Ik kan niet zingenquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:32 schreef Klojo120 het volgende:
Mijn Jingle.... Alweer...
Oh zijn er anderen die misschien ook een stukje willen zingen voor de jingle? Dan kan ik een verlengde versie maken
Inderdaad, en dan vooral ook wegrennen natuurlijk.quote:
Ik hou het wel op gitaar spelenquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:32 schreef Klojo120 het volgende:
Oh zijn er anderen die misschien ook een stukje willen zingen voor de jingle? Dan kan ik een verlengde versie maken
Je hand hoeft maar in de buurt te komen en ''GRRRRRR"quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan vooral ook wegrennen natuurlijk.
Ik wil best scheetjes in de microfoon laten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:32 schreef Klojo120 het volgende:
ja maar natuurlijk!quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:35 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Is er nog plaats voor een knotsgekke vogel als ik?!
Zeg maar watquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik wil best scheetjes in de microfoon laten.
Uiteraard, jij bent immers mijn kloon.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:35 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Ik moet hier even over nadenkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:35 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Hoi Bart.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Uiteraard, jij bent immers mijn kloon.
Uh, ik heb nooit datesquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
Iemand die geen date heeft voor zaterdagavond en zin heeft om te kutten op tc?
Ik denk niet dat jij er geschikt voor bent, sorryquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Uh, ik heb nooit datesDus, why not
Hmm, kutjes.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij er geschikt voor bent, sorry.
Kun je drie (of meer, afhankelijk van de stand van de maan) negers uitschelden terwijl ze je met de dood bedreigenquote:
In verband met mijn praatprobleem met vrouwen gaat het nooit lukken. Ik zou wel met een man willen gaan (maar dan vriendschappelijk, hè).quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
Kan, maar weet niet of ik het overleefquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kun je drie (of meer, afhankelijk van de stand van de maan) negers uitschelden terwijl ze je met de dood bedreigen?
Dus ik zie je zaterdagavond in nachtbagger?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:41 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
In verband met mijn praatprobleem met vrouwen gaat het nooit leuk. Ik zou wel met een man willen gaan (maar dan vriendschappelijk, hè).
Misschien. Of ik heb een date met mijn rechterhand.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dus ik zie je zaterdagavond in nachtbagger?
a gentleman never tellsquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Gast ik volg je twitter nu al maanden en jij hebt echt geen date gehad in die tijd.
Butt Pirates 3quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:47 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Zo, gaat er iemand nog een film kijken vanavond?
Nee, lekker tot 3 uur 's nachts huiswerk maken. #fissaquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:47 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Zo, gaat er iemand nog een film kijken vanavond?
Haha, loser.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, lekker tot 3 uur 's nachts huiswerk maken. #fissa
Nerd!quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, lekker tot 3 uur 's nachts huiswerk maken. #fissa
is dat Voe geworden?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voe
Doet me denken aan Penisbaard.
RIP Peners
ik doe het met liefde hooorquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:53 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je gaat toch niet fappen op Voe? Daar is ze veel te mooi en onschuldig voor
Zo'n mongool kan zich geen prinses in spe toekennen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Was Voe niet van AdvancedPower?
wilde hij wel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zo'n mongool kan zich geen prinses in spe toekennen.
Verander je UI manquote:
Loser die nu al verder is dan jij ooit zult komen.quote:
Voe was van iedereenquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
is dat Voe geworden?Heul anders dan 3 jaar geleden. Was Voe niet van AdvancedPower?
Ze is nu net twee maanden 18!quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voe was van iedereen
En destijds was ze 15 ofzo, toch?
Was het enige minpunt aan d'r. Sowieso dat ze minderjarig was, maar ook dat je 15 bent en er dan al zo uit ziet![]()
Voe
Min of meer, jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
KLONJON o+
Heb je nou serieus een kakkende olifantenkont als UI?
blijft vreemdquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ze is nu net twee maanden 18!
Haar broer is best een hunk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:58 schreef Rezania het volgende:
Voe
Waarom hebben homo's dat soort hete blogfiguren niet.
Omdat homo's homo zijnquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:58 schreef Rezania het volgende:
Voe
Waarom hebben homo's dat soort hete blogfiguren niet.
Gvd, hoe kan een familie zo perfect zijn?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Haar broer is best een hunk.
[ afbeelding ]
Het zijn gewoon Noorse goden, ik zeg het jequote:Op woensdag 15 januari 2014 19:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gvd, hoe kan een familie zo perfect zijn?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste match die ik kon vinden op zoek naar een mannelijk Voe.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:02 schreef Rezania het volgende:
iel iel ielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste match die ik kon vinden op zoek naar een mannelijk Voe.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:02 schreef Rezania het volgende:
Hee een tepelgenoot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste match die ik kon vinden op zoek naar een mannelijk Voe.
ik dacht oprecht dat ik de enige skinny boy was met zulke tepels
maar het leven valt mee.Heeft FOK!verkiring met Studeur
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Wat is er mis met zulke tepels dan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:02 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hee een tepelgenoot.
maar het leven valt mee.
Maagd gespot.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Mooi is nogal zwak om haar mee te beschrijven. Perfect voldoet nog net.
Perfect? Dat nou ook weer niet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Mooi is nogal zwak om haar mee te beschrijven. Perfect voldoet nog net.
Ik dacht hetzelfde over mijn anus tot ik jouw UI zag.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:02 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hee een tepelgenoot.
maar het leven valt mee.
ik was in 2010 ook 15, dus het magquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voe was van iedereen
En destijds was ze 15 ofzo, toch?
Was het enige minpunt aan d'r. Sowieso dat ze minderjarig was, maar ook dat je 15 bent en er dan al zo uit ziet![]()
Voe
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Perfect? Dat nou ook weer niet.
nooit gedaan ditquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:04 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
"Lekker oksels likken, nomnomnom."
Serieus, waarom doen mensen dit?
Oh, bah.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:07 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zou niet raken, zie kaders van die foto.
Oh, scheeltquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik was in 2010 ook 15, dus het mag
Dat is iets wat ik ook niet snap, neequote:Op woensdag 15 januari 2014 19:04 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
"Lekker oksels likken, nomnomnom."
Serieus, waarom doen mensen dit?
vaders ^_^?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:09 schreef Moira. het volgende:
Ik ga ff 2 and a half men kijken met m'n vaders
bietje stoned wel
tot zoXX
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:09 schreef Moira. het volgende:
Ik ga ff 2 and a half men kijken met m'n vaders
bietje stoned wel
tot zoXX
Hoezo?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:10 schreef Rezania het volgende:
Dit zijn weer een paar notes erbij natuurlijk.![]()
![]()
We zijn gewoon soulmates, maar ze negeert me.quote:
haha flikkerquote:
FLIKKER ZELF OP MET AL DIE VROUWEN JOH! BAH BAH BAH!quote:
Ik probeer vrouwen juist te mijden omdat nofapquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
FLIKKER ZELF OP MET AL DIE VROUWEN JOH! BAH BAH BAH!![]()
![]()
Wie is dit?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:00 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of is z'n hoofd gewoon klein?
Als jij mannentepels mag zien hier, wil ik vrouwentepels.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik probeer vrouwen juist te mijden omdat nofap!
Kan me niks schelen, minder concurrentie.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:14 schreef Klojo120 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nu jij weer Donnie
iemand met vingerverfquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:14 schreef Klojo120 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nu jij weer Donnie
doe maar, mijn lul scheurt door mijn broek heen zo onderhandquote:
Ik vroeg wie, niet wat.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
doe maar, mijn lul scheurt door mijn broek heen zo onderhand
www.thechive.comquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
doe maar, mijn lul scheurt door mijn broek heen zo onderhand
Roburttquote:
Mag zelfs dit posten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als jij mannentepels mag zien hier, wil ik vrouwentepels.
Niet eerlijk
Oh, hey. Winkwink nudgenudgequote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mag zelfs dit posten.
[ afbeelding ]
Kut voor jou.
Dank je.quote:
Heyquote:
en er niet op vooruit gegaanquote:
Zin om te vingerverven?quote:
Met jou welquote:
ze doen maar alsofquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:20 schreef Rezania het volgende:
Sommige mensen op Facebook hè, lijkt wel of ze de hele dag aan het zuipen en feesten zijn.
Ik ook weer over een maandquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:20 schreef Rezania het volgende:
Sommige mensen op Facebook hè, lijkt wel of ze de hele dag aan het zuipen en feesten zijn.
Zo'n boodschap wil ik over brengen via fok, werkt het?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:20 schreef Rezania het volgende:
Ja, ze checken iedere dag maar alsof in bij een kroeg of een club.quote:
nou en, jij zit hierquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ze checken iedere dag maar alsof in bij een kroeg of een club.
wotquote:
Jongen, ben niet jaloers of zo, zeg alleen maar dat het zuipschuiten zijn.quote:
okay okayquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ben niet jaloers of zo, zeg alleen maar dat het zuipschuiten zijn.
Van 9 tot 5. Jij natuurlijk van 1 tot 2. Fuck jou.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
Hoe laat moet je naar school morgen, Rez?
Ja, maar iedere dag niet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
okay okay
maar jij houd opzich ook wel van een biertje of wat toch
Half 10 tot half 12, maar ik dacht misschien samen varen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Van 9 tot 5. Jij natuurlijk van 1 tot 2. Fuck jou.
had in de zomer wel zo'n periodequote:
Boot ligt allang op het droge.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Half 10 tot half 12, maar ik dacht misschien samen varen.
Ja ik las terug en ik kon het niet latenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
BaasIk durfde deze opmerking niet te maken.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:25 schreef Roburtt het volgende:
Vorige zomervakantie
Misschien 5 dagen nuchter geweest
Wow precies hetzelfde broquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:25 schreef Roburtt het volgende:
Vorige zomervakantie
Misschien 5 dagen nuchter geweest
Ja, wil je proeven?quote:
achteraanquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:27 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wauw. Jou ga ik proberen te hosselen.
de leefquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:27 schreef Roburtt het volgende:
Niet elke dag dronken, want werk, twee biertjes minimaal
Als het lukt heb je de rode fontein binnen handbereik. Succes.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:27 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
'quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:27 schreef Roburtt het volgende:
Niet elke dag dronken, want werk, twee biertjes minimaal
Wow.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:27 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Maar volgens mij ken ik jou ergens van...quote:
Ik heb een keer meegedaan aan Lingo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Maar volgens mij ken ik jou ergens van...
Laat me even denken...
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb een keer meegedaan aan Lingo.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:33 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee ik weet het alweer!
Je bent het meisje van mijn dromen.
Oke ik zal het opnieuw proberen.quote:
Ik ben een telefoonboek aan het schrijven... Mag ik je nummer?quote:
Psst, probeer deze eens: 'I put the STD in STUD, all I need is U.'quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:34 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Oke ik zal het opnieuw proberen.
[..]
Ik ben een telefoonboek aan het schrijven... Mag ik je nummer?
Ik vecht tegen de verleiding om je vanavond de gelukkigste man op aarde te maken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:33 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee ik weet het alweer!
Dat moet neuken wordenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:33 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee ik weet het alweer!
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vecht tegen de verleiding om je vanavond de gelukkigste man op aarde te maken.
hoe wil je dat doen dan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vecht tegen de verleiding om je vanavond de gelukkigste man op aarde te maken.
Doe het, afsjeblieft. Ik zou je smeken als ik niet zo'n bink was.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik maak een broodje voor 'm en geef 'm een biertje.quote:
Heb je ideeen nodigquote:
Meteen op mijn fobo kijkenquote:
Heb jij even geluk, ik hou niet van regen maar wel van spetters.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:38 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Doe het, afsjeblieft. Ik zou je smeken als ik niet zo'n bink was.
Was vanmiddag alquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:39 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Meteen op mijn fobo kijkenkijken of ik concurrentie ben
Roburtt
quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij even geluk, ik hou niet van regen maar wel van spetters.
good girlquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik maak een broodje voor 'm en geef 'm een biertje.
nee, ik wil weten hoe zij dat denkt te bereikenquote:
Deze mensen!quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:43 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Wie woont er allemaal in Arnhem?
Want?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:45 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Dan kom ik jullie waarschijnlijk tegen
jij zou nog langskomen wanneer je jarig was geweest. Ondertussen is dat alweer 3958292 jaar geleden.quote:
Verdomme dat is waar. Ik dacht er laatst ook nog aan. Wat dacht je van over 2 weken?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
jij zou nog langskomen wanneer je jarig was geweest. Ondertussen is dat alweer 3958292 jaar geleden.
Eng.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:46 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Nou, zomaar uit het niets...
God had minder tijd nodig om de wereld te scheppen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
jij zou nog langskomen wanneer je jarig was geweest. Ondertussen is dat alweer 3958292 jaar geleden.
ja zoiets ergens ofzo. het liefst doordeweeks.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:47 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Verdomme dat is waar. Ik dacht er laatst ook nog aan. Wat dacht je van over 2 weken?
Ben je serieus? Want ik wel. Doordeweeks komt tamelijk kut uit maar een vrijdagje misschien?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ja zoiets ergens ofzo. het liefst doordeweeks.
Brr.quote:
Meestal zit ik dan al met vrienden of vriendin enzquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:49 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ben je serieus? Want ik wel. Doordeweeks komt tamelijk kut uit maar een vrijdagje misschien?
niet bij mij, want zit gelukkig ver van arnhem vandaan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:49 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Misschien zit ik voor jullie deur met een laptop.
Hey ik ben een sociale gast schaam je je voor mij voor wat we hebben?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Meestal zit ik dan al met vrienden of vriendin enz
neehoor schatje x kusjequote:Op woensdag 15 januari 2014 19:50 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hey ik ben een sociale gast schaam je je voor mij voor wat we hebben?
Zou je dat erg vinden?quote:
Niets. Ik vroeg het me gewoon af. Ik ben de bijbel niet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee, maar wat als ik het wel was, wat dan?
Je PI had andere bedoelingen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:55 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Niets. Ik vroeg het me gewoon af. Ik ben de bijbel niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |