Hahha, dat is wel héél drastischquote:Op donderdag 16 januari 2014 02:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze kan er beter de hogedrukspuit opzetten, misschien dat dat helpt
Oh ben jij er zo eentje.quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:59 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Als het over plas en poep gaat...
Helder hoor.. Maar jij had toch een stinkkut?quote:
Basta ya de coños!quote:Op donderdag 16 januari 2014 03:00 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hahha, dat is wel héél drastisch
[..]
Oh ben jij er zo eentje.
Nee dit topique ging over alpaca's en katten. Oh en over een stinkkut, dat kwam even snel voorbij.
Een normaal kutje..? Ik vind ieder kutje toch weer anders... (zolang het niet dezelfde is....quote:Op donderdag 16 januari 2014 02:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hmm, onervaren ventje? Of nooit een normaal kutje geroken?
kalkoen met kersensausquote:Op donderdag 16 januari 2014 03:03 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Een normaal kutje..? Ik vind ieder kutje toch weer anders... (zolang het niet dezelfde is....)
Maar ze stinken allemaal?? Want dan wil ik niet weten met wie jij omgaat..quote:Op donderdag 16 januari 2014 03:03 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Een normaal kutje..? Ik vind ieder kutje toch weer anders... (zolang het niet dezelfde is....)
Waar hoor je mij dat zeggenquote:Op donderdag 16 januari 2014 03:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ze stinken allemaal?? Want dan wil ik niet weten met wie jij omgaat..
Goodnight!quote:Op donderdag 16 januari 2014 03:06 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Het is bedtijd! Welterusten babe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |