SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Eleiko op 16-01-2014 12:30:37 ]Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Voor Zumba en XCOquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:50 schreef Eleiko het volgende:
Dit schijnt wetenschappelijk onderzocht de beste workout playlist te zijn:
http://newsfeed.time.com/(...)te-workout-playlist/
Misschien voor als je al Viva-lezend op de adductor en abductor gaat zitten???
quote:3. Hadia & Khemaies
In deze aflevering komt de geliefde van een Nederlandse vrouw naar ons land in plaats van andersom. Hadia is half Tunesisch en heeft in Tunesië gewerkt als reisleidster. Ze kwam hierdoor wekelijks in een grote discotheek waar Khemaies beveiliger was
Wat is er niet duidelijk voor je?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:51 schreef Curlbrah het volgende:
http://eld.physics.leiden(...)1-09-2014_RHN7mv.gif
srs?
Zo'n dom programma. Gaan ze in het buitenland bij hun vriend/vriendin wonen, komen ze na een half jaar terug "omdat de cultuur zo anders is."quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:54 schreef Eleiko het volgende:
Vanavond even NET5 kijken: Grenzeloos verliefd gaat over een BB-ende Tunesier die een Nederlands mokkel aan de haak geslagen heeft.
[..]
Gewoon die gif op de uniserver deponerenquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:51 schreef Curlbrah het volgende:
http://eld.physics.leiden(...)1-09-2014_RHN7mv.gif
srs?
True: een soort "Ik vertrek" voor vrouwen met rammelende eierstokken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:55 schreef Champy het volgende:
[..]
Zo'n dom programma. Gaan ze in het buitenland bij hun vriend/vriendin wonen, komen ze na een half jaar terug "omdat de cultuur zo anders is."
lolquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gewoon die gif op de uniserver deponeren
Is dat Laura?quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:13 schreef G.R.S. het volgende:
Gtst is zo gay he.
Man: 'als je niemand pijn wil doen, waarom kwets je mij dan.'
![]()
En een vrouw kan haar rekening niet betalen maar woont wel in een villa van 2 miljoen euro. En nu ligt ze in tranen omdat ze haar peprdure schoenen moet verkopen.
Domme kut ben je dan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:13 schreef G.R.S. het volgende:
Gtst is zo gay he.
Man: 'als je niemand pijn wil doen, waarom kwets je mij dan.'
![]()
En een vrouw kan haar rekening niet betalen maar woont wel in een villa van 2 miljoen euro. En nu ligt ze in tranen omdat ze haar peprdure schoenen moet verkopen.
Als je GTST kijkt?quote:
Ook dat, ja.quote:
1. Dank voor je reactie in het KLB topic.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Geen idee
@Carbon
Ik voel me aangesproken
Wie ben jij dan weer?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:54 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat is er niet duidelijk voor je?
quote:
ah, mooi werk?quote:
Het bewijs dat Eleiko niet Cor is, hij heeft de OP niet aangepastquote:
Done, maar die eerste pakt ie niet om de een of andere reden.quote:
Done. Ik vind zelf die brandweervrouw wel nice, btw.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:21 schreef Klokov het volgende:
Goede TT, nog even de gymchick centeren en hij kan ingelijst worden
ik vraag me altijd af hoe het is om seks te hebben met een 'sterke' vrouw.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Done. Ik vind zelf die brandweervrouw wel nice, btw.
Mentaal of fysiek sterk?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af hoe het is om seks te hebben met een 'sterke' vrouw.
Ervaringsdeskundigen hier?
Kan je mijn UI updaten?quote:
Ja, ben je nu Cor of niet?quote:
dat vond ik ook alquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:07 schreef seto het volgende:
toch wel knap dat je 1 van de meest gaye foto's van klokov uit weet te zoeken
hij gaat er straks in tot aan z'n elleboog. Zie witte bandagequote:Op donderdag 16 januari 2014 13:22 schreef seto het volgende:
[..]
deze foto is nog minder gay dan die van jou
[ afbeelding ]
Je kijkt gewoon niet vanaf de juiste hoogtequote:
En hoe kom jij aan deze foto???quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:22 schreef seto het volgende:
[..]
deze foto is nog minder gay dan die van jou
[ afbeelding ]
heb ik nietquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:24 schreef Klokov het volgende:
Je ziet het gewoon niet goed met die spleetogen van je
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:26 schreef seto het volgende:
[..]
heb ik niet
jij hebt daarentegen wel een gay plaatje
wat nu vriendje??
haha skltje hequote:Op donderdag 16 januari 2014 13:26 schreef seto het volgende:
[..]
heb ik niet
jij hebt daarentegen wel een gay plaatje
wat nu vriendje??
Hoe vaak verander je nog van UI vandaag?quote:
had je ook??? waarom zeg j dat niet dan dan kan ik je suc6 wensenquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
oke hoe ging je tentamen?
mijne goed hoor
ga toch huilen!!!!!!!!!quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:36 schreef Champy het volgende:
[..]
Hoe vaak verander je nog van UI vandaag?
Gast neem een chill pill, ik stel je gewoon een vraag, hoef je niet meteen zo aangebrand te reagerenquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
had je ook??? waarom zeg j dat niet dan dan kan ik je suc6 wensenmijne ging goe dheb hem zeker in de pocket.
[..]
ga toch huilen!!!!!!!!!
0quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:38 schreef Champy het volgende:
chill pill, ik stel je gewoon een vraag, hoef
bemoei je lekker met je eige zakenquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:38 schreef Champy het volgende:
[..]
Gast neem een chill pill, ik stel je gewoon een vraag, hoef je niet meteen zo aangebrand te reageren
haha bedankt man heb hem opgesalagen doe je de groetjes thuis aan jackie???quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
bemoei je lekker met je eige zaken
ga zo door vms!!!
goed dat je tentamen goed ging
[ afbeelding ]
dat hoofd vooral, wtfquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:47 schreef Eleiko het volgende:
Poll: Die brandweermevrouw uit de OP:
• Lekker!
• Jakkes!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Lol Carbon u cant be srsquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:47 schreef Eleiko het volgende:
• Lekker!
• Jakkes!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik heb lekker gestemd, zodat je vrede kan hebben met je belabberde smaak wat vrouwelijke schoonheid betreft.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:47 schreef Eleiko het volgende:
• Lekker!
• Jakkes!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
d'r ruikt er wel eens een naar een joint in m'n gym, dan heb tie zeker die gekocht?quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:13 schreef no1uknow het volgende:
jongens krijg ik hier goede gains van? het zijn niet voor niks superfoods
en krijg ik ook gainz als ik het rook
http://www.bodyenfitshop.(...)ds/pure-hennepzaden/
Ik moet hierbij aan jou denken. Een mooi urban liedje zingen voor zijn chocolate hunny.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:59 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb echt altijd een beetje het gevoel dat Nulty deze dude is.
Dit dus!quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:59 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb echt altijd een beetje het gevoel dat Nulty deze dude is.
QFTquote:
Haha nee, maar volgens mij heb ik in het midden de teflonlaag eruit gebrand of zo. Ziet er niet goed uit.quote:
Emma Vartanovaquote:
Goede smaak Gquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Emma Vartanova
Volgens mij geen model; kan niks vinden in ieder geval behalve dit:
http://vk.com/albums188528585
whaquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha nee, maar volgens mij heb ik in het midden de teflonlaag eruit gebrand of zo. Ziet er niet goed uit.
Hahahaha.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
wha
doet me denken aan een collega die van z'n moeder ff een gietijzeren pannetje had meegekregen om onder de vlakfrees te zetten.
Hij zegt "Kijk d'r is in, dan weet je precies wat er die dag gegeten moest worden"
Ik kijken, zie je zo'n zwarte bijna bakeliete afdruk van een unox rookworst op de bodem.![]()
Je kon me opvegen
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit zou echt verboden moeten worden man, jezus.
[ afbeelding ]
Uhhhhh, fatlogic????quote:Elke dosering 24hr Fatburn werkt 8-10 uur lang! Je kunt heel simpel 1 tablet nemen na het opstaan en 24hr Fatburn werkt de hele dag!
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja man, en wij zitten hier met die RTL4-huppelkutten opgescheept.
Wat is er voor ons dan wel niet allemaal mogelijk? To infinity and beyond!!quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:36 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zou echt een moord doen om een meid tegen te komen met zo'n appearance en een bescheiden karakter.
hoe zou je de moord plegen dan vriendje?quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:36 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zou echt een moord doen om een meid tegen te komen met zo'n appearance en een bescheiden karakter.
hoe is het met je date danquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wat is er voor ons dan wel niet allemaal mogelijk? To infinity and beyond!!
Waarschijnlijk met mes.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:40 schreef seto het volgende:
[..]
hoe zou je de moord plegen dan vriendje?
He, ruikt dit doekje nou naar chloroform?quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:36 schreef VMSDKR het volgende:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:42 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
He, ruikt dit doekje nou naar chloroform?
Do you even murder properly?quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:42 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
>2014
>Geen pianosnaar gebruiken
>DYEMP
ik was laatst bij zijn seminar, was maar ¤1000 dus was wel een koopjequote:Op donderdag 16 januari 2014 14:45 schreef Awesome_ het volgende:
Denk dat die bolle wel een zieke pua-meester is.
Nope, money speelt ook een grote rol.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dan nog, uiterlijk is niet alles jongens.
Dat is evolutionair gezien toch ook prima te verklaren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nope, money speelt ook een grote rol.
Ik doe me daarom altijd voor als pauper, om de eckte ecktes eruit te halen.
wie watquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Hoeveel fooi geven jullie je baas?
15%quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Ik bén de baas, dus ik graai elke dag de kas leeg.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:35 schreef dreamerbulk het volgende:
-10%quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:35 schreef dreamerbulk het volgende:
15% schijnt het meest gedaan te worden ..quote:
Wacht op mij! Ik kom! Ik kom!quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:37 schreef IrCute het volgende:
Fok gymmeet in usc universum nu. Ik en Fanta zijn er al.
we leven toch niet meer in de oertijd?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:41 schreef Ethanolic het volgende:
15% daar kan je een pot Mammoth voor kopen
no way jose
Als ik mijn werkverleden bekijk, was ik gemiddeld netto gezien voordeliger uit door mijn baas fooi te geven ... gezien de promoties die ik daaruit heb gekregen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vind het wel een beetje dom hoor.
Dat klinkt meer alsof je betaald voor die positie dan dat je het echt verdiend hebt. Klinkt echt USA-achtig ja. Heb dat toevallig laatst bij management gehad. In de USA gaat het er voornamelijk om wie je kent dan wat je kan. Dus het verbaasd mij niks dat het over komt waaien.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:46 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Als ik mijn werkverleden bekijk, was ik gemiddeld netto gezien voordeliger uit door mijn baas fooi te geven ... gezien de promoties die ik daaruit heb gekregen.
Zo laat je zien dat je dankbaar bent en niet te hebberig.
shit dat is wel veel, maar uiteindelijk krijg je het allemaal dus toch terugquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:47 schreef dreamerbulk het volgende:
Ik ken iemand die van zijn eerste 2 maandsalarissen 75% fooi terug gaf aan zijn baas...
je raad het al.. die zit nu op een leidinggevende functie binnen dat bedrijf.
Hahaha.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:45 schreef Ethanolic het volgende:
Dat hebben ze niet op het platteland, Yuri.
Bij ZZP'ers zou het wel kunnen denk ik, maar in het bedrijfsleven?Kan dat zomaar?
een collega van mij was een smeerlap, zonder mijn medeweten begon hij ipv 10%, 20% fooi te geven, jaar later liet hij mij zijn loonstrookje zien... 1 schaal en 8 tredes hoger... vuile hond.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat klinkt meer alsof je betaald voor die positie dan dat je het echt verdiend hebt. Klinkt echt USA-achtig ja. Heb dat toevallig laatst bij management gehad. In de USA gaat het er voornamelijk om wie je kent dan wat je kan. Dus het verbaasd mij niks dat het over komt waaien.
Kijk, daar heb je het al. Dat is dus long-term totaal niet gunstig voor het succes van een bedrijf.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
een collega van mij was een smeerlap, zonder mijn medeweten begon hij ipv 10%, 20% fooi te geven, jaar later liet hij mij zijn loonstrookje zien... 1 schaal en 8 tredes hoger... vuile hond.
indirect gezien krijg je het dubbel en dwars terug middels loonsverhogingen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:49 schreef seto het volgende:
[..]
shit dat is wel veel, maar uiteindelijk krijg je het allemaal dus toch terug
ik geef ook mensen bij de gym fooi altijd, verdienen ze wel imoquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:50 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
indirect gezien krijg je het dubbel en dwars terug middels loonsverhogingen.
daarom altijd fooi geven, of het nou bij de slager, computerwinkel, bankbediende,supermarkt,autodealer,drugsdealer is ... altijd minimaal 15% fooi geven. Dit laat zien dat je een respectvol niet hebberig persoon bent, en dat helpt je later op de rit alleen maar mee.
ja ik geef de baliemedewerkers ook altijd fooiquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:53 schreef seto het volgende:
[..]
ik geef ook mensen bij de gym fooi altijd, verdienen ze wel imo
Er bestaat ook nog zoiets als bedrijfsethiek.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:42 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
we leven toch niet meer in de oertijd?
veelal wordt er ook niet over gesproken hoor, net zoals over promoties ..
die promoties ontstaan vaak uit het fooi geven aan je baas, deze trend is ook pas iets van de laatste 5 jaar. Overgewaaid uit de States.
Hij houdt je aan het lijntje. Zoek iets anders.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:50 schreef Jahr00n het volgende:
ik werk al 2.5 jaar voor mijn baas gratis
hij blijft zegge dat ik binnen kort leiding mag geven aan de schilders maar ik ben het zo langs zamer hand wel zat@???? kan iemand me hier helpen wat ik hier aan kan doen
dat is egt faktap g hij gebuijkt je gewnquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:50 schreef Jahr00n het volgende:
ik werk al 2.5 jaar voor mijn baas gratis
hij blijft zegge dat ik binnen kort leiding mag geven aan de schilders maar ik ben het zo langs zamer hand wel zat@???? kan iemand me hier helpen wat ik hier aan kan doen
gwn op de balauwe oge vertrouwe togquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:58 schreef fathank het volgende:
Ik geef m'n creatinedealer standaard 15% fooi. Weet ik tenminste zeker dat 'k geen versneden troep krijg
Openingsscéne Reservoir Dogs.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fooi is sowieso een raar iets in Nederland. Heb daar laatst op reddit iets over gelezen. In Amerika verdienen de mensen gemiddeld minder waardoor fooi een belangrijke bron van inkomsten is, terwijl hier in het Nederland het fooi al een soort van ingerekend is.
Die wordt door de mensen binnen het bedrijf bepaald uiteindelijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:56 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als bedrijfsethiek.
Nu wil iedereen er bij zijn, toen ik er was liep iedereen er met een boog omheen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:37 schreef IrCute het volgende:
Fok gymmeet in usc universum nu. Ik en Fanta zijn er al.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh, damn, dat zou ook kunnen ja.
heb jij miss werk voor mequote:Op donderdag 16 januari 2014 16:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hij houdt je aan het lijntje. Zoek iets anders.
quote:
Allemaal zolderkamerlurkersquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij is het nu fucking druk juist lol.
Hahaha, nee maar over het algemeen. Vanavond is het wss rustiger, hopelijk.quote:
Als je geen bj van je baas hebt gekregen dan is het sowieso een slechte ROI.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:01 schreef dreamerbulk het volgende:
Ik heb zeker op mijn netto jaarloon meer dan 3000 euro aan fooi gegeven per jaar, toen ik nog voor een baas werkte.
dacht echt dat het meer voorkwam
Ik twijfel nu of je trollt of niet. Volgens mij heeft je baas je voor de gek gehouden lol.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:01 schreef dreamerbulk het volgende:
Ik heb zeker op mijn netto jaarloon meer dan 3000 euro aan fooi gegeven per jaar, toen ik nog voor een baas werkte.
dacht echt dat het meer voorkwam
weet je te happenquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik twijfel nu of je trollt of niet. Volgens mij heeft je baas je voor de gek gehouden lol.
volgens mij heeft Dreamerbulk je de hele tijd voor de gek gehouden..quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik twijfel nu of je trollt of niet. Volgens mij heeft je baas je voor de gek gehouden lol.
Alsof het dan beter klinkt.quote:
Hahaha, faggot. Ik zal de cafeïne eens vervangen door poedersuiker.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
volgens mij heeft Dreamerbulk je de hele tijd voor de gek gehouden..
quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alsof het dan beter klinkt.
[..]
Hahaha, faggot. Ik zal de cafeïne eens vervangen door poedersuiker.
inb4 monster placebo
quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alsof het dan beter klinkt.
[..]
Hahaha, faggot. Ik zal de cafeïne eens vervangen door poedersuiker.
inb4 monster placebo
Idd. Honden hebben een baasquote:
Je vergeet onderdanige sletjuhs.quote:
als je voor mij wilt werken, dan zul je me baas of dominus moeten noemenquote:
Gewoon deels onder de tafel weer terug.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:13 schreef McNulty het volgende:
Hoe kan je fooi geven aan je baas, terwijl het geldverkeer van werkgever naar werknemer verloopt en niet andersom?
It just didn't make sense.
[ afbeelding ]
Nooit van enveloppen gehoord?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:13 schreef McNulty het volgende:
Hoe kan je fooi geven aan je baas, terwijl het geldverkeer van werkgever naar werknemer verloopt en niet andersom?
It just didn't make sense.
[ afbeelding ]
zo hoort het ookquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
dreamer hondIk kreeg juist altijd fooi van mijn baas
Ik weet niet wat jou begrip is van het woord fooi, maar ik beschouw het als een extra bedrag wat je toelegt op de initiele prijs van een goed of dienst.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:15 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gewoon deels onder de tafel weer terug.
Dan ga ik nog liever tussen de polen asperges stekenquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
als je voor mij wilt werken, dan zul je me baas of dominus moeten noemen
Mensen die het woord fooi niet begrijpen.quote:Een fooi is een extra geldbetaling als beloning voor extra kwaliteit voor verkregen diensten boven de verwachte 'normale' kwaliteit.
Van je trots koop je nog geen brood bij de bakkerquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan ga ik nog liever tussen de polen asperges steken
quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:19 schreef no1uknow het volgende:
lol dreamerbulk leuke troll ik dacht al 'wtf welke idioot gaat nou geld aan z'n werkgever (terug)geven'
Betaal jw zo goed dan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Van je trots koop je nog geen brood bij de bakker
265kg deadliftquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Betaal jw zo goed dan?
Voor jou 10 andere werkgevers.
Wat is je unique selling point om zoiets te legitimeren?
Ik heb het een paar keer geprobeerd, personeel. Ik ben minder tijd kwijt als ik het zelf doe.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
265kg deadlift
nee maar srs, ik heb wel eens iemand in dienst gehad .. ik ben denk ik van de relaxte bazen die je maar kunt hebben. Beetje google achtige sfeer, werken waar je wilt, wanneer je wilt, als dingen maar gedaan worden. Zodra dingen niet gedaan worden verander ik in Satan.
diegene werkt ook niet meer voor me, kon niet omgaan met de vrijheid
Bij mijn werkgebied zijn sommige dingen wel handig uit te besteden ... veelal content schrijven en ander bulk werk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer geprobeerd, personeel. Ik ben minder tijd kwijt als ik het zelf doe.
Wst is je werkgebied?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Bij mijn werkgebied zijn sommige dingen wel handig uit te besteden ... veelal content schrijven en ander bulk werk.
Maar ik heb gemerkt dat een virtual assistant vele malen goedkoper is.
internet marketing, groot gedeelte buitenlands.quote:
Nigeria?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:38 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
internet marketing, groot gedeelte buitenlands.
hahahahahaquote:
Broeder, porno is de meest legitieme internetbusiness die er is. Er is heel duidelijk vraag, en heel duidelijk aanbod.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hahahahaha
nee ik probeer wel in de wat meer legitiemere niches te zitten .. adult/dating/pharmacy/oplichting zijn dingen die ik mijdt
Een persoon die ik al 20 jaar ken, was 12 jaar geleden begonnen met adult internet marketing ... gouden tijden .. dagen van 5k per dag. Vandaag de dag ..is het niet meer zo gouden niche .. zeker niet voor degene die moeten verdienen aan de affiliates met paid traffic.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Broeder, porno is de meest legitieme internetbusiness die er is. Er is heel duidelijk vraag, en heel duidelijk aanbod.
Fapquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:44 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Een persoon die ik al 20 jaar ken, was 12 jaar geleden begonnen met adult internet marketing ... gouden tijden .. dagen van 5k per dag. Vandaag de dag ..is het niet meer zo gouden niche .. zeker niet voor degene moeten verdienen aan de affiliates met paid traffic.
tubes hebben een grote klap gelegd in de adult IM.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:44 schreef Awesome_ het volgende:
Mijn penisenlargement pills van dreamer zijn altijd prima op tijd. Prima service!
shemales wordt het meest aan verdiend nog wel....quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Fap
Je moet ook een niche zoeken. Lilliputters die in een clownspak met een hoefijzer brunettes gaan laten klaarkomen met een Frank Sinatra-lookalike op de achtergrond die vastgeketend is aan een koelkast.
Ik vind dit geen bijzonder leuk grapje, het ligt net wat teveel voor de hand. Volgens mij kan jij beter, Awesome.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:44 schreef Awesome_ het volgende:
Mijn penisenlargement pills van dreamer zijn altijd prima op tijd. Prima service!
niet toevallig hoorquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:46 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
shemales wordt het meest aan verdiend nog wel....
toevallig dat dit weer in dit topic naar boven komt ...
lololquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:47 schreef seto het volgende:
[..]
niet toevallig hoor
iedereen hier houdt van shemales, vooral etha
Alsof je lijntjes coke uit je computer kunt laten komen. Hoeveel mensen zouden niet serieus verslaafd aan videopr0n zijn?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:50 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lolol
degene die xhamster startte(de eerste grote tube porn site), is zo hard binnen ... echt niet normaal
heel veel, het is ook een vicieuze cirkel... ze blijven binnen achter de computer -> isolement ->meer pornoquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alsof je lijntjes coke uit je computer kunt laten komen. Hoeveel mensen zouden niet serieus verslaafd aan videopr0n zijn?
Ik heb een openDNS filter op m'n router gegooid voor dat soort sites. Ik merk dat ik er nog heen wil, maar dat kan nu niet meer. Typisch veslavingsgedrag.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:54 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
heel veel, het is ook een vicieuze cirkel... ze blijven binnen achter de computer -> isolement ->meer porno
goeie!quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb een openDNS filter op m'n router gegooid voor dat soort sites. Ik merk dat ik er nog heen wil, maar dat kan nu niet meer. Typisch veslavingsgedrag.
Het kan me behoorlijk bekoren... maar het is toch van de tyfus dat we hard aan onze pielemuis trekken op een paar opgloeiende pixels met mensen die ooit een aantal jaar geleden voor de camera sex hebben gehad?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:57 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
goeie!
tegenwoordig kan al die shit me niet zo meer bekoren, ook foto's van "lekkere wijfen" etc.. krijg het er niet warm of koud van.
ik word ouder.....
4quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:00 schreef no1uknow het volgende:
op hoeveel dagen zit jij al awesome
Whehe. Nee dus. Dit is wel het moment waarop ik het volledig achter me laat. Mark my words.quote:
Ga samen met Sap naar Thailand en neem een digitale cam mee. Profit!quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:46 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
shemales wordt het meest aan verdiend nog wel....
toevallig dat dit weer in dit topic naar boven komt ...
ik denk dat sap zichzelf in die niche goed kan reddenquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ga samen met Sap naar Thailand en neem een digitale cam mee. Profit!
Cholestrol>ader verkalking>heart attack>Walhalla.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Cholestrol>ader verkalking>heart attack>Walhalla.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:46 schreef MangoLotion het volgende:
Wat vinden mannen serieus zo geil en lekker aan een kutje? Staan ze erbij stil hoe zweterig, broeierig en bloederig het kan zijn? En dan heb ik het niet eens over de (ingegroeide)haren....
Staan ze daarbij stil?? WTF man, hoe kun je zoiets nou likken en erop geilen...waarschijnlijk krijg je ook nog eens bedorven kutvocht van 2 weken geleden binnen, al dan niet met menstruatiestolsels erbij...
En dan heb ik het niet eens over vrouwen met allerlei schimmels en uitscheiding
[ afbeelding ]
Bah, doe mij maar pik
quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:43 schreef no1uknow het volgende:
manische depressiviteit en borderline kunnen een biatch zijn
[..]
had helaas niet echt groenten in huis dus 1 met komkommer en saus gedaan en ander met boerenkaas. normaal hoort daar ook nog wel tomaat, sla, augurk, ui opquote:
ok cake-man gr grquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
lekker mang, ik doe het ook altijd bij mismessy hahah ja tog laterz
achquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
had helaas niet echt groenten in huis dus 1 met komkommer en saus gedaan en ander met boerenkaas. normaal hoort daar ook nog wel tomaat, sla, augurk, ui op
quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ach
gerommel in de marge
goed te eten zo
gast hjb gewoonquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
heel goed te eten ja, maar met die zooi erop nog lekkerder
Hey Cake-Man.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:55 schreef seto het volgende:
[..]
gast hjb gewoon
volgende gym fight club ga ik sowieso al je tanden recht schoppen
quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:55 schreef seto het volgende:
[..]
gast hjb gewoon
stfu aziaatje het enige waar jij mee kan vechten zijn formules tijdens wiskunde wedstrijdjequote:Op donderdag 16 januari 2014 18:55 schreef seto het volgende:
[..]
gast hjb gewoon
ik wil seks met die pizza hebbenquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:56 schreef Champy het volgende:
Goede refeed gehad vanavond
[ afbeelding ]
is goed vriendje w8 maarquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
stfu aziaatje het enige waar jij mee kan vechten zijn formules tijdens wiskunde wedstrijdje
kom maar naar mariahoevequote:
Ze brengt het leukquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:43 schreef no1uknow het volgende:
manische depressiviteit en borderline kunnen een biatch zijn
[..]
Grolsch is goed man.quote:
Happy Italy, aanrader, lekker en niet duurquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:59 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik wil seks met die pizza hebben
Zodra je nog wat ouder bent heb je het helemaal niet meer nodig. Ik fap heel af en toe nog wel eens. Dan denk ik op de plee aan het dikke meisje achter de kaas in de AH. Kost me 30 a 45 seconden en dan heb ik haar dikke reet ondergekliederd.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:57 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
goeie!
tegenwoordig kan al die shit me niet zo meer bekoren, ook foto's van "lekkere wijfen" etc.. krijg het er niet warm of koud van.
ik word ouder.....
hahahah heldquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zodra je nog wat ouder bent heb je het helemaal niet meer nodig. Ik fap heel af en toe nog wel eens. Dan denk ik op de plee aan het dikke meisje achter de kaas in de AH. Kost me 30 a 45 seconden en dan heb ik haar dikke reet ondergekliederd.![]()
Ik moet het wel zelf opruimen, de plee dan he.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zodra je nog wat ouder bent heb je het helemaal niet meer nodig. Ik fap heel af en toe nog wel eens. Dan denk ik op de plee aan het dikke meisje achter de kaas in de AH. Kost me 30 a 45 seconden en dan heb ik haar dikke reet ondergekliederd.![]()
Ik moet het wel zelf opruimen, de plee dan he.
Geweldig juist in het openbaar. Net voordat je de lift uitgaat effe een flinke laten gaan. Degenen die dan na jou de lift instappen hebben nadat de deuren sluiten geen kans meer om te ontsnappen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee man. Vind het zelf fucking smerig als anderen dat in openbare plekken doen, dus zelf doe ik het dan niet. Onze lucht is dan ook nog een factor 10 erger lol.
Wauw we hebben we stoute kont hierzo!quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:55 schreef seto het volgende:
[..]
gast hjb gewoon
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geweldig juist in het openbaar. Net voordat je de lift uitgaat effe een flinke laten gaan. Degenen die dan na jou de lift instappen hebben nadat de deuren sluiten geen kans meer om te ontsnappen.
Ik zou je opzoeken, je been afpakken en wegrennen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geweldig juist in het openbaar. Net voordat je de lift uitgaat effe een flinke laten gaan. Degenen die dan na jou de lift instappen hebben nadat de deuren sluiten geen kans meer om te ontsnappen.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:24 schreef madeliefff het volgende:
Jongens! ik had afgelopen weken pijn in mijn armen, benen, nek en borstspieren... hard getraind ( lees geklust) dus. Nou Ik moest gelijk aan dit topic denken toch.
Nah nu snel weer terug naar klb anders gaan ze me missen . Doeg doeg
triootje?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:24 schreef Fanta-stick het volgende:
Vrouwen worden toch juist geiler en zelfbewuster naarmate ze ouder worden?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zou je opzoeken, je been afpakken en wegrennen. [ afbeelding ]
je zusje wilde niet dat ik het verteldequote:Op donderdag 16 januari 2014 19:50 schreef VMSDKR het volgende:
Zit al bijna 10 minuten te kijken, maar kun je niet gewoon verklappen hoe het afloopt?
Ik had je toch niet verstaan over het geluid van je kreunende moeder.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
je zusje wilde niet dat ik het vertelde
De Gemiddelde 30er neukt beter dan de gemiddelde 20er jaquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:24 schreef Fanta-stick het volgende:
Vrouwen worden toch juist geiler en zelfbewuster naarmate ze ouder worden?
Snakey heeft hem naar de dm-jilla getraptquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:06 schreef VMSDKR het volgende:
Aangezien bans niet besproken worden; No1uknow heeft geen ban die niet 4 dagen duurt.
Lol nee hem in elkaar slaan met zijn eigen been..quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zou je opzoeken, je been afpakken en wegrennen. [ afbeelding ]
HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:10 schreef Snakey het volgende:
Zodra je nog wat ouder bent heb je het helemaal niet meer nodig.
Die gozer is huuugequote:Op donderdag 16 januari 2014 10:54 schreef Eleiko het volgende:
Vanavond even NET5 kijken: Grenzeloos verliefd gaat over een BB-ende Tunesier die een Nederlands mokkel aan de haak geslagen heeft.
[..]
Leer veel van haar. Ik zal je spoedig ontmoeten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:29 schreef G.R.S. het volgende:
De barmedewerkster van de gym, een pittig oud vrouwtje, vertelde me een heel verhaal over hoe zij haar sluit- en geslachtspieren aanspant tijdens een lesje yoga.
Ik zag het al helemaal voor me. Wel een aardige vrouw
Hehe, heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Leer veel van haar. Ik zal je spoedig ontmoeten.
Gekke afrikanen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:42 schreef G.R.S. het volgende:
Volgens mij eet hij een broodje slagroom
Hequote:Op donderdag 16 januari 2014 20:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gekke afrikanen.
Ken je nog die hype dat een broodje ijs helemaal in was?
Nee ben je gek haha...maar het was dus een hype in Nederland ofzo, toen ik ging googlen zag ik wel veel broodjes met ijs.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
HeNog nooit van gehoord. Heb jij dat gehad dan?
Ik ben knapserder.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hehe, heb ik iets gemist?
Wel lief dat het meisje een fitnessruimte voor hem inricht. Ook al zijn het alleen maar cardioapparaten. Die gozer is best knap ook.
welke vriendquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:19 schreef Awesome_ het volgende:
Hee kaasplank nog bedankt voor die dan tyminski song laatst man. Draai hem helemaal suf.
Roombroodjesquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:42 schreef G.R.S. het volgende:
Volgens mij eet hij een broodje slagroom
the boy who wouldn't hoe corn. Volgens mij dropte jij die destijds. Kk lekker nummertjequote:
een view of 141 is van mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |