Tof, maar alleen als je er scheermesjes bij krijgt. Of een scherpe vork.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:31 schreef Pino112 het volgende:
Binnenkort 3FM Presents Kodaline.twitter:3FM twitterde op woensdag 15-01-2014 om 23:31:13De Ierse band @Kodaline wint Public Choice Award op Eurosonic #esns #ebba #3fm | http://t.co/0gTGGarAQl reageer retweet
Paloma Faith's nieuwe single.quote:
Paloma Faith volgens mijquote:
Is ook pas een dag uit geloof ik.quote:
ken je Paloma Faith wel? volgens mij maakte zij ooit de themesong van Dawson's Creek...quote:
quote:
SCS ken ik uiteraard ja.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ken je Paloma Faith wel? volgens mij maakte zij ooit de themesong van Dawson's Creek...
edit..ownee, wacht ff...dat was Paula Cole ofzo. Paloma is van Stone Cold Sober
OVeirgens is er vrijdag geen Stenders LV toch? ivm Noorderslag ofzo? komt mij eigenlijk wel goed uit want Melancholia komt op TV.
Geen Stenders idd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
OVeirgens is er vrijdag geen Stenders LV toch? ivm Noorderslag ofzo? komt mij eigenlijk wel goed uit want Melancholia komt op TV.
ik heb em nog niet gehoord. las wel ergens dat het een samenwerking met een andere bekende artiest is?quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SCS ken ik uiteraard ja.
Deze nieuwe moet nog een beetje vallen.
thnx. dan gaat de radio vrijdagavond niet aan bij mij. geen idee of er Vrij is, maar dat vond ik de vorige week maar stomquote:
Vrijdag 17 januariquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
thnx. dan gaat de radio vrijdagavond niet aan bij mij. geen idee of er Vrij is, maar dat vond ik de vorige week maar stom
Er is wel Vrij, maar dat vond ik vorige week ook niet zo boeiend eerlijk gezegd. Dus dat skip ik ook maar. Kan ik eindelijk m'n series inhalenquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
thnx. dan gaat de radio vrijdagavond niet aan bij mij. geen idee of er Vrij is, maar dat vond ik de vorige week maar stom
meh, niet luisterwaardig wmbquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vrijdag 17 januari
19.00 - 22.00 uur: Vrij: Timur en Barend
22:00 - 01:00 uur: 3FM Live vanaf Eurosonic 2014: Roosmarijn en Wijnand / Timur
01:00 - 04:00 uur: Barend en Wijnand
Alles vanaf ESNS.
ja, ik heb nu ook ineens standaard 3 uur over! ben wel begonnen met hardlopen dus dat kost me alweer anderhalf tot 2 uur...dus echt veel winst maak ik nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Er is wel Vrij, maar dat vond ik vorige week ook niet zo boeiend eerlijk gezegd. Dus dat skip ik ook maar. Kan ik eindelijk m'n series inhalen
Hardlopenquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meh, niet luisterwaardig wmb
[..]
ja, ik heb nu ook ineens standaard 3 uur over! ben wel begonnen met hardlopen dus dat kost me alweer anderhalf tot 2 uur...dus echt veel winst maak ik niet
ga nu maar naar bed. heb de afspraak met mezelf dat ik iig voor 0u in bed lig....en ik wil eigenlijk ook beginnen in GoT boek 2...maar ik zie er een beetje tegenop omdat het een flinke pil is...en ik nu te moe ben. ander keertje maar.
trusten
Dit klinkt gewoon te absurd om waar te zijnquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hij zat gewoon met ogen dicht te luisteren naar zijn eigen voicetrack live op de radio via de boxen.
TOO MUCHquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit klinkt wel leuk. Wat is dit?
Nee.quote:
Slaap zequote:Op woensdag 15 januari 2014 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meh, niet luisterwaardig wmb
[..]
ja, ik heb nu ook ineens standaard 3 uur over! ben wel begonnen met hardlopen dus dat kost me alweer anderhalf tot 2 uur...dus echt veel winst maak ik niet
ga nu maar naar bed. heb de afspraak met mezelf dat ik iig voor 0u in bed lig....en ik wil eigenlijk ook beginnen in GoT boek 2...maar ik zie er een beetje tegenop omdat het een flinke pil is...en ik nu te moe ben. ander keertje maar.
trusten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |