Politiebusje?quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:23 schreef BlackLining het volgende:
Morgen een wisselritvan de grote in Waalwijk (8 uur daar zijn, wordt dik feest met die klotebusjes) en dan op en neer naar Leiden.
Heen in een VW Upterugweg staat er niet bij..
Komt me eigenlijk weer bijzonder kut uit zo vroeg, maar goed. Toch maar doen want geld nodig.
Huh, wat, waar politiebusje?quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:24 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Politiebusje?
Gvd, edit niet zo opeens!
Die busjes zijn chill, die zetten je voor de deur afquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:23 schreef BlackLining het volgende:
Morgen een wisselritvan de grote in Waalwijk (8 uur daar zijn, wordt dik feest met die klotebusjes) en dan op en neer naar Leiden.
Heen in een VW Upterugweg staat er niet bij..
Komt me eigenlijk weer bijzonder kut uit zo vroeg, maar goed. Toch maar doen want geld nodig.
Ff kijken of ik niet van iemand een auto kan lenen om naar Wolluk te rijden. Toch een wissel en dat zou me een hoop gedonder besparen.
Ik heb er erg weinig mee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:48 schreef Viezze het volgende:
[..]
Die busjes zijn chill, die zetten je voor de deur af
Declareer je dan ook de kilometers?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb er erg weinig mee.
Toen ik de motor nog had heb ik ook wel eens een wisselrit gehad vanuit Waalwijk. Of in ieder geval, niet wissel, maar aan het einde van de dag weer daar.
's Ochtends om 8:00 op de motor in plaats van 6:45 in de bus, daarheen rijden, dwars door de files heen, motor op de stoep, snel omkleden, ritjes rijden, weer terug, pakkie weer aan en naar huis rijden. Natuurlijk wel even zwaaien naar de hikers die aan de Sluisweg staan te wachten bij de bushalteIdeaal was dat. Maar goed, motor is totalled
Ja dacht er net aan. Een nieuwe post is sneller dan editten en shit.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:55 schreef Babananana het volgende:
Gebruik de editknop eens ipv alle topics vol te baggeren man.
Dat adaptive cruise control is heel vet vind ik, heb het tot nu toe 1 keer gebruikt in een Prius. Kan zelfs tot stilstand afremmen en uit zichzelf weer gaan rijden als je in de file staat. Alleen voelt het soms wel een beetje aan alsof de besturing het vooruitziend vermogen van een fietser heeft.
Precies. Die kickdown wilde wel. Op een gegeven moment zat ik toch wel aan een snelheid waarop je niet aangehouden wil worden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:56 schreef ColeJ het volgende:
2L turbo met 160-165pk uit me hoofd. Ja is een leuke wagenMaar zo hard brullen die dingen toch niet? 0-100 in een seconde of 9 a 10 geloof ik. Ja misschien dat die een beetje gekieteld is, we zullen het nooit weten haha
Neen. Ik bemerk nu het subtiele verschil inderdaad.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:03 schreef ColeJ het volgende:
StaandegehoudenOf ben ik nu een azijnzeikert
Nee, uren dat ik onderweg ben. Is een half uur heen, half uur terug. Eerste half uur dus niet betaald, half uurtje wel, dekt net benzine en dat vind ik genoeg, want motorrijden op zich vind ik, ook woon-werk, geen straf.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Declareer je dan ook de kilometers?
Toen ik locatie werk deed bij A in Nieuwegein. Kreeg ik via EW per dag 7,50 vergoeding als ik met de auto naar Nieuwegein ging. (Retour 33km)quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, uren dat ik onderweg ben. Is een half uur heen, half uur terug. Eerste half uur dus niet betaald, half uurtje wel, dekt net benzine en dat vind ik genoeg, want motorrijden op zich vind ik, ook woon-werk, geen straf.
Jah pff dat was echt kut. Nu heb je ruimte zat en kan je gewoon achteraan aansluiten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:30 schreef Pizzabodem het volgende:
Wat parkeert men trouwens ruim nu in Almere aan die foto's te zien. Ik heb daar ooit m'n auto via de passagierskant moeten verlaten omdat die man wilde dat ik strak naast de andere parkeerde. Vroeger (2 jaar terug ofzo) was het daar nog schuin achteruit inparkeren toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |