Je begint wartaal uit te slaanquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zag zoiets op het journaal of hebben jullie daar nog geen tv?
Ben jij mod?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zag zoiets op het journaal of hebben jullie daar nog geen tv?
quote:
quote:De Groninger Bodem Beweging (GBB) verklaarde vandaag bij een protestbijeenkomst in het dorp Doodstil de provincie Groningen onafhankelijk. Minister Kamp kan volgens de GBB de veiligheid van de Groningers op korte termijn niet waarborgen.
Misschien is het een lokjongerequote:
Ze hebben iemand nodig om te voorkomen dat jij niet aan het heilige hol van deze clown gaat zitten.quote:
Groningse terroristen bij Powned nu, was jij die man met die bivakmuts?quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hebben iemand nodig om te voorkomen dat jij niet aan het heilige hol van deze clown gaat zitten.
Twijfelde je daar aan dan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Groningse terroristen bij Powned nu, was jij die man met die bivakmuts?
Klasse johannes!quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Twijfelde je daar aan dan?
En RTL7 dan waardeloze nephooligan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:01 schreef DrDentz het volgende:
Sinds DWDD op Ned1 zit gebruik ik eigenlijk alleen de aan- en uitknop van de tv maar zap ik nooit meer. Ik kijk het journaal, EénVandaag, DWDD, de Rijdende Rechter en Knevel & VdB.
Zaterdagavond = funny video avond.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:01 schreef DrDentz het volgende:
Sinds DWDD op Ned1 zit gebruik ik eigenlijk alleen de aan- en uitknop van de tv maar zap ik nooit meer. Ik kijk het journaal, EénVandaag, DWDD, de Rijdende Rechter en Knevel & VdB.
Je hebt mijn webcam gehackt?quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zaterdagavond = funny video avond.
Ah joh klootzak er is daar nu toch niks op joh donderstraal toch op man!quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En RTL7 dan waardeloze nephooligan?
Maar je gaat maandag toch wel weer kijken onwijze sinaasappelneuker?quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ah joh klootzak er is daar nu toch niks op joh donderstraal toch op man!
Ik denk dat er interessantere webcams te hacken zijn, maar leef je uit.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist niet dat jij op zaterdagavond funny doet voor de webcam, maar nu ga ik mijn best doen.
Ik ben een massahacker.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat er interessantere webcams te hacken zijn, maar leef je uit.
Tot 2016 kijk ik gewoon VI ja.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar je gaat maandag toch wel weer kijken onwijze sinaasappelneuker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |