lol oepsquote:
Nee, DLC is een klein iets, een uitbreiding is gigantisch.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
DLC? Dat waren gewoon uitbreidingen.
Dat is toch als je Ilse de lange lekker aan het vingeren bent?quote:
Dat was dan ook gewoon een uitbreiding. Sherogorathquote:
Als ik een plaatje van een pener gemaakt in paint daar in post krijg ik zeker nog een notequote:
(een r teveel homeboy)quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat was dan ook gewoon een uitbreiding. Sherogorath
Fingering Ilsequote:Op woensdag 15 januari 2014 18:03 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dat is toch als je Ilse de lange lekker aan het vingeren bent?
Jij vindt Shivering Isles een klein iets?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, DLC is een klein iets, een uitbreiding is gigantisch.
Ja ik moest ruimte make voor een tweepersoonsbed die ik gisteren heb opgehaaldquote:
Horse Armour en die homebases en keeps enzo wel ja. Hadden net zo goed mods kunnen zijn. Shivering Isles is een verhaal apart he.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jij vindt Shivering Isles een klein iets?
Is er al een keer gepost.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:04 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Als ik een plaatje van een pener gemaakt in paint daar in post krijg ik zeker nog een note
SHIVERING ISLES WAS EEN UITBREIDING OETLUL! PRAAT NIET MEE ALS JE EEN N00B BENT!quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jij vindt Shivering Isles een klein iets?
Daar vroeg ik niet omquote:
Jij wel.quote:
Ja dat zeg ik toch ook kutn00b.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
SHIVERING ISLES WAS EEN UITBREIDING OETLUL! PRAAT NIET MEE ALS JE EEN N00B BENT!
Ik heb hemquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:06 schreef Rezania het volgende:
Oblivion's Horse Armor DLC still selling!Artikel uit 2011, ongelooflijk.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:06 schreef Rezania het volgende:
Oblivion's Horse Armor DLC still selling!Artikel uit 2011, ongelooflijk.
Jij zei dat het DLC was.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch ook kutn00b.
Hoe loop je dan voor en achteruit?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:07 schreef Amarantha het volgende:
Boehoe teveel zooi onder mijn toetsen van de laptop zittenDe S en de W doen beetje moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |