Dat ook inderdaad. Ik zie het wel gebeuren. Er zijn nog wel enkele clubs die ons ook nog in kunnen halen als wij er gelijk uit vliegen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:09 schreef franklop het volgende:
[..]
staan ook 5 Engelse clubs erboven. Ook 4 Spaanse en 4 Duitse, waarvan 1 sowieso voorronde maar moet zien te overleven.
De 3 jaar daarvoor beter gepresteerd. Afgelopen jaar stonden we precies gelijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:31 schreef TIM-846 het volgende:
Hoe kan PSV boven Ajax staan met zo'n dramareeks in Europa achter de rug?
Wat een hoerenzooi was datquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:09 schreef Heeinz het volgende:
Voor hen die er nog niet naar uitkijken: http://foxsports.nl/video/157136-samenvatting-psv-ajax.html
Dat geklooi bij de 1-0, jezus
Niet voor de match he, maar voor de dag zelf. Lekker biertjes drinken en alles. Zenuwachtig of ik het nog kan.quote:
22, dan is hij te oud voor Jong oranje toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat een verstandige gast![]()
Echt een topper.
Belangrijker is dat hij er nu staatquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:38 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
22, dan is hij te oud voor Jong oranje toch?
Sowieso wel heel erg oud voor het aantal wedstrijdjes dat hij heeft gespeeld.
neequote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:38 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
22, dan is hij te oud voor Jong oranje toch?
Lijkt me dat Hoesen gewoon geselecteerd gaat wordenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Enige vraagteken in de selectie voor PSV is dus Hoesen of Sigthorsson.
Zal Sigthorsson wel worden omdat hij wel meer als pinchhitter gezien wordt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:15 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Lijkt me dat Hoesen gewoon geselecteerd gaat worden
Een pinchhitter die niet kan scoren lijkt me niet heel handigquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal Sigthorsson wel worden omdat hij wel meer als pinchhitter gezien wordt.
Ja ik zou zelf ook ten alle tijden voor Hoesen kiezen. Maar Frank stelde Sigthorsson niet voor niks op in de spits voor de winterstop.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:18 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Een pinchhitter die niet kan scoren lijkt me niet heel handig
Echt slecht ja, maar die 2-0 ook, de spelers gaan opzij voor Willems alsof hij Jezus is en zij de Rode Zee.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:09 schreef Heeinz het volgende:
Voor hen die er nog niet naar uitkijken: http://foxsports.nl/video/157136-samenvatting-psv-ajax.html
Dat geklooi bij de 1-0, jezus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |