Voel je je aangesproken?quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:47 schreef mootie het volgende:
Jij bent echt heel ranzig en ordinair. Zou sowieso bij je uit de buurt blijven als ik een man was.
Je vind jezelf vies?quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:46 schreef MangoLotion het volgende:
Wat vinden mannen serieus zo geil en lekker aan een kutje? Staan ze erbij stil hoe zweterig, broeierig en bloederig het kan zijn? En dan heb ik het niet eens over de (ingegroeide)haren....
Staan ze daarbij stil?? WTF man, hoe kun je zoiets nou likken en erop geilen...waarschijnlijk krijg je ook nog eens bedorven kutvocht van 2 weken geleden binnen, al dan niet met menstruatiestolsels erbij...
En dan heb ik het niet eens over vrouwen met allerlei schimmels en uitscheiding
[ afbeelding ]
Bah, doe mij maar pik
quote:
Kutjes zijn fris. Als je dat spul moet gebruiken is er iets grondig mis met je kutje, en kun je beter naar de huisarts dan die vieze zooi te gebruiken..quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
[ afbeelding ]
Voor een fris kutje.
Goedenacht remlof... Have fun tonight...quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:05 schreef remlof het volgende:
Opgezwollen labia en clit doen het wel voor mij
Ja heel fris ja. Dat willen vrouwen mannen laten geloven, hetzelfde met make upquote:Op donderdag 16 januari 2014 02:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kutjes zijn fris. Als je dat spul moet gebruiken is er iets grondig mis met je kutje, en kun je beter naar de huisarts dan die vieze zooi te gebruiken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |