Heb nu zo'n 2 jaar een Hybride SSD (Seagate Momentus XT) in m'n Macbook zitten, dat was al een verademing t.o.v. de originele harddisk, laat staan een nieuwe, hedendaagse SSD.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:19 schreef Q. het volgende:
M'n Win7-pc heeft ook een SSD, goddelijk snel.
Gelukkig hebben ze dat niet gedaan, dan had ik weer veelste veel geld uitgegevenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:56 schreef ajacied4lf het volgende:
30% korting actie was wel op zijn plaats geweest.
Waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:50 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe heet de app waarmee als je belt de muziek die je draait nog zachtjes doorgaat in plaats van stopt?
Omdat het me wel leuk lijkt als de muziek niet helemaal weg is als ik bel.quote:
gewoon die guide van iFixit volgen, beetje geduld hebben want die schroeven zitten soms volgepompt met lijm.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb en SSD schijf in mijn Macbook Pro (60 gb). Mijn oude harde schijf, 500gb, heb ik eruit gehaald, maar die wil ik er toch weer graag in hebben in plaats van mijn cd/dvd-speler.
Dan moet je een 'HDcaddy' kopen en een behuizing voor de cd/dvd speler. Weet iemand waar je precies op moet letten?
http://hdcaddy.com/product.php?id_product=13
En Steve was dat volgens mij ook als ik het me goed herinner uit het boekquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:42 schreef Q. het volgende:
Ive heeft dan ook nooit ontkend een hele grote fan van Dieter Rams te zijn.
En Steve Jobs was ook een fan in the early days van Sony hun notebooks. Daar zijn de eerste Ti laptops van Apple ook op gebaseerd.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:11 schreef Stereotomy het volgende:
Steve was ook fan van Miele, dus misschien heeft hij voorkeur voor Duitse zaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |