Dan is dat festival in Grunn toch? Gaat de rest van de programmering wel door?quote:
Ligt er aan wat je met de rest bedoelt. Overdag sowieso wel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan is dat festival in Grunn toch? Gaat de rest van de programmering wel door?
Sorry, Timur overdag bedoelde ik oaquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je met de rest bedoelt. Overdag sowieso wel.
Volgens mij gaat dat wel door jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, Timur overdag bedoelde ik oa
Festivalquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan is dat festival in Grunn toch? Gaat de rest van de programmering wel door?
Ja, nou, hoe je het ook wil noemen!quote:
Slaap lekker!quote:
Hee.quote:
Truste!quote:
Ik was al weg maar kom speciaal terug voor deze aidsquote:
Nog meer dan dat ze al was?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was al weg maar kom speciaal terug voor deze aids
Roos is vandaag ook extra kut
Extra erg jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog meer dan dat ze al was?
Ik ga slapen trouwens
Slaap ze!quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog meer dan dat ze al was?
Ik ga slapen trouwens
quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Vampire vampire en natuurlijk zwarte piet.
quote:
Ik vind het heerlijk klinkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 08:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heeft deze man een kaasrasp ingeslikt
Jij stelt je gewoon voor dat je naast een man wakker wordt met zo'n stem die dan zegt: "Goedemorgen LovelyLady"quote:
Ik denk dat hij het ook niet zo goed vondquote:Op woensdag 15 januari 2014 08:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Al die negatieve reacties. Is Giel ziek of wat?
Ik zou spontaan wegdrijvenquote:Op woensdag 15 januari 2014 08:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij stelt je gewoon voor dat je naast een man wakker wordt met zo'n stem die dan zegt: "Goedemorgen LovelyLady"
Negatieve reacties kan ook op de bingo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Al die negatieve reacties. Is Giel ziek of wat?
Waterdbeddenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |