Ne pas un ménage à trios avec Chazia?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
J'aimerais bien manger un beschuitje avec lui.
Dat deed Johan ook bij die legendarische Winteruitzending. Afstandsbediening en hup.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
Je bent de zwakste schakel tot ziens!
Pq pas?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ne pas un ménage à trios avec Chazia?
Deze post heeft meer inhoud dan de hele aflevering.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:48 schreef starla het volgende:
Zij vertelt het verhaal niet goed; er moeten altijd TWEE artsen die onafhankelijk zijn besluiten dat er uitzichtsloos en ondraaglijk lijden is. Dat verhaal van 2 zeiden nee en 1 ja en 2 dagen later was ze dood kan dus niet. Daarnaast wordt bij psychiatrische patiënten altijd gekeken naar 'compos mentis'. Is iemand in staat de consequenties van een bepaald handelen in te schatten. Dit is dus tegenstrijdig met een suicidale patient dir dood wil. De artsen zullen NOOIT toestemming geven tot euthanasie. Nu ken ik de casus van desbetreffende patiënte niet, maar suicidaal is ze ten tijde van het besluit dus niet geweest. Mischien had ze veel last van psychosen oid die niet reageerden op medicatie, paychotherapie etc. Dan is het in principe uitzichtsloos als het al bijvoorbeeld 10 jaar rommelt. Als patiënte er zoveel last van heeft in het dagelijks leven dat de kwaliteit van het leven ernstig is aangedaan,,dan kun je aan het criterium voldoen van ondraaglijk lijden. De casus ken ik niet, maat nu wordt het gebracht alsof die vrouw vermoord is door een stelletje sadistische artsen.
Deze opmerking staat als een huis.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Je m'appele une maison. Dat is het enige frans dat me nog herinner.
Die denken, straks komt de aftiteling wel we zitten onze tijd wel uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:49 schreef RensAjacied het volgende:
Kijk Knevel en Van den Brink zuchten dan
Ah, maar als je wil worden geeuthaniseerd ben je toch bij voorbaat al suicidaal?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:48 schreef starla het volgende:
Zij vertelt het verhaal niet goed; er moeten altijd TWEE artsen die onafhankelijk zijn besluiten dat er uitzichtsloos en ondraaglijk lijden is. Dat verhaal van 2 zeiden nee en 1 ja en 2 dagen later was ze dood kan dus niet. Daarnaast wordt bij psychiatrische patiënten altijd gekeken naar 'compos mentis'. Is iemand in staat de consequenties van een bepaald handelen in te schatten. Dit is dus tegenstrijdig met een suicidale patient dir dood wil. De artsen zullen NOOIT toestemming geven tot euthanasie. Nu ken ik de casus van desbetreffende patiënte niet, maar suicidaal is ze ten tijde van het besluit dus niet geweest. Mischien had ze veel last van psychosen oid die niet reageerden op medicatie, paychotherapie etc. Dan is het in principe uitzichtsloos als het al bijvoorbeeld 10 jaar rommelt. Als patiënte er zoveel last van heeft in het dagelijks leven dat de kwaliteit van het leven ernstig is aangedaan,,dan kun je aan het criterium voldoen van ondraaglijk lijden. De casus ken ik niet, maat nu wordt het gebracht alsof die vrouw vermoord is door een stelletje sadistische artsen.
Deze show is zo ongeloof kanker he. Al dit kut tyfus christenen daar wordt je toch helemaal schijtziek van. Zo'n Wilfried Genee zit daar nu en denkt ook van waar ben ik in godsnaam beland, wat een stelletje tering josti's bij elkaar.quote:
Omdat ze keihard wijn zuipt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:50 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom is ze eigenlijk een Frankrijk kenner?
Ze is er geboren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:50 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom is ze eigenlijk een Frankrijk kenner?
Dank voor de opheldering.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:48 schreef starla het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |