Dan is dat festival in Grunn toch? Gaat de rest van de programmering wel door?quote:
Ligt er aan wat je met de rest bedoelt. Overdag sowieso wel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan is dat festival in Grunn toch? Gaat de rest van de programmering wel door?
Sorry, Timur overdag bedoelde ik oaquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je met de rest bedoelt. Overdag sowieso wel.
Volgens mij gaat dat wel door jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, Timur overdag bedoelde ik oa
Festivalquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan is dat festival in Grunn toch? Gaat de rest van de programmering wel door?
Ja, nou, hoe je het ook wil noemen!quote:
Slaap lekker!quote:
Hee.quote:
Truste!quote:
Ik was al weg maar kom speciaal terug voor deze aidsquote:
Nog meer dan dat ze al was?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was al weg maar kom speciaal terug voor deze aids
Roos is vandaag ook extra kut
Extra erg jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog meer dan dat ze al was?
Ik ga slapen trouwens
Slaap ze!quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog meer dan dat ze al was?
Ik ga slapen trouwens
quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Vampire vampire en natuurlijk zwarte piet.
quote:
Ik vind het heerlijk klinkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 08:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heeft deze man een kaasrasp ingeslikt
Jij stelt je gewoon voor dat je naast een man wakker wordt met zo'n stem die dan zegt: "Goedemorgen LovelyLady"quote:
Ik denk dat hij het ook niet zo goed vondquote:Op woensdag 15 januari 2014 08:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Al die negatieve reacties. Is Giel ziek of wat?
Ik zou spontaan wegdrijvenquote:Op woensdag 15 januari 2014 08:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij stelt je gewoon voor dat je naast een man wakker wordt met zo'n stem die dan zegt: "Goedemorgen LovelyLady"
Negatieve reacties kan ook op de bingo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Al die negatieve reacties. Is Giel ziek of wat?
Waterdbeddenquote:
quote:
Geen ideequote:
Metaforen meisjequote:Op woensdag 15 januari 2014 08:40 schreef LovelyLady het volgende:
Diepgaande tekst ook he?
Mama put my guns in the ground
Now I can't shoot no more
no shit
quote:
quote:
Gezellig...quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:46 schreef SilentChaos het volgende:
It's a beautiful day...
Vol met allemaal leuke problemen op m'n werkgvd
Bij mij was het echt een groot dramaquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kon zowaar deze ochtend mijn bed uitkomen.
Je bent er wel uitquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bij mij was het echt een groot drama
Zat je vast ofzo?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent er wel uit
Ik deed er 1,5 uur over
Er werd gevraagd of ze in dialect wilden praten, want dan komen ze voor de Randstedenlingen nog achterlijker over hun probleempjes daar in het verre Noorden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:01 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom praten die Groningers niet gewoon normaal
Als ik er zo lang over zou doen had ik ruzie gehad met m'n baasquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent er wel uit
Ik deed er 1,5 uur over
Ja, compleet vastgeplakt met secondelijm.quote:
Zou nog best eens waar kunnen zijnquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er werd gevraagd of ze in dialect wilden praten, want dan komen ze voor de Randstedenlingen nog achterlijker over hun probleempjes daar in het verre Noorden.
Niet met wat andersquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, compleet vastgeplakt met secondelijm.
quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Wat ben je toch lekker naïef
(of doet je zo voor
)
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Wat ben je toch lekker naïef
(of doet je zo voor
)
#teamblurquote:
Oasis heeft 2 topplaten overigens. Alleen de meest bekendequote:
Verdomme, wat een pubertje. Wodkashots.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:24 schreef Pino112 het volgende:
@ditisdomien:
Wat een avond, gisteren! Ik dronk wodkashots met de mannen die je #TSUNAMI brachten: @DVBBS! De beelden hierrr: http://t.co/LZNQeblJq4 #3FM
WAT EEN AVOND
Je bedoelt Wonderwall?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oasis heeft 2 topplaten overigens. Alleen de meest bekende
Als je je programma zo noemt, willen mensen gewoon horen wat je hebt gedaan en meegemaakt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:24 schreef Pino112 het volgende:
@ditisdomien:
Wat een avond, gisteren! Ik dronk wodkashots met de mannen die je #TSUNAMI brachten: @DVBBS! De beelden hierrr: http://t.co/LZNQeblJq4 #3FM
WAT EEN AVOND
No shitquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Binnen nu en een week of 3 wordt 'toevallig' een 3FM Presents RHCP-concert aangekondigd.
Ja, maar die hele cd is overgewaardeerd. 2 goede nummers.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:25 schreef Bronson het volgende:
[..]
Je bedoelt Wonderwall?
Dat is inderdaad.
Champagna Supernova?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar die hele cd is overgewaardeerd. 2 goede nummers.
Verdomme. Ik was hem net vergeten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
Beter dan het origineel van Krezip
Fragment kwam van Radio Noord.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:01 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom praten die Groningers niet gewoon normaal
Eerste en laatste. She is electric gaat ook welquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Champagna Supernova?
Roll with it?
Don't Look Back in Anger?
Some might say?
Denk dat het niet echt handig is om continu die zware dialecten aan het woord te latenquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Fragment kwam van Radio Noord.
Ik wist dat het een cover was maar origineel nooit gehoordquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme. Ik was hem net vergeten.
Bedankt SC.
Je hebt natuurlijk gelijk, maar op Radio Noord vind ik dat nog niet zo erg. Daarnaast staat die Lanting die steeds aan het woord komt hier bekend als aandachtshoer nr.1, is er ook alleen maar als er media bij is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Denk dat het niet echt handig is om continu die zware dialecten aan het woord te laten
Daar hadden de Duitser een goede oplossing voorquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:45 schreef themauster het volgende:
Oh en die facebook pagina van ''Groningers in opstand'' zit natuurlijk vol met randmongolen die altijd maar roepen dat de staat moet oprotten en de gaskraan dicht moet maar zelf wel van de staat leven.
Ga je hoofd uitspoelen met water en zeep.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar hadden de Duitser een goede oplossing voorAlleen ging die kraan dan niet dicht
Ooooooooh te fout dit
Deze grap is al sinds de jaren 40-45 ongepast.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar hadden de Duitser een goede oplossing voorAlleen ging die kraan dan niet dicht
Ooooooooh te fout dit
Inderdaad. Alsof ze er ooit zelf wat voor hebben gedaanquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:45 schreef themauster het volgende:
Oh en die facebook pagina van ''Groningers in opstand'' zit natuurlijk vol met randmongolen die altijd maar roepen dat de staat moet oprotten en de gaskraan dicht moet maar zelf wel van de staat leven.
True. Op Radio Noord moet dat kunnen. Al heb ik zelfs wanneer ik Radio Noord luister het idee dat alleen het meest simpele volk aan het woord komtquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gelijk, maar op Radio Noord vind ik dat nog niet zo erg. Daarnaast staat die Lanting die steeds aan het woord komt hier bekend als aandachtshoer nr.1, is er ook alleen maar als er media bij is.
Vooral als ze richting Oost-Groningen gaanquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
True. Op Radio Noord moet dat kunnen. Al heb ik zelfs wanneer ik Radio Noord luister het idee dat alleen het meest simpele volk aan het woord komt
Objectief is het niet. Maar herkenbaar is het welquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Vooral als ze richting Oost-Groningen gaan
Kijk, ik begrijp dat men gefrusteerd is door al die aardbevingen, ik ben zelf ook behoorlijk zat van de schade maar ik begrijp heus wel dat die kraan niet dichtgaat en tot nu toe is hier netjes alle schade vergoed.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Inderdaad. Alsof ze er ooit zelf wat voor hebben gedaan
Inderdaad. Die schade die de gaswinning veroorzaakt moet goed onderzocht worden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Kijk, ik begrijp dat men gefrusteerd is door al die aardbevingen, ik ben zelf ook behoorlijk zat van de schade maar ik begrijp heus wel dat die kraan niet dichtgaat en tot nu toe is hier netjes alle schade vergoedt.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Objectief is het niet. Maar herkenbaar is het wel
quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:07 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
"Ja tandarts, wacht effe hoor. Eerst even een selfie maken."
Domien Verschuuren.
"Als je je programma zo noemt, willen mensen gewoon horen wat je hebt gedaan en meegemaakt."quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:07 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Domien Verschuuren.
[ afbeelding ]
Domien Verschuuren.
HO!quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een figuur is die Domien ook![]()
Met zijn selfie gedrag zou je haast denken dat'ie single is en ongelukkig en laat zien hoe leuk z'n leven is...
Je kent ze wel, die kneuzen op facebook
[ afbeelding ]
Domien Verschuuren.
Van die mensen die posten hoe gelukkig ze zijn en geen vent/vrouw nodig hebbenquote:
[ afbeelding ]
Domien Verschuuren.
Die tandarts moet hem serieus bitchslappenquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:07 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Domien Verschuuren.
Jammer dat het gewoon niet te volgen is. Gaat te snel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nog 2 mooie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
3FM Presents Amy Winehouse!
Ow, wacht.
Wat heb je te pakken?quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het weer te pakken jongens
Dit wordt een topshow
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat heb je te pakken?
Het weer? Komt er veel sneeuw?
Ah dat. Kusje erop.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jou heb ik het vorige week al verteld ouwe reus
Verliefd?quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jou heb ik het vorige week al verteld ouwe reus
Mwah, de problemen boeien me nu niet zoveel, dus tis wel goedquote:
Bladzuiger heet die man.quote:
Welke vrouw nietquote:
Ga maar vast schunnige grappen oefenen in het Duitsquote:
Welche Frau nichtquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga maar vast schunnige grappen oefenen in het Duits
Deze valt nog wel mee met de rest wat ik getypt hebquote:
Zolang SC de taal der liefde maar kent, kan er niets mis gaan.quote:
De enige taal die SC kent is horizontaalquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zolang SC de taal der liefde maar kent, kan er niets mis gaan.
Voordeel als ik niet tegen een vrouw kan praten is dat ik weinig kan verpestenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zolang SC de taal der liefde maar kent, kan er niets mis gaan.
Tegen de muur is ook best leukquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
De enige taal die SC kent is horizontaal
Lekker hardquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tegen de muur is ook best leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Lekker hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Lekker hardPast goed bij de TT ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Goed ideequote:Op woensdag 15 januari 2014 13:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
En een tafel dan, SC?
[ afbeelding ]
Wajoo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
En een tafel dan, SC?
[ afbeelding ]
Daar gaat je parketvloerquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
En een tafel dan, SC?
[ afbeelding ]
Welke parketvloer?quote:
Overigens, als een vrouw zo op je tafel zit, zit je wel in een lastig parketquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Overigens, als een vrouw zo op je tafel zit, zit je wel in een lastig parket
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Overigens, als een vrouw zo op je tafel zit, zit je wel in een lastig parket
Beter een ster in je tafelblad dan een tafelblad in je sterquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]![]()
Link inderdaad. Voordat je het weet heb je een ster in je tafelblad
Het niveau blijft maar zakkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Beter een ster in je tafelblad dan een tafelblad in je ster
Niveau daalt, stemming stijgtquote:
Nee, dat was muisquote:
yup.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, dat was muis
Is het bij de rest hier ook pleuris regenweer?
Mex ook wel hoor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, dat was muis
Warm en droog.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, dat was muis
Jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, dat was muis
wij zijn wel de twee grootste maccies-fans hier jaquote:
Groningenquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.
Of zit je op een tropisch eiland.
Op een onbewoond eilandquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.
Of zit je op een tropisch eiland.
Shiver is echt heel mooi.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Coldplay
Vooral die langzame platen van hen.
Je zit met je pielemuis in m'n ex?quote:
Je doet een beetje aan oversharing vandaag...quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je zit met je pielemuis in m'n ex?
duidelijkquote:
TMIquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je doet een beetje aan oversharing vandaag...
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Colbie Caillat?quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoop het nietquote:
Oh wacht, er gaat nu pas een belletje rinkelen wat je bedoeltquote:
beter gooien ze die laatste plaat die ze van hem hebben ook nog wegquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Hallo mensjes van 3FM,
Ik weet niet of jullie onwetend zijn over het andere muzikale werk van Jack Johnson of dat een stagiair toevallig per ongeluk expres alle andere singles van Jack Johnson weg heeft gegooid, maar ik word het een beetje zat jullie maar een track van hem draaien, namelijk Good People.
Mijn tips om ander werk van Jack Johnson te ontdekken zijn youtube en spotify.
Met vriendelijke groet,
Hoerigquote:
Heb je de nieuwe van Elbow al gehoord?quote:
Neeee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe van Elbow al gehoord?
Nee, maar wel een kale akker.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar vertel?quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe van Elbow al gehoord?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:01 schreef Bronson het volgende:
[..]
Neeee.![]()
![]()
![]()
![]()
Lukt niet op mijn werk.
En om nou even weg te lopen, en hem dan op mijn telefoon te beluisteren vind ik ook zo wat.
Zelfs tijdens het lezen van het nieuws staat BJ nog treinen van het spoor te trekken.quote:Pr 1 Spoorongeval (ontsporing) (GRIP: 1) WEESP AANSL - HILVERSUM 26,0 HILVERSUM 9093 9094 1091 7096 7097
Fly Boy Blue vind ik sterk en stevig. Het zou niet misstaan hebben op BARB. Lunette is wat rustiger maar niet minder mooi. Ik heb hem nog maar 2x gehoord, maar het bevalt me goed tot nu toe.quote:
Gaaf. Ik ben heel benieuwd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Fly Boy Blue vind ik sterk en stevig. Het zou niet misstaan hebben op BARB. Lunette is wat rustiger maar niet minder mooi. Ik heb hem nog maar 2x gehoord, maar het bevalt me goed tot nu toe.
Staat hij al op spotify?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Fly Boy Blue vind ik sterk en stevig. Het zou niet misstaan hebben op BARB. Lunette is wat rustiger maar niet minder mooi. Ik heb hem nog maar 2x gehoord, maar het bevalt me goed tot nu toe.
Helaas niet.quote:
quote:
quote:
Inderdaad. Wat is er mis met de ouderwetse Minthy duimquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |