..?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:08 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hoe loop je dan voor en achteruit?
Ja ik neem aan dat je niet de pijltjestoetsen gebruikt want dan zijn de LSHIFT en de spatie en de f toets moeilijker te gebruiken.quote:
Dat zei jij.quote:
quote:
Spelfout in de OP.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:09 schreef Lt.Surge het volgende:
MED / Verse mod op POL
Dat was jullie kans!
Ik game nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:10 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja ik neem aan dat je niet de pijltjestoetsen gebruikt want dan zijn de LSHIFT en de spatie en de f toets moeilijker te gebruiken.
Hoezo ben jij trouwens nog blauw?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:09 schreef Lt.Surge het volgende:
MED / Verse mod op POL
Dat was jullie kans!
Ja, ik had niet door dat jij dat zei, hommo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zei jij.Ik had het over Horse Armor, zei dat het de eerste DLC was, en jij zei toen dat de eerste DLC uitbreiding waren.
Wat is POLquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:09 schreef Lt.Surge het volgende:
MED / Verse mod op POL
Dat was jullie kans!
Verdomme.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:09 schreef Lt.Surge het volgende:
MED / Verse mod op POL
Dat was jullie kans!
Jij zei het.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:10 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, ik had niet door dat jij dat zei, hommo.
Ballenbak volgens huillies die denken dat ze alles beter weten, een soort KLB 2.0.quote:
Weet niet, heb geen haast om rood te worden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo ben jij trouwens nog blauw?
Beetje haten op kut users en toics, zoals nu, maar dan een note kunnen gevenquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Weet niet, heb geen haast om rood te worden.
Ja, stop jij die raket maar in je anjer, grgr.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je moeder op een raket, grgr.
Nee, je krijgt vooral veel gejank van 'Dat is niet eerlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:12 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Beetje haten op kut users en toics, zoals nu, maar dan een note kunnen geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |