En dan voor Autoreset werken? Je zou voor abcd.. een hele hoop ritten kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:59 schreef Babananana het volgende:
[..]
Ah, dat had ik moeten weten als inwoner van Breda die zowat dagelijks langs het EW kantoor rijdt met de bus
Maar wat moest er met die wagen gebeuren dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:06 schreef Babananana het volgende:
Tja, ik had geen pantalon (en nu nog steeds niet)
Maar het maakt toch geen hol uit waar het kantoor zit, je komt daar toch nooit meer na je sollicitatie. (Behalve vandaag dan)
Gewoon van A naar B zoals altijdquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Maar wat moest er met die wagen gebeuren dan?
Gewoon in scannen en mailen naar ew.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:19 schreef Drilboor het volgende:
Ewers, bonnetje van VOG aanvraag inleveren of een kopie daarvan?
Bijna gefeliciteerd dan!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoor trouwens net dat de kans redelijk groot is dat ik een 'echte' baan krijg, per direct beginnen. Dat is dus een vrij plots einde aan mijn EW-carrière.![]()
Zonder leasebak trouwens, maar op een half uurtje fietsen van huis
Dank je!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Bijna gefeliciteerd dan!
Maar je bent toch bijna afgestudeerd? Dat betekent dan toch sowieso einde stufi/OV => einde EW?
Autoreset ook nog niet. Moet nog even goed nakijken zondag hoe ze dat nu met die resterende 8 euro gedaan hebben van die schade.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:28 schreef bitowner het volgende:
Ing niet binnen hier?
opweg naar huis nu, vertrokken om 11:25 van aflever adres. 16:50 thuis.
OOOOOOH ZOquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:43 schreef Babananana het volgende:
Bijna gefeliciteerd Irritatie!
Nu zit ik hier wel lekker aan de koffie, maar ik moet bij de buren zijn. Zal dit dan de eerste keer worden dat ik pauzetijd ga schrijven?
Neh. Na meer dan een jaar trouwe dienst kan dit er wel vanaf
Niceeeeeequote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoor trouwens net dat de kans redelijk groot is dat ik een 'echte' baan krijg, per direct beginnen. Dat is dus een vrij plots einde aan mijn EW-carrière.![]()
ING duurt altijd langer, prutsbank.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:28 schreef bitowner het volgende:
Ing niet binnen hier?
opweg naar huis nu, vertrokken om 11:25 van aflever adres. 16:50 thuis.
Gratuliert! (ovb uiteraard). Full time?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:24 schreef Irritatie100 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:59 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Niceeeeee
Meer werk voor mij dus, regio R'dam
Dank u!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:08 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Gratuliert! (ovb uiteraard). Full time?
Goed geregeld! Wat ga je dan "bijna" precies doen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
Dank u!
En fulltime ja. 7:45 uur per dag that is. Geen idee nog wat de precieze arbeidsvoorwaarden zijn, maar iig 2100 bruto per maand
Meewerken op een financiële administratie. Het is bij een overkoepelend bedrijf waar een stuk of 15 bv's onder hangen. Op de administratie zitten 6 man, die doen voor al die bv's de administratie. Iedereen krijgt een paar van die bv's toegewezen waar hij/zij verantwoordelijk voor is.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:22 schreef zazzel het volgende:
[..]
Goed geregeld! Wat ga je dan "bijna" precies doen?
Ah klinkt relaxt. Zo'n overkoepelende organisatie is altijd goed, zeker om te beginnen. Maar dagquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Meewerken op een financiële administratie. Het is bij een overkoepelend bedrijf waar een stuk of 15 bv's onder hangen. Op de administratie zitten 6 man, die doen voor al die bv's de administratie. Iedereen krijgt een paar van die bv's toegewezen waar hij/zij verantwoordelijk voor is.
Daarnaast de eerste 3-4 dagen van de nieuwe maand een maandrapportage maken.
Vandaag m'n laatste stagedagquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:27 schreef zazzel het volgende:
[..]
Ah klinkt relaxt. Zo'n overkoepelende organisatie is altijd goed, zeker om te beginnen. Maar dagvrij leven. Ben blij dat stage voorbij is, terug naar het relaxte leven.
Same herequote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:38 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Vandaag m'n laatste stagedag. Zometeen afsluiten met een onderling darttoernooi en een pilsje. Lekker twee weken uitslapen en dan beginnen aan m'n Minor.
Gefeliciteerd! Nu nog een goede deal maken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Yeah, ik ga een aanbieding krijgen
Per direct beginnen, dus nooit meer wachten op de bus op verlaten industrieterreinen, nooit meer dramatische werkdagen wegens de sneeuw en nooit meer de AH to go plunderen omdat je weer eens een trein gemist hebt
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Per direct beginnen, dus nooit meer wachten op de bus op verlaten industrieterreinen, nooit meer dramatische werkdagen wegens de sneeuw en nooit meer de AH to go plunderen omdat je weer eens een trein gemist hebt
Ja maar dat is geen groot bedrijf waar zowel EW als AR met regelmaat komen man.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:24 schreef Babananana het volgende:
Nominatie voor de nieuwe feestlocatie: logistiekweg in Oosterhout. Kom daar nu voor de 2e keer, maar wat een grafchagerijn zit daar achter de balie zeg. Niemand zegt daar ook goeiedag of dankjewel.
Mooi, kan mijn ovb er vanaf. Gratuliert!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Gewoon doorlopen naar P+R Euroborg P3, daar rijden veel meer bussen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Mogen we je al als ex-hiker noteren?
[..]
Ja maar dat is geen groot bedrijf waar zowel EW als AR met regelmaat komen man.
Ik vind de LM in Groningen echt chill
Alleen het OV is wel kut daar. Of vergis ik mij nu Sarasi?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Ach, ik heb eens wisselrit Groningen - Middelburg gereden met twee keer een Golf VI variant. Die ik wegbracht had een trekhaak, die ik ophaalde niet. Daar was het allemaal om te doenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:03 schreef BlackLining het volgende:
Bij VM een witte Volkswagen Up meegekregen met maar liefst 7 kilometer op de tellerKentekenplaten moesten er nog op. Moest naar Leiden, daar ingewisseld voor een rode Volkswagen Up met 300km op de teller. Die hadden ze daar vorige week al naartoe gebracht maar dat was de verkeerde kleur. Dus eigenlijk gewoon twee autootjes omgewisseld vanwege de kleur
Dit. Puur onzin. We waren al zo ver dat in het binnenland andere nummers gelden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:16 schreef Solidberg het volgende:
Werkt nog steeds voor geen meter aangezien IBANs verschillende lengtes hebben. Zo kon ik mijn Duitse rekening hier niet goed gebruiken omdat IBAN te lang is.
Dus een kutsysteem dat nutteloos is
Bus naar CS is 5 minuutjes lopen vanaf de LM. Vind het ook altijd wel chill, alhoewel er ook altijd eentje rondloopt waar geen glimlachje vanaf kan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:34 schreef Amoeba het volgende:
Ja maar dat is geen groot bedrijf waar zowel EW als AR met regelmaat komen man.
Ik vind de LM in Groningen echt chill
Alleen het OV is wel kut daar. Of vergis ik mij nu Sarasi?
Kan zijn dat ik het verkeerd heb, maar de lijn 12 rijdt volgens mij 's middags een aantal uren niet en de 73 stopt maar één keer per uur aan de Gotenburgweg. Maar naar P3 lopen is niet zover en daar zijn altijd wel bussen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:47 schreef Sarasi het volgende:
OV is helemaal niet zo kut daar. 5min lopen van de LM zijn 2 bushaltes waar allebei 2x per uur een bus komt. En als je even doorloopt naar de Antwerperweg/Euroborg, zit je aan een P+R en daar komt elke 8min een bus oid.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:13 schreef trolley het volgende:
Hahah, lol! Ik ben zojuist door 538 gebeld, nu kom ik volgende week op de radio![]()
![]()
Ze hebben volgende week Comedy Week op 538. Hiervoor diende je een mop in te sturen, en als je terug werd gebeld mocht je meedoen aan de Comedy Battle, waarin je het in de uitzending opneemt tegen een andere deelnemer. Vervolgens kunnen luisteraars stemmen op welke mop de grappigste was, en de winnaar gaat door naar de volgende ronde + ¤100 cash. Nu ben ik dus vanmiddag terug gebeld, moest ik de mop alvast als generale vertellen aan Tom van 538, en nu bellen ze later vandaag terug over wanneer ik volgende week in de uitzending kom![]()
![]()
Dus volgende week 538 aanzetten! Ben ik alleen mijn illustere identiteit op FOK! wel kwijt
Op de AR site staat dat het deze keer maandag pas wordt overgemaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |