Ja, want die mensen zijn allemaal niet zo snugger.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:27 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Nog steeds zijn er heel veel mensen die klakkeloos alles tekenen wat ze wordt voorgelegd, van verzekeringen tot bankproducten tot overheidsdocumenten...
Neuh, maar wanneer je hier enkel bent om te trollen kan je misschien beter een andere plek op gaan zoeken.quote:
Tja, je kunt je kloon niet afvallen he...quote:
Wie interesseert het naar eigen zeggen niet?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:54 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ze blijven hier maar langskomen met hun gezever en persoonlijke aanvallen. Terwijl die hele woningmarkt hen naar eigen zeggen helemaal niks interesseert! Immers, ze willen toch niet verkopen en dan doet de prijs van de hut er zogenaamd niet meer toe.
Het lijkt er vooral op dat die lui de huizenprijsdaling persoonlijk nemen. Dat ze zich persoonlijk aangevallen voelen door onze feitelijke(!) constateringenen dat de markt maar blijft dalen en dalen, en ze zich daarom menen persoonlijk te kunnen afreageren op de boodschappers.
Puur Tokkiegedrag als je het mij vraagt, maar ieder z'n meug.
Jij bent inderdaad zo'n beetje de enige van al die woningbezitters hier die nog wel een beetje normaal reageert. De rest is jaren geleden al door het ijs gezakt. 4 van de 5 posts die die lui plaatsen zijn op de man gericht.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wie interesseert het naar eigen zeggen niet?
Die tweede alinea zou voor mij kunnen gelden maar ik zie 'jullie' niet als boodschappers. Wel stoort het mij dat het voor een aantal hier (jij, cc) de daling meer als een persoonlijke wens overkomt (over tokkie gedrag gesproken) ipv feitelijke constateringen. Ik ben de laatste die durft te beweren dat de daling nu over is en ik zie niemand hier die dat wel keihard durft te beweren itt jou en cc dus graag namen, rugnummers en functies.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:09 schreef hpeopjes het volgende:
4 van de 5 posts die die lui plaatsen zijn op de man gericht.
heb je daar een bron van??quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Donder toch een eind op met je domme verzonnen geleuter.
Daarom moeten die mensen ook tegen domme keuzes beschermd worden en krijgen ze ook bijna geen huis meer gefinancierd. De oplossing volgens deze lui zou dan 50% van de huis prijs af zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, want die mensen zijn allemaal niet zo snugger.
Ze hadden ook nooit na 1980 de HRA moeten invoeren...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:15 schreef hpeopjes het volgende:
http://www.digibron.nl/se(...)gen-nu-bijna-re-el/1
Waar slaat dit nou weer op?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:21 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ze hadden ook nooit na 1980 de HRA moeten invoeren...Toen is de ellende begonnen, toch?
OW, sorry... Ik loop abusievelijk wat vooruit op de algemene consensus van je posse hier... Mijn excuses...quote:
"Mijn posse"? Waar slaat dat nou weer op?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:23 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
OW, sorry... Ik loop abusievelijk wat vooruit op de algemene consensus van je posse hier... Mijn excuses...
Een schizofreen is nooit alleen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:24 schreef hpeopjes het volgende:
"Mijn posse"? Waar slaat dat nou weer op?
Achja.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:28 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Een schizofreen is nooit alleen.
Dus post nog maar een keer op de man.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:09 schreef hpeopjes het volgende:
4 van de 5 posts die die lui plaatsen zijn op de man gericht.
Of ik nou mijn post op jou richt of niet, sowieso richt ik me dan tot minimaal 50% van de users in dit topic. Dat kun je alleen als je niet best kunt tellen 'op de man' noemen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:30 schreef hpeopjes het volgende:
Dus post nog maar een keer op de man.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:35 schreef hpeopjes het volgende:
Ik ga wel weer ff een tijdje op GoT posten. Daar wordt namelijk wel normaal over dit onderwerp gediscussieerd. Komt waarschijnlijk omdat ze daar wel korte metten maken met notoire trollen.
Mooi, men had je er hier eigenlijk al maanden terug af moeten gooienquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:35 schreef hpeopjes het volgende:
Ik ga wel weer ff een tijdje op GoT posten. Daar wordt namelijk wel normaal over dit onderwerp gediscussieerd. Komt waarschijnlijk omdat ze daar wel korte metten maken met notoire trollen.
Kun je xeno, cc, mm en HD9 ook overtuigen dat het gras daar groener is dan kan dit topic ook een paar delen normaal worden. En stuur whuzz dan wel terug.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:35 schreef hpeopjes het volgende:
Dat zul je toch echt zelf moeten doen. Ik heb geen contact verder met die lui.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kun je xeno, cc, mm en HD9 ook overtuigen dat het gras daar groener is dan kan dit topic ook een paar delen normaal worden. En stuur whuzz dan wel terug.
de hypotheekrente aftrek bestaat sinds 1898quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:21 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ze hadden ook nooit na 1980 de HRA moeten invoeren...Toen is de ellende begonnen, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |