Dan is dat festival in Grunn toch? Gaat de rest van de programmering wel door?quote:
Ligt er aan wat je met de rest bedoelt. Overdag sowieso wel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan is dat festival in Grunn toch? Gaat de rest van de programmering wel door?
Sorry, Timur overdag bedoelde ik oaquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je met de rest bedoelt. Overdag sowieso wel.
Volgens mij gaat dat wel door jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, Timur overdag bedoelde ik oa
Festivalquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan is dat festival in Grunn toch? Gaat de rest van de programmering wel door?
Ja, nou, hoe je het ook wil noemen!quote:
Slaap lekker!quote:
Hee.quote:
Truste!quote:
Ik was al weg maar kom speciaal terug voor deze aidsquote:
Nog meer dan dat ze al was?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was al weg maar kom speciaal terug voor deze aids
Roos is vandaag ook extra kut
Extra erg jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog meer dan dat ze al was?
Ik ga slapen trouwens
Slaap ze!quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog meer dan dat ze al was?
Ik ga slapen trouwens
quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Vampire vampire en natuurlijk zwarte piet.
quote:
Ik vind het heerlijk klinkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 08:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heeft deze man een kaasrasp ingeslikt
Jij stelt je gewoon voor dat je naast een man wakker wordt met zo'n stem die dan zegt: "Goedemorgen LovelyLady"quote:
Ik denk dat hij het ook niet zo goed vondquote:Op woensdag 15 januari 2014 08:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Al die negatieve reacties. Is Giel ziek of wat?
Ik zou spontaan wegdrijvenquote:Op woensdag 15 januari 2014 08:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij stelt je gewoon voor dat je naast een man wakker wordt met zo'n stem die dan zegt: "Goedemorgen LovelyLady"
Negatieve reacties kan ook op de bingo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Al die negatieve reacties. Is Giel ziek of wat?
Waterdbeddenquote:
quote:
Geen ideequote:
Metaforen meisjequote:Op woensdag 15 januari 2014 08:40 schreef LovelyLady het volgende:
Diepgaande tekst ook he?
Mama put my guns in the ground
Now I can't shoot no more
no shit
quote:
quote:
Gezellig...quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:46 schreef SilentChaos het volgende:
It's a beautiful day...
Vol met allemaal leuke problemen op m'n werkgvd
Bij mij was het echt een groot dramaquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kon zowaar deze ochtend mijn bed uitkomen.
Je bent er wel uitquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bij mij was het echt een groot drama
Zat je vast ofzo?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent er wel uit
Ik deed er 1,5 uur over
Er werd gevraagd of ze in dialect wilden praten, want dan komen ze voor de Randstedenlingen nog achterlijker over hun probleempjes daar in het verre Noorden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:01 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom praten die Groningers niet gewoon normaal
Als ik er zo lang over zou doen had ik ruzie gehad met m'n baasquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent er wel uit
Ik deed er 1,5 uur over
Ja, compleet vastgeplakt met secondelijm.quote:
Zou nog best eens waar kunnen zijnquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er werd gevraagd of ze in dialect wilden praten, want dan komen ze voor de Randstedenlingen nog achterlijker over hun probleempjes daar in het verre Noorden.
Niet met wat andersquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, compleet vastgeplakt met secondelijm.
quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Wat ben je toch lekker naïef
(of doet je zo voor
)
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Wat ben je toch lekker naïef
(of doet je zo voor
)
#teamblurquote:
Oasis heeft 2 topplaten overigens. Alleen de meest bekendequote:
Verdomme, wat een pubertje. Wodkashots.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:24 schreef Pino112 het volgende:
@ditisdomien:
Wat een avond, gisteren! Ik dronk wodkashots met de mannen die je #TSUNAMI brachten: @DVBBS! De beelden hierrr: http://t.co/LZNQeblJq4 #3FM
WAT EEN AVOND
Je bedoelt Wonderwall?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oasis heeft 2 topplaten overigens. Alleen de meest bekende
Als je je programma zo noemt, willen mensen gewoon horen wat je hebt gedaan en meegemaakt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:24 schreef Pino112 het volgende:
@ditisdomien:
Wat een avond, gisteren! Ik dronk wodkashots met de mannen die je #TSUNAMI brachten: @DVBBS! De beelden hierrr: http://t.co/LZNQeblJq4 #3FM
WAT EEN AVOND
No shitquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Binnen nu en een week of 3 wordt 'toevallig' een 3FM Presents RHCP-concert aangekondigd.
Ja, maar die hele cd is overgewaardeerd. 2 goede nummers.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:25 schreef Bronson het volgende:
[..]
Je bedoelt Wonderwall?
Dat is inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |