Heel vaak ?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:26 schreef Limburg82 het volgende:
Je koopt wel heel vaak horloges die je naar eigen zeggen nooit draagt.
Heb nog 10 andere horloges die ik vaker draag. ( Seiko, TW steel, U-Boat, GC, Breitling )quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:16 schreef Skv het volgende:
Hoe kan je nou 2 maanden geleden een horloge kopen voor zoveel geld, en dit niet dragen? En dan ook nog de bon kwijt raken (handig voor de garantie..)?
Daarnaast: welk uurwerk zit er nou in?
Ja vaak;quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:28 schreef noSKIT het volgende:
[..]
Heel vaak ?zoals ik al aangaf hij is in nieuwstaat heb m max 3/4 gedragen verder niet meer, dat kan je ook zien dat t leer nog splinternieuw is en nog niet gevormd.
Je koopt zo'n dure klok met een quartz? En je bent horlogeliefhebber en hebt geen idee van uurwerken? Raar verhaal.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:29 schreef noSKIT het volgende:
[..]
Heb nog 10 andere horloges die ik vaker draag. ( Seiko, TW steel, U-Boat, GC, Breitling )
Zit volgens mij een Quartz uurwerk in uit Zwitserland.
Mag je vinden heb nog geen klachten gehoord van de mensen waar ik m aan verkocht heb, dus begrijp niet waarom je allemaal onzin blijft posten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:38 schreef Skv het volgende:
V&A / [TK] Guess herenhorloge met bon en garantie z.g.a.n. 'nooit gedragen'
V&A / [TK] Seiko Kinetic Drive Moon Phase- nieuw 'splinternieuw'
Nouja goed, het zal wel, ik vind het vreemd klinken allemaal.
En die kost maar ¤ 749 ipv ¤ 999quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:17 schreef Woelwater het volgende:
Garantie heb je weinig aan zonder bon.
En hij lijkt wel beetje op deze:
http://www.chrono24.nl/ma(...)&manufacturerIds=163
Dankjewel voor je informatiequote:Op woensdag 15 januari 2014 16:50 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
En die kost maar ¤ 749 ipv ¤ 999
Graag gedaan!quote:
Hier nog iets minder, krijg je er nog een bon bij ookquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:50 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
En die kost maar ¤ 749 ipv ¤ 999
100 dan! geen bon, vreemde history etc.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:52 schreef noSKIT het volgende:
[..]
Neem ik niet serieus dat begrijp je wel hoop ik.
Vreemde history op basis waarvan vindt je dat ?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:56 schreef piere het volgende:
[..]
100 dan! geen bon, vreemde history etc.
En anders maybe een ander die meer wil bieden.
Succes!
foto ajb?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:58 schreef noSKIT het volgende:
Heb t bonnetje trouwens gevonden dus geen zorgen.
Neppe Breitling horloges uit marokko/turkije! 30 Oiro.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:25 schreef noSKIT het volgende:
Hahaha blauwetijger jij bent zeker een paupertje met oozoo horloge ofnie
Valt nog wel mee toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:17 schreef BlauweTijger het volgende:
Sowieso 799 euro betalen voor een horloge
smaken, meningen, kennis, interesse. Daar over zeiken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:17 schreef BlauweTijger het volgende:
Sowieso 799 euro betalen voor een horloge
foto ajb?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:47 schreef noSKIT het volgende:
Er is al 550 geboden bon zit er gewoon bij.
Of hier proberen: LIF / Pimp hier met je horloge(s) [deel 51]quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:19 schreef Lalavy het volgende:
Als je nou gewoon ff alle twijfel weg neemt door ff foto van je bon te posten, desnoods paint je ff iets weg als er iets privacy gevoelig opstaat, waarom zo geheimzinnig en moeilijk doen?
Verder ben ik van mening dat FOK! waarschijnlijk niet tot de doelgroep behoord, waarschijnlijk kan je het beter op een liefhebbers forum posten?
Dit idd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:19 schreef Lalavy het volgende:
Als je nou gewoon ff alle twijfel weg neemt door ff foto van je bon te posten, desnoods paint je ff iets weg als er iets privacy gevoelig opstaat, waarom zo geheimzinnig en moeilijk doen?
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:34 schreef Amarantha het volgende:
Je hebt eerder een horloge voor 130 euro willen verkopen hier terwijl je hem een paar maand daarvoor voor 60 euro hier op FOK! hebt gekocht
Kijk de rest na voor je zulke dingen gaat zeggen. Guess stelt niks voor man dat ten eerste ten 2de heb ik hier eerder een horloge van ¤1000+ verkocht en dat is zonder problemen verlopen sterker nog heb het als eerst opgestuurd en mn geld later gekregen dit kan je zelf navragen. Bonnetje stuur ik per PM naar mensen die dat willen heb al paar geintresseerden waar ik contact mee heb.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:34 schreef Amarantha het volgende:
Je hebt eerder een horloge voor 130 euro willen verkopen hier terwijl je hem een paar maand daarvoor voor 60 euro hier op FOK! hebt gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |