Ik word er gewoon een beetje agressief van. Jij ook?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Deze show is zo ongeloof kanker he. Al dit kut tyfus christenen daar wordt je toch helemaal schijtziek van. Zo'n Wilfried Genee zit daar nu en denkt ook van waar ben ik in godsnaam beland, wat een stelletje tering josti's bij elkaar.
Ff aangepast met alinea's, want het vorige topic ging dicht dus kon niet meer reagerenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:49 schreef xzaz het volgende:
[..]
Deze post heeft meer inhoud dan de hele aflevering.
Blijkbaarquote:
Ik heb zin om wat kutkinderen in mekaar te trappen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word er gewoon een beetje agressief van. Jij ook?
IK word er agressief vanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hmm mon post précédent n'est pas venu à travers le test de reproduction officiellement terminée. Heureusement, nous avons utilisé VI hooligans des stades.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook. *tingtingtingtingtingting* Hee de deurbel. Het zullen die kutkinderen wel weer zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb zin om wat kutkinderen in mekaar te trappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |