Ik kan niet zingenquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:32 schreef Klojo120 het volgende:
Mijn Jingle.... Alweer...
Oh zijn er anderen die misschien ook een stukje willen zingen voor de jingle? Dan kan ik een verlengde versie maken
Inderdaad, en dan vooral ook wegrennen natuurlijk.quote:
Ik hou het wel op gitaar spelenquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:32 schreef Klojo120 het volgende:
Oh zijn er anderen die misschien ook een stukje willen zingen voor de jingle? Dan kan ik een verlengde versie maken
Je hand hoeft maar in de buurt te komen en ''GRRRRRR"quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan vooral ook wegrennen natuurlijk.
Ik wil best scheetjes in de microfoon laten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:32 schreef Klojo120 het volgende:
ja maar natuurlijk!quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:35 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Is er nog plaats voor een knotsgekke vogel als ik?!
Zeg maar watquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik wil best scheetjes in de microfoon laten.
Uiteraard, jij bent immers mijn kloon.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:35 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Ik moet hier even over nadenkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:35 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Hoi Bart.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Uiteraard, jij bent immers mijn kloon.
Uh, ik heb nooit datesquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
Iemand die geen date heeft voor zaterdagavond en zin heeft om te kutten op tc?
Ik denk niet dat jij er geschikt voor bent, sorryquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Uh, ik heb nooit datesDus, why not
Hmm, kutjes.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij er geschikt voor bent, sorry.
Kun je drie (of meer, afhankelijk van de stand van de maan) negers uitschelden terwijl ze je met de dood bedreigenquote:
In verband met mijn praatprobleem met vrouwen gaat het nooit lukken. Ik zou wel met een man willen gaan (maar dan vriendschappelijk, hè).quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
Kan, maar weet niet of ik het overleefquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kun je drie (of meer, afhankelijk van de stand van de maan) negers uitschelden terwijl ze je met de dood bedreigen?
Dus ik zie je zaterdagavond in nachtbagger?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:41 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
In verband met mijn praatprobleem met vrouwen gaat het nooit leuk. Ik zou wel met een man willen gaan (maar dan vriendschappelijk, hè).
Misschien. Of ik heb een date met mijn rechterhand.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dus ik zie je zaterdagavond in nachtbagger?
a gentleman never tellsquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Gast ik volg je twitter nu al maanden en jij hebt echt geen date gehad in die tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |