ze erkennen de waarde van het leven van hun dienaren niet, duhquote:Op donderdag 16 januari 2014 02:37 schreef MangoLotion het volgende:
Waarom kijken katten altijd autistisch?
Je hebt veel vieze kutjes gebeft ja??quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:39 schreef hugecooll het volgende:
Ook onder vrouwen zijn klokkenluiders niet gewenst
quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:37 schreef MangoLotion het volgende:
Waarom kijken katten altijd autistisch?
Ik ben de doelgroep van TS: de onwetende manquote:Op donderdag 16 januari 2014 02:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt veel vieze kutjes gebeft ja??![]()
![]()
Tsja, de echte Fokker, die zijn gratis verpakking condooms van de middelbare school met 3 stuks erin, tot zijn dood houdt en er nooit 1 nodig heeft gehad.quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ben de doelgroep van TS: de onwetende man
Je weet dat 'wiens' op een man slaat hè? Anders had je wel gezegd: Wier kutje mag ik..quote:
Ik was m'n pik nooit voordat ik me laat pijpen, en ik ben echt niet de enige!quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:46 schreef MangoLotion het volgende:
Wat vinden mannen serieus zo geil en lekker aan een kutje? Staan ze erbij stil hoe zweterig, broeierig en bloederig het kan zijn? En dan heb ik het niet eens over de (ingegroeide)haren....
Staan ze daarbij stil?? WTF man, hoe kun je zoiets nou likken en erop geilen...waarschijnlijk krijg je ook nog eens bedorven kutvocht van 2 weken geleden binnen, al dan niet met menstruatiestolsels erbij...
En dan heb ik het niet eens over vrouwen met allerlei schimmels en uitscheiding
[ afbeelding ]
Bah, doe mij maar pik
Maak je zelf ook, Meneer : ik ben de "spellchecker"quote:
ja of kourse maar ik doe enkel genderfysorie meisjesquote:Op donderdag 16 januari 2014 02:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Je weet dat 'wiens' op een man slaat hè? Anders had je wel gezegd: Wier kutje mag ik..
Adres is een straat, huisnummer, postcode en woonplaats.quote:
Maar ik verwijs niet naar mannen als ik het over kutjes hebquote:Op donderdag 16 januari 2014 02:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maak je zelf ook, Meneer : ik ben de "spellchecker"
is dat nawquote:Op donderdag 16 januari 2014 02:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Adres is een straat, huisnummer, postcode en woonplaats.
Nee, dat is adres.quote:
Raar hoor.. Komen altijd hordes mannen op af..quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Maar ik verwijs niet naar mannen als ik het over kutjes heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |