abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136473879
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:25 schreef boik het volgende:
denk dat als ik straks thuis kom de client ok maar alvast begin met downloaden, dan ga ik bieren en tegen de tijd dat ik vanacht thuiskom zal die wel klaar zijn :P
Dan moet je lang op stap gaan denk ik. Hier staat de download al sinds kwart voor 1 aan.
Dat is 3 uur en 3 kwartier.

Ik moet nu nog 17046,51MB van de 21000MB.

:{
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_136474004
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:27 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dan moet je lang op stap gaan denk ik. Hier staat de download al sinds kwart voor 1 aan.
Dat is 3 uur en 3 kwartier.

Ik moet nu nog 17046,51MB van de 21000MB.

:{
haha ja ik ben er bang voor :P ben benieuwd hoe snel het bij mij zal gaan
pi_136474886
Half uur verder en ik moet nog 16462MB.

Dus op een half uur heb ik 584MB gedownload.
Per uur komt dat op 1168MB

16462 / 1168 = 14,1 uur ongeveer. Godverdomme man :')
pi_136476416
Vind het maar matig tot nu toe, ben net klaar met de tutorial (die al vol zat met dingen die totaal niet klopten w.b. lore) en ik zit nu al 10 minuten te wachten om verder te kunnen spelen :')

Goed spel, er gaat echt niks uitkomen dit jaar die dit kan overtreffen! /s
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_136479915
Is er al bekend wanneer de volgende beta ronde is?

Ik heb me vanmiddag ook maar aangemeld.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_136480194
Dat zou ik ook wel willen weten, want ik moet nog steeds 13GB downloaden vanaf 1 uur vanmiddag dus al :')

Volgens mij hebben ze veel te veel mensen uitgenodigd voor deze ronde waarvoor ze de capaciteit niet hebben qua uploaden en alles.
pi_136481144
Ik ben ook al een paar uur aan het downloaden, snelheid verschilt tussen 200kb en 7mb/sec
pi_136481434
Misschien was het handiger geweest als ze die download al eerder afgelopen week open hadden gezet :{
pi_136481626
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:17 schreef Geralt het volgende:
Misschien was het handiger geweest als ze die download al eerder afgelopen week open hadden gezet :{
Ik kreeg 'm ook telkens niet gedownload. :')
pi_136482305
Beta al weer down?
pi_136482789
Nee er is een "quick maintenance". :)

Ik had verder nog niks gelezen of gekeken over deze game. Heb er sinds gisteren zon 10 uurtjes in zitten en vind het toch wel erg tof. Al moest ik wel wennen aan hoe alles werkt vergeleken met een tal van andere mmo's.
Ben wel erg benieuwd hoe de pvp eruit ziet, volgens mij is het complete chaos. :D
pi_136486554
Nog altijd 9 gieg remaining :X
  zondag 9 februari 2014 @ 00:27:40 #113
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_136491073
Ik heb de game zojuist maar geuninstalled. De eerste beta was buitengewoon slecht. Heb wellicht 30 minuten kunnen spenderen aan online zijn buiten al het gezeik om van maintenance e.d. Probeerde net in te loggen (half 1 snachts nota bene), queue van 1 uur en 54 minuten.
pi_136493763
Ik had vanmiddag een mailje gestuurd over de trage download en of daar iets aan te doen was.

Dit kreeg ik terug:
quote:
Thank you for contacting The Elder Scrolls Online Team.

We understand you were having trouble redeeming your beta key for this session. We have generated a new key for you which will be sent in a separate email. To redeem this key simply login to your account https://account.elderscrollsonline.com and choose the redeem key option in the top right.
GODVERDOMME KUTHOEREN LEZEN JULLIE NIET WAT IS DEZE?!?!?!? }:| 8)7 :(
pi_136494021
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 00:27 schreef DjUntzUntz het volgende:
Ik heb de game zojuist maar geuninstalled. De eerste beta was buitengewoon slecht. Heb wellicht 30 minuten kunnen spenderen aan online zijn buiten al het gezeik om van maintenance e.d. Probeerde net in te loggen (half 1 snachts nota bene), queue van 1 uur en 54 minuten.
Ik heb nog niet veel gespeeld, maar vond het in de tutorial al dusdanig slecht dat ik mijn hoop volledig weg is voor dit spel :')
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_136494670
En Vosss, al binnen?
A murky, forgotten land.
  zondag 9 februari 2014 @ 10:37:11 #117
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_136496196
Nee, volgens mijn berekeningen heeft ie nog 4GB te gaan.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_136497464
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 07:19 schreef StateOfMind het volgende:
En Vosss, al binnen?
Nope. Net wakker en dus net weer aangezet nadat ik vannacht om 03:30 mn pc uitgezet had.

Hij moet nu nog 800MB :')
pi_136497510
quote:
7s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:32 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nope. Net weer aangezet nadat ik vannacht om 03:30 mn pc uitgezet had.

Hij moet nu nog 800MB :')
Ach, bekijk het van de zonnige kant: je kunt straks iig nog heel even spelen voor het beta weekend er weer op zit.

Hopelijk is dat de volgende keer als ik ook een key krijg beter geregeld.
A murky, forgotten land.
pi_136497554
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:34 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ach, bekijk het van de zonnige kant: je kunt straks iig nog heel even spelen voor het beta weekend er weer op zit.

Hopelijk is dat de volgende keer als ik ook een key krijg beter geregeld.
Nouja dat is maar de vraag. Ik heb een nieuwe betakey gekregen en heb geen idee welke ik moet gebruiken straks en of ze uberhaupt werken.

Mocht de oude werken dan mag je de nieuwe wel hebben om te proberen of je hem nog gedownload krijgt. Geen idee of dat werkt.
pi_136497973
Hij was binnen. Nu is ie applying patch van 25GB aan het doen met 11MB/s :?
pi_136498866
Goed die patch is geapplied.

Nu moet ie ineens weer 4,3GB downloaden. Met 600kb/s.

WTF man }:| :r :(!
pi_136498898
:D
pi_136499511
En na al die moeite gaat het spel zometeen lekker tegenvallen :P
Conscience do cost.
  Moderator / Redactie FP zondag 9 februari 2014 @ 13:05:57 #125
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_136500159
Het zit je ook niet mee he _O-
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_136502422
Nog 141 MB.

Ben benieuwd of ie dan ook klaar is of weer wat moet downloaden :')
pi_136502683
Juist ja; die 4,5GB moet natuurlijk ook nog ge-applied worden _O-
  zondag 9 februari 2014 @ 14:17:47 #128
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_136503706
Damn it, ben na een jaar Skyrimloos zijn maar aan Dawnguard begonnen. Kom ik bij dat fort uit na een missie, worden ze aangevallen. Ik fus roh da een beetje scheef en sindsdien vallen de NPC's mij aan! En ben al tever autosaved en met de eerste slimme commando's kan ik het niet uitzetten. Argh :P.

Iemand tips? :').
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 9 februari 2014 @ 14:20:56 #129
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_136503863
quote:
10s.gif Op zondag 9 februari 2014 14:17 schreef Witchfynder het volgende:
Damn it, ben na een jaar Skyrimloos zijn maar aan Dawnguard begonnen. Kom ik bij dat fort uit na een missie, worden ze aangevallen. Ik fus roh da een beetje scheef en sindsdien vallen de NPC's mij aan! En ben al tever autosaved en met de eerste slimme commando's kan ik het niet uitzetten. Argh :P.

Iemand tips? :').
Dat vind ik toch altijd wel een nadeel. De meeste NPC's worden na 1 verkeerd geplaatste aanval meteen vijandig zonder waarschuwing vooraf en dat is niet terug te draaien.

Zo heb ik ooit een keer de calm spell moeten spammen op een NPC die vijandig werd, om een quest te kunnen voltooien. -O-
  zondag 9 februari 2014 @ 14:23:17 #130
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_136503973
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 14:20 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Dat vind ik toch altijd wel een nadeel. De meeste NPC's worden na 1 verkeerd geplaatste aanval meteen vijandig zonder waarschuwing vooraf en dat is niet terug te draaien.

Zo heb ik ooit een keer de calm spell moeten spammen op een NPC die vijandig werd, om een quest te kunnen voltooien. -O-
Ja, precies! Er is ook geen cool down aan. Ik kan de AI wel uitzetten, maar dan kan ik de quest ook niet voltooien, want geen interactie meer. Doh.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_136562863
Gisteren even in rondgewandeld een paar uurtjes.

MMO's zijn niet mijn ding; dat vooropgesteld. Ik vond hem mwa.

Grafisch tegenvallend, hoewel de sfeer best okay was qua setting enzo. Alleen deed het geheel nogal gedateerd aan imo :@
  maandag 10 februari 2014 @ 21:39:52 #132
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_136567421
Enkel Imperial ras bij pre-order :')
Imperial ras krijgt unieke bonussen :')
Een mount die sneller is dan elke andere mount enkel bij pre-order :')
Lore verneuken met pre-orderen :')

Wie heeft gedacht dat dit een goed idee was? Was al zeer kleine kans dat ik het zou spelen maar nu al helemaal niet.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Moderator / Redactie FP maandag 10 februari 2014 @ 23:06:43 #133
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_136571876
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_136572356
quote:
Voor de eckte kenners.
  maandag 10 februari 2014 @ 23:21:31 #135
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_136572646
Dit gaat over het allereerste wat je in de game doet, of mis ik iets? :D
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_136572702
Ik dacht dat het over Morrowind ging, maar in Skyrim heb je het inderdaad ook :').

#fail
pi_136632182
Bij mij gingen beide afgelopen beta's prima. Gewoon wat beta foutjes. Wat me alleen wel irriteerde waren de bugged questlines en dat de UI 'vast' kwam te zitten na het praten met vendors / gebruik gemaakt te hebben van crafting tables. Some hielp een relog, en dan kon ik weer verder, maar sommigen waren in beide sessies zodanig bugged dat de quest niet afgemaakt kon worden.

Voor de rest, grafisch vind ik het er behoorlijk goed uitzien voor een MMO. Speel alles op ultra, bloom uit, en heb niets te klagen. Het begin vind ik nogal saai maar dat blijf je houden. Als je eenmaal rond de level 13 bent begint het wel leuk te worden :-)

Tegen beter weten in pre-ordered.
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
  woensdag 12 februari 2014 @ 22:48:45 #138
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_136647521
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:58 schreef Seroczynski het volgende:
Bij mij gingen beide afgelopen beta's prima. Gewoon wat beta foutjes. Wat me alleen wel irriteerde waren de bugged questlines en dat de UI 'vast' kwam te zitten na het praten met vendors / gebruik gemaakt te hebben van crafting tables. Some hielp een relog, en dan kon ik weer verder, maar sommigen waren in beide sessies zodanig bugged dat de quest niet afgemaakt kon worden.

Voor de rest, grafisch vind ik het er behoorlijk goed uitzien voor een MMO. Speel alles op ultra, bloom uit, en heb niets te klagen. Het begin vind ik nogal saai maar dat blijf je houden. Als je eenmaal rond de level 13 bent begint het wel leuk te worden :-)

Tegen beter weten in pre-ordered.
Ik heb inderdaad ook gemerkt dat na het bereiken van level 10 het spel een héél stuk leuker begint te worden. Met name toen ik de eerste dungeon heb gespeeld (dezelfde dungeon als in de ESO gameplay trailer btw). Graphics zijn van skyrim kwaliteit, the bosses zijn geen makkie en de loot is belonend.Het was wel even wennen in het begin, maar nadat ik deze dungeon heb uitgespeeld, ben ik alleen maar meer nieuwsgierig geworden naar de volgende dungeons.
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
  zondag 16 februari 2014 @ 11:31:56 #139
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_136764630
quote:
Destructoid:
>Sometimes fun, mostly boring

Eurogamer:
>The Elder Scrolls Online inevitably resembles one game above all others - Star Wars: The Old Republic.

GameInformer:
>Stale and linear to a fault. The combat encounters were bland, as were the abilities I had access to.

Gamespot:
>ESO looked and sounded dated, a product of old philosophies that the genre had outgrown, with clumsy animations and by-the-numbers questing.

Massively:
>The Elder Scrolls Online beta is absolutely nothing special. I don't feel this game is worth your time. It's another generic fantasy MMO in a field already filled with them.

PC Gamer:
>Bethesda are already taking pre-orders, and it's a high price they're asking. On the basis of what I've played so far, I'd advise waiting

Forbes:
>The biggest video game disaster of 2014.

Rock Paper Shotgun:
>Well, it’s just… it’s just a bit boring. Quests can be so phenomenally dull. I know TES is hardly renowned for its high calibre storytelling, but this is really the pits.
>Two moments in the opening hour were so awful I had to walk away from the screen.
Het is de Scrollocaust!11!
pi_136765658
Ik snap echt niet waar die reviewers hun mening op baseren, maar dat zal wel weer aan mij liggen :?
pi_136767393
Same, en al helemaal niet de vergelijking met SW: TOR want dat was toch een boutgame. De graphics en muziek zijn ook gewoon fantastisch. Ja, het is geen Skyrim met 200 HD mods en ENB, maar het is een mmo...

Maar eh, is iemand hier geïnteresseerd in RP op TESO? Ik denk dat ik voor Aldmeri Dominion ga :)
pi_136770752
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 12:10 schreef Seroczynski het volgende:
Ik snap echt niet waar die reviewers hun mening op baseren, maar dat zal wel weer aan mij liggen :?
Ik denk op de beta.
Conscience do cost.
pi_136773070
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 14:42 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik denk op de beta.
Het lijkt wel als of die gasten een andere game hebben gespeeld dan :-) Ik vind het een beetje overdreven kritisch. Ze doen net alsof het een enorme kut-game is, terwijl het een prima MMO is volgens mij.
pi_136773495
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 15:32 schreef Seroczynski het volgende:

[..]

Het lijkt wel als of die gasten een andere game hebben gespeeld dan :-) Ik vind het een beetje overdreven kritisch. Ze doen net alsof het een enorme kut-game is, terwijl het een prima MMO is volgens mij.
Ze zijn er helaas niet alleen in. Ik heb me ook niet kunnen aarden in de beta, en associeerde het ook al met SW:TOR, nog voor een review gelezen te hebben. Mezelf kennende ga ik het straks bij Go Live wel een kans geven, maar ik ga er niet teveel van verwachten.
pi_136778452
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 15:32 schreef Seroczynski het volgende:

[..]

Smaken verschillen toch? Ik vond het ook een kutgame :P Had al na 20 minuten moeite om nog zin te vinden om door te spelen.

Maar als je er plezier uit haalt power to you, natuurlijk :)
Conscience do cost.
pi_136782768
Snap de vergelijking met SW:TOR wel, de ervaring die ik daar had in de beta was gelijk aan die van ESO. Verhaal pakt je niet, combat voelt houterig aan, omgeving sfeer is slecht, immersie is er gewoon niet en de zones zijn te klein om met een non-open world model te werken.
pi_136791594
Game wordt sowieso pas leuker als je er wat uurtje in het zitten. Ik vind het begin ook oersaai.. Maar daarna vond ik het wel lekker. Als je uit de belachelijk drukke locaties bent, dan wordt het wat chiller. Van immersion is idd geen enkele sprake als je in een town of een ander druk bevolkte omgeving bent.

Ik ben benieuwd. Heb besloten toch een maand of twee (op zijn minst) te gaan spelen en daarna eens te kijken of ik het écht de moeite waard vind.
  zondag 16 februari 2014 @ 22:02:53 #148
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_136792574
An sich zien de filmpjes er niet zo verkeerd uit. Alleen snap ik niet waarom ze bepaalde keuzes hebben gemaakt.

Bepaalde features erin gezet om toch maar weer achter al die "grote" MMO games aan te lopen waar mensen allang zat van zijn. Het mag dan wel voor WoW werken maar dat gaat niet op voor andere games.

IMO hadden ze gewoon zoveel mogelijk de andere Elder Scrolls games moeten volgen. En dat was tot zekere hoogte best mogelijk geweest denk ik.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_137133169
Heb men bèta key gekregen voor het weekend.
Mag ook een vriend invite :) het is veer een stress test
pi_137136792
Ook eindelijk een keer een code gekregen. Van het weekend eens proberen *O*
  dinsdag 25 februari 2014 @ 20:17:11 #151
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_137136973
Begin nu alvast met downloaden.
pi_137138496
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:17 schreef The_Substitute het volgende:
Begin nu alvast met downloaden.
:Y
pi_137148011
Iemand die nog een key wil kan mij een dm sturen, heb er nog eentje. :)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2014 00:14:13 ]
pi_137148853
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 00:14 schreef Typisch het volgende:
Iemand die nog een key wil kan mij een dm sturen, heb er nog eentje. :)
pi_137150944
Ik zag net dat ik mijn key ook binnen heb.

Wat moet ik nu dan eigenlijk downloaden, en waar? :@
A murky, forgotten land.
pi_137151056
Ik heb ook nog een key in de aanbieding! Stuur maar een dm

Dadelijk na school de download starten la niet wachten
  woensdag 26 februari 2014 @ 08:06:21 #157
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_137151164
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 07:30 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zag net dat ik mijn key ook binnen heb.

Wat moet ik nu dan eigenlijk downloaden, en waar? :@
Als je het mailtje al niet eens snapt ....

Ik heb hier ook nog 2 keys in de aanbieding trouwens.
Dum de dum
pi_137151186
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:06 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

Als je het mailtje al niet eens snapt ....

Ik heb hier ook nog 2 keys in de aanbieding trouwens.
Ik heb het mailtje nog niet gelezen, ik moet mijn lenzen nog in doen. Vandaar.
A murky, forgotten land.
pi_137151356
Gedownload en geïnstalleerd :)
A murky, forgotten land.
  woensdag 26 februari 2014 @ 09:09:33 #160
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_137151883
Ik heb ook nog een key over.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  woensdag 26 februari 2014 @ 14:51:36 #161
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_137161096
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:28 schreef StateOfMind het volgende:
Gedownload en geïnstalleerd :)
Binnen een uur?

Ik hoor vosss denken:
pi_137162941
quote:
5s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:51 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Binnen een uur?

Ik hoor vosss denken: [ afbeelding ]
Ik kon alleen maar die client en de launcher downloaden, en installeren natuurlijk. Dat was maar 53MB of zo.

Ik zie net in die launcher dat ik de beta zelf nog moet installeren. Dus dat is waarschijnlijk hetgene wat zo lang duurde.
Dat doe ik vanavond wel.

[ Bericht 11% gewijzigd door StateOfMind op 26-02-2014 15:49:52 ]
A murky, forgotten land.
pi_137164075
Ik heb één beta ronde mee gedaan een tijdje terug, maar ben snel gestopt. Voelde een beetje nutteloos aan en ik had niet dat wow (haha WoW) gevoel, wat ik wel had verwacht. Misschien geef ik de game als hij uit komt nog een kans, maar ben er bang voor.

Misschien Skyrim dan maar weer eens oppikken. :+
pi_137167378
Ben bezig met dowbload in 2 uur 3%... Bijna 3 dagen downloaden met deze snelheid.

nu staat ie op 13% schiet al op met 300kb/s

[ Bericht 32% gewijzigd door DutchOven op 26-02-2014 20:09:47 ]
pi_137178127
2 keys voor het komende beta weekend:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 26 februari 2014 @ 22:08:00 #166
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_137179089
NB. let je er wel op dat je de US beta client download; en niet de EU client.

Kun je rechts bovenin bij settings aanpassen in de launcher, door region op united states te zetten. Met de EU client kan je dit weekeind niet inloggen.
Dum de dum
pi_137179884
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 22:08 schreef Fe2O3 het volgende:

Kun je rechts bovenin bij settings aanpassen in de launcher, door region op united states te zetten. Met de EU client kan je dit weekeind niet inloggen.
Moet ik et spel dan opnieuw installeren?
Denk dat ik dat gedaan heb.
  donderdag 27 februari 2014 @ 07:23:35 #168
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_137188421
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 22:20 schreef DutchOven het volgende:

[..]

Moet ik et spel dan opnieuw installeren?
Denk dat ik dat gedaan heb.
Afaik kon je een mapje van naam veranderen,op het gewone forum van bethesa stond een tutorialtje.

Je kan de waarschuwing zien als je in de beta forums inlogt
Dum de dum
pi_137188433
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 22:08 schreef Fe2O3 het volgende:

Thanks! Een geluk bij een ongeluk dat ik er gisteravond niet aan gedacht heb om het te installeren. Ik slinger hem nu meteen aan.
A murky, forgotten land.
pi_137188490
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 18:02 schreef DutchOven het volgende:
Ben bezig met dowbload in 2 uur 3%... Bijna 3 dagen downloaden met deze snelheid.

nu staat ie op 13% schiet al op met 300kb/s
Tot nu toe (*klopt af) heb ik in 8 minuten de 3% al bereikt (lees je mee Vosss ;) ).
Downloadsnelheid ligt tussen de 3,6 en 4,2 MB/s.
A murky, forgotten land.
pi_137188899
Ik zit nu na een uurtje al op 20%. Valt me niks tegen.
A murky, forgotten land.
pi_137189974
Bam, 100%.

2 Uur en 15 minuten :7

[ Bericht 81% gewijzigd door StateOfMind op 27-02-2014 09:43:18 ]
A murky, forgotten land.
pi_137190815
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 16:18 schreef Typisch het volgende:
en ik had niet dat wow (haha WoW) gevoel,
Dat is mijn probleem met alle MMORPG's die ik na WOW heb geprobeerd.
Aion, Rift, GW 2, SWTOR etc etc.
Ik heb me er maar bij neergelegd dat ik dat gevoel nooit meer ga krijgen, dus nooit meer dit soort games voor mij. ;( Misschien maar beter ook.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_137198551
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 10:04 schreef Cara het volgende:

[..]

Dat is mijn probleem met alle MMORPG's die ik na WOW heb geprobeerd.
Aion, Rift, GW 2, SWTOR etc etc.
Ik heb me er maar bij neergelegd dat ik dat gevoel nooit meer ga krijgen, dus nooit meer dit soort games voor mij. ;( Misschien maar beter ook.
Ik hoef ook niet het zelfde gevoel, maar bij een game waar ik maandelijks voor ga betalen wil ik wel iets extra's.

Meest recente game waar ik dat mee had was GTA V, die heb ik geen honderden uren gespeeld maar had ik wel zoiets van wauw dit is iets nieuws. Andere game was bijvoorbeeld Oblivion, maar dat had ik nu totaal niet. En ik krijg vrienden toch niet zo ver om die game te checken, dus dan wordt het sowieso al minder interessant.
  donderdag 27 februari 2014 @ 16:13:06 #175
423126 SargentD
MrSocko: "Have a nice day
pi_137203161
Ik heb in het stress test weekend ook gespeeld en was persoonlijk niet blij met de bediening in het spel ben verder niet bekend met de Skyrim reeks maar vraag me af of dit aan te passen is...
Ik ben de bediening van wow gewend: ik stop mijn spels in een bar en klik daar dan op.

Het lijkt me er leuk worden dus wil deze drempel graag weg werken :)

Mvg
pi_137203281
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 16:13 schreef SargentD het volgende:
Ik heb in het stress test weekend ook gespeeld en was persoonlijk niet blij met de bediening in het spel ben verder niet bekend met de Skyrim reeks maar vraag me af of dit aan te passen is...
Ik ben de bediening van wow gewend: ik stop mijn spels in een bar en klik daar dan op.

Het lijkt me er leuk worden dus wil deze drempel graag weg werken :)

Mvg
Dit is hoe het altijd is (geweest) in de The Elder Scrolls serie, dus ben bang dat je over deze drempel heen moet gaan stappen. Waarom trouwens klikken in WoW? Key bindings zijn heerlijk als je daar eenmaal aan gewend bent, in bijna elk spel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2014 17:01:02 ]
pi_137203562
Klikken op spells :D

Beter leer je gewoon even wennen aan iets anders. De 'drempel' in deze is voornamelijk jezelf.
Conscience do cost.
  donderdag 27 februari 2014 @ 16:58:53 #178
423126 SargentD
MrSocko: "Have a nice day
pi_137204774
Ja ja ik weet het ben een noob :) bedankt voor het advies
pi_137204955
Ik bedoelde het niet gemeen, trouwens :P Tis een kwestie van ff wennen.
Conscience do cost.
pi_137206995
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 07:40 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Tot nu toe (*klopt af) heb ik in 8 minuten de 3% al bereikt (lees je mee Vosss ;) ).
Downloadsnelheid ligt tussen de 3,6 en 4,2 MB/s.
Groenachtig gedownload en maarliefst 27% gedownload tot nu toe hoop dat ik et haal
pi_137207974
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 07:23 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

Afaik kon je een mapje van naam veranderen,op het gewone forum van bethesa stond een tutorialtje.

Je kan de waarschuwing zien als je in de beta forums inlogt
starte net men pc op en toen ging hij de download controleren en was ie klaar :)

en heb em meteen op US server gezet. best makkelijk even in de launcher op US zetten en dan 1 mapje in de naam EU weg halen en samenvoegen en het was goed
pi_137208032
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 18:07 schreef DutchOven het volgende:

[..]

Groenachtig gedownload en maarliefst 27% gedownload tot nu toe hoop dat ik et haal
Zit je op ADSL?
Ik had in 2 uur en een kwartier alles gedownload en geïnstalleerd, inclusief de patches/updates. Terwijl ik ook niet echt supersnel internet heb (kabel, 35MB abo).
A murky, forgotten land.
pi_137209050
Geen idee zit wel een kabel in haha.

Maar hij is nu ineens klaar.
Misschien dat ie vanochtent bezig was met checken.
pi_137210732
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 21:53 schreef Tain het volgende:
2 keys voor het komende beta weekend:
SPOILER
SPOILER
Dank, ik heb de 2e code gebruikt
pi_137211936
quote:
5s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:51 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Binnen een uur?

Ik hoor vosss denken: [ afbeelding ]
Ja nou zegmaar dat dus :D
  donderdag 27 februari 2014 @ 20:03:17 #186
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_137211951
Iemand nog een beta key hebben?
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_137211968
quote:
6s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:33 schreef StateOfMind het volgende:
Bam, 100%.

2 Uur en 15 minuten :7
De tering. Bij mij deed hij er echt lang over. En dat met een 150Mbit abo :X

Zo tussen de 200 en 500Kb/s steeds :X ;(
pi_137212862
quote:
99s.gif Op donderdag 27 februari 2014 20:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
Iemand nog een beta key hebben?
ja ik
SPOILER
  donderdag 27 februari 2014 @ 22:26:48 #189
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_137220470
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 20:20 schreef DutchOven het volgende:

[..]

ja ik
SPOILER
.... ik bedoel dus dat ik er 1 kan geven.... XD
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_137222530
quote:
99s.gif Op donderdag 27 februari 2014 22:26 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

.... ik bedoel dus dat ik er 1 kan geven.... XD
Oops had maar de helft gelezen ;)
  vrijdag 28 februari 2014 @ 09:24:54 #191
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_137229654
Nog een paar uurtjes

Vanavond om 18:00 allemaal in de queue :')
Dum de dum
pi_137240030
We zullen zien ben benieuwd.
pi_137243365
* Sunshine1982 heeft net ingelogd en is nu spelende
pi_137244686
Nice geen wachtrij? Zal nu men pc aanzwengelen
pi_137246110
Zo even de hond uit laten en dan maar eens even kijken.
A murky, forgotten land.
pi_137247016
Ben redguard met zwaard en schild snap er nog niet veel van net 5 min gespeelt.
Daak eerst even eten en dan verder kijke
pi_137263686
Nee, niet mijn ding. Maar dat had ik eigenlijk wel verwacht, aangezien ik niet van MMO's hou.
Ik wacht wel op The Elder Scrolls 6, die ik blind zal kopen. Maar voorlopig kom ik de tijd wel door met Dragons Dogma Dark Arisen ( _O_ ), DemonsSouls en Dark Souls. En met Skyrim moet ik ook nog verder.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 12:34:17 #198
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_137268177
De PvP is te massaal voor woorden gewoon.
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
pi_137269216
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 07:24 schreef StateOfMind het volgende:
Nee, niet mijn ding. Maar dat had ik eigenlijk wel verwacht, aangezien ik niet van MMO's hou.
Ik wacht wel op The Elder Scrolls 6, die ik blind zal kopen. Maar voorlopig kom ik de tijd wel door met Dragons Dogma Dark Arisen ( _O_ ), DemonsSouls en Dark Souls. En met Skyrim moet ik ook nog verder.
Dit idd.

Dacht ook even proberen, maar het is toch totaal niks voor mij. Daarbij heb ik ook nooit van MMO's gehouden.

Ach ja toch even geprobeerd.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 13:21:30 #200
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_137269265

Absoluutverschrikkelijk.jpg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')