Core artiest!!111!!!quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:19 schreef alors het volgende:
Oh gelukkig, deze plaat had ik al in geen 40-45 minuten meer gehoord.
It's time for it ja.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:19 schreef alors het volgende:
Oh gelukkig, deze plaat had ik al in geen 40-45 minuten meer gehoord.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:23 schreef alors het volgende:
Nog zo'n knotsgekke plaat van een core artiest.
Net als Blaudzun?quote:
#eensquote:
Ik doe liever mee met de lotto veel grotere winkansquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:55 schreef Pino112 het volgende:
Boh, Mediamarkt heeft Toto als wachtmuziek.
xDquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik doe liever mee met de lotto veel grotere winkans
Vind je het niet vermoeiend worden dit, Pino? Je vind Domien een eikel en de playlist van 3FM kut.quote:
Is goed.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vind je het niet vermoeiend worden dit, Pino? Je vind Domien een eikel en de playlist van 3FM kut.
We snappen het, dankjewel.
Ga anders even naar Menno de Boer luisteren op 538.
10 rappers?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:02 schreef minthy het volgende:
We hadden het laatst over "mogelijke rapper" Knarsetand. Ik lees net dat het een tienkoppige band is
Nee dat doe ik dan gewoon hier.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:02 schreef wolfrolf het volgende:
Cool.
Ik zap alvast even naar het 538 topic om daar jouw ongenoegen over de hits van 538 te lezen
waarom?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:08 schreef minthy het volgende:
Ik heb patent aangevraagd op mijn duimen
Nou, die hield ik toch voor m'n frontcam bij Skype? Iedereen maakte me hier belachelijk maar Noesje was nog niet zo domquote:
Oh, ik dacht dat je het licht had uitgezet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, die hield ik toch voor m'n frontcam bij Skype? Iedereen maakte me hier belachelijk maar Noesje was nog niet zo dom
Goeie plaat welquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:10 schreef wolfrolf het volgende:
Hee Pino, weet je wat de alarmschijf is trouwens?
Nee, zo erg is het nog niet gesteld met mijn mensenschuwheidquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het licht had uitgezet.
Dan moet ik even op Twitter kijken, want uiteraard volg ik @538 wel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:10 schreef wolfrolf het volgende:
Hee Pino, weet je wat de alarmschijf is trouwens?
twitter:538 twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 15:53:34Pak de teugels maar goed vast! Dark Horse van @KatyPerry ft. Juicy J is deze week de nieuwe #Alarmschijf op #Radio538. #top40 reageer retweet
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:16 schreef Pino112 het volgende:
twitter:538 twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 15:53:34Pak de teugels maar goed vast! Dark Horse van @KatyPerry ft. Juicy J is deze week de nieuwe #Alarmschijf op #Radio538. #top40 reageer retweet
Om te grienen zo mooiquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:40 schreef Pino112 het volgende:
TV / [Kijktip] Penguins - Spy in the Huddle. 20.30u Nederland 1
Haha zelfs dat niet?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:59 schreef Zaktabak het volgende:
Domien voicetrackt ook echt alles lijkt wel, niet eens zelf de show afsluiten
Hij zat gewoon met ogen dicht te luisteren naar zijn eigen voicetrack live op de radio via de boxen.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hij zat gewoon met ogen dicht te luisteren naar zijn eigen voicetrack live op de radio via de boxen.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:47 schreef Sirolf het volgende:
... en ondertussen staat DVBBS bij 'de buren' dus wél live te draaien.
Tof album ook.quote:
Moet ik nog beluisterenquote:
Binnenkort 3FM Presents Kodaline.twitter:3FM twitterde op woensdag 15-01-2014 om 23:31:13De Ierse band @Kodaline wint Public Choice Award op Eurosonic #esns #ebba #3fm | http://t.co/0gTGGarAQl reageer retweet
Tof, maar alleen als je er scheermesjes bij krijgt. Of een scherpe vork.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:31 schreef Pino112 het volgende:
Binnenkort 3FM Presents Kodaline.twitter:3FM twitterde op woensdag 15-01-2014 om 23:31:13De Ierse band @Kodaline wint Public Choice Award op Eurosonic #esns #ebba #3fm | http://t.co/0gTGGarAQl reageer retweet
Paloma Faith's nieuwe single.quote:
Paloma Faith volgens mijquote:
Is ook pas een dag uit geloof ik.quote:
ken je Paloma Faith wel? volgens mij maakte zij ooit de themesong van Dawson's Creek...quote:
quote:
SCS ken ik uiteraard ja.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ken je Paloma Faith wel? volgens mij maakte zij ooit de themesong van Dawson's Creek...
edit..ownee, wacht ff...dat was Paula Cole ofzo. Paloma is van Stone Cold Sober
OVeirgens is er vrijdag geen Stenders LV toch? ivm Noorderslag ofzo? komt mij eigenlijk wel goed uit want Melancholia komt op TV.
Geen Stenders idd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
OVeirgens is er vrijdag geen Stenders LV toch? ivm Noorderslag ofzo? komt mij eigenlijk wel goed uit want Melancholia komt op TV.
ik heb em nog niet gehoord. las wel ergens dat het een samenwerking met een andere bekende artiest is?quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SCS ken ik uiteraard ja.
Deze nieuwe moet nog een beetje vallen.
thnx. dan gaat de radio vrijdagavond niet aan bij mij. geen idee of er Vrij is, maar dat vond ik de vorige week maar stomquote:
Vrijdag 17 januariquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
thnx. dan gaat de radio vrijdagavond niet aan bij mij. geen idee of er Vrij is, maar dat vond ik de vorige week maar stom
Er is wel Vrij, maar dat vond ik vorige week ook niet zo boeiend eerlijk gezegd. Dus dat skip ik ook maar. Kan ik eindelijk m'n series inhalenquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
thnx. dan gaat de radio vrijdagavond niet aan bij mij. geen idee of er Vrij is, maar dat vond ik de vorige week maar stom
meh, niet luisterwaardig wmbquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vrijdag 17 januari
19.00 - 22.00 uur: Vrij: Timur en Barend
22:00 - 01:00 uur: 3FM Live vanaf Eurosonic 2014: Roosmarijn en Wijnand / Timur
01:00 - 04:00 uur: Barend en Wijnand
Alles vanaf ESNS.
ja, ik heb nu ook ineens standaard 3 uur over! ben wel begonnen met hardlopen dus dat kost me alweer anderhalf tot 2 uur...dus echt veel winst maak ik nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Er is wel Vrij, maar dat vond ik vorige week ook niet zo boeiend eerlijk gezegd. Dus dat skip ik ook maar. Kan ik eindelijk m'n series inhalen
Hardlopenquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meh, niet luisterwaardig wmb
[..]
ja, ik heb nu ook ineens standaard 3 uur over! ben wel begonnen met hardlopen dus dat kost me alweer anderhalf tot 2 uur...dus echt veel winst maak ik niet
ga nu maar naar bed. heb de afspraak met mezelf dat ik iig voor 0u in bed lig....en ik wil eigenlijk ook beginnen in GoT boek 2...maar ik zie er een beetje tegenop omdat het een flinke pil is...en ik nu te moe ben. ander keertje maar.
trusten
Dit klinkt gewoon te absurd om waar te zijnquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hij zat gewoon met ogen dicht te luisteren naar zijn eigen voicetrack live op de radio via de boxen.
TOO MUCHquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit klinkt wel leuk. Wat is dit?
Nee.quote:
Slaap zequote:Op woensdag 15 januari 2014 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meh, niet luisterwaardig wmb
[..]
ja, ik heb nu ook ineens standaard 3 uur over! ben wel begonnen met hardlopen dus dat kost me alweer anderhalf tot 2 uur...dus echt veel winst maak ik niet
ga nu maar naar bed. heb de afspraak met mezelf dat ik iig voor 0u in bed lig....en ik wil eigenlijk ook beginnen in GoT boek 2...maar ik zie er een beetje tegenop omdat het een flinke pil is...en ik nu te moe ben. ander keertje maar.
trusten
quote:
Slaap lekkerquote:
.quote:3FM en Radio 6 doen ook dit jaar weer verslag van het Eurosonic/Noorderslag in Groningen.
Roosmarijn Reijmer trapt woensdag om 22.00 uur af met een drie uur durende live-uitzending vanaf Eurosonic. Ook donderdag zendt 3FM vanaf 22.00 uur uit vanuit Groningen. Vrijdag start om 19.00 uur een negen uur durende uitzending, verzorgt door Timur Perlin, Roosmarijn Reijmer, Barend van Deelen en Wijnand Speelman.
Zaterdag doet 3FM vanaf 18.00 uur verslag van Noorderslag. Onder meer Paul Rabbering, Annemieke Schollaardt en Giel Beelen presenteren de uitzending. Coen Swijnenberg sluit 's nachts om 2.00 uur het festivalverslag af.
Radio 6 zendt zaterdag vanaf 18.00 uur uit vanuit Groningen. De zender heeft een eigen podium waarop de hele avond live-optredens zijn van onder meer Kris Berry & Perquisite, Paul van Kessel, Gallowstreet en My Baby.
Naast 3FM en Radio 6 is Eurosonic/Noorderslag ook te volgen via Nederland 3 en 101TV
Ze mogen blij zijn dat er iets gebeurt in Hilversum.quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tot maandag dus in elk nieuwsbulletin aandacht voor de treinen rond Hilversum, want Hilversum.
Precies.quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tot maandag dus in elk nieuwsbulletin aandacht voor de treinen rond Hilversum, want Hilversum.
Ik ben er weer hoorquote:
quote:
quote:
Hij heeft gewoon zo'n loopje aanstaan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Altijd maar dat gezwets van al die dj's door die muziek heen
Ah, dat kan ook nog. Ik luister met half oor.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:25 schreef alors het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon zo'n loopje aanstaan.
Neem je nou een loopje met me?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:25 schreef alors het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon zo'n loopje aanstaan.
Michiel de Dinandfantwitter:michielveenstra twitterde op donderdag 16-01-2014 om 10:17:23@MartijnKonings LOL, maar dan echt reageer retweet
Dezequote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:29 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]Michiel de Dinandfantwitter:michielveenstra twitterde op donderdag 16-01-2014 om 10:17:23@MartijnKonings LOL, maar dan echt reageer retweet
Hoe dichter bij Ford, hoe rotter het wordtquote:
ik ga op vakantie naar timbalandquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
Laatst zei iemand dat ik op Justin Timberlake
JT
Ik wou dat ik de banjo kon bespelen...quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs bij het intro hoor je dat het jo met de banjo is
Ik niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wou dat ik de banjo kon bespelen...
Fixedquote:
Chris Isaakgodquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Werkloos is het antwoord, maar dat durft ze niet te zeggen.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Werkloos is het antwoord, maar dat durft ze niet te zeggen.
Ja idd, BEPquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij dit intro word ik altijd boos als het deze is en niet living colour
Ik kan ze ook niet onderscheiden.. Had het eens fout bij een quizquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die nieuwe printer print op de zijkant van A4tjes, denk ik.
Vanochtend had ie printerdienst.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:02 schreef themauster het volgende:
Ik schakel nu pas in is BJ er al de hele ochtend?
Ook de goede printer?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:02 schreef MarijeH het volgende:
![]()
Laptop is weer gemaakt. Ik had een verkeer de versie van word op mijn laptop. Nu heb ik de goede versie op mijn laptop.
Atzegodtwitter:atzedevrieze twitterde op donderdag 16-01-2014 om 12:00:20Rock Werchter heeft zojuist voor de zesde keer in de laatste acht jaar Kings Of Leon aangekondigd, aldus @Verminkt. Dat is een beetje sneu reageer retweet
[..]
Die nieuwe printer print op de zijkant van A4tjes, denk ik.
[..]
Vanochtend had ie printerdienst.
Kings of Leonquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:04 schreef Pino112 het volgende:
Atzegodtwitter:atzedevrieze twitterde op donderdag 16-01-2014 om 12:00:20Rock Werchter heeft zojuist voor de zesde keer in de laatste acht jaar Kings Of Leon aangekondigd, aldus @Verminkt. Dat is een beetje sneu reageer retweet
Nooit wat aan gevonden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is ondertussen ook een gedrocht geworden.
Pure aids man. KoL als afsluiter. Dat wil je toch niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kings of Leon.
.
.
Lekker positieve reacties op de FB-pagina van Werchter ook: https://www.facebook.com/rockwerchterfestival
Ik heb het getolereerd, maar meer ook niet.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
De bands waar Werchter een abonnement op heeft
quote:Kings of Leon bevestigd voor Rock Werchter
De line-up van Werchter wordt alsmaar beter. Ook Kings of Leon staat op het Belgische festival.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://go.3fm.nl/festival(...)-voor-Rock-Werchter-
[..]![]()
![]()
Uur na uur live-muziek.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig is 3FM er natuurlijk weer het hele weekend bij.
Nou dat zeker niet.quote:
Wat een gejank. Meerendeel van de bands die een abonnement hebben is steengoedquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
De bands waar Werchter een abonnement op heeft
Core artiest natuurlijkquote:
Ja, de kist wordt nú de oven ingeschoven.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoi.Is er een uitvaart bezig op dit moment? Wat een depri muziek.
De goede playlist wordt begraven. RIPquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dat is ie allang.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De goede playlist wordt begraven. RIP
Aah Wilbert heeft een nieuwe baan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De goede playlist wordt begraven. RIP
more than a feeling werd gedraaid op de laatste begravenis waar ik was....quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Die denken dat je nog steeds 15 bent en nergens aan denkt.quote:
JPtwitter:FrankDane twitterde op donderdag 16-01-2014 om 12:48:14En de gast van de Frank en Vrijdag Show morgen is.............. JAN PETER BALKENENDE!!!! Echt te gek!! Morgen 1800 uur op 538! reageer retweet
Met melk?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, kaas en komkommer op mijn broodje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |