dat zei ik ook. maar iemand anders zegt, nee gewoon daarna eten en tanden poetsen dan ruik je het nietquote:
KAN IK NIET > AUTISMEquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:13 schreef erikkll het volgende:
[..]
Gewoon je zenuwen onder controle leren krijgen.
wtf;')quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:14 schreef hugecooll het volgende:
Jou kennende heb je dan binnen 5 min zijn penor in je mond. Dat moet je ook niet willen.
Als je een shot vodka neemt en gelijk daarna je tanden poetst of vifit drinkt zal het wel weg zijn gok ik.quote:
Tampon drenken en in je kut stoppen. Valt ook niet op als ze eerst een lichamelijke keuring eisen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:19 schreef -supergirl- het volgende:
ja jullie hebben het allemaal leuk over wodka maar heb alleen wijn in huis
Dit. En dagboek voor de rest van TS haar repliek.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:14 schreef hugecooll het volgende:
Jou kennende heb je dan binnen 5 min zijn penor in je mond. Dat moet je ook niet willen.
Bijpassende naam wel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ja, dat werkt heel goed! Het is ook algemeen geaccepteerd binnen het bedrijfsleven. Het beste kun je zo'n thermosbeker meenemen met jenever erin, en die pontificaal op tafel zetten tijdens je gesprek en af en toe nippen.
Iedereen weet toch dat je het meeste kans op een baan hebt als je met een alcoholkegel op je sollicitatie verschijnt?
In welk opzicht? scheurbuik kwam niet door drank maar door een gebrek aan vitaminen en mineralenquote:
Kloon gespot van kasthomo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ja, dat werkt heel goed! Het is ook algemeen geaccepteerd binnen het bedrijfsleven. Het beste kun je zo'n thermosbeker meenemen met jenever erin, en die pontificaal op tafel zetten tijdens je gesprek en af en toe nippen.
Iedereen weet toch dat je het meeste kans op een baan hebt als je met een alcoholkegel op je sollicitatie verschijnt?
Bij zo'n naam denk ik aan piraten en piraten dronken ook best veel drank is mij geleerd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In welk opzicht? scheurbuik kwam niet door drank maar door een gebrek aan vitaminen en mineralen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |