abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135569619
Friesland is toch een mooie provincië , bijvoorbeeld Sexbierum, wat is dat nou voor een plaatsnaam :D

[ Bericht 11% gewijzigd door Solidberg op 16-01-2014 18:23:40 ]
Nee, toch niet
pi_135569905
Morgen een wisselrit :) van de grote in Waalwijk (8 uur daar zijn, wordt dik feest met die klotebusjes) en dan op en neer naar Leiden.

Heen in een VW Up ;( terugweg staat er niet bij..

Komt me eigenlijk weer bijzonder kut uit zo vroeg, maar goed. Toch maar doen want geld nodig.

Ff kijken of ik niet van iemand een auto kan lenen om naar Wolluk te rijden. Toch een wissel en dat zou me een hoop gedonder besparen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135569991
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 18:23 schreef BlackLining het volgende:
Morgen een wisselrit :) van de grote in Waalwijk (8 uur daar zijn, wordt dik feest met die klotebusjes) en dan op en neer naar Leiden.

Komt me eigenlijk weer bijzonder kut uit zo vroeg, maar goed. Toch maar doen want geld nodig.
Politiebusje?
Gvd, edit niet zo opeens!
Nee, toch niet
pi_135570089
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 18:24 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Politiebusje?
Gvd, edit niet zo opeens!
Huh, wat, waar politiebusje? :X Ik was het niet! Het was een neger op een rode scooter!
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135571003
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 18:23 schreef BlackLining het volgende:

Ff kijken of ik niet van iemand een auto kan lenen om naar Wolluk te rijden. Toch een wissel en dat zou me een hoop gedonder besparen.
Die busjes zijn chill, die zetten je voor de deur af :7
pi_135571070
Whut? Neger op een rode scooter? :+

Ik heb oordruppels gekregen, moet maandag over zijn en dinsdag is mijn tentamen. Op hoop van zege, en dan kan ik over anderhalve week weer aan het werk. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_135572093
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 18:48 schreef Viezze het volgende:

[..]

Die busjes zijn chill, die zetten je voor de deur af :7
Ik heb er erg weinig mee.

Toen ik de motor nog had heb ik ook wel eens een wisselrit gehad vanuit Waalwijk. Of in ieder geval, niet wissel, maar aan het einde van de dag weer daar.

's Ochtends om 8:00 op de motor in plaats van 6:45 in de bus, daarheen rijden, dwars door de files heen, motor op de stoep, snel omkleden, ritjes rijden, weer terug, pakkie weer aan en naar huis rijden. Natuurlijk wel even zwaaien naar de hikers die aan de Sluisweg staan te wachten bij de bushalte :+ Ideaal was dat. Maar goed, motor is totalled ;(
pi_135573005
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 19:10 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik heb er erg weinig mee.

Toen ik de motor nog had heb ik ook wel eens een wisselrit gehad vanuit Waalwijk. Of in ieder geval, niet wissel, maar aan het einde van de dag weer daar.

's Ochtends om 8:00 op de motor in plaats van 6:45 in de bus, daarheen rijden, dwars door de files heen, motor op de stoep, snel omkleden, ritjes rijden, weer terug, pakkie weer aan en naar huis rijden. Natuurlijk wel even zwaaien naar de hikers die aan de Sluisweg staan te wachten bij de bushalte :+ Ideaal was dat. Maar goed, motor is totalled ;(
Declareer je dan ook de kilometers?
pi_135573110
Ik zou dan gewoon de uren opschrijven alsof ik met het OV ben gegaan, levert veel meer op :P
pi_135573536
Toch nog een ritje gekregen net: Breda-Waalwijk, 8:30 ophalen. Hopelijk komt er nog wat achteraan morgen.

Nu de mail nog binnen krijgen...
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_135573739
'De bromsnor' kwam gelijk even vertellen dat ik geen foto's van het voertuig mocht maken. Like what the fuck man, je ziet dat ik die wagen af kom leveren, ik maak even een foto en gelijk het vingertje. :')

Ik had dat ding ook langs de weg stil kunnen zetten voor een shoot. Ach, zal wel om de rest van de vloot gaan.

Rijdt goddelijk (en hard :Y )! _O_
pi_135573818
Wat voor blok lag daar in?
pi_135574166
Geen mail gehad, als ik inlog kan ik de adressen zien en ik weet dat ik om 8:30 moet ophalen. De planning is al gesloten, dus morgenvroeg maar bellen en anders maar op goed geluk vertrekken en hopen dat ik het goede formulier al tussen het stapeltje dat ik altijd bij me heb zit.
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_135574185
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 19:43 schreef ColeJ het volgende:
Wat voor blok lag daar in?
2L 5 cilinder. Dieselblok.
pi_135574236
Tevens met automatische transmissie.

Eerst vond ik die optie automatisch afremmen en afstemmen op het tempo van je voorganger bij de cruisecontrol best kut, maar toen het eenmaal druk werd op de A1/A27 en shit beviel die functie me best wel.
pi_135574545
Gebruik de editknop eens ipv alle topics vol te baggeren man.

Dat adaptive cruise control is heel vet vind ik, heb het tot nu toe 1 keer gebruikt in een Prius. Kan zelfs tot stilstand afremmen en uit zichzelf weer gaan rijden als je in de file staat. Alleen voelt het soms wel een beetje aan alsof de besturing het vooruitziend vermogen van een fietser heeft.
pi_135574628
2L turbo met 160-165pk uit me hoofd. Ja is een leuke wagen :) Maar zo hard brullen die dingen toch niet? 0-100 in een seconde of 9 a 10 geloof ik. Ja misschien dat die een beetje gekieteld is, we zullen het nooit weten haha
pi_135574653
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 19:55 schreef Babananana het volgende:
Gebruik de editknop eens ipv alle topics vol te baggeren man.

Dat adaptive cruise control is heel vet vind ik, heb het tot nu toe 1 keer gebruikt in een Prius. Kan zelfs tot stilstand afremmen en uit zichzelf weer gaan rijden als je in de file staat. Alleen voelt het soms wel een beetje aan alsof de besturing het vooruitziend vermogen van een fietser heeft.
Ja dacht er net aan. Een nieuwe post is sneller dan editten en shit. :') Zal erop letter mkay :*

Precies. Het werkt linksrijden ook wel een beetje in de hand. Zit je op de rechterbaan, gaat hij op 100m van een vrachtwagen al afremmen naar 80. En ik kreeg die afstand niet aangepast, althans, zo leek het.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 19:56 schreef ColeJ het volgende:
2L turbo met 160-165pk uit me hoofd. Ja is een leuke wagen :) Maar zo hard brullen die dingen toch niet? 0-100 in een seconde of 9 a 10 geloof ik. Ja misschien dat die een beetje gekieteld is, we zullen het nooit weten haha
Precies. Die kickdown wilde wel. Op een gegeven moment zat ik toch wel aan een snelheid waarop je niet aangehouden wil worden. :')

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2014 20:00:26 ]
pi_135575021
Staandegehouden ;) Of ben ik nu een azijnzeikert :P
pi_135575213
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 20:03 schreef ColeJ het volgende:
Staandegehouden ;) Of ben ik nu een azijnzeikert :P
Neen. Ik bemerk nu het subtiele verschil inderdaad.
Goede les, dank.
pi_135576234
quote:
2s.gif Op donderdag 16 januari 2014 19:28 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Declareer je dan ook de kilometers?
Nee, uren dat ik onderweg ben. Is een half uur heen, half uur terug. Eerste half uur dus niet betaald, half uurtje wel, dekt net benzine en dat vind ik genoeg, want motorrijden op zich vind ik, ook woon-werk, geen straf.
pi_135576416
Wat parkeert men trouwens ruim nu in Almere aan die foto's te zien. Ik heb daar ooit m'n auto via de passagierskant moeten verlaten omdat die man wilde dat ik strak naast de andere parkeerde. Vroeger (2 jaar terug ofzo) was het daar nog schuin achteruit inparkeren toch?
.
pi_135577503
Uhm, ik kan gewoon aan de bestuuderskant eruit. Je parkeert nu achter een andere auto. (Als dit het verduidelijkt :P )
Overigens, die 1.2 benzine motortje in de Seat Octavia vond ik wel stuk fijner dan de 2.0 TDi van de Touran, die ik zelfs uit de showroom ophaalde
Nee, toch niet
  donderdag 16 januari 2014 @ 20:57:19 #99
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135577982
Inderdaad ruim parkeren daar nu zeg! Kan me wel anders herinneren van de laatste keer. Toen stond hij ook al 'in rijen' achter elkaar. Maar veel voller.

quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 20:26 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nee, uren dat ik onderweg ben. Is een half uur heen, half uur terug. Eerste half uur dus niet betaald, half uurtje wel, dekt net benzine en dat vind ik genoeg, want motorrijden op zich vind ik, ook woon-werk, geen straf.
Toen ik locatie werk deed bij A in Nieuwegein. Kreeg ik via EW per dag 7,50 vergoeding als ik met de auto naar Nieuwegein ging. (Retour 33km)
Dikke prima, want scheelde me ook nog eens een uur tijd dan wanneer ik met de bus ging.
08:00 beginnen daar, dus dat kan ik wel waarderen.
  donderdag 16 januari 2014 @ 20:58:15 #100
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135578035
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 20:30 schreef Pizzabodem het volgende:
Wat parkeert men trouwens ruim nu in Almere aan die foto's te zien. Ik heb daar ooit m'n auto via de passagierskant moeten verlaten omdat die man wilde dat ik strak naast de andere parkeerde. Vroeger (2 jaar terug ofzo) was het daar nog schuin achteruit inparkeren toch?
Jah pff dat was echt kut. Nu heb je ruimte zat en kan je gewoon achteraan aansluiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')