starte net men pc op en toen ging hij de download controleren en was ie klaarquote:Op donderdag 27 februari 2014 07:23 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Afaik kon je een mapje van naam veranderen,op het gewone forum van bethesa stond een tutorialtje.
Je kan de waarschuwing zien als je in de beta forums inlogt
Zit je op ADSL?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:07 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Groenachtig gedownload en maarliefst 27% gedownload tot nu toe hoop dat ik et haal
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:53 schreef Tain het volgende:
2 keys voor het komende beta weekend:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank, ik heb de 2e code gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nou zegmaar dat dusquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:51 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Binnen een uur?
Ik hoor vosss denken: [ afbeelding ]
De tering. Bij mij deed hij er echt lang over. En dat met een 150Mbit aboquote:
ja ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:20 schreef DutchOven het volgende:
[..]
ja ik
.... ik bedoel dus dat ik er 1 kan geven.... XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Oops had maar de helft gelezenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
.... ik bedoel dus dat ik er 1 kan geven.... XD
Dit idd.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 07:24 schreef StateOfMind het volgende:
Nee, niet mijn ding. Maar dat had ik eigenlijk wel verwacht, aangezien ik niet van MMO's hou.
Ik wacht wel op The Elder Scrolls 6, die ik blind zal kopen. Maar voorlopig kom ik de tijd wel door met Dragons Dogma Dark Arisen (), DemonsSouls en Dark Souls. En met Skyrim moet ik ook nog verder.
Jammer dat ze zoiets er in stoppen, maar daar laat ik mijn aankoop niet van af hangen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Absoluutverschrikkelijk.jpg
Kan iedereen net zo goed die versie kopenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Absoluutverschrikkelijk.jpg
Dat lijkt me vreemd, aangezien ik zelf ook Redone gebruik en Steam gewoon netjes de achievements laat zien. Heb je SKSE wel goed geinstalleerd? Want Steam moet gewoon werken met SKSE.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:38 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben skyrim weer opnieuw aan het installeren.
Welke gameplay overhaul adviseren jullie mij?
Skyrim Redone?
Maar ik wil tegelijkertijd wel gebruik maken van Steam en haar achievementsEn dat lukt niet met een mod als skyrim redone want dan heb je weer een script extender nodig en dat werkt dan weer niet met Steam
Goed om te weten!quote:Op maandag 10 maart 2014 13:02 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat lijkt me vreemd, aangezien ik zelf ook Redone gebruik en Steam gewoon netjes de achievements laat zien. Heb je SKSE wel goed geinstalleerd? Want Steam moet gewoon werken met SKSE.
Achievementsquote:Op zondag 9 maart 2014 13:38 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben skyrim weer opnieuw aan het installeren.
Welke gameplay overhaul adviseren jullie mij?
Skyrim Redone?
Maar ik wil tegelijkertijd wel gebruik maken van Steam en haar achievementsEn dat lukt niet met een mod als skyrim redone want dan heb je weer een script extender nodig en dat werkt dan weer niet met Steam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |