SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Eleiko op 16-01-2014 12:30:37 ]Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Voor Zumba en XCOquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:50 schreef Eleiko het volgende:
Dit schijnt wetenschappelijk onderzocht de beste workout playlist te zijn:
http://newsfeed.time.com/(...)te-workout-playlist/
Misschien voor als je al Viva-lezend op de adductor en abductor gaat zitten???
quote:3. Hadia & Khemaies
In deze aflevering komt de geliefde van een Nederlandse vrouw naar ons land in plaats van andersom. Hadia is half Tunesisch en heeft in Tunesië gewerkt als reisleidster. Ze kwam hierdoor wekelijks in een grote discotheek waar Khemaies beveiliger was
Wat is er niet duidelijk voor je?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:51 schreef Curlbrah het volgende:
http://eld.physics.leiden(...)1-09-2014_RHN7mv.gif
srs?
Zo'n dom programma. Gaan ze in het buitenland bij hun vriend/vriendin wonen, komen ze na een half jaar terug "omdat de cultuur zo anders is."quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:54 schreef Eleiko het volgende:
Vanavond even NET5 kijken: Grenzeloos verliefd gaat over een BB-ende Tunesier die een Nederlands mokkel aan de haak geslagen heeft.
[..]
Gewoon die gif op de uniserver deponerenquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:51 schreef Curlbrah het volgende:
http://eld.physics.leiden(...)1-09-2014_RHN7mv.gif
srs?
True: een soort "Ik vertrek" voor vrouwen met rammelende eierstokken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:55 schreef Champy het volgende:
[..]
Zo'n dom programma. Gaan ze in het buitenland bij hun vriend/vriendin wonen, komen ze na een half jaar terug "omdat de cultuur zo anders is."
lolquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gewoon die gif op de uniserver deponeren
Is dat Laura?quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:13 schreef G.R.S. het volgende:
Gtst is zo gay he.
Man: 'als je niemand pijn wil doen, waarom kwets je mij dan.'
![]()
En een vrouw kan haar rekening niet betalen maar woont wel in een villa van 2 miljoen euro. En nu ligt ze in tranen omdat ze haar peprdure schoenen moet verkopen.
Domme kut ben je dan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:13 schreef G.R.S. het volgende:
Gtst is zo gay he.
Man: 'als je niemand pijn wil doen, waarom kwets je mij dan.'
![]()
En een vrouw kan haar rekening niet betalen maar woont wel in een villa van 2 miljoen euro. En nu ligt ze in tranen omdat ze haar peprdure schoenen moet verkopen.
Als je GTST kijkt?quote:
Ook dat, ja.quote:
1. Dank voor je reactie in het KLB topic.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Geen idee
@Carbon
Ik voel me aangesproken
Wie ben jij dan weer?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:54 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat is er niet duidelijk voor je?
quote:
ah, mooi werk?quote:
Het bewijs dat Eleiko niet Cor is, hij heeft de OP niet aangepastquote:
Done, maar die eerste pakt ie niet om de een of andere reden.quote:
Done. Ik vind zelf die brandweervrouw wel nice, btw.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:21 schreef Klokov het volgende:
Goede TT, nog even de gymchick centeren en hij kan ingelijst worden
ik vraag me altijd af hoe het is om seks te hebben met een 'sterke' vrouw.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Done. Ik vind zelf die brandweervrouw wel nice, btw.
Mentaal of fysiek sterk?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af hoe het is om seks te hebben met een 'sterke' vrouw.
Ervaringsdeskundigen hier?
Kan je mijn UI updaten?quote:
Ja, ben je nu Cor of niet?quote:
dat vond ik ook alquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:07 schreef seto het volgende:
toch wel knap dat je 1 van de meest gaye foto's van klokov uit weet te zoeken
hij gaat er straks in tot aan z'n elleboog. Zie witte bandagequote:Op donderdag 16 januari 2014 13:22 schreef seto het volgende:
[..]
deze foto is nog minder gay dan die van jou
[ afbeelding ]
Je kijkt gewoon niet vanaf de juiste hoogtequote:
En hoe kom jij aan deze foto???quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:22 schreef seto het volgende:
[..]
deze foto is nog minder gay dan die van jou
[ afbeelding ]
heb ik nietquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:24 schreef Klokov het volgende:
Je ziet het gewoon niet goed met die spleetogen van je
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:26 schreef seto het volgende:
[..]
heb ik niet
jij hebt daarentegen wel een gay plaatje
wat nu vriendje??
haha skltje hequote:Op donderdag 16 januari 2014 13:26 schreef seto het volgende:
[..]
heb ik niet
jij hebt daarentegen wel een gay plaatje
wat nu vriendje??
Hoe vaak verander je nog van UI vandaag?quote:
had je ook??? waarom zeg j dat niet dan dan kan ik je suc6 wensenquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
oke hoe ging je tentamen?
mijne goed hoor
ga toch huilen!!!!!!!!!quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:36 schreef Champy het volgende:
[..]
Hoe vaak verander je nog van UI vandaag?
Gast neem een chill pill, ik stel je gewoon een vraag, hoef je niet meteen zo aangebrand te reagerenquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
had je ook??? waarom zeg j dat niet dan dan kan ik je suc6 wensenmijne ging goe dheb hem zeker in de pocket.
[..]
ga toch huilen!!!!!!!!!
0quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:38 schreef Champy het volgende:
chill pill, ik stel je gewoon een vraag, hoef
bemoei je lekker met je eige zakenquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:38 schreef Champy het volgende:
[..]
Gast neem een chill pill, ik stel je gewoon een vraag, hoef je niet meteen zo aangebrand te reageren
haha bedankt man heb hem opgesalagen doe je de groetjes thuis aan jackie???quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
bemoei je lekker met je eige zaken
ga zo door vms!!!
goed dat je tentamen goed ging
[ afbeelding ]
dat hoofd vooral, wtfquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:47 schreef Eleiko het volgende:
Poll: Die brandweermevrouw uit de OP:
• Lekker!
• Jakkes!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Lol Carbon u cant be srsquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:47 schreef Eleiko het volgende:
• Lekker!
• Jakkes!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik heb lekker gestemd, zodat je vrede kan hebben met je belabberde smaak wat vrouwelijke schoonheid betreft.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:47 schreef Eleiko het volgende:
• Lekker!
• Jakkes!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
d'r ruikt er wel eens een naar een joint in m'n gym, dan heb tie zeker die gekocht?quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:13 schreef no1uknow het volgende:
jongens krijg ik hier goede gains van? het zijn niet voor niks superfoods
en krijg ik ook gainz als ik het rook
http://www.bodyenfitshop.(...)ds/pure-hennepzaden/
Ik moet hierbij aan jou denken. Een mooi urban liedje zingen voor zijn chocolate hunny.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:59 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb echt altijd een beetje het gevoel dat Nulty deze dude is.
Dit dus!quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:59 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb echt altijd een beetje het gevoel dat Nulty deze dude is.
QFTquote:
Haha nee, maar volgens mij heb ik in het midden de teflonlaag eruit gebrand of zo. Ziet er niet goed uit.quote:
Emma Vartanovaquote:
Goede smaak Gquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Emma Vartanova
Volgens mij geen model; kan niks vinden in ieder geval behalve dit:
http://vk.com/albums188528585
whaquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha nee, maar volgens mij heb ik in het midden de teflonlaag eruit gebrand of zo. Ziet er niet goed uit.
Hahahaha.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
wha
doet me denken aan een collega die van z'n moeder ff een gietijzeren pannetje had meegekregen om onder de vlakfrees te zetten.
Hij zegt "Kijk d'r is in, dan weet je precies wat er die dag gegeten moest worden"
Ik kijken, zie je zo'n zwarte bijna bakeliete afdruk van een unox rookworst op de bodem.![]()
Je kon me opvegen
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit zou echt verboden moeten worden man, jezus.
[ afbeelding ]
Uhhhhh, fatlogic????quote:Elke dosering 24hr Fatburn werkt 8-10 uur lang! Je kunt heel simpel 1 tablet nemen na het opstaan en 24hr Fatburn werkt de hele dag!
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja man, en wij zitten hier met die RTL4-huppelkutten opgescheept.
Wat is er voor ons dan wel niet allemaal mogelijk? To infinity and beyond!!quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:36 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zou echt een moord doen om een meid tegen te komen met zo'n appearance en een bescheiden karakter.
hoe zou je de moord plegen dan vriendje?quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:36 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zou echt een moord doen om een meid tegen te komen met zo'n appearance en een bescheiden karakter.
hoe is het met je date danquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wat is er voor ons dan wel niet allemaal mogelijk? To infinity and beyond!!
Waarschijnlijk met mes.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:40 schreef seto het volgende:
[..]
hoe zou je de moord plegen dan vriendje?
He, ruikt dit doekje nou naar chloroform?quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:36 schreef VMSDKR het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |