Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers Babananana, hiker regio Breda (Autoreset) dery1990, hiker regio Groningen Dalenbart, hiker regio Amersfoort Fleauris, hiker regio Rotterdam Hojdhopper,hiker regio Utrecht Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset) irritatie100, hiker regio Rotterdam Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset) Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede Kevindinhinho, hiker regio Zwolle MG_13, hiker regio Amsterdam Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Panthera, hiker regio Ede/Arnhem Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset) QuiCk01, hiker regio Leiden RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset) Rubenr3, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen Viezze, hiker regio Eindhoven Wave103, hiker regio Utrecht zazzel, hiker regio Breda Zuunigerd, hiker regio Zwolle Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset) Amoeba, Jaguargeile kastknuffelaar regio Eindhoven (Autoreset) Solidberg, hiker regio Groningen Schaafkaas, hiker regio Groningen Kiprollade, hiker regio Rotterdam trolley, hiker regio Leeuwarden qua111, hiker regio Leiden ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset) Meneer_valk, hiker regio Maastricht
joppie_saus, ex-hiker regio Groningen Mallet, ex-hiker regio Doetinchem Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen Enpe, ex-hiker regio Eindhoven Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht RTS91, Kamikaze regio Utrecht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2014 23:47:20 ]
Goed,de bobine van de seat heeft het alweer een jaar vol gehouden, een record.. Hij is nu echter weer stuk denk ik... murphys law. Was net onderweg naar stage. Kwam er eerst al achter dat ik mijn sport spullen was vergeten en nu dus een defecte auto.
Op donderdag 16 januari 2014 10:45 schreef Amoeba het volgende: Zometeen ook maar eens naar Schinnen rollen. Had eigenlijk gewoon wel een uur geleden moeten vertrekken, maar geen zin.
Ah boeiend. Je moet je niet laten opjaaaaaaaagen door Autoreset
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Op donderdag 16 januari 2014 11:00 schreef BlackLining het volgende: Naar mijn weten is A tot 17.00 open en ik kon er laatst om 17.15 ook nog inrijden toen ik wat vertraging had opgelopen.
Op donderdag 16 januari 2014 12:01 schreef Amoeba het volgende: Mijn god, aankomst op Sittard: 12.18 op 2a Vertrek vd Sprinter naar Heerlen: 12.19 op 3a
Op donderdag 16 januari 2014 12:19 schreef Sarasi het volgende: Oorontsteking. Nog nooit gehad, crisis wat is dat naar. Als dit blijft, wil ik morgen wel werken want studeren wordt 'm niet zo.
Op donderdag 16 januari 2014 12:19 schreef Sarasi het volgende: Oorontsteking. Nog nooit gehad, crisis wat is dat naar. Als dit blijft, wil ik morgen wel werken want studeren wordt 'm niet zo.
Sterkte, dat zuigt hard ja
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Om te voorkomen dat mensen zoals jij op de laatste nipper plannen te komen, in de file terecht komen en vervolgens hun auto niet meer kwijt kunnen.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Gast, lever die auto gewoon voor 16 af. Je wordt niet betaald om je ex te ballen
Hmm, vraag me toch af wat er gebeurd als je bij je urenregistratie dat invult bij opmerkingen als het systeem vind dat je er te lang over gereden hebt..
"De reistijd is betrekkelijk lang voor de gereden afstand. Kunt u dit nader toelichten?" - Ex geneukt.
Ah dat is fucked, ik zou lekker in m'n nest gaan liggen .
Hmm, vraag me toch af wat er gebeurd als je bij je urenregistratie dat invult bij opmerkingen als het systeem vind dat je er te lang over gereden hebt..
"De reistijd is betrekkelijk lang voor de gereden afstand. Kunt u dit nader toelichten?" - Ex geneukt.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
God wat haat ik dit zeg, pc is teruggebracht naar fabrieksinstellingen vanaf reparatie. Of ik even wil wachten tot alle 120 updates zijn geïnstalleerd…
Ik kan om half vier bij de huisarts terecht, gelukkig. Dinsdag is mijn eerste tentamen, dus ik moet zondag toch echt wel weer kunnen studeren.
Voorlopig maar even rustig aan inderdaad. Helemaal rood en dik dat oor. Huilen. Morgen een feest natuurlijk, mooie timing zo.
Dat is nog redelijk vlotjes, mijn huisarts wil nog wel eens zeggen van "Hoe erg bent u er aan toe? Red u morgen nog?" Terwijl er echt wel iets moet zijn wil ik de huisarts bellen...
Ahjoh, voor je feestje gewoon even goed indrinken en dan vol gas.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Dat is nog redelijk vlotjes, mijn huisarts wil nog wel eens zeggen van "Hoe erg bent u er aan toe? Red u morgen nog?" Terwijl er echt wel iets moet zijn wil ik de huisarts bellen...
Ahjoh, voor je feestje gewoon even goed indrinken en dan vol gas.
Ja ik belde, dat ik dinsdag tentamens heb en dat ik die ECHT NIET wil verneuqen en dat ik al drie dagen met oorpijn rond liep. Dus nu wil een assistente wel in mijn oor koekeloeren en als ze er niet uit komt, kan ze dan de dokter erbij halen.
Intussen weet ik hoe ik mijn huisarts op een bepaald punt moet krijgen.
Man Man wil je je gemiddelde posts per dag opkrikken ofzo? Doet het even lekker in 1 post. Buitendat vind ik dit heel ver gezocht, zeer matige "grap" van je.
Een uniek moment! Voor het eerst in de drie maanden die ik nu in Nijmegen woon gebeld voor een 'normale' werkdag op vrijdag. Morgen Cuijck-Waalwijk bij de verschrikkelijke buurtbus, en Geertruidenberg-Almere voor de grote A. Een polo en een caddy van het energiebedrijf, niks bijzonders maar wel een goede dag werk.
Man Man wil je je gemiddelde posts per dag opkrikken ofzo? Doet het even lekker in 1 post. Buitendat vind ik dit heel ver gezocht, zeer matige "grap" van je.
Ja klopt, als je bij Rabobank een rekeningnummer invoert wijzigt deze direct in de IBAN. Maar volgens mij mogen ze dat vanaf 1 maart niet meer doen
Als dat het geval is zal er vast wel een of ander tooltje komen (of een app, of website) die dat alsnog even voor je doet. Het is blijkbaar een simpel algoritme, dat omzetten.
[ Bericht 6% gewijzigd door Babananana op 16-01-2014 16:09:47 ]
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Als dat het geval is zal er vast wel een of ander tooltje komen (of een app, of website) die dat alsnog even voor je doet. Het is blijkbaar een simpel algoritme, dat omzetten.
Over oude auto's gesproken.. Morgen dus een caddy van het energiebedrijf uit 2005, dat zal wel niet veel soeps meer zijn. En in Waalwijk moet ik de buurtbus hebben, maar dan de andere kant op naar Almkerk om daar over te stappen op de buurtbus naar good old Raamsdonksveer.
Op donderdag 16 januari 2014 16:32 schreef Ordinateur het volgende: Over oude auto's gesproken.. Morgen dus een caddy van het energiebedrijf uit 2005, dat zal wel niet veel soeps meer zijn. En in Waalwijk moet ik de buurtbus hebben, maar dan de andere kant op naar Almkerk om daar over te stappen op de buurtbus naar good old Raamsdonksveer.
Oud hoeft niet per se slecht te betekenen bij van die bedrijfsbusjes. Ik had eens een groen-witte Renault Traffic van die grote groene telecom/internet provider. Uit 2004, 345.000 km op de teller. Zelden zo'n nette oude bedrijfswagen gezien. Had 9 jaar dezelfde bestuurder gehad, werd elke week gewassen en gestofzuigd vertelde die man.
Nog een weekje flink werken voor de studie, en dan 2 weken vrij. Hopelijk lekker wat uurtjes maken.
Oud hoeft niet per se slecht te betekenen bij van die bedrijfsbusjes. Ik had eens een groen-witte Renault Traffic van die grote groene telecom/internet provider. Uit 2004, 345.000 km op de teller. Zelden zo'n nette oude bedrijfswagen gezien. Had 9 jaar dezelfde bestuurder gehad, werd elke week gewassen en gestofzuigd vertelde die man.
Nog een weekje flink werken voor de studie, en dan 2 weken vrij. Hopelijk lekker wat uurtjes maken.
Hoeft niet nee, maar het is wel een slecht voorteken. Jouw verhaal lijkt me eerder uitzondering dan regel.
Op donderdag 16 januari 2014 18:23 schreef BlackLining het volgende: Morgen een wisselrit van de grote in Waalwijk (8 uur daar zijn, wordt dik feest met die klotebusjes) en dan op en neer naar Leiden.
Heen in een VW Up terugweg staat er niet bij..
Komt me eigenlijk weer bijzonder kut uit zo vroeg, maar goed. Toch maar doen want geld nodig.
Op donderdag 16 januari 2014 18:23 schreef BlackLining het volgende: Morgen een wisselrit van de grote in Waalwijk (8 uur daar zijn, wordt dik feest met die klotebusjes) en dan op en neer naar Leiden.
Heen in een VW Up terugweg staat er niet bij..
Komt me eigenlijk weer bijzonder kut uit zo vroeg, maar goed. Toch maar doen want geld nodig.
Ff kijken of ik niet van iemand een auto kan lenen om naar Wolluk te rijden. Toch een wissel en dat zou me een hoop gedonder besparen.
Die busjes zijn chill, die zetten je voor de deur af
Ik heb oordruppels gekregen, moet maandag over zijn en dinsdag is mijn tentamen. Op hoop van zege, en dan kan ik over anderhalve week weer aan het werk.
Die busjes zijn chill, die zetten je voor de deur af
Ik heb er erg weinig mee.
Toen ik de motor nog had heb ik ook wel eens een wisselrit gehad vanuit Waalwijk. Of in ieder geval, niet wissel, maar aan het einde van de dag weer daar.
's Ochtends om 8:00 op de motor in plaats van 6:45 in de bus, daarheen rijden, dwars door de files heen, motor op de stoep, snel omkleden, ritjes rijden, weer terug, pakkie weer aan en naar huis rijden. Natuurlijk wel even zwaaien naar de hikers die aan de Sluisweg staan te wachten bij de bushalte Ideaal was dat. Maar goed, motor is totalled
Toen ik de motor nog had heb ik ook wel eens een wisselrit gehad vanuit Waalwijk. Of in ieder geval, niet wissel, maar aan het einde van de dag weer daar.
's Ochtends om 8:00 op de motor in plaats van 6:45 in de bus, daarheen rijden, dwars door de files heen, motor op de stoep, snel omkleden, ritjes rijden, weer terug, pakkie weer aan en naar huis rijden. Natuurlijk wel even zwaaien naar de hikers die aan de Sluisweg staan te wachten bij de bushalte Ideaal was dat. Maar goed, motor is totalled
Toch nog een ritje gekregen net: Breda-Waalwijk, 8:30 ophalen. Hopelijk komt er nog wat achteraan morgen.
Nu de mail nog binnen krijgen...
'De bromsnor' kwam gelijk even vertellen dat ik geen foto's van het voertuig mocht maken. Like what the fuck man, je ziet dat ik die wagen af kom leveren, ik maak even een foto en gelijk het vingertje.
Ik had dat ding ook langs de weg stil kunnen zetten voor een shoot. Ach, zal wel om de rest van de vloot gaan.
Geen mail gehad, als ik inlog kan ik de adressen zien en ik weet dat ik om 8:30 moet ophalen. De planning is al gesloten, dus morgenvroeg maar bellen en anders maar op goed geluk vertrekken en hopen dat ik het goede formulier al tussen het stapeltje dat ik altijd bij me heb zit.
Eerst vond ik die optie automatisch afremmen en afstemmen op het tempo van je voorganger bij de cruisecontrol best kut, maar toen het eenmaal druk werd op de A1/A27 en shit beviel die functie me best wel.
Gebruik de editknop eens ipv alle topics vol te baggeren man.
Dat adaptive cruise control is heel vet vind ik, heb het tot nu toe 1 keer gebruikt in een Prius. Kan zelfs tot stilstand afremmen en uit zichzelf weer gaan rijden als je in de file staat. Alleen voelt het soms wel een beetje aan alsof de besturing het vooruitziend vermogen van een fietser heeft.
2L turbo met 160-165pk uit me hoofd. Ja is een leuke wagen Maar zo hard brullen die dingen toch niet? 0-100 in een seconde of 9 a 10 geloof ik. Ja misschien dat die een beetje gekieteld is, we zullen het nooit weten haha
Dat adaptive cruise control is heel vet vind ik, heb het tot nu toe 1 keer gebruikt in een Prius. Kan zelfs tot stilstand afremmen en uit zichzelf weer gaan rijden als je in de file staat. Alleen voelt het soms wel een beetje aan alsof de besturing het vooruitziend vermogen van een fietser heeft.
Ja dacht er net aan. Een nieuwe post is sneller dan editten en shit. Zal erop letter mkay
Precies. Het werkt linksrijden ook wel een beetje in de hand. Zit je op de rechterbaan, gaat hij op 100m van een vrachtwagen al afremmen naar 80. En ik kreeg die afstand niet aangepast, althans, zo leek het.
quote:
Op donderdag 16 januari 2014 19:56 schreef ColeJ het volgende: 2L turbo met 160-165pk uit me hoofd. Ja is een leuke wagen Maar zo hard brullen die dingen toch niet? 0-100 in een seconde of 9 a 10 geloof ik. Ja misschien dat die een beetje gekieteld is, we zullen het nooit weten haha
Precies. Die kickdown wilde wel. Op een gegeven moment zat ik toch wel aan een snelheid waarop je niet aangehouden wil worden.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2014 20:00:26 ]
Nee, uren dat ik onderweg ben. Is een half uur heen, half uur terug. Eerste half uur dus niet betaald, half uurtje wel, dekt net benzine en dat vind ik genoeg, want motorrijden op zich vind ik, ook woon-werk, geen straf.
Wat parkeert men trouwens ruim nu in Almere aan die foto's te zien. Ik heb daar ooit m'n auto via de passagierskant moeten verlaten omdat die man wilde dat ik strak naast de andere parkeerde. Vroeger (2 jaar terug ofzo) was het daar nog schuin achteruit inparkeren toch?
Uhm, ik kan gewoon aan de bestuuderskant eruit. Je parkeert nu achter een andere auto. (Als dit het verduidelijkt ) Overigens, die 1.2 benzine motortje in de Seat Octavia vond ik wel stuk fijner dan de 2.0 TDi van de Touran, die ik zelfs uit de showroom ophaalde
Inderdaad ruim parkeren daar nu zeg! Kan me wel anders herinneren van de laatste keer. Toen stond hij ook al 'in rijen' achter elkaar. Maar veel voller.
Nee, uren dat ik onderweg ben. Is een half uur heen, half uur terug. Eerste half uur dus niet betaald, half uurtje wel, dekt net benzine en dat vind ik genoeg, want motorrijden op zich vind ik, ook woon-werk, geen straf.
Toen ik locatie werk deed bij A in Nieuwegein. Kreeg ik via EW per dag 7,50 vergoeding als ik met de auto naar Nieuwegein ging. (Retour 33km) Dikke prima, want scheelde me ook nog eens een uur tijd dan wanneer ik met de bus ging. 08:00 beginnen daar, dus dat kan ik wel waarderen.
Op donderdag 16 januari 2014 20:30 schreef Pizzabodem het volgende: Wat parkeert men trouwens ruim nu in Almere aan die foto's te zien. Ik heb daar ooit m'n auto via de passagierskant moeten verlaten omdat die man wilde dat ik strak naast de andere parkeerde. Vroeger (2 jaar terug ofzo) was het daar nog schuin achteruit inparkeren toch?
Jah pff dat was echt kut. Nu heb je ruimte zat en kan je gewoon achteraan aansluiten.
Audi Q5. Op zich niet heel speciaal, maar dit was een demo model dus afgeladen met opties en een dikke motor
Vet, wil ik ook wel rijden Moest daar een VW Touran ophalen, stond ook nog in de showroom, dus had ook wel wat opties Morgen Skoda Octavia 1.6TDi en Seat Exeo 1.6 TSi , denk dat die benzine motor wel fijner zal zijn.
Vet, wil ik ook wel rijden Moest daar een VW Touran ophalen, stond ook nog in de showroom, dus had ook wel wat opties Morgen Skoda Octavia 1.6TDi en Seat Exeo 1.6 TSi , denk dat die benzine motor wel fijner zal zijn.
Seat Exeo 1.6 TSI? Die bestaat niet. Hoop niet voor je dat het de normale, ongeblazen 1.6 is. Die wil niet echt namelijk. Doe mij dan maar die TDI.
Die bedoel ik niet, de huidige diesels van VAG rijden matig. De TDIs van een jaar of 5-8 geleden (weet het niet precies voor), de 1.9 en 2.0 TDI, daarentegen
Op donderdag 16 januari 2014 21:44 schreef BlackLining het volgende: Weet iemand toevallig of er bij v M in Waalwijk ergens plek is om een eigen auto in de buurt te parkeren? Iets van een klein parkeerplaatsje ofzo?
Toch wissel morgen, kan de auto van mijn buurvrouw lenen, scheelt veel gedonder met die kut buurtbus.
Moet je daar even vragen, je mag hem vast wel ergens neerzetten. Desnoods op een parkeerplek bij de dealer zelf. Weet vrij zeker dat ze daar niet moeilijk over gaan doen.
Op donderdag 16 januari 2014 21:35 schreef Viezze het volgende: 1.6 TDI is aan de magere kant. Ik had hem in een Superb, die is natuurlijk wel iets zwaarder.
In een Octavia wil die wel redelijk vooruit. Een Octavia is 100kg lichter als een Golf Variant, en dat voel je erg duidelijk. Dus het verschil met een Superb is nog groter.
quote:
Op donderdag 16 januari 2014 21:45 schreef Irritatie100 het volgende: Ja, die 1.2, wat een pleurisherrie 1.6 zal wel prima zijn denk ik, maar heb ik in de Polo nog nooit gehad.
Eens, maar van alle ultra-zuinige auto's vind ik het toch een van de beste qua rijden.
Moet je daar even vragen, je mag hem vast wel ergens neerzetten. Desnoods op een parkeerplek bij de dealer zelf. Weet vrij zeker dat ze daar niet moeilijk over gaan doen.
Het staat daar wel vaak pleurisvol. Anders kun je 'm op de Sluisweg wel kwijt bij een bedrijf ofzo.
Mwoah, ik vind het een rotding. Polo op zich is prima, maar die 1.2 BM maakt een takkeherrie en is echt achterlijk traag. Zo'n 0.9 TCE in de Clio vind ik echt een véél betere motor (hoewel natuurlijk geen helemaal eerlijk vergelijk want geen diesel).
Op donderdag 16 januari 2014 21:50 schreef Irritatie100 het volgende: Mwoah, ik vind het een rotding. Polo op zich is prima, maar die 1.2 BM maakt een takkeherrie en is echt achterlijk traag. Zo'n 0.9 TCE in de Clio vind ik echt een véél betere motor (hoewel natuurlijk geen helemaal eerlijk vergelijk want geen diesel).
Dat is echt een zuiperd. Alle benzinemotoren van Renault eigenlijk. De diesels van Renault vind ik anders wel altijd prima. De snellere diesels in een Megane, fijnste in zijn klasse vind ik. (is dat dan een opgevoerde 1.5dci of iets groters?) Editie: ik bedoel de 1.9dci van 130pk denk ik
En die 1.5DCI's zijn inderdaad wel prima en die oudere 1.9's waren ook prima inderdaad. Dieselmotoren bij Peugeot vind ik trouwens ook wel prima, zo'n e-HDI van de 508 vind ik totaal niet traag aanvoelen.
Nouja zo slecht zijn ze nu ook weer niet. Maar Mercedes is sowieso superieur en je hebt zelden gejank met die motoren.
Ik zei (expres) erbij: in zijn klasse. Mercedes heeft geen fatsoenlijke concurrent op Golf/Megane/etc
@Irritatie: Dan heb je wel een punt ja. Die Renault benzines rijden wel lekker, maar bijvoorbeeld VAGs zijn veel zuiniger tegen (bijna) hetzelfde rijplezier.
. Mercedes heeft geen fatsoenlijke concurrent op Golf/Megane/etc
quote:
Die A-klasse ofzo?
Alhoewel, zitten daar niet dieselmotoren van Renault in?
Weet ik niet, maar ze zijn veel duurder en daarom geen echte concurrentie. Net als de BMW 1-serie.
Heb wel eenseen Opel Combo van tussen 2000 en 2005 gereden, die hadden toen nog een een Isuzu diesel zonder turbo. Ik verbaasde me over hoe lekker direct en lekker hoogtoerig die motor reed. Veel fijner dan wat ze nu erin proppen.
En voor het lijstje: de Fiat 1.3multijet diesel heeft zo'n lekker felle boost bij 2000rpm zoals de 1.9TDI ook altijd had
Ik vergeet er een Honda Diesels 2.2 cdti is een prima blok. In CR-V en Civic gereden, zelfs in die CR-V, een vrij zware wagen, een prima motor.
En de titel voor meest misplaatste benzine motor in een auto gaat naar: De Opel Astra 1.4. Atmosferische motor, 100 pk en niet vooruit te branden in een Astra. In een veel kleinere Corsa is het trouwens ook een rotblok, net als in de Meriva. En neem dan de Opel Zafira 1.8. Ook al zo'n futloos hok.
Op donderdag 16 januari 2014 22:51 schreef Pizzabodem het volgende: Ik vergeet er een Honda Diesels 2.2 cdti is een prima blok. In CR-V en Civic gereden, zelfs in die CR-V, een vrij zware wagen, een prima motor.
En de titel voor meest misplaatste benzine motor in een auto gaat naar: De Opel Astra 1.4. Atmosferische motor, 100 pk en niet vooruit te branden in een Astra. In een veel kleinere Corsa is het trouwens ook een rotblok, net als in de Meriva. En neem dan de Opel Zafira 1.8. Ook al zo'n futloos hok.
Conclusie: Opel
Breek me de bek niet open over die motor idd. Op papier ziet het er eerst prima uit: 100pk uit een 1.4. Maar er komt maar iets van 125nm uit, en pas boven de 4000rpm! Ja, dan hoeft het niet meer
Op donderdag 16 januari 2014 22:59 schreef Irritatie100 het volgende: Haha, die Astra 1.4 idd zal nooit vergeten dat ik op een oprit vol gas gaf, maar desondanks de Kever uit 1970 die voor mij reed sneller was dan ik
Wil je een beetje koppel uit een atmosferische motor halen heb je gewoon cilinderinhoud nodig. Die 1.4 van Opel is een 16v (waardoor het piekvermogen meer wordt) en 'maar' een 1.4 dus. Die 100 pk is dus inclusief de 16v-winst. Gevolg: retetraag als je op normale toeren rijdt. En daardoor heel zuinig
Ik heb ooit een wissel gehad megane - - > astra 1.4. Stond de klant achter me bij het stoplicht. Toeterde die een paar keer en stapte uit. Ik raampje open, vroeg hij of de handrem bleef hangen ofzo. Gozer baalde flink van zn wissel.
Hm, moet morgen 4 ritten doen, die als 2 ritten in m'n ritgegevens staan. Komt waarschijnlijk doordat ik op het afleveradres gelijk weer een auto mee terug moet nemen. Nog nooit eerder gehad. Vraag me af of ik dan 2 formulieren (dus 4 totaal die dag) of 2 formulieren mee moet nemen / invullen?
Op donderdag 16 januari 2014 23:18 schreef mpc007 het volgende: Hm, moet morgen 4 ritten doen, die als 2 ritten in m'n ritgegevens staan. Komt waarschijnlijk doordat ik op het afleveradres gelijk weer een auto mee terug moet nemen. Nog nooit eerder gehad. Vraag me af of ik dan 2 formulieren (dus 4 totaal die dag) of 2 formulieren mee moet nemen / invullen?
Op donderdag 16 januari 2014 23:18 schreef mpc007 het volgende: Hm, moet morgen 4 ritten doen, die als 2 ritten in m'n ritgegevens staan. Komt waarschijnlijk doordat ik op het afleveradres gelijk weer een auto mee terug moet nemen. Nog nooit eerder gehad. Vraag me af of ik dan 2 formulieren (dus 4 totaal die dag) of 2 formulieren mee moet nemen / invullen?
Nog twee korte vraagjes: - in informatie staat dat ik 10 min. voor aankomst met de auto bij klant moet bellen (is gemeente). Echt nodig, of meer een dode letter (moet auto ook weer aan de kant van de weg natuurlijk...)? - in informatie staat dat formulier bij aankomst klant gelijk gefaxt of gemaild moet worden. Normaal deed ik dit aan het einde van de dag, maar nu staat er dus echt bij dat het gelijk moet. Doen jullie dat altijd?
Nog twee korte vraagjes: - in informatie staat dat ik 10 min. voor aankomst met de auto bij klant moet bellen (is gemeente). Echt nodig, of meer een dode letter (moet auto ook weer aan de kant van de weg natuurlijk...)? - in informatie staat dat formulier bij aankomst klant gelijk gefaxt of gemaild moet worden. Normaal deed ik dit aan het einde van de dag, maar nu staat er dus echt bij dat het gelijk moet. Doen jullie dat altijd?
Formulier probeer ik wel meteen te faxen als ze dat willen, en dat bellen voor aankomst, kan je niet via bluetooth met de auto verbinden? En anders erheen rijden, parkeren, en bellen. Wacht je maar 10 minuten, boeit niet zoveel lijkt me
Op donderdag 16 januari 2014 21:44 schreef BlackLining het volgende: Weet iemand toevallig of er bij v M in Waalwijk ergens plek is om een eigen auto in de buurt te parkeren? Iets van een klein parkeerplaatsje ofzo?
Toch wissel morgen, kan de auto van mijn buurvrouw lenen, scheelt veel gedonder met die kut buurtbus.
Breng je mij rond kwart voor 10 naar de bushalte?
Maar zonder gein, je kan die auto sowieso wel ergens kwijt op dat helse industrieterrein. Wellicht tot morgen!
Maar zonder gein, je kan die auto sowieso wel ergens kwijt op dat helse industrieterrein. Wellicht tot morgen!
Ik ben daar morgen rond 9:30 ook om een auto af te leveren. Hoe kunnen we elkaar helpen
Ik moet er tussen 8.00 en 8.30 zijn, terug gok ik tussen 15.00 en 16.00. Als er rond die tijden toevallig mensen staan te wachten ben ik echt niet te beroerd om even op een neer te rijden hoor
De enige keer dat ik in Waalwijk ben geweest, zat ik met 15 andere EW'ers in het bekende buurtbusje. Netjes voor de deur afgezet door die oude knar. In het busje bleek dat we allemaal de zelfde Transit kwamen halen. Bij aankomst bleek dat er zo'n 40 precies dezelfde transit's stond van een schoonmaak producten bedrijf. Moesten uiteindelijk naar een verlate industrie terrein in Nieuwegein. Waar ze in een loods werden opgeslagen voor export. Mijne was zo verrot dat m'n iPhone oplader kortsluiting maakte *poef*.. En dan de schuifdeur vast geductaped zat. Die kerel bij v M, 'moah het ergste wat kan gebeuren dat hij eraf waait', 'ben je daar maar alvast vanaf'
Net nog een ritje Waalwijk-Breukelen erachteraan gekregen, dus hoef niet met het kutbusje
Is er al wat verandert aan die dienst regeling. Ik moest toen echt een achterlijke trip maken met die busjes. Breda-Raamsdonksveer, RDV-Almkerk(?), Almkerk - Waalwijk. Overstappen bij die buurtbusjes gaat geheid mis.
Lullige van buurtbusjes is dat ze vaak schijnbaar compleet willekeurige tijden rijden
Kunt inderdaad gewoon recht voor bij VM parkeren. Daar zette ik mijn motor ook altijd neer, in mijn herinnering was het te smal voor een auto, maar dat past hendig
Op vrijdag 17 januari 2014 08:04 schreef zazzel het volgende: De enige keer dat ik in Waalwijk ben geweest, zat ik met 15 andere EW'ers in het bekende buurtbusje. Netjes voor de deur afgezet door die oude knar. In het busje bleek dat we allemaal de zelfde Transit kwamen halen. Bij aankomst bleek dat er zo'n 40 precies dezelfde transit's stond van een schoonmaak producten bedrijf. Moesten uiteindelijk naar een verlate industrie terrein in Nieuwegein. Waar ze in een loods werden opgeslagen voor export. Mijne was zo verrot dat m'n iPhone oplader kortsluiting maakte *poef*.. En dan de schuifdeur vast geductaped zat. Die kerel bij v M, 'moah het ergste wat kan gebeuren dat hij eraf waait', 'ben je daar maar alvast vanaf'
Hoe doe je dat dan met je formulieren? Bij het onderwerp "schade" gewoon een kruis door de hele auto? Of hoef je dan geen schade te melden?
Hoe doe je dat dan met je formulieren? Bij het onderwerp "schade" gewoon een kruis door de hele auto? Of hoef je dan geen schade te melden?
Waren busjes van de grote uit Almere, die werden alleen verzameld bij v M. Dus gelukkig geen schade formulier hoeven invullen. Had wel even een foto van de deur gemaakt voordat ik weg ging. Voordat ik daar weer gezeik mee kreeg. Doe ik overigens meestal als er echt een grote deuk in een auto zit.
Heb ergens nog wel een foto van die colonne busjes. Zag we wel lache uit op de a27. Zal hem even bewerken ivm de bedrijfsnaam.
[ Bericht 6% gewijzigd door zazzel op 17-01-2014 08:52:29 ]
Stel je voor dat je een auto haalt die van ellende aan elkaar hangt, en je vertrouwt het niet. Bell je dan gewoon met EW/AR of krijgt je dan toch te horen dat je je niet moet aanstellen?
Edit: ik bedoel dus dat je er om veiligheidsredenen niet in wilt rijden.
Op vrijdag 17 januari 2014 08:54 schreef Sarasi het volgende: Stel je voor dat je een auto haalt die van ellende aan elkaar hangt, en je vertrouwt het niet. Bell je dan gewoon met EW/AR of krijgt je dan toch te horen dat je je niet moet aanstellen?
Als het echt zo erg was zou ik gewoon bellen dat ik er niet in ga rijden. Maar zo ver lat het niet komen. Auto's zijn wel regelmatig verrot maar nooit zo erg dat het onveilig is.
Op vrijdag 17 januari 2014 08:54 schreef Sarasi het volgende: Stel je voor dat je een auto haalt die van ellende aan elkaar hangt, en je vertrouwt het niet. Bell je dan gewoon met EW/AR of krijgt je dan toch te horen dat je je niet moet aanstellen?
Als het echt onveilig is. Zou ik EW bellen, en geen meter verder rijden. Als het echt een barrel met wat kwaaltjes is, zou ik het wel melden, maar wel mee door rijden.
Ze hebben de auto niet. Wachten op een belletje terug, hoop dat het goedkomt...
Op vrijdag 17 januari 2014 09:27 schreef zazzel het volgende: Ik reed vrij vooraan, dus zat nog zo'n 10 man achter me. Krengen waren nog begrenst op 100 ook
[ http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/27/dq2d.jpg (copy/paste deze link) ]
Van een afstandje ziet het er niet eens zo verschrikkelijk uit Editie: je moet dat [URL [/URL] weghalen en de link tussen [img zetten
Ik weet het ook miet, maar voor mij was het ook even proberen. Ik heb het via imgur.com gedaan, en dan kan je een linkje met img tags kopieren. Ze hebben ook een app.
Zozo, 50minuten later de auto in ontvangst genomen. Daarna mag ik bij AR zelf in Amsterdam een wagen ophalen
Ze boden bij voorbaat al koffie aan
Op vrijdag 17 januari 2014 10:22 schreef Dimitri_ het volgende: Heb ik het salaris eens een keer nodig, duurt het zo lang eer het op mijn rekening gestort wordt.
Jullie al geld binnen?
Ik heb ook nog niet Maar ze hoeven nog geen IBAN in te vullen toch? Dus kom op met het geld!
Ik heb ook nog niet Maar ze hoeven nog geen IBAN in te vullen toch? Dus kom op met het geld!
Hier ook nog niks ontvangen helaas.
Is dat IBAN niet automatisch ingevuld door het systeem? Ten minste, als ik via de app (Rabobank) geld overmaak naar een rekening waar ik recent al eens eerder geld naar heb overgemaakt, staat het IBAN nummer er gewoon bij. Zonder dat ik dat ooit zelf in heb moeten vullen o.i.d. ?
Maar sowieso IBAN ________! Hoe naïef kun je zijn, om te denken dat je door het invoeren van een IBAN systeem de bankzaken veiliger kunt laten verlopen. Misschien voor een maand, daarna hebben de criminelen al lang en breed weer een nieuwe manier gevonden om te frauderen e.d.
Gevolg: binnen 5 jaar hebben ze weer een ander systeem bedacht
Overheid en ICT ..
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Is dat IBAN niet automatisch ingevuld door het systeem? Ten minste, als ik via de app (Rabobank) geld overmaak naar een rekening waar ik recent al eens eerder geld naar heb overgemaakt, staat het IBAN nummer er gewoon bij. Zonder dat ik dat ooit zelf in heb moeten vullen o.i.d. ?
Maar sowieso IBAN ________! Hoe naïef kun je zijn, om te denken dat je door het invoeren van een IBAN systeem de bankzaken veiliger kunt laten verlopen. Misschien voor een maand, daarna hebben de criminelen al lang en breed weer een nieuwe manier gevonden om te frauderen e.d.
Overheid en ICT ..
IBAN is iets internationaals heh, heeft weinig met de Nederlandse overheid te maken. Puur bedacht om het internationale betalingsverkeer te stroomlijnen en iniedergeval voor heel Europa dit hetzelfde te houden zodat je niet per land een ander syteem hebt. Heeft niet zoveel met veiligheid te maken, IBAN maakt het geld wel wat makkelijker te volgen als het geld eventueel naar buitenlandse accounts gesluist zou worden.
IBAN is iets internationaals heh, heeft weinig met de Nederlandse overheid te maken. Puur bedacht om het internationale betalingsverkeer te stroomlijnen en iniedergeval voor heel Europa dit hetzelfde te houden zodat je niet per land een ander syteem hebt. Heeft niet zoveel met veiligheid te maken, IBAN maakt het geld wel wat makkelijker te volgen als het geld eventueel naar buitenlandse accounts gesluist zou worden
Dat ging met BIC ook prima. IBAN is, voor binnenlandse betalingen, compleet overbodig.
Voor zover nog over binnenlands kunnen spreken natuurlijk. Nederland is tegenwoordig eerder een provincie van het Viertes Reich in plaats van een soeverein land
Dat ging met BIC ook prima. IBAN is, voor binnenlandse betalingen, compleet overbodig.
Maar bijvoorbeeld je huur af laten schrijven van je huis in spanje, of je loon laten storten op een NL reknr als je in het buitenland werkt was vaak een heel gedonder. Nu een stuk makkelijker. 2 systemen naast elkaar laten werken werkt meestal niet echt goed...
Overheid en ICT ..
Dit gaat vanaf 1 maart(?) niet meer automatisch. En net wat je zegt, criminelen omzeilen dit systeem met gemak. Veiliger zal het niet worden, het duurt alleen iets langer.
Maar bijvoorbeeld je huur af laten schrijven van je huis in spanje, of je loon laten storten op een NL reknr als je in het buitenland werkt was vaak een heel gedonder. Nu een stuk makkelijker. 2 systemen naast elkaar laten werken werkt meestal niet echt goed...
Vind IBAN an sich niet zo'n probleem. Wel dat banken rekeningnummers niet meer automatisch om mogen zetten naar IBAN nummers. Ik snap wel waarom, stel dat in het niet utopische geval 2 mensen hetzelfde rekeningnummer in Europa hebben, naar wie moet je dan geld overmaken met één systeem? Waarschijnlijk dat rek. nummer in Nederland, maar hoe weet je dat zeker? Alleen als de klant zelf het IBAN nummer invoert.
Werkt nog steeds voor geen meter aangezien IBANs verschillende lengtes hebben. Zo kon ik mijn Duitse rekening hier niet goed gebruiken omdat IBAN te lang is. Dus een kutsysteem dat nutteloos is
Op vrijdag 17 januari 2014 10:16 schreef Babananana het volgende: Zozo, 50minuten later de auto in ontvangst genomen. Daarna mag ik bij AR zelf in Amsterdam een wagen ophalen
Overigens krijg ik het liefste m'n loon in een loonzakje aangeboden en betaal ik alles contant.
Maar zonder gekkigheid: Ik van dat IBAN ook een gezeik hoor, dingen gingen prima zoals ze gingen en worden nu nodeloos moeilijk gemaakt worden.
Wilde alleen even duidelijk maken dat "de overheid" er weinig mee te maken heeft, want EU, en dat het ook niets met criminelen te maken heeft. Enige wat een een crimineel doet stoppen zijn mensen die gewoon goed opletten. Dus staat er een slotje onderin je balk en klik je niet op rare links enzo.
Om nog even terug te komen op de benzinemotoren van Opel: met turbo is het nog steeds helemaal niks. De 1.4 Turbo in een Astra gehad net, maar die moet je nog steeds flink doorhalen bij het invoegen...
Om nog even terug te komen op de benzinemotoren van Opel: met turbo is het nog steeds helemaal niks. De 1.4 Turbo in een Astra gehad net, maar die moet je nog steeds flink doorhalen bij het invoegen...
Heel soms bij heel dure maanden maak ik aan het eind van de maand wel eens 100 euro over naar m'n betaalrekening. Ik stort dat dan uiteraard wel zsm terug.
Mij lukt het niet. Ik heb een redelijk goed inkomen naast mn studie. (Easyway doordeweeks en in het weekend een vaste bijbaan op de zaterdag) maar ik kan het mij echt niet permiteren om maandelijks 100 euro extra uit te geven aan een auto en daarnaast nog een redelijk fatsoenlijk leven als uitwonende student te hebben.
Nee Oosterhout, hoezo, heb jij hem naar Amsterdam gebracht?
Die locatie in Oosterhout is er zo een met een worst-case scenario qua OV. Dat industrieterrein zit dichter bij een bushalte in Made
Nee Oosterhout, hoezo, heb jij hem naar Amsterdam gebracht?
Haha, ik ben maar 2 keer voor Autoreset in Amsterdam geweest. Gloednieuwe Insignia ophalen bij die vestiging van K (die samenwerkt met Breukelen) in de haven, en nadat ik die Audi A6 in Groningen bij de LM had afgegooid mocht ik met een Alfa Mito door naar Amsterdam Amstel.
Verder kom ik echt nooit in die hoek. Ja Diemen en shit daar.
Dat is het adres van het kantoor van EW wat hij noemt.
Ah, dat had ik moeten weten als inwoner van Breda die zowat dagelijks langs het EW kantoor rijdt met de bus
Maar het maakt toch geen hol uit waar het kantoor zit, je komt daar toch nooit meer na je sollicitatie. (Behalve vandaag dan )
Zo dan, heb 130 euro ontvangen terwijl ik 39,25 uur heb gewerkt... Laatste rit was dan wel 31 december van 6 uur, maar dan alsnog kom ik ver boven de 130 Even de specs afwachten dan maar
Hoor trouwens net dat de kans redelijk groot is dat ik een 'echte' baan krijg, per direct beginnen. Dat is dus een vrij plots einde aan mijn EW-carrière.
Zonder leasebak trouwens, maar op een half uurtje fietsen van huis
Op vrijdag 17 januari 2014 12:24 schreef Irritatie100 het volgende: Hoor trouwens net dat de kans redelijk groot is dat ik een 'echte' baan krijg, per direct beginnen. Dat is dus een vrij plots einde aan mijn EW-carrière.
Bijna gefeliciteerd dan!
Maar je bent toch bijna afgestudeerd? Dat betekent dan toch sowieso einde stufi/OV => einde EW?
Nu zit ik hier wel lekker aan de koffie, maar ik moet bij de buren zijn. Zal dit dan de eerste keer worden dat ik pauzetijd ga schrijven?
Neh. Na meer dan een jaar trouwe dienst kan dit er wel vanaf
Op vrijdag 17 januari 2014 12:24 schreef Irritatie100 het volgende: Hoor trouwens net dat de kans redelijk groot is dat ik een 'echte' baan krijg, per direct beginnen. Dat is dus een vrij plots einde aan mijn EW-carrière.
Gratuliert! (ovb uiteraard). Full time?
Goed geregeld! Wat ga je dan "bijna" precies doen?
Meewerken op een financiële administratie. Het is bij een overkoepelend bedrijf waar een stuk of 15 bv's onder hangen. Op de administratie zitten 6 man, die doen voor al die bv's de administratie. Iedereen krijgt een paar van die bv's toegewezen waar hij/zij verantwoordelijk voor is. Daarnaast de eerste 3-4 dagen van de nieuwe maand een maandrapportage maken.
Meewerken op een financiële administratie. Het is bij een overkoepelend bedrijf waar een stuk of 15 bv's onder hangen. Op de administratie zitten 6 man, die doen voor al die bv's de administratie. Iedereen krijgt een paar van die bv's toegewezen waar hij/zij verantwoordelijk voor is. Daarnaast de eerste 3-4 dagen van de nieuwe maand een maandrapportage maken.
Ah klinkt relaxt. Zo'n overkoepelende organisatie is altijd goed, zeker om te beginnen. Maar dag vrij leven. Ben blij dat stage voorbij is, terug naar het relaxte leven.
Ah klinkt relaxt. Zo'n overkoepelende organisatie is altijd goed, zeker om te beginnen. Maar dag vrij leven. Ben blij dat stage voorbij is, terug naar het relaxte leven.
Vandaag m'n laatste stagedag . Zometeen afsluiten met een onderling darttoernooi en een pilsje. Lekker twee weken uitslapen en dan beginnen aan m'n Minor.
Vandaag m'n laatste stagedag . Zometeen afsluiten met een onderling darttoernooi en een pilsje. Lekker twee weken uitslapen en dan beginnen aan m'n Minor.
Nominatie voor de nieuwe feestlocatie: logistiekweg in Oosterhout. Kom daar nu voor de 2e keer, maar wat een grafchagerijn zit daar achter de balie zeg. Niemand zegt daar ook goeiedag of dankjewel.
Yeah, ik ga een aanbieding krijgen Per direct beginnen, dus nooit meer wachten op de bus op verlaten industrieterreinen, nooit meer dramatische werkdagen wegens de sneeuw en nooit meer de AH to go plunderen omdat je weer eens een trein gemist hebt
Op vrijdag 17 januari 2014 14:30 schreef Irritatie100 het volgende: Yeah, ik ga een aanbieding krijgen Per direct beginnen, dus nooit meer wachten op de bus op verlaten industrieterreinen, nooit meer dramatische werkdagen wegens de sneeuw en nooit meer de AH to go plunderen omdat je weer eens een trein gemist hebt
Op vrijdag 17 januari 2014 14:30 schreef Irritatie100 het volgende: Yeah, ik ga een aanbieding krijgen Per direct beginnen, dus nooit meer wachten op de bus op verlaten industrieterreinen, nooit meer dramatische werkdagen wegens de sneeuw en nooit meer de AH to go plunderen omdat je weer eens een trein gemist hebt
Gefeliciteerd!
Mogen we je al als ex-hiker noteren?
quote:
Op vrijdag 17 januari 2014 14:24 schreef Babananana het volgende: Nominatie voor de nieuwe feestlocatie: logistiekweg in Oosterhout. Kom daar nu voor de 2e keer, maar wat een grafchagerijn zit daar achter de balie zeg. Niemand zegt daar ook goeiedag of dankjewel.
Ja maar dat is geen groot bedrijf waar zowel EW als AR met regelmaat komen man.
Ik vind de LM in Groningen echt chill
Alleen het OV is wel kut daar. Of vergis ik mij nu Sarasi?
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2014 14:36:04 ]
Mooi, kan mijn ovb er vanaf. Gratuliert!
Gefeliciteerd!
Wel lekker gewerkt vandaag. Geen zin in het gesodemieter met die buurtbus dus. Maar geen eigen vervoer meer. Gisteren was mijn buurvrouw hier, dus ik met voorbedachte raden gaan klagen over het openbaar vervoer waar ik morgen mee moest. Zegt ze, je mag mijn auto wel lenen Dat was waar ik op doelde dus mooi. Anderhalf uur langer in mijn bed liggen dus
Bij VM een witte Volkswagen Up meegekregen met maar liefst 7 kilometer op de teller Kentekenplaten moesten er nog op. Moest naar Leiden, daar ingewisseld voor een rode Volkswagen Up met 300km op de teller. Die hadden ze daar vorige week al naartoe gebracht maar dat was de verkeerde kleur. Dus eigenlijk gewoon twee autootjes omgewisseld vanwege de kleur
Met de auto ook lekker op tijd weer thuis. Hoop eigenlijk dat ze me nog even bellen voor nog een kort ritje, zou me erg lekker uitkomen. Even van hier naar Breukelen ofzo, die hebben ze nog wel eens vaker later op de dag, altijd fijn die ritjes.
Bij VM een witte Volkswagen Up meegekregen met maar liefst 7 kilometer op de teller Kentekenplaten moesten er nog op. Moest naar Leiden, daar ingewisseld voor een rode Volkswagen Up met 300km op de teller. Die hadden ze daar vorige week al naartoe gebracht maar dat was de verkeerde kleur. Dus eigenlijk gewoon twee autootjes omgewisseld vanwege de kleur
Ach, ik heb eens wisselrit Groningen - Middelburg gereden met twee keer een Golf VI variant. Die ik wegbracht had een trekhaak, die ik ophaalde niet. Daar was het allemaal om te doen
Hahah, lol! Ik ben zojuist door 538 gebeld, nu kom ik volgende week op de radio
Ze hebben volgende week Comedy Week op 538. Hiervoor diende je een mop in te sturen, en als je terug werd gebeld mocht je meedoen aan de Comedy Battle, waarin je het in de uitzending opneemt tegen een andere deelnemer. Vervolgens kunnen luisteraars stemmen op welke mop de grappigste was, en de winnaar gaat door naar de volgende ronde + ¤100 cash. Nu ben ik dus vanmiddag terug gebeld, moest ik de mop alvast als generale vertellen aan Tom van 538, en nu bellen ze later vandaag terug over wanneer ik volgende week in de uitzending kom
Dus volgende week 538 aanzetten! Ben ik alleen mijn illustere identiteit op FOK! wel kwijt
Op vrijdag 17 januari 2014 11:16 schreef Solidberg het volgende: Werkt nog steeds voor geen meter aangezien IBANs verschillende lengtes hebben. Zo kon ik mijn Duitse rekening hier niet goed gebruiken omdat IBAN te lang is. Dus een kutsysteem dat nutteloos is
Dit. Puur onzin. We waren al zo ver dat in het binnenland andere nummers gelden.
Daarnaast hebben we maar liefst drie prima systemen om landen te onderscheiden en waarvan iedereen ze kent. De ISO code (NLD), de domein (NL) en de landcode (+31)
Dus rekenningnummer 22334455 zou dan prima NLD22334455, 22334455NL of 3122334455 kunnen worden. Dat gesodemieter met die bankcodes is nergens voor nodig én daarnaast nog eens onhandig zeker nu heel veel mensen mobiel internetbankieren. Dat geklooi met letters en cijfers in decelfde reeks is op zo'n telefoon toetsenbordje ook niet leuk.
Verder, waar het over ging, ik heb mijn AR loon ook nog niet binnen. Was wel maar één dag, die ik vorige week nog niet had ingevuld, maar goed. Wel een uurtje of 10. Kan nog komen. Maar ik kan nu met reparaties aan de motor elke cent goed gebruiken. Totale schade loopt toch wel in de duizend
Nog even een wisseltje gekregen. Haarlem-bilthoven-houten, een Q3 en een A4. Ik heb ze wel eens slechter gehad!
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Er heeft een hiker ook nog een VW Transporter in Amersfoort afgeleverd met volgens mij complete lege band Heeft zeker lekker gereden. Ook nog geluk gehad bij dat ongeluk bij A28, was er paar minuten nadat het gebeurde dus maar kort in de file.
[ Bericht 45% gewijzigd door Solidberg op 17-01-2014 15:38:02 ]
OV is helemaal niet zo kut daar. 5min lopen van de LM zijn 2 bushaltes waar allebei 2x per uur een bus komt. En als je even doorloopt naar de Antwerperweg/Euroborg, zit je aan een P+R en daar komt elke 8min een bus oid.
Op vrijdag 17 januari 2014 15:47 schreef Sarasi het volgende: OV is helemaal niet zo kut daar. 5min lopen van de LM zijn 2 bushaltes waar allebei 2x per uur een bus komt. En als je even doorloopt naar de Antwerperweg/Euroborg, zit je aan een P+R en daar komt elke 8min een bus oid.
Kan zijn dat ik het verkeerd heb, maar de lijn 12 rijdt volgens mij 's middags een aantal uren niet en de 73 stopt maar één keer per uur aan de Gotenburgweg. Maar naar P3 lopen is niet zover en daar zijn altijd wel bussen.
Sollicitatie bij chauffeurstelefoon.nl is niks geworden. De sollicitatie verliep ook een beetje raar (IMO) en er kon geen enkele duidelijkheid gegeven worden over de beschikbare hoeveelheid werk.
Ze hebben volgende week Comedy Week op 538. Hiervoor diende je een mop in te sturen, en als je terug werd gebeld mocht je meedoen aan de Comedy Battle, waarin je het in de uitzending opneemt tegen een andere deelnemer. Vervolgens kunnen luisteraars stemmen op welke mop de grappigste was, en de winnaar gaat door naar de volgende ronde + ¤100 cash. Nu ben ik dus vanmiddag terug gebeld, moest ik de mop alvast als generale vertellen aan Tom van 538, en nu bellen ze later vandaag terug over wanneer ik volgende week in de uitzending kom
Dus volgende week 538 aanzetten! Ben ik alleen mijn illustere identiteit op FOK! wel kwijt
Klinkt goed Ik zat ook nog te twijfelen om iets in te sturen
Word ik voor gek verklaard als ik een Prius beter vind rijden (en boeiender want meer knopjes) dan de gemiddelde Opel?
Op de AR site staat dat het deze keer maandag pas wordt overgemaakt.
En mijn telefoon staat met smart te wachten op een belletje voor maandag
Holy shit, morgen 08:30 Opel Combo ophalen in Meerkerk... Dat was nou ook niet helemaal de bedoeling. Kan helaas niet later. Dus wordt heel vroeg. 06:45 vertrekken
Op vrijdag 17 januari 2014 17:05 schreef Irritatie100 het volgende: Baan is rond, dinsdag eerste werkdag Maandag even EW opzeggen, toch een droevig moment gaat dat worden
Gefeliciteerd!
Dat je zo snel ergens aan de slag kon zeg. Zeker in deze tijd.
Dank je!! Verbaast mij eigenlijk ook wel, gisteren een gesprek, vandaag een aanbieding en dinsdag beginnen
Blijkbaar hebben ze het druk
Bij de planning van AR hebben ze het volgens mij ook druk, gisteren werd ik om 19:30 nog gebeld voor vandaag en toen ik net belde over een probleem bij het declareren van werd ik gehaast afgewimpeld met dat ik maandag maar moest bellen.
Ja, ze hadden op hele korte termijn iemand nodig. Was een tijdje geleden iemand weg gegaan, nog steeds geen vervanger gevonden en nu ging dat met een mannetje minder wel heel veel werk worden om de jaarrekening te maken
Op vrijdag 17 januari 2014 08:32 schreef zazzel het volgende: Is er al wat verandert aan die dienst regeling. Ik moest toen echt een achterlijke trip maken met die busjes. Breda-Raamsdonksveer, RDV-Almkerk(?), Almkerk - Waalwijk. Overstappen bij die buurtbusjes gaat geheid mis.
Ik heb vandaag deze reis bijna precies andersom gemaakt, van Waalwijk naar Geertruidenberg ipv Breda. Lekker met de buurtbus over de veerpont, en vervolgens naar een buurtbus-busstation midden in een woonwijk in Almkerk, zo kom je nog is ergens!
Ik heb vandaag deze reis bijna precies andersom gemaakt, van Waalwijk naar Geertruidenberg ipv Breda. Lekker met de buurtbus over de veerpont, en vervolgens naar een buurtbus-busstation midden in een woonwijk in Almkerk, zo kom je nog is ergens!
Er gaat ook een bus naar Den Bosch vanaf het busstation in Waalwijk, was dat niet sneller geweest? Dan had je de trein naar Breda (30 min) kunnen pakken
Edit: is 7 minuten langer. Maar wel veel betrouwbaarder, want streekbus en intercity ipv 2 buurtbusjes
[ Bericht 3% gewijzigd door Babananana op 17-01-2014 17:19:41 ]
Er gaat ook een bus naar Den Bosch vanaf het busstation in Waalwijk, was dat niet sneller geweest? Dan had je de trein naar Breda (30 min) kunnen pakken
Edit: is 7 minuten langer. Maar wel veel betrouwbaarder, want streekbus en intercity ipv 2 buurtbusjes
Daar heb ik ook over gedacht ja, maar ik zou het busje naar Waalwijk Busstation net niet halen ivm de ophaaltijden van rit 1, en het busje de andere kant op net wel. Anders zou ik dus sowieso eerst 3 kwartier moeten wachten. En ik had ook al via streetview gezien dat die halte in Almkerk een busstation was, en dat die busjes wel op elkaar zouden wachten.
Dat is zeker waar! Ik doe soms ook wel eens aan 'file omzeilen' terwijl er helemaal geen file is maar ik het snelwegrijden gewoon even beu ben Als je op de goede plaatsen de doorsteekjes pakt ben je vaak even snel van A naar B maar dan wel met een glimlach
@AR-planning: Als ik beloof niet meer aan jullie koffie te zitten, krijg ik dan ritjes voor morgen? Please?
Maandag tentamen, wed dat ze dan precies gaan bellen voor dinsdag. Zal maar weer bij opmerkingen neerschrijven dat ze me gewoon ritten kunnen geven zonder te bellen.
Seat Exeo station is best wel mooie bak overigens, maar heb zo'n gevoel dat de 1.2 benzine in de Skoda gistern krachtiger was dan de 1.8 benzine van vandaag
Op vrijdag 17 januari 2014 18:21 schreef Solidberg het volgende: Maandag tentamen, wed dat ze dan precies gaan bellen voor dinsdag. Zal maar weer bij opmerkingen neerschrijven dat ze me gewoon ritten kunnen geven zonder te bellen.
Seat Exeo station is best wel mooie bak overigens, maar heb zo'n gevoel dat de 1.2 benzine in de Skoda gistern krachtiger was dan de 1.8 benzine van vandaag
Was die 1.2 een TSI en die 1.8 atmosferisch? Dan kan het wel ja. Heb wel eens een Ibiza ST gereden, dat zijn echt wel nette auto's. Zou ik zo zelf kopen als ik een auto nodig had en het geld
Op vrijdag 17 januari 2014 16:56 schreef zazzel het volgende: Holy shit, morgen 08:30 Opel Combo ophalen in Meerkerk... Dat was nou ook niet helemaal de bedoeling. Kan helaas niet later. Dus wordt heel vroeg. 06:45 vertrekken
Maandag 4 ritten
Screwed
Maar 6:45 valt nog wel mee.
Ik vraag altijd wat voor rit ze hebben voor ik hem accepteer. Als ze Waalwijk of Meerkerk noemen als vertrekpunt krijg ik serieus argwaan. Vanmorgen ook al weer idioot vroeg.
Almkerk, daar moest laatst een auto afleveren
Volgens mij had ik in dat onmogelijke gat serieus niet eens telefoon bereik. Hoopte echt dat die gast (privé adres) mij even weg zou brengen naar de bewoonde wereld, maar nadat hij me succes had gewenst omdat 'het openbaar vervoer hier ruk is', ging hij naar binnen want 'hij had net koffie gezet'. Hoopte even op een bakkie, maar toen sloeg de deur al dicht. Klaphark.
Dat is zeker waar! Ik doe soms ook wel eens aan 'file omzeilen' terwijl er helemaal geen file is maar ik het snelwegrijden gewoon even beu ben Als je op de goede plaatsen de doorsteekjes pakt ben je vaak even snel van A naar B maar dan wel met een glimlach
Dat doe ik ook wel eens ja. Navigatie aan en dan snelwegen omzeilen. Als het in kilometers niet veel uitmaakt doe ik dat liever. Gezeur om uren vul ik wel wat extra pauze minuten voor in, dat interesseert me niet zo.
[ Bericht 24% gewijzigd door BlackLining op 17-01-2014 18:47:32 ]
Was die 1.2 een TSI en die 1.8 atmosferisch? Dan kan het wel ja. Heb wel eens een Ibiza ST gereden, dat zijn echt wel nette auto's. Zou ik zo zelf kopen als ik een auto nodig had en het geld
Beide TSI, die Skoda kwam wel uit 2013 met 6000km terwijl deze uit 2010 kwam met 100k km. Atmosferisch, betekent dat gewoon zonder turbo of compressor oid?
Op vrijdag 17 januari 2014 18:40 schreef BlackLining het volgende: Volgens mij had ik in dat onmogelijke gat serieus niet eens telefoon bereik. Hoopte echt dat die gast (privé adres) mij even weg zou brengen naar de bewoonde wereld, maar nadat hij me succes had gewenst omdat 'het openbaar vervoer hier ruk is', ging hij naar binnen want 'hij had net koffie gezet'. Hoopte even op een bakkie, maar toen sloeg de deur al dicht. Klaphark.
Haha, dat is wel heel zuur. Lompe hork.
Zo moest ik laatst een auto afleveren in Harlingen, op het industrieterrein bij de haven. Was zo'n 20 minuten lopen vanaf het afleveradres naar het station Harlingen Haven, en geen bus die daar naar toe ging. Dus ik, als Fries, hoopte op de gastvrijheid en vriendelijkheid die men doorgaans van een Fries kan verwachten, en verwachtte eigenlijk al een beetje een lift naar het station. Ik kwam daar, had 'm afgeleverd, zegt ie: bedankt voor het brengen van de auto, waar moet je nu naartoe? Ik zei: naar het station op de haven, en dan met het OV terug naar Joure. Zegt ie: Oke, goede reis terug!
Vervolgens ben ik zo'n 5 minuten aan het lopen, zie ik hem in de auto die ik net had afgeleverd voorbij rijden richting de haven, het station dus.
Het is dat je het niet mag vragen, en ik begrijp ook prima waarom niet, maar ik vind het niet meer dan normaal dat je iemand die jou een nieuwe auto komt brengen, eventjes afzet bij een bushalte of station. Zeker als je dondersgoed weet dat je in een onbereikbaar gat woont.
Fatsoen noemt men dat volgens mij. Is iets van vroeger denk ik
Op vrijdag 17 januari 2014 18:54 schreef BlackLining het volgende: Het is dat je het niet mag vragen, en ik begrijp ook prima waarom niet, maar ik vind het niet meer dan normaal dat je iemand die jou een nieuwe auto komt brengen, eventjes afzet bij een bushalte of station. Zeker als je dondersgoed weet dat je in een onbereikbaar gat woont.
Fatsoen noemt men dat volgens mij. Is iets van vroeger denk ik
Precies.
Zo begin ik 8/10 keer in Wieuwerd, ook zo'n onbereikbaar gat in Friesland. Maar als je dan met de trein naar station Mantgum gaat (tussen Sneek - Leeuwarden) mag je hun bellen en komen ze je ophalen! Staat zelfs in de ritinformatie dat je ze daarvoor mag bellen!
Prima lui daar, heel relaxed. Krijg inmiddels zelfs koffie aangeboden als het 's ochtends vroeg is, aangezien ik daar met enige regelmaat een auto kom ophalen!
Mij maakt het allemaal niet zo uit, als ik maar weet waar ik aan toe ben. Als ik van tevoren al weet dat me een wandeling van een half uur te wachten staat, vind ik het veel minder erg. En met een eventuele lift kan het dan alleen nog maar meevallen
Waar ik dan wel een grafhekel aan heb zijn bussen die niet op komen dagen en grotere bedrijven waar al het personeel de woorden 'goedemiddag' en 'dankjewel' helemaal niet kennen. Dat beetje erkenning van mijn inzet heb ik gewoon nodig.
Voorbeelden: een groot verhuurdepot bij Schiphol met rode letters en dat terrein op de Logistiekweg in Oosterhout.
Op vrijdag 17 januari 2014 19:00 schreef Babananana het volgende: Waar ik dan wel een grafhekel aan heb zijn bussen die niet op komen dagen en grotere bedrijven waar al het personeel de woorden 'goedemiddag' en 'dankjewel' helemaal niet kennen. Dat beetje erkenning van mijn inzet heb ik gewoon nodig.
Voorbeelden: een groot verhuurdepot bij Schiphol met rode letters en dat terrein op de Logistiekweg in Oosterhout.
Bij de grote in Amersfoort zit ook zo iemand, verschrikkelijk. Als ik hem zie zitten denk ik al: oke, gewoon je spullen droppen en weer weggaan. Een vriendelijk praatje gaat hem niet worden.
Oh ja die gasten bij Schiphol, met die rode letters. Als je je auto niet wilt neem ik hem wel mee terug hoor
Werkelijk niemand die op of om kijkt als je daar het kantoor inloopt. Met een beetje geluk iemand die je schuin aankijkt en snauwt om kenteken en kilometerstand. Ik vind het ook geen succes daar, asociaal volk. Van de andere kant kun je makkelijk naar Schiphol, ff een rondje maken door Plaza en vanaf daar ben je met de trein zo thuis
Op vrijdag 17 januari 2014 19:02 schreef Solidberg het volgende: Die schadenazis in Amsterdam dan, niet die met die paaltjes, maar die ene met dat chickie
Die op de Contactweg zeker? Inderdaad wel een chickie
Is die Auris zo'n station? Mooie auto vind ik dat wel. Normale Auris vind ik dan weer ouwe lullen bak :p
Nee het is een Hatchback uit 2010. Van de Toyota/Lexus LM uit Vianen. Daar zit ook altijd echt een eerste klas sufkut achter de balie
Voor morgen toch m'n pa z'n auto maar even geregeld. Scheelt een uur reistijd, vanaf het gat waar m'n ouders wonen is amper OV. Zal EW ook wel niet zo blij mee zijn. Nog 2 weken en dan verhuis ik weer terug naar Breda
Combo van morgen is een 1,6 diesel (90pk) 2013 Wat dan wel weer relaxt is, is wanneer je bij de snelweg locatie een auto ophaalt. Je geen transportformulieren hoeft in te vullen. Scheelt weer alles overpennen in 3 voud.
Op vrijdag 17 januari 2014 19:02 schreef Solidberg het volgende: Die schadenazis in Amsterdam dan, niet die met die paaltjes, maar die ene met dat chickie
Komen jullie wel eens bij die trieste zooi op Schiphol (die XXL low budget verhuurmaatschappij)?
Ik stond daar met de auto voor de poort, bel een keer of 3 aan, maar de heren hadden pauze ofzoiets. We waren daar met 3 AR (2 senioren en ik), en je moet ook weer door die slagboom naar buiten. Ze lieten zelfs die oude mevrouw helemaal onder die slagboom doorkruipen. Stelletje teringlijers daar.
Ik heb stille hoop dat ze maandag bij de grote in Amersfoort staan... Mijn map is wel aan vervanging toe. Heb hem net maar weer eens vakkundig aan elkaar de tapet. Die nieuwe was een stuk beter toch?
Op vrijdag 17 januari 2014 19:36 schreef zazzel het volgende: Ik heb stille hoop dat ze maandag bij de grote in Amersfoort staan... Mijn map is wel aan vervanging toe. Heb hem net maar weer eens vakkundig aan elkaar de tapet. Die nieuwe was een stuk beter toch?
Anders vraag ze per email of ze je 1 kunnen opsturen
Op vrijdag 17 januari 2014 19:36 schreef zazzel het volgende: Ik heb stille hoop dat ze maandag bij de grote in Amersfoort staan... Mijn map is wel aan vervanging toe. Heb hem net maar weer eens vakkundig aan elkaar de tapet. Die nieuwe was een stuk beter toch?
Het schijnt van wel ja. Ik hoop al een tijdje op een rit naar Breda, even langs het HQ om een mapje te scoren. Maar goed, vanuit het noorden is die kans niet heel groot.
Anders vraag ze per email of ze je 1 kunnen opsturen
Heb ik ook al eens geprobeerd, helaas was dat niet mogelijk zeiden ze. Maar ik was van harte welkom om er eentje op het HQ te halen, als ik weer eens in de buurt moest zijn voor EW. Tot nu toe niet gelukt dus.
Heb ik ook al eens geprobeerd, helaas was dat niet mogelijk zeiden ze. Maar ik was van harte welkom om er eentje op het HQ te halen, als ik weer eens in de buurt moest zijn voor EW. Tot nu toe niet gelukt dus.
Als ze dat voor 500 hikers gaan doen, weet je wat dat kost?