Valt nog wel mee toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:17 schreef BlauweTijger het volgende:
Sowieso 799 euro betalen voor een horloge
smaken, meningen, kennis, interesse. Daar over zeiken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:17 schreef BlauweTijger het volgende:
Sowieso 799 euro betalen voor een horloge
foto ajb?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:47 schreef noSKIT het volgende:
Er is al 550 geboden bon zit er gewoon bij.
Of hier proberen: LIF / Pimp hier met je horloge(s) [deel 51]quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:19 schreef Lalavy het volgende:
Als je nou gewoon ff alle twijfel weg neemt door ff foto van je bon te posten, desnoods paint je ff iets weg als er iets privacy gevoelig opstaat, waarom zo geheimzinnig en moeilijk doen?
Verder ben ik van mening dat FOK! waarschijnlijk niet tot de doelgroep behoord, waarschijnlijk kan je het beter op een liefhebbers forum posten?
Dit idd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:19 schreef Lalavy het volgende:
Als je nou gewoon ff alle twijfel weg neemt door ff foto van je bon te posten, desnoods paint je ff iets weg als er iets privacy gevoelig opstaat, waarom zo geheimzinnig en moeilijk doen?
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:34 schreef Amarantha het volgende:
Je hebt eerder een horloge voor 130 euro willen verkopen hier terwijl je hem een paar maand daarvoor voor 60 euro hier op FOK! hebt gekocht
Kijk de rest na voor je zulke dingen gaat zeggen. Guess stelt niks voor man dat ten eerste ten 2de heb ik hier eerder een horloge van ¤1000+ verkocht en dat is zonder problemen verlopen sterker nog heb het als eerst opgestuurd en mn geld later gekregen dit kan je zelf navragen. Bonnetje stuur ik per PM naar mensen die dat willen heb al paar geintresseerden waar ik contact mee heb.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:34 schreef Amarantha het volgende:
Je hebt eerder een horloge voor 130 euro willen verkopen hier terwijl je hem een paar maand daarvoor voor 60 euro hier op FOK! hebt gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |