Ik ga ze bewerken met een roestige heggenschaar!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook. *tingtingtingtingtingting* Hee de deurbel. Het zullen die kutkinderen wel weer zijn.
dat dusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De volgende keer nuchter sacha.
Volgende keer gewoon niet meer uitnodigen...ze hebben 3x zitten zuchten, dat heb ik niet eerder meegemaakt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:52 schreef trovey het volgende:
Volgende keer maar wat sterkers geven dan ligt ze al onder de tafel voordat ze haar bek kan opentrekken.
Moi je crois que google translate fonctionne très bien.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hmm mon post précédent n'est pas venu à travers le test de reproduction officiellement terminée. Heureusement, nous avons utilisé VI hooligans des stades.
Peut façon Chazia, il faut garder la bouche putain exemple.
Een twee drie is une deux troisquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:52 schreef Zipportal het volgende:
Bassie en Adriaan hebben heel Frankrijk binnenstebuiten gekeerd. Dat waren de kenners.
Nee, suicidaal ben je als je jezelf wilt vermoorden. Een euthanasiewens is dat je dood wilt volgens de regelen der medische kunst obv een onderliggende aandoening.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ah, maar als je wil worden geeuthaniseerd ben je toch bij voorbaat al suicidaal?
Un deux trois quatre cinq six septquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:52 schreef Zipportal het volgende:
Bassie en Adriaan hebben heel Frankrijk binnenstebuiten gekeerd. Dat waren de kenners.
Nope, gewoon sterker spul. hoeven ze ook niet te zuchten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon niet meer uitnodigen...ze hebben 3x zitten zuchten, dat heb ik niet eerder meegemaakt.
Insgelijksquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik vond het weer hartstikke gezellig met jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |