Haar gok is wel gekleineerd.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:08 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik gok dat ze dit jaar onder de 70 scoort.
Waarschijnlijk scoort Kelly nog lager.quote:
Ja of ze is achter de schermen voorbereid. Want iq testen kun je nog steeds trainen.,quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk scoort Kelly nog lager.
Ben wel benieuwd naar de nagelstylistes.
54.. Kom op kun je dat halen als je zelfs alle vragen fout beantwoord?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:39 schreef tong80 het volgende:
Bonnie scoorde trouwens 54. Dan ben je zwakbegaafd. Maar lag aan het kastje volgens haar.
Staan die uitslagen gewoon online?quote:
? Volgens mij heeft Tooske gymnasium.quote:
quote:De laagste score werd in 2007 behaald door zangeres Bonnie St. Claire. Zij behaalde een score van 52, welke opmerkelijk genoeg lager uitviel dan de score van 75 die een jaar eerder behaald werd door een orang-oetan genaamd Sandy.
Ja kan ook.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:22 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik bedoel in je browser of een app ofzo?
Sandyquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:58 schreef tong80 het volgende:
Prominenten[bewerken]Aan de test doet ieder jaar een aantal bekende mensen mee. Hieronder staat een lijst van deze prominenten met bijhorende score - waarvan wordt verondersteld dat die het IQ weergeeft - en eventueel jaartal van deelname.
Naam Score Jaar Bronnen
Regilio Tuur 81 2002 [2] [12]
Tatjana Simić 78 2003 [6] [12]
Kelly van der Veer 77 2005 [12]
Sandy (Borneo orang-oetan) 75 2006 [4]
Bonnie St. Claire 52 2007 [23] [7]
Tooske Ragas 46 2001 [24]
Als compensatie voor de IQ punten die eraf gaan elke zondagavondquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:24 schreef AF_ het volgende:
Oke FOK! en de IQtest op internet combineren. Ik zou al van tevoren 5 punten extra moeten krijgen
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Als compensatie voor de IQ punten die eraf gaan elke zondagavond
Fixedquote:
Je zou theoretisch gezien Kelly moeten kunnen verslaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:28 schreef Karina het volgende:
Ik maar doe niet mee te confronterend.
Ik waag me er niet aan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je zou theoretisch gezien Kelly moeten kunnen verslaan.
En stiekem meedoen en niet posten hierquote:
Nee vorige keer heb ik meegedaan en ik scoorde hartstikke laag dus dat doe ik niet meerquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:32 schreef AF_ het volgende:
[..]
En stiekem meedoen en niet posten hier
115 is toch niet laag?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee vorige keer heb ik meegedaan en ik scoorde hartstikke laag dus dat doe ik niet meer
Oh ik deed het toen op een papiertje.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:33 schreef tralalala het volgende:
Vorige keer liep die app vast bij mij geloof ik.
TV / De Nationale IQ Test 2013. Woensdag NED-1 Deel 5. Uitslagquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee wat ik had. Maar het was wel laag.
Neeheee geen zin inquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
TV / De Nationale IQ Test 2013. Woensdag NED-1 Deel 5. Uitslag
Gewoon meedoen
Valerio is een baasquote:
Nooit.quote:
Dan gaat het IQ van mannelijke kijkers omlaag en de lul omhoogquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:36 schreef AF_ het volgende:
Toch jammer dat Geraldine niet presenteert
Als Lodiers bij BNN weggaatquote:
Ja er gaat tenminste iets omhoogquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dan gaat het IQ van mannelijke kijkers omlaag en de lul omhoog
Even opgezocht.quote:
Ik googlede m en jaquote:
Een ontploffing.quote:
Mwoa, als een man een vrouw wordt, en daar dan nog 100 kilo botox ingaat krijg je ditquote:
Bonnie heeft het druk thuis.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:44 schreef Stickertje het volgende:
Jammer dat een bezopen Bonnie niet meedoet
Maar die heeft tenminste niets hangen daaronder.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:45 schreef marcodej het volgende:
Die Bobbi ziet er ook uit eals een afgeragde kerstboom trouwens.
Yep valt vies tegenquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:45 schreef marcodej het volgende:
Kelly ook niet meer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die heeft tenminste niets hangen daaronder.
Puntige knie.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:45 schreef marcodej het volgende:
Klopt wat ze zegt, want ze wist met haar dronken reet toch maar mooi de winkel te vinden waar ze 2 flessen port kon scoren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:39 schreef tong80 het volgende:
Bonnie scoorde trouwens 54. Dan ben je zwakbegaafd. Maar lag aan het kastje volgens haar.
Ik vind ook van welquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, al vindt marcod3j van wel.
Tsjaquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]Hallo hallo, waarom weten jullie altijd hoelaat die shit begint
Ik ben altijd te laat hehe.
Ooit van een TV gids gehoord?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hola. Tip: de meeste dingen beginnen om half 9quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik ga proberen mijn highscore van 154 te verbeteren.quote:
Oh neequote:Op woensdag 29 januari 2014 20:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
quote:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar je IQquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ga nu niet weer beginnen joh, doe gewoon chill, aight?
Wat voor IQ heb jij?quote:
Je hebt zondag gemist. Veel ergerquote:
HIJquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Patrick Lodiers is echt een bosjosti.
I know, maar ik heb geen intenties hier te spammen oid, don't worryquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:48 schreef AF_ het volgende:
Oh banaan, er zijn hier geen statistiekjes
DAAR KOMT LATER EEN VRAAG OVER LET OP!quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:49 schreef Injetta het volgende:
Wat gebeurde er nou? Begon hij nou met het verkeerde praatje?
Dit was het verrassingsmoment waar later een vraag over komtquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:49 schreef Injetta het volgende:
Blondjes beveiligers studenten vuilnismannen nagelstylistes ( en een man)quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
I know, maar ik heb geen intenties hier te spammen oid, don't worry
Btw wat zijn de groepen dit keer?
Ik ben er ook bang voor, maar let niet op. Dat gaat punten ksotenquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
DAAR KOMT LATER EEN VRAAG OVER LET OP!
Daar komt een vraag over maar ik zat niet op te lettenquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:49 schreef Injetta het volgende:
Heel laagquote:
Het antwoord is Mart Smeets.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:50 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor, maar let niet op. Dat gaat punten ksoten
VWO zonder onvoldoendes afgerond, en bij studiekeuze bureau viel de capaciteiten test bovengemiddeld uit.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd naar je IQ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik liep bij de computer wegquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar komt een vraag over maar ik zat niet op te letten
Ja die kreeg ik mee, maar wat was met die appelquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:49 schreef tralalala het volgende:
Oja, straks gebeurt er weer iets geks midden in de show, een bomaanslag ofzo en dan moet je het aantal doden onthouden.
Denk daaraan mensen!
Duurt t tot 11?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Krijgen we trouwens ook nog een pis pauze of moet ik hier tot 11 uur blijven zitten?
Hmm mijn geld staat op de studenten (ervanuitgaande dat dat HBO/WO is)quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:50 schreef AF_ het volgende:
[..]
Blondjes beveiligers studenten vuilnismannen nagelstylistes ( en een man)
Daarom kijk ik vaker de laatste 10 minutenquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
Pff elk jaar hetzelfde liedje, meer onnodige randzaken en herhaalde uitleg dan daadwerkelijk vragen
Geen slecht idee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:53 schreef AF_ het volgende:
[..]
Daarom kijk ik vaker de laatste 10 minuten
ik 2quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:55 schreef TigerXtrm het volgende:
Kut, al 1 fout. Fok en die test gaan niet samen
Goh, verbaasd je dat nog?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:55 schreef TigerXtrm het volgende:
Kut, al 1 fout. Fok en die test gaan niet samen
Die klopte ook niet volgens mij?quote:
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die klopte ook niet volgens mij?
Die en De leken me dan nog het meest logisch, maar die idee slaat nergens op.quote:
quote:
quote:
Het is toch het idee?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die en De leken me dan nog het meest logisch, maar die idee slaat nergens op.
c/d?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:56 schreef Yuhina het volgende:
Volgens mij was het "de idee" en "het idee"?
Dit is de enige juiste spelling.quote:
Ah, dat verklaart.quote:
Die en het ja, dat bedoel ik.quote:
Hmm ja okequote:Op woensdag 29 januari 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Cabriolet toch? Cabrio is een afkorting.
Bedankt Marco.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit is de enige juiste spelling.
Goeie antwoord leek er niet bij te staan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die klopte ook niet volgens mij?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:59 schreef Dekatria het volgende:
Is het
A) Prem Radhakishun
B) Prem Raadjakiesjoen
C) Prem Zetnietmeerschoen
D) Prem Godverdomme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |