SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Die is van Vlaanderen, deze is van Nederland.quote:
Zou het een Fok!er zijn?quote:
Klopt, maar NL hadden we er ook al bij getrokken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Die is van Vlaanderen, deze is van Nederland.
quote:
quote:
quote:Vranshesko
Ik hoop dat het er maar een is, arme kinderen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:07 schreef Chai het volgende:
Wow dat is een flinke lijst namen.![]()
En er is minstens 1 kind wat zo heet nu.
Tong Poh niet kennenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:52 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Angel-Blue
Beau-Noël (van Erven Dorens?)
Bruis
Challenger
D’ream
Dsquared
God’will
Hilarius
Hope
Kaper
Kip
Legend
Maan
Polo
Prins
Provider
Reiger
Rits
Robijn
Rocks
Romein
Sax
Sin
Tam
Tong??????????
Toom
Winner
Wisdom
Witte
Wood
Wous
Yron
Yzer
Getrouwd met meneer Haan?quote:
In Engelstalige landen is Kip een normale naam. In Nederland, tja.quote:
Stel je voor dat die kinderen een keertje naar de Starbucks gaan en hun naam wordt gevraagdquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
In Engelstalige landen is Kip een normale naam. In Nederland, tja.
Maar ik heb meer te doen met de kinderen die z'n typische onuitspreekbare antillianennaam hebben gekregen.
Ik durf er vergif op in te nemen dat 99% van deze kinderen uit een antilliaans nest komen:
Ar’Disianthony
Che’Vaughn
Dwaynelo
G-K’dean
J’Nyell
J’Omarion
Jaere’maijah-Joshua
Jayden-Damiãnõ
Jaydriëndrickson
Jàzzerio-achãz
Jeffeny-O’neal
Judaveneyior
K’Chewaynö
Kae’shendrison
Ky’shawn
En die namen zijn allemaal synoniem voor "uitkering, strafblad, tienermoeder, kelderbox, groepsverkrachting, pipa"
En Stoffer ook in bijvoorbeeld Friesland.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:10 schreef Enchanter het volgende:
Kip is in Amerika een redelijk normale naam , kan me voorstellen dat je in Nederland je zoon in Nederland niet zo gaat noemen.
Voor de rest die andere namen
Het is (althans in België) wel een gebruikelijke achternaam. Ik denk dat het afgeleid is van "Richard", maar daar ben ik niet zeker van.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
Haha, Provider
Rits had een goede naam kunnen zijn als het geen betekenis had, het klinkt wel lekker
Tram, zou dat niet Koreaans oid zijn?quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:39 schreef DarkAccountant het volgende:
Bij de meisjes is er een Tram geboren, en bij de jongens een Tam.
Als ik zo eens ga googelen denk ik eerder Vietnamees.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Tram, zou dat niet Koreaans oid zijn?
Tran is inderdaad ook Vietnamees.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:05 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Als ik zo eens ga googelen denk ik eerder Vietnamees.
Maar het kan blijkbaar ook voor jongetjes gebruikt worden, dan is het een afkorting van bv. "Bertram" (Bernard).
Ik had geen ban hoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:16 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Hebben ze jou ook weer losgelaten?
Leuker is als haar achternaam brood(je) is.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:27 schreef silent_scream1 het volgende:
Omg je dochter Pita noemen, nu haar broer of zus nog Shoarma noemen en het is compleet....
Kutkick. Stop er dan een lijstje bij van dit jaar.quote:Op zondag 10 mei 2015 13:01 schreef leolinedance het volgende:
Ook dit jaar zijn ze weer aanwezig hoor.
Net nog een 'Gilvanio' gespot
Niks kuts aan, die namen zijn pas kut.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:23 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Kutkick. Stop er dan een lijstje bij van dit jaar.
Overigens Salsabîl?? Wat is deze
Noah is een vrij normale naam.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niks kuts aan, die namen zijn pas kut.
http://www.ikbenzwanger.com/voornamen-top-20-2015.php
Die meisjesnamen vind ik wel oke, de jongensnamen daarentegen![]()
Milas, Manoah, Nelles, Noah, Pifte (_!), Liam
Wat is deze
Rits, II. Bijw. Op een geile, wellustige, wulpsche wijzequote:Op woensdag 15 januari 2014 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
Haha, Provider
Rits had een goede naam kunnen zijn als het geen betekenis had, het klinkt wel lekker
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:00 schreef penny-wise het volgende:
Eastwood en Fonz, wat een bazennamen..![]()
Voor een jongen?quote:Op zondag 10 mei 2015 15:57 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Noah is een vrij normale naam.
Manoa is mooiquote:Op zondag 10 mei 2015 15:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niks kuts aan, die namen zijn pas kut.
http://www.ikbenzwanger.com/voornamen-top-20-2015.php
Die meisjesnamen vind ik wel oke, de jongensnamen daarentegen![]()
Milas, Manoah, Nelles, Noah, Pifte (_!), Liam
Wat is deze
Manoa(h) voor een meisje misschien. Toch niet voor een jongenquote:Op zondag 10 mei 2015 22:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Manoa is mooi![]()
Laatst een neefje gekregen met die naam, had geen idee dat het zo'n bakfietsnaam was, vond het juist origineel.
Uit de OP vind ik;
Rosé
Sherry
Tam
Ze
Lorraine
Memphis
Niet echt heel rare name. Zou er zelf niet voor kiezen, al vind ik Memphis wel gewoon een bazennaam.
Moa, vind het wel een toffe naam en goed bij zijn afkomst passen. Bij een Nederlander zou het inderdaad niet passen.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Manoa(h) voor een meisje misschien. Toch niet voor een jongen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |