Voel je je aangesproken?quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:47 schreef mootie het volgende:
Jij bent echt heel ranzig en ordinair. Zou sowieso bij je uit de buurt blijven als ik een man was.
Je vind jezelf vies?quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:46 schreef MangoLotion het volgende:
Wat vinden mannen serieus zo geil en lekker aan een kutje? Staan ze erbij stil hoe zweterig, broeierig en bloederig het kan zijn? En dan heb ik het niet eens over de (ingegroeide)haren....
Staan ze daarbij stil?? WTF man, hoe kun je zoiets nou likken en erop geilen...waarschijnlijk krijg je ook nog eens bedorven kutvocht van 2 weken geleden binnen, al dan niet met menstruatiestolsels erbij...
En dan heb ik het niet eens over vrouwen met allerlei schimmels en uitscheiding
[ afbeelding ]
Bah, doe mij maar pik
quote:
Kutjes zijn fris. Als je dat spul moet gebruiken is er iets grondig mis met je kutje, en kun je beter naar de huisarts dan die vieze zooi te gebruiken..quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
[ afbeelding ]
Voor een fris kutje.
Goedenacht remlof... Have fun tonight...quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:05 schreef remlof het volgende:
Opgezwollen labia en clit doen het wel voor mij
Ja heel fris ja. Dat willen vrouwen mannen laten geloven, hetzelfde met make upquote:Op donderdag 16 januari 2014 02:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kutjes zijn fris. Als je dat spul moet gebruiken is er iets grondig mis met je kutje, en kun je beter naar de huisarts dan die vieze zooi te gebruiken..
Kortom, TS heeft gewoon een stinkende grot, anders zei ze dit niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:07 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ja heel fris ja. Dat willen vrouwen mannen laten geloven, hetzelfde met make up
Dat jij nou een vieze grot hebt.. Projecteer dat lekker op jezelf..quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:07 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ja heel fris ja. Dat willen vrouwen mannen laten geloven, hetzelfde met make up
Ieder kutje heeft zo haar momenten, maar met die info zou je echt geen hetero man of lesbo willen zijn hoorquote:Op donderdag 16 januari 2014 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je vind jezelf vies?
Of iig je "geslachtsdeel"?
Dat vind ik echt![]()
![]()
Optyfen, kutkloon.quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:09 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ieder kutje heeft zo haar momenten, maar met die info zou je echt geen hetero man of lesbo willen zijn hoor
Dan heb lekker geen seksleven.. Wij niet-stinkende kutjes hebben dat wel..quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:09 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ieder kutje heeft zo haar momenten, maar met die info zou je echt geen hetero man of lesbo willen zijn hoor
Doe jij dan de klemtoon op va.quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:10 schreef Sauslepel het volgende:
Kutjes![]()
Wel onrespectvolle benaming![]()
Spreek liever van een vagina.
Ontkennen van WAT heeft geen zin?quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:11 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dit confronterend is en dat je ervan baalt maar ontkennen heeft geen zin.
Als kut op... eehm..quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
waar slaat dat nou op?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
waar slaat dat nou op?
...What the? Hahahahahaquote:
Laat je toch niet zo opnaaienquote:Op donderdag 16 januari 2014 02:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ontkennen van WAT heeft geen zin?
Het is KLB he?quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Laat je toch niet zo opnaaienTS moet gewoon effe een antibiotica kuurtje gaan halen als ze zo
meurt
Klemtoon op va.quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Doe jij dan de klemtoon op va.
Dus vaaaaagiena
Of zoals doktoren doen: vagína
Dat helpt niet; sterker nog dit kan een schimmelinfectie verergeren/veroorzaken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Laat je toch niet zo opnaaienTS moet gewoon effe een antibiotica kuurtje gaan halen als ze zo
meurt
'quote:
Owh, die ken ik in ponygedaantequote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
waar slaat dat nou op?
Dus?quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:20 schreef MangoLotion het volgende:
Al die serieuze reacties
Dit topique was eigenlijk voor ONZ bedoeld maar postte het per ongeluk in KLB
Noem je dit serieuze reactiesquote:Op donderdag 16 januari 2014 02:20 schreef MangoLotion het volgende:
Al die serieuze reacties
Dit topique was eigenlijk voor ONZ bedoeld maar postte het per ongeluk in KLB
Bij deze... over op de rastapaca..quote:
Lief diertjequote:Op donderdag 16 januari 2014 02:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
Dan is nu weer pussy tijd.. Soms moet je ze ff krabben
[ afbeelding ]
Lekker. Rundertongquote:Op donderdag 16 januari 2014 02:27 schreef Snowballed het volgende:
Alle vrouwen willen maar 1 ding....
[ afbeelding ]
Gemist.. Wat stond daar??quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
http://img831.imageshack.us/img831/6088/shokonakagawaeatcat.jpg (copy/paste deze link)
...Dat dacht ik dus ook.quote:
Misschien gaat ze nu eindelijk eens een keertje douchenquote:Op donderdag 16 januari 2014 02:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
TS en haar vieze grotje zijn 'm gepeerd?
Enne... vast ook familiequote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien gaat ze nu eindelijk eens een keertje douchen
Lieeeefquote:Op donderdag 16 januari 2014 02:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Enne... vast ook familie
[ afbeelding ]
ze erkennen de waarde van het leven van hun dienaren niet, duhquote:Op donderdag 16 januari 2014 02:37 schreef MangoLotion het volgende:
Waarom kijken katten altijd autistisch?
Je hebt veel vieze kutjes gebeft ja??quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:39 schreef hugecooll het volgende:
Ook onder vrouwen zijn klokkenluiders niet gewenst
quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:37 schreef MangoLotion het volgende:
Waarom kijken katten altijd autistisch?
Ik ben de doelgroep van TS: de onwetende manquote:Op donderdag 16 januari 2014 02:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt veel vieze kutjes gebeft ja??![]()
![]()
Tsja, de echte Fokker, die zijn gratis verpakking condooms van de middelbare school met 3 stuks erin, tot zijn dood houdt en er nooit 1 nodig heeft gehad.quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ben de doelgroep van TS: de onwetende man
Je weet dat 'wiens' op een man slaat hè? Anders had je wel gezegd: Wier kutje mag ik..quote:
Ik was m'n pik nooit voordat ik me laat pijpen, en ik ben echt niet de enige!quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:46 schreef MangoLotion het volgende:
Wat vinden mannen serieus zo geil en lekker aan een kutje? Staan ze erbij stil hoe zweterig, broeierig en bloederig het kan zijn? En dan heb ik het niet eens over de (ingegroeide)haren....
Staan ze daarbij stil?? WTF man, hoe kun je zoiets nou likken en erop geilen...waarschijnlijk krijg je ook nog eens bedorven kutvocht van 2 weken geleden binnen, al dan niet met menstruatiestolsels erbij...
En dan heb ik het niet eens over vrouwen met allerlei schimmels en uitscheiding
[ afbeelding ]
Bah, doe mij maar pik
Maak je zelf ook, Meneer : ik ben de "spellchecker"quote:
ja of kourse maar ik doe enkel genderfysorie meisjesquote:Op donderdag 16 januari 2014 02:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Je weet dat 'wiens' op een man slaat hè? Anders had je wel gezegd: Wier kutje mag ik..
Adres is een straat, huisnummer, postcode en woonplaats.quote:
Maar ik verwijs niet naar mannen als ik het over kutjes hebquote:Op donderdag 16 januari 2014 02:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maak je zelf ook, Meneer : ik ben de "spellchecker"
is dat nawquote:Op donderdag 16 januari 2014 02:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Adres is een straat, huisnummer, postcode en woonplaats.
Nee, dat is adres.quote:
Raar hoor.. Komen altijd hordes mannen op af..quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Maar ik verwijs niet naar mannen als ik het over kutjes heb
ZIJN VIES!!!!!!quote:
Niet als de jouwe hoop ik..quote:
afslag volendam?quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gewoon op de geur afgaan
NEEquote:
Je befte TS?quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mijn eerste kutje was een viskutje; dat was echt smerig.
Vertel en deel het leed met onsquote:Op donderdag 16 januari 2014 02:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Daar is ook gewoon niks schattigs aanquote:
Onbeperkt mosselen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:51 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Vertel en deel het leed met ons
quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:51 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Kaaspik of viskut, beidequote:Op donderdag 16 januari 2014 02:51 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Er zijn wel schattige spinnen, kijk eens in F&Fquote:Op donderdag 16 januari 2014 02:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daar is ook gewoon niks schattigs aan![]()
Als er één diersoort is die nooit eens relaxed kan doen...
Vast, ja. Ricky Gervais heeft een mooi stukje over spinnenquote:Op donderdag 16 januari 2014 02:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn wel schattige spinnen, kijk eens in F&F
Ricky Gervais.quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Vast, ja. Ricky Gervais heeft een mooi stukje over spinnen
1sec
maar de lach spin is wel weer leuk!quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daar is ook gewoon niks schattigs aan![]()
Als er één diersoort is die nooit eens relaxed kan doen...
Jij prefereert dan ook een stinkkaaslul..quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:57 schreef hugecooll het volgende:
Vergeet je niet wat lotion op je mango te smeren?
Ze kan er beter de hogedrukspuit opzetten, misschien dat dat helptquote:Op donderdag 16 januari 2014 02:57 schreef hugecooll het volgende:
Vergeet je niet wat lotion op je mango te smeren?
Hahaha, hé ben jij er ook nog!quote:
Als het over plas en poep gaat...quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:58 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hahaha, hé ben jij er ook nog!
Hmm, onervaren ventje? Of nooit een normaal kutje geroken?quote:
Beter dan vaginaquote:Op donderdag 16 januari 2014 02:59 schreef Le_Professeur het volgende:
Zo'n lelijk en ordinair woord he: kut(je)
Ok, vagina dan? Offe?quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:59 schreef Le_Professeur het volgende:
Zo'n lelijk en ordinair woord he: kut(je)
Hahha, dat is wel héél drastischquote:Op donderdag 16 januari 2014 02:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze kan er beter de hogedrukspuit opzetten, misschien dat dat helpt
Oh ben jij er zo eentje.quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:59 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Als het over plas en poep gaat...
Helder hoor.. Maar jij had toch een stinkkut?quote:
Basta ya de coños!quote:Op donderdag 16 januari 2014 03:00 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hahha, dat is wel héél drastisch
[..]
Oh ben jij er zo eentje.
Nee dit topique ging over alpaca's en katten. Oh en over een stinkkut, dat kwam even snel voorbij.
Een normaal kutje..? Ik vind ieder kutje toch weer anders... (zolang het niet dezelfde is....quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hmm, onervaren ventje? Of nooit een normaal kutje geroken?
kalkoen met kersensausquote:Op donderdag 16 januari 2014 03:03 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Een normaal kutje..? Ik vind ieder kutje toch weer anders... (zolang het niet dezelfde is....)
Maar ze stinken allemaal?? Want dan wil ik niet weten met wie jij omgaat..quote:Op donderdag 16 januari 2014 03:03 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Een normaal kutje..? Ik vind ieder kutje toch weer anders... (zolang het niet dezelfde is....)
Waar hoor je mij dat zeggenquote:Op donderdag 16 januari 2014 03:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ze stinken allemaal?? Want dan wil ik niet weten met wie jij omgaat..
Goodnight!quote:Op donderdag 16 januari 2014 03:06 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Het is bedtijd! Welterusten babe
1quote:Op donderdag 16 januari 2014 03:06 schreef hugecooll het volgende:
Ik begin me nu wel af te vragen hoeveel kutjes Whiskers al heeft geroken
Goed slachtoffer gevondenquote:
quote:Unconscious Chicken Farming: This could be an upcoming "humane" alternative to the current method of factory chicken farming.
Here's how it works: Chickens are placed in "a massive steel frame that would contain up to 1,000 birds. In it the chickens are completely immobilized—their feet are removed (to save space), and the birds receive food, water and oxygen through an intricate network of tubes. In order to eliminate the suffering that chickens would face under such conditions, Ford proposes that the birds’ cerebral cortex be removed, leaving the brain stem (and key homeostatic functions) intact. The chickens would continue to grow, but would basically spend their lives in a coma."
quote:Op donderdag 16 januari 2014 03:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Goed slachtoffer gevonden
[..]
quote:Op donderdag 16 januari 2014 03:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]nou kan ik niet lekker slapen, bedankt
Ging om de geurquote:Op donderdag 16 januari 2014 03:25 schreef BaajGuardian het volgende:
zowel kutje als pik kan er mooi uitzien en lelijk uitzien vind ik.
Op een bank? Arm dier..quote:
Ja die is bij kutje wel ernstig altijd, niet echt uitnodigend maar wat wil je dan ook het is een lichaamsgat dat altijd open staat, kont staat tenminste altijd dicht.quote:
Kaas op je pik?quote:Op donderdag 16 januari 2014 03:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja die is bij kutje wel ernstig altijd, niet echt uitnodigend maar wat wil je dan ook het is een lichaamsgat dat altijd open staat, kont staat tenminste altijd dicht.
Worstje goed wassen onder de douche.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 03:25 schreef BaajGuardian het volgende:
zowel kutje als pik kan er mooi uitzien en lelijk uitzien vind ik.
Kutje is prima te wassen en stinkt normaliter niet.. Heb echt diep medelijden met jullie rotte vis beffersquote:Op donderdag 16 januari 2014 03:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Worstje goed wassen onder de douche.
kutje kun je niet goed wassen want je mag geen zeep in je kutje.
Ach ja, ik ben oud en niet zo ad rem...quote:
Geeft niet, de capybara's zullen je helpenquote:Op donderdag 16 januari 2014 03:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben oud en niet zo ad rem...
quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:47 schreef mootie het volgende:
Jij bent echt heel ranzig en ordinair. Blijf sowieso bij je uit de buurt.
Ik heb 1 x gebeft en de 2e keer verloor ik pardoes mn opgewondenheid door kutjegeur ookal kwamen we onder de douche weg.quote:Op donderdag 16 januari 2014 03:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kutje is prima te wassen en stinkt normaliter niet.. Heb echt diep medelijden met jullie rotte vis beffers
Je UI blijft lekker, ondanks dat mutsjequote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 03:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb 1 x gebeft en de 2e keer verloor ik pardoes mn opgewondenheid door kutjegeur ookal kwamen we onder de douche weg.
Ik zou ook piemelzuigen als ik erbij kon vrdr
Geen zin meer in al die moeite met kutjes en piemels nu, ik kijk wel gewoon hoe anderen het doen op de internetten, ruik je ook niks. (vooral bij scat enzo is dat handig)
Triestquote:Op donderdag 16 januari 2014 03:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb 1 x gebeft en de 2e keer verloor ik pardoes mn opgewondenheid door kutjegeur ookal kwamen we onder de douche weg.
Ik zou ook piemelzuigen als ik erbij kon vrdr
Geen zin meer in al die moeite met kutjes en piemels nu, ik kijk wel gewoon hoe anderen het doen op de internetten, ruik je ook niks. (vooral bij scat enzo is dat handig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |