Dus als ik het goed begrijp: Of bier in de pimpel, of in Bremen...quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:35 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ofwel, de kans dat we onze aansluiting in Osnabrück (17 minuten) halen is klein.
Keuzesquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:38 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp: Of bier in de pimpel, of in Bremen...
Het is nog triester dan ik dacht dus. Hoe is het mogelijk.quote:Het herstellen van de schade gaat in ieder geval duren tot maandag 20 januari.
De haltering in Zwolle is op 8:28 - 10:28 - 12:28 enz richting Duitsland, is mij net gemeld. Spoor is nog niet bekend.quote:Aktuell liegen uns folgende Meldungen für den Fernverkehr vor:
Haltausfälle zwischen Deventer und Amsterdam IC-Linie 77
Haltausfälle zwischen Deventer und Amsterdam IC-Linie 77
Auf Grund einer Entgleisung in Hilversum (NL) werden bis vsl. einschließlich Sonntag den 19.01.2014 die IC-Züge der Linie 77 (Berlin - Hannover - Bad Bentheim - Hengelo - Almelo - Amsterdam) zwischen Deventer (NL) und Amsterdam (NL) in beiden Richtungen umgeleitet. Die planmäßigen Halte Apeldoorn (NL), Amersfoort (NL) sowie Hilversum (NL) entfallen, dafür sind Ersatzhalte in Zwolle (NL) und Almere C (NL) eingerichtet. Bedingt durch die Umleitung muss mit Verspätungen von bis zu 30 Minuten gerechnet werden.
Bitte informieren Sie sich auch vor Reiseantritt über die Reiseauskunft der Deutschen Bahn unter www.bahn.de/reiseauskunft über Ihre gewählte Zugverbindung oder unter www.bahn.de/aktuell über die aktuelle Lage.
Ook mijn plan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:07 schreef greavy het volgende:
Zaterdag reis ik per IC of IC/ICd naar Amsterdam en neem dan IC143. Weet niet wat James doet?
kan best voorstellen dat ze dit willen doen omdat het wisseltje er nogal vreemd bij lag, maar vijf dagen voor herstel? Desnoods haal je de wissels tijdelijk weg en plaats je ze op een later moment in het jaar terug.quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:23 schreef DriekOplopers het volgende:
Zojuist ProRail aan de lijn. De beschadigde wissels worden voorzichtig uitgegraven ivm onderzoek naar de oorzaak. Dat kost meer tijd.
de berichtgeving suggereert dat er vier wissels vervangen worden vanwege het onderzoek naar de oorzaak.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is nog triester dan ik dacht dus. Hoe is het mogelijk.
Ja, en dat doe je even in een uurtje.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kan best voorstellen dat ze dit willen doen omdat het wisseltje er nogal vreemd bij lag, maar vijf dagen voor herstel? Desnoods haal je de wissels tijdelijk weg en plaats je ze op een later moment in het jaar terug.
en je was eerder nog wel zo'n rasoptimist met je voorspelling dat het een dag langer zou gaan duren en niet nog langerquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is nog triester dan ik dacht dus. Hoe is het mogelijk.
nee, maar dan zou het mogelijk moeten zijn om in de loop van vrijdag weer het spoor in dienst te nemen. Voor die wisseltjes heb je daarna nog een buitendienststelling van 52 uur nodig.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja, en dat doe je even in een uurtje.
dat schopt mijn planning stevig door de warquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:02 schreef greavy het volgende:
Kreeg zojuist de melding van de planner bij NSH dat de stops in Zwolle en Almere aanblijven.
Ook de DB Bahn meldt dit inmiddels:
[..]
De haltering in Zwolle is op 8:28 - 10:28 - 12:28 enz richting Duitsland, is mij net gemeld. Spoor is nog niet bekend.
het gaat niet om de ochtend, maar om iets dat ik 's avonds heb, waardoor ik daar mogelijk een uur later benquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:19 schreef greavy het volgende:
Onze trein is die van 10:28 uit Zwolle. Kan je toch later van huis weg?
Alleen vreemd dat de reisplanners geen vertreksporen weten in Almere en Zwolle
ik denk niet dat ze er stoppen, maar dat Deventer weer de eerste reguliere stop isquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:19 schreef greavy het volgende:
Onze trein is die van 10:28 uit Zwolle. Kan je toch later van huis weg?
Alleen vreemd dat de reisplanners geen vertreksporen weten in Almere en Zwolle
Yep, die trein. De 909.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:10 schreef greavy het volgende:
de ICDirect dan zeker? Die van 7:54 uit Rotterdam naar Amsterdam had ik in de planning, ben je 8:36 in het Amsterdamse. 7:27 (?) uit Breda dus
Ook NS Lowspeed meld de stop in Zwollequote:Op donderdag 16 januari 2014 10:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze er stoppen, maar dat Deventer weer de eerste reguliere stop is
Maar nu hebben de rolstoelers op een ander traject waar nu wel SLT wordt ingezet geen hulp nodig. Je verplaatst het probleem enkel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:33 schreef greavy het volgende:
ROVER klaagt nu dat er SGM ingezet wordt in de sprinters tussen Breda/Roosendaal-Den Haag, want de rolstoelers hebben nu weer hulp nodig. Hoefde bij SLT niet, zeggen zij.
Opzich hebben ze gelijk, Kan me voorstellen dat het op dit trajact vaker voorkomt dat mensen hulp nodig hebben dan andere trajecten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:33 schreef greavy het volgende:
ROVER klaagt nu dat er SGM ingezet wordt in de sprinters tussen Breda/Roosendaal-Den Haag, want de rolstoelers hebben nu weer hulp nodig. Hoefde bij SLT niet, zeggen zij.
Het feit dat SGM ingezet wordt vind ik hoe dan ook een terechte klacht.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar nu hebben de rolstoelers op een ander traject waar nu wel SLT wordt ingezet geen hulp nodig. Je verplaatst het probleem enkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |