abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_137269815
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Absoluutverschrikkelijk.jpg
Jammer dat ze zoiets er in stoppen, maar daar laat ik mijn aankoop niet van af hangen.
pi_137271996
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Absoluutverschrikkelijk.jpg
Kan iedereen net zo goed die versie kopen :')
pi_137274265
Denk niet dat et egt een spel voor mij is ben pas net uit het begin.
pi_137278589
quote:
_O- _O- _O-
Waz met jou!
  zondag 9 maart 2014 @ 13:38:06 #206
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_137542524
Ik ben skyrim weer opnieuw aan het installeren.

Welke gameplay overhaul adviseren jullie mij?

Skyrim Redone?

Maar ik wil tegelijkertijd wel gebruik maken van Steam en haar achievements :@ En dat lukt niet met een mod als skyrim redone want dan heb je weer een script extender nodig en dat werkt dan weer niet met Steam :')

[ Bericht 37% gewijzigd door Rickocum op 09-03-2014 13:56:27 ]
pi_137578845
quote:
4s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:38 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben skyrim weer opnieuw aan het installeren.

Welke gameplay overhaul adviseren jullie mij?

Skyrim Redone?

Maar ik wil tegelijkertijd wel gebruik maken van Steam en haar achievements :@ En dat lukt niet met een mod als skyrim redone want dan heb je weer een script extender nodig en dat werkt dan weer niet met Steam :')
Dat lijkt me vreemd, aangezien ik zelf ook Redone gebruik en Steam gewoon netjes de achievements laat zien. Heb je SKSE wel goed geinstalleerd? Want Steam moet gewoon werken met SKSE.
  maandag 10 maart 2014 @ 14:19:35 #208
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_137581305
quote:
17s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:02 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Dat lijkt me vreemd, aangezien ik zelf ook Redone gebruik en Steam gewoon netjes de achievements laat zien. Heb je SKSE wel goed geinstalleerd? Want Steam moet gewoon werken met SKSE.
Goed om te weten!

Heb t nog niet geïnstalleerd hoor.

Vraagje: weet jij of ik een nieuw spel moet beginnen als ik skyrim redone dr op wil zetten?

(Wordt dan denk ik ook de zevende keer de intro bekijken ondat ik er telkens mods bij plaats :') )
  maandag 10 maart 2014 @ 14:22:52 #209
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_137581400
quote:
4s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:38 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben skyrim weer opnieuw aan het installeren.

Welke gameplay overhaul adviseren jullie mij?

Skyrim Redone?

Maar ik wil tegelijkertijd wel gebruik maken van Steam en haar achievements :@ En dat lukt niet met een mod als skyrim redone want dan heb je weer een script extender nodig en dat werkt dan weer niet met Steam :')
Achievements :') faaaaaaaaag
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 10 maart 2014 @ 14:40:37 #210
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_137581951
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:22 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Achievements :') faaaaaaaaag
Ik weet wel dat je jealous bent G, kom haten brah. Je haat vult mijn gaten met liefde.
  maandag 10 maart 2014 @ 14:48:15 #211
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_137582118
quote:
9s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:40 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik weet wel dat je jealous bent G, kom haten brah. Je haat vult mijn gaten met liefde.
Ik vul je gaten met liefde ja :@ :@
no homo
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_137583232
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:19 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Goed om te weten!

Heb t nog niet geïnstalleerd hoor.

Vraagje: weet jij of ik een nieuw spel moet beginnen als ik skyrim redone dr op wil zetten?

(Wordt dan denk ik ook de zevende keer de intro bekijken ondat ik er telkens mods bij plaats :') )
Download dan meteen deze mod: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/9557/? Dan hoef je niet elke keer die domme tutorial te doen. 1 of 2 keer is het leuk, maar daarna verveelt het gewoon heel erg.

Volgens mij hoeft het niet, maar meestal doe ik het wel. Het is vaak wel beter om gewoon met een nieuw character te beginnen.

Als je het echt wil installeren, dan kan ik je wel deze video aanraden: Het lijkt makkelijk, maar je moet toch nog wat dingen na het installeren doen om het echt goed te laten werken. Daarbij heb je ook nog wat extra dingen nodig.

Bedenk wel goed of je het echt wil hoor :+ Het spel wordt echt wel heel wat moeilijker. Het kan soms zelfs frustrerend zijn als je steeds al met 1 pijl dood gaat -O-
pi_137584494
quote:
17s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:02 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Dat lijkt me vreemd, aangezien ik zelf ook Redone gebruik en Steam gewoon netjes de achievements laat zien. Heb je SKSE wel goed geinstalleerd? Want Steam moet gewoon werken met SKSE.
Vreemd ja, als ik de SKSE launcher gebruik komt de Steam overlay er bij mij vanzelf bij.
Ik heb totaal niet de verkeerde persoon gequote.
  maandag 10 maart 2014 @ 20:01:11 #214
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_137592371
quote:
17s.gif Op maandag 10 maart 2014 15:30 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Download dan meteen deze mod: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/9557/? Dan hoef je niet elke keer die domme tutorial te doen. 1 of 2 keer is het leuk, maar daarna verveelt het gewoon heel erg.

Volgens mij hoeft het niet, maar meestal doe ik het wel. Het is vaak wel beter om gewoon met een nieuw character te beginnen.

Als je het echt wil installeren, dan kan ik je wel deze video aanraden: Het lijkt makkelijk, maar je moet toch nog wat dingen na het installeren doen om het echt goed te laten werken. Daarbij heb je ook nog wat extra dingen nodig.

Bedenk wel goed of je het echt wil hoor :+ Het spel wordt echt wel heel wat moeilijker. Het kan soms zelfs frustrerend zijn als je steeds al met 1 pijl dood gaat -O-
Had blijkbaar de vorige keer ook SKyRe gespeeld. Tot level 36 gekomen en toen waarsschijnlijk de verveling toegeslagen. Nu nog een keer weer doen :)
Ik weet dat het lastig is maar het houdt je wel langer spelen. De steam interface gaat inderdaad gewoon eroverheen. Ik zal de vorige keer wle een verkeerde versie hebben gedownload van SKSE ofzo.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:41:08 #215
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_137621502
Van al die mods heb ik dus weer voor de miljardste keer iets niet goed gedaan.

De wood axe ( :') ) is het machtigste wapen wat ik heb. En ik had al een steel axe e.d.

Ik ga maar even wrye bash installeren. Word knettergek van telkens alles uitpluizen voordat alle mods normaal werken.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:46:47 #216
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_137621713
Misschien dat ik het weer eens probeer, misschien.
Maar dan wel een paladin. Ketters doden, alles wat niet menselijk is verbranden, de heks aan het kruis nagelen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 17:27:58 #217
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_137622980
BESTE MENSON!

Ik heb een probleempj0n.

In mijn MOD zoek woede heb ik dus allemaal mods erbij geplempt. De load order zit kris kras door elkaar heen.

Is er iemand die mij hiermee kan helpen?

Hoe zorg ik dat ik de juiste load order krijg?



Ik wil denk ik toch maar weer een compleet nieuwe installatie doen, maar wel met deze mods erin.
pi_137623637
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:27 schreef RickoKun het volgende:
BESTE MENSON!

Ik heb een probleempj0n.

In mijn MOD zoek woede heb ik dus allemaal mods erbij geplempt. De load order zit kris kras door elkaar heen.

Is er iemand die mij hiermee kan helpen?

Hoe zorg ik dat ik de juiste load order krijg?

[ afbeelding ]

Ik wil denk ik toch maar weer een compleet nieuwe installatie doen, maar wel met deze mods erin.
Niet lullig bedoelt, maar heb je die video bekeken en heb je je ook ingelezen?

Mensen denken echt vaak te makkelijk over modden, maar je moet wel de juiste stappen volgen wil je het goed werkend krijgen. Het is niet zo dat je hoppa zomaar mods kan installeren en dan denkt dat alles wel goed gaat werken.

Heb je ook de reproccer gebruikt voor SkyRe? Heb je BOSS? Dat is voor je loadorder.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 18:24:35 #219
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_137624689
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:49 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Niet lullig bedoelt, maar heb je die video bekeken en heb je je ook ingelezen?

Mensen denken echt vaak te makkelijk over modden, maar je moet wel de juiste stappen volgen wil je het goed werkend krijgen. Het is niet zo dat je hoppa zomaar mods kan installeren en dan denkt dat alles wel goed gaat werken.

Heb je ook de reproccer gebruikt voor SkyRe? Heb je BOSS? Dat is voor je loadorder.
Heb de reproccer niet gebruikt want ik ben een domme hond.
Zag hem er nog wel tussen staan.
Heb nu BOSS gebruikt (ook bij dat lijstje).

Echter heb ik met de skyrim nexus mod manager dus de nodige mods geïnstalleerd die weleens het nodige wilden overschrijven. Dus ik denk dat -ook al deactiveer ik die mod- dat ik al fucked ben.

Wil deze mods allemaal gaan gebruiken.
Maar ik zal me inderdaad moeten inlezen en alles misschien op een kladblaadje zetten welke mod waar hoort.

Hoewel alles wel goed loopt ben ik bang ergens tegenaan te lopen als ik level 40 ben Ofzo. Was bij level 5 vandaag al lvl 40 bij light weapons :')

Die wood axe klapte overal doorheen als boter.
pi_137625958
Simpel vraagje: waarom kan ik sommige mods in de Nexus Mod Manager niet helemaal naar boven verplaatsen? Ik heb bijv. de unofficial patch maar deze kan niet hoger dan ClimatesofTamriel. Dus nu doe ik het in de skyrim loader zelf (alles werkt nog, vroeg me dit gewoon af)
pi_137626290
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:03 schreef Nezhi het volgende:
Simpel vraagje: waarom kan ik sommige mods in de Nexus Mod Manager niet helemaal naar boven verplaatsen? Ik heb bijv. de unofficial patch maar deze kan niet hoger dan ClimatesofTamriel. Dus nu doe ik het in de skyrim loader zelf (alles werkt nog, vroeg me dit gewoon af)
Omdat die Unoffical Patch een ESP is en ClimatesofTamriel een ESM is. Tenminste als ik me het nog goed kan herinneren. ESM's komen altijd boven ESP's
  dinsdag 11 maart 2014 @ 19:44:36 #222
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_137628150
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:10 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Omdat die Unoffical Patch een ESP is en ClimatesofTamriel een ESM is. Tenminste als ik me het nog goed kan herinneren. ESM's komen altijd boven ESP's
Heb het filmpje inmiddels doorgespit.

Zie dat t dus niet zoveel uitmaakt dat ik die andere mods heb.
Snap inmiddels wel EEN BEETJE hoe de load order zit. Echter heb ik inderdaad niet de recapper gebruikt en daar ligt het hem.

Ik moet even nadenken. Ik denk dat ik toch alles eraf moet flikkeren. Aangezien er nu dingen corrupt zijn en overschreven zijn.
Maar waar begin ik. Uiteraard gewoon skyrim uninstallen en alles wegvegen.
Maar hoop wel dat de mods die ik met de nexus mod manager heb gedownload nog ergens staan.

Ben nu al drie dagen dr mee bezig :')
Maar moet en wil het nu helemaal goed doen, want ik heb alles wat ik wil hebben. (Incl dragonborn, heb geen zin in dawnguard).
pi_137628788
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:44 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Heb het filmpje inmiddels doorgespit.

Zie dat t dus niet zoveel uitmaakt dat ik die andere mods heb.
Snap inmiddels wel EEN BEETJE hoe de load order zit. Echter heb ik inderdaad niet de recapper gebruikt en daar ligt het hem.

Ik moet even nadenken. Ik denk dat ik toch alles eraf moet flikkeren. Aangezien er nu dingen corrupt zijn en overschreven zijn.
Maar waar begin ik. Uiteraard gewoon skyrim uninstallen en alles wegvegen.
Maar hoop wel dat de mods die ik met de nexus mod manager heb gedownload nog ergens staan.

Ben nu al drie dagen dr mee bezig :')
Maar moet en wil het nu helemaal goed doen, want ik heb alles wat ik wil hebben. (Incl dragonborn, heb geen zin in dawnguard).
_O- _O- _O-

Welkom in de mod wereld :+ Je gaat echt nog wel dagen bezig zijn tot je uiteindelijk alles wel snapt. Ik had dat in het begin ook, maar nu gaat het gewoon allemaal automatisch.

Zou gewoon eerst Skyrim herinstalleren, en dan SKSE installeren, en dan alle patches via NMM downloaden en installeren. Dan heb je de basis al en dan vanuit daar 1 voor 1 de mods installeren.

Kijk ook goed naar de description van elke mod! Want bijvoorbeeld met SMIM (zag die in je loadorder staan) moet je ook bepaalde texture mods van te voren installeren.

Je gedownloade mods blijven idd staan op je pc. Ligt er wel aan waar je de mods heb staan, maar dat zal standaard wel C:/Games zijn. Dat doet NMM automatisch als je geen instellingen heb verandert.
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:39:10 #224
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_137662525
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:55 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Welkom in de mod wereld :+ Je gaat echt nog wel dagen bezig zijn tot je uiteindelijk alles wel snapt. Ik had dat in het begin ook, maar nu gaat het gewoon allemaal automatisch.

Zou gewoon eerst Skyrim herinstalleren, en dan SKSE installeren, en dan alle patches via NMM downloaden en installeren. Dan heb je de basis al en dan vanuit daar 1 voor 1 de mods installeren.

Kijk ook goed naar de description van elke mod! Want bijvoorbeeld met SMIM (zag die in je loadorder staan) moet je ook bepaalde texture mods van te voren installeren.

Je gedownloade mods blijven idd staan op je pc. Ligt er wel aan waar je de mods heb staan, maar dat zal standaard wel C:/Games zijn. Dat doet NMM automatisch als je geen instellingen heb verandert.
Thanks bro! Uiteindelijk alles keurig netjes geïnstalleerd volgens de beschrijvingen.
Het ziet er nu daadwerkelijk mooi uit en SkyRe werkt ook helemaal naar behoren.
Nu is mijn FPS wel ietwat naar beneden, maar het is nog wel do-able. Het ziet er allemaal grafisch tiptop uit! Misschien later als er veel characters in beeld komen dat het zal haperen, maar tot nu toe zie ik dat nog niet gebeuren.
  donderdag 13 maart 2014 @ 08:53:51 #225
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_137684188
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:49 schreef Vault-Boy het volgende:

Mensen denken echt vaak te makkelijk over modden, maar je moet wel de juiste stappen volgen wil je het goed werkend krijgen. Het is niet zo dat je hoppa zomaar mods kan installeren en dan denkt dat alles wel goed gaat werken.

QFT
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')