http://nl.wikipedia.org/wiki/Semtexquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat betekent "S. E. M. Technisch onderzoek" achter op een geel hesje?
sporenplan.nl misschien?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:39 schreef b2py het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe dicht wissel 3b en 7 op elkaar liggen te Hilversum in het echt?
er zit nog een overweg tussenquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:39 schreef b2py het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe dicht wissel 3b en 7 op elkaar liggen te Hilversum in het echt?
is mijn vermoeden ookquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:43 schreef b2py het volgende:
Lijkt wel alsof dat ding is gaan roestrijden ofzo. Over die wissels 1 en 3.
Niet ertussen, eerst de overweg, dan wissels 1 en 3.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er zit nog een overweg tussen
http://goo.gl/maps/ssEIP
Hoezo te snel? Waaraan kan je dat volgens jou zien?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:46 schreef Ajaxfan het volgende:
Als je dit zo ziet moet ie wel te hard gegaan zijn toch?
[ afbeelding ]
bron: teletekst, http://nos.nl/teletekst/#122_01quote:Bij station Hilversum is een trein
uit de rails gelopen.Er is niemand
gewond geraakt.Vlak na vertrek uit
Hilversum is het tweede rijtuig van de
intercity richting Naarden-Bussum uit
de rails gelopen.De trein staat nog
overeind.De NS denkt dat de treinenloop
pas vannacht weer normaal verloopt.De
hulpdiensten zijn aanwezig.
klopt, maar wissel 7 werd genoemd en die ligt wel aan de stationszijde van de overweg die ik noemdequote:Op woensdag 15 januari 2014 16:48 schreef remcoP het volgende:
[..]
Niet ertussen, eerst de overweg, dan wissels 1 en 3.
Klopt. Maar bij nadere bestudering van de foto's zal het wel aan de andere kant moeten zijn, getuige ook het bord 8. Die zal daar niet staan richting Hilversum.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt, maar wissel 7 werd genoemd en die ligt wel aan de stationszijde van de overweg die ik noemde
Shit, verkeerd gelezen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt, maar wissel 7 werd genoemd en die ligt wel aan de stationszijde van de overweg die ik noemde
WTF!quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:13 schreef MTL het volgende:
We hebben beeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Via Twitter.
Het lijkt er op dat de ontsporingsgeleider tussen de rails is losgeschoten. Dat suggereert overigens gelijk dat de koploper al ontspoord is op het eerste overloopwisselcomplex, en toen dus naast-de-rails-lopend over het tweede overloopwisselcomplex is gereden. Dit gebaseerd op de locatie (schutting achtergrond, rijrichting trein). Dat zal behoorlijk oncomfortabel zijn geweest...quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:46 schreef Ajaxfan het volgende:
Als je dit zo ziet moet ie wel te hard gegaan zijn toch?
[ afbeelding ]
Da's de strijkregel, daar hoef je niet hard voor te rijden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:46 schreef Ajaxfan het volgende:
Als je dit zo ziet moet ie wel te hard gegaan zijn toch?
[ afbeelding ]
Blijkbaar heeft het ontspoorde stel de bovenleiding gemold. 4053?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:55 schreef MTL het volgende:
[ afbeelding ]
Schuitje van de stroomafnemer lijkt ook afgebroken te zijn?
jup, is de 4053quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft het ontspoorde stel de bovenleiding gemold. 4053?
Ksst, ga jij eens snel naar het bussentopicquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:57 schreef Bitlord het volgende:
Volgens Twitter kunnen de buschauffeurs in Hilversum de drukte niet aan en zijn er twee bussen tegen elkaar aangeknald!
https://twitter.com/marlousverbeek/status/423483600609492992
Weet ik dat, ik zit kilometers verderop.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:57 schreef b2py het volgende:
Van welke? Die de stroom trok of degene die nog op het dak lag?
Was op MTL, no hard feelingsquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Weet ik dat, ik zit kilometers verderop.
NORMAAL PRATEN JA! JE MAG DAN WEL IN EEN ONTSPOORDE TREIN ZITTEN, JE HEBT JE NOG WEL AAN DE TOPICREGELS TE HOUDEN!quote:
Niet zo Schreeuwen B2py, wees liefquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:59 schreef b2py het volgende:
[..]
NORMAAL PRATEN JA! JE MAG DAN WEL IN EEN ONTSPOORDE TREIN ZITTEN, JE HEBT JE NOG WEL AAN DE TOPICREGELS TE HOUDEN!![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:01 schreef daanski82 het volgende:
[..]
Niet zo Schreeuwen B2py, wees lief
Die zit in het andere stel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:02 schreef Bitlord het volgende:
Je zou bijna zeggen dat het Fles was die geëvacueerd wordt
[ afbeelding ]
En aan het puntstuk links lijkt ook iets goed verbogen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:04 schreef Bitlord het volgende:
Nog een plaatje, het wissel rechtsvoor lijkt verschoven te zijn (en de wisselstand lijkt naar rechtdoor te staan ipv linksaf)
[ afbeelding ]
krijg de vliegende touwtyfus en sterf eraanquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:59 schreef b2py het volgende:
[..]
NORMAAL PRATEN JA! JE MAG DAN WEL IN EEN ONTSPOORDE TREIN ZITTEN, JE HEBT JE NOG WEL AAN DE TOPICREGELS TE HOUDEN!![]()
Is dat niet een stuk van die strijkregel?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:06 schreef b2py het volgende:
[..]
En aan het puntstuk links lijkt ook iets goed verbogen.
Volgens mij is dat de voorzijde van de trein........quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:04 schreef Bitlord het volgende:
Nog een plaatje, het wissel rechtsvoor lijkt verschoven te zijn (en de wisselstand lijkt naar rechtdoor te staan ipv linksaf)
[ afbeelding ]
Jazeker, maar die hoort niet zo ver naar buiten gebogen te zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is dat niet een stuk van die strijkregel?
Achterkant, zie sluitseinenquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:07 schreef mc3347 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de voorzijde van de trein........
achterzijde. Trein reed richting Schiphol en heeft net het wissel voor op de foto gepasseerdquote:
De inrijder van Hilversum staat ook op 80 ja? Bij mijn weten is Hilversum namelijk een 40 emplacement.quote:
Ja, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
achterzijde. Trein reed richting Schiphol en heeft net het wissel voor op de foto gepasseerd
waarschijnlijk aan beide kanten van de trein het gevaarsein gezet
Moet handmatig gedaan worden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:15 schreef Monopoly het volgende:
Doet de ICM dat zelfstandig? Dat als je n cabine 1 gevaarsein opzet, dat de andere kant dat ook pakt? Ik weet niet eens of de gtw dat doet, al denk ik het wel.
Als ik verlichting vooraan zet, heb ik achter automatisch 2 sluitseinen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |