Rot op met je TRquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:12 schreef TwentyFourr het volgende:
Naamtopic, TR dus al gemaakt.
Ik hoop dat hiertegen wordt opgetreden, dit komt het niveau van KLB namelijk niet ten goede.
Met vriendelijke groet,
Naastgetekende.
Echt hè.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:12 schreef TwentyFourr het volgende:
Naamtopic, TR dus al gemaakt.
Ik hoop dat hiertegen wordt opgetreden, dit komt het niveau van KLB namelijk niet ten goede.
Met vriendelijke groet,
Naastgetekende.
Hypocriet gedoe inderdaad.quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt hè.En maar zeuren over dat het hier zo'n hoerige teringbende is.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:08 schreef Marie30 het volgende:
Zeven minuten te laatMaar oké het is goed, het is weer aan, yv
Misschien ga jij wel veel eerder dood.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:20 schreef MichaelScott het volgende:
Gefeliciteerd, weer een jaar dichterbij je begrafenis/crematie/taxidermie.![]()
![]()
Klopt, en misschien start morgen een alieninvasie en zijn we over een week allemaal dood. Onder normale omstandigheden sterft zij gewoon eerder.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:25 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Misschien ga jij wel veel eerder dood.
Echt niet. Dat is Goedele Liekens al.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
Nog een verlaat gefeliciteerd. Jij bent mijn lievelings vlaming
Ok sorryquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt niet. Dat is Goedele Liekens al.
Identiteitsfraude, misschien kan je er de kost mee verdienen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:51 schreef Marie30 het volgende:
Thanks allemaal...![]()
![]()
Tevens lijk ik keihard op Goedele Liekens (geen grap)
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:16 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Jammer weer dit inconsequente beleid. Ik noteer dit in mijn aantekeningenboekje.
pics van je aantekeningenboekjesquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:16 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Jammer weer dit inconsequente beleid. Ik noteer dit in mijn aantekeningenboekje.
Ben ik blij dat ik een zaadtopic voor je heb geopend.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:51 schreef Marie30 het volgende:
Thanks allemaal...![]()
![]()
Op hoop van zaad.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als echte Goedele Liekes look-a-like zal ze wel moeten.
Maak er gebruik van.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:51 schreef Marie30 het volgende:
Thanks allemaal...![]()
![]()
Voorkeur voor MILF'jes? (Goedele is toch een MILF? Toch? TOCH?)quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Voorkeur voor MILF'jes? (Goedele is toch een MILF? Toch? TOCH?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |