Als dat ventje graag tieten wil verwijderen had hij als chirurg aan de slag gemoeten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:30 schreef Grifte het volgende:
Wat is dat nou weer voor modje joh? Loopt hier met me klote te spele joh, der was toch helemaal niets te zien op dat fotootje joh, schei toch uit.
Tis wel weer goed geweest hier, tijd om een boekie te lezen. Engnekken uit dat Hilversumsche moderatorenwereldje ook altijd
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als dat ventje graag tieten wil verwijderen had hij als chirurg aan de slag gemoeten.
quote:Ben Tiggelaar
Managementdeskundige () Ben Tiggelaar over de verrassende nieuwjaarsspeech van de zus van Gerrit Zalm.
Martin de Witte en Gerrie de Jongh
Slachtoffer Gerrie de Jongh en Martin de Witte over hun miljoenenclaim tegen het keuringsbedrijf voor PIP-implantaten.
Stientje van Veldhoven en Lambert de Bont
D66'er Stientje van Veldhoven en Groninger Lambert de Bont over de gaswinning in Groningen. Kan politiek Den Haag de woede van de Groningers tot bedaren brengen?
Gerard Bouman
Korpschef van de nationale politie Gerard Bouman over zijn strijd tegen de jeugdbendes.
Onbekende gast
Deze gast wordt in de loop van de dag bekend gemaakt.
Rust en ruimte!quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lachwekkend inderdaad. Niemand komt aan Stadskanaal (ook al ben ik er nog nooit geweest).
Ik wel...je mist niet veel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lachwekkend inderdaad. Niemand komt aan Stadskanaal (ook al ben ik er nog nooit geweest).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |