al niet al te serieus, immers bljif je zo'n sonygeek.
Je kan natuurlijk ook gewoon laten zien dat je een moderne vrouw bent en zelf het initiatief nemen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb een vriend, woon samen en alles maar ik heb altijd geroepen ik wil eerst trouwen. En gezien mijn vriend al heel vaak over trouwen is begonnen maar nog steeds niks gevraagd heeft wachten we nog maar even ^^
Heb er weleens aan gedacht maar dat is niks voor mij. Terwijl ik verder best modern ben. maar ergens heb ik toch dat sprookje in mijn hoofd met dat mijn vriend me vraagt. En dat hoeft dan nog niet eens super romantisch hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:59 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon laten zien dat je een moderne vrouw bent en zelf het initiatief nemen.
Vind ik ook. al moet ik dat niet te hardroepen, anders heb ik er straks eentje op 1 knie. (nee, niet op twee....quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:59 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon laten zien dat je een moderne vrouw bent en zelf het initiatief nemen.
Afschrijvenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb er weleens aan gedacht maar dat is niks voor mij. Terwijl ik verder best modern ben. maar ergens heb ik toch dat sprookje in mijn hoofd met dat mijn vriend me vraagt. En dat hoeft dan nog niet eens super romantisch hoor.
Bij onze vakantie op La Palma hadden heel veel vrienden zo iets van die komt thuis met een ring om haar vinger. En hoe harder ze dat gaan roepen des te meer mijn vriend zoiets heeft van echt niet ^^
Ik vraag er zelf ook niet om hoor. Heb hem ooit op zijn vraag laten zien wat ik mooi vind aan ringen en dat is het.
Hij zal wel komen als niemand het verwacht. En dat is ook het mooiste. Maar ook hierbij heb geen haast ben pas 24.. Oke vriend is bijna 30 ^^
Aanhouden als toyboy een optie?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ja maar ik vind hem wel lief enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |