Het maakt niet uit wat voor TT. Al is het positief, neutraal of negatief, zodra men ziet dat hij van mij afkomstig is, dan is het direct een slechte TT.quote:
Ach die jood wil even makkelijk scoren, hopend dat er massaal gehapt wordt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:14 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
De laatste paar edities Utrecht uit vielen best mee trouwens.
Ach jongen, beetje humor hoort er toch ook bij. Natuurlijk wint Feyenoord van Utrecht.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ach die jood wil even makkelijk scoren, hopend dat er massaal gehapt wordt.
Meer bezig met ander clubs dan zijn eigen pauperclubje, laat gaan joh.
Datzelfde geldt voor je postsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat voor TT. Al is het positief, neutraal of negatief, zodra men ziet dat hij van mij afkomstig is, dan is het direct een slechte TT.
Vast wel, maar kan me niet schelen, het weerhoudt mij er sowieso niet van om minder te postenquote:
Heb je volledig aan je zelf te danken met je debiele getrol altijd in het Feyenoord-topic.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat voor TT. Al is het positief, neutraal of negatief, zodra men ziet dat hij van mij afkomstig is, dan is het direct een slechte TT.
Maar goed, dat interesseert me niets.
Ik lig er niet wakker vanquote:Op woensdag 15 januari 2014 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je volledig aan je zelf te danken met je debiele getrol altijd in het Feyenoord-topic.
Slechte postquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vast wel, maar kan me niet schelen, het weerhoudt mij er sowieso niet van om minder te posten
Oke, bedankt voor je bijdrage, wijsneus. Die wedstrijdjes hoeven we dus niet meer te gaan kijken, als ik je goed begrijp.quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:29 schreef wickedmen het volgende:
Denken dat Feyenoord van Utrecht gaat winnen
Niet weten dat wij jullie van de mat gaan spelen
quote:Feyenoord zet vaart achter miljoenenaccommodatie
Feyenoord zet vaart achter de realisatie van een nieuwe trainingsaccommodatie ter waarde van bijna zeventien miljoen euro. De club uit Rotterdam-Zuid erkent dat de huidige accommodatie een topclub onwaardig is. Dat de jeugdopleiding al vier jaar achter elkaar de beste van Nederland is, is in de ogen van de directie een wonder gezien de povere faciliteiten.
“We kunnen ons niet spiegelen aan de accommodaties van Arsenal of Tottenham, Hotspur”, zegt algemeen directeur Eric Gudde woensdag in De Telegraaf. “Maar we willen met onze accommodatie wel heel snel op gelijke hoogte zijn met onze concurrenten Ajax, PSV, FC Twente en Vitesse in de Eredivisie.”
Volgens Gudde beschikt Feyenoord over ‘zeer vakbekwame mensen die ondanks de accommodatie elk seizoen een topprestatie leveren’. Feyenoord moet echter zelf op zoek naar miljoenen, omdat de gemeente afgelopen zomer geen groen licht gaf voor een garantstelling van een lening. “Een flinke uitdaging, maar we zijn er keihard mee bezig. We willen dat er in 2016, als de sportcampus van de gemeente Rotterdam klaar moet zijn, ook een nieuwe trainingsaccommodatie voor heel Feyenoord ligt.”
quote:Vertrek Pellè nog niet uitgesloten'
Martin van Geel, technisch directeur bij Feyenoord, kan een transfer van Graziano Pellè in de huidige transferperiode niet uitsluiten. De Italiaanse spits heeft de afgelopen tijd de interesse gewekt van een groot aantal clubs.
In gesprek met RTV Rijnmond liet Van Geel weten dat er de afgelopen tijd veel geïnformeerd is naar de mogelijkheden met betrekking tot een transfer van Pellè. "Maar concreet is er niks rond Pellè", benadrukte Van Geel.
"Ik durf niet met honderd procent zekerheid te zeggen dat hij hier het seizoen afmaakt", vervolgde de directeur zijn verhaal. "Dat durf ik pas op 1 februari. Er kan in deze januari-window gewoon heel erg veel gebeuren. Er kan zomaar ergens een bal gaan rollen. Kapitaalkrachtige clubs in kapitaalkrachtige landen kunnen dat in beweging zetten en dan rolt hij misschien ook wel onze kant op."
http://www.defeijenoorder(...)orters_4-1_klein.pdfquote:Visie supporters verkenning stadionontwikkeling
Rotterdam, 15 januari 2014
In december is, in opdracht van de centrale stichting, officieel de verkenning rondom de huisvesting van Feyenoord begonnen. Vanuit de verkenning volgt in april een advies aan de centrale stichting over de toekomstige huisvesting van onze club.
De verkenners vinden het van groot belang dat supporters deel uit maken van het proces en hun gedachten over de huisvesting inbrengen. De Feyenoord Supporters Vereniging (FSV) en Vereeniging de Feijenoorder delen deze gedachte. Op uitnodiging van de verkenners praten vertegenwoordigers van beide verenigingen mee in de verkenning. Door de verkenners is gevraagd vanuit de supporters een visie op te stellen over de huisvesting van Feyenoord. Aan dit verzoek is voldaan. Deze visie delen we via dit bericht graag met alle supporters.
Interpretatie visie
Deze visie ontwikkelt zich door de informatie die via de verkenning beschikbaar komt. Wij willen het beste voor Feyenoord en spreken daarom over optimale huisvesting. We hopen dat de discussie zich de komende tijd daar op toespitst. De supportersafvaardiging blijft de komende tijd actief betrokken bij de verkenning met die gedachte in het achterhoofd.
De inhoud van deze visie kwam tot stand voor de eerste gesprekken met de verkenners. Er is bewust voor gekozen om zonder terughoudendheid of randvoorwaarden deze visie op te stellen. Ondertussen is duidelijk dat de supportersafvaardiging inzage kan krijgen in alle relevante achtergrondinformatie. Dit helpt de supportersafvaardiging om zich verder te verdiepen in de materie. Inzage van deze informatie kan de opgestelde vertrekpunten beïnvloeden.
We willen benadrukken dat de eerste gesprekken in prettige sfeer verliepen en dat de verkenners open staan voor alle vragen. Dat zelfde geldt natuurlijk voor ons. Vragen en/of opmerkingen vanuit supporters over deze visie, of over de werkwijze van supporters in de verkenning horen we graag via bestuur@feyenoordnet.nl. Informatie over de verkenning zelf staat op de website van Stadion Feijenoord.
Goede basis, inhoudelijk goed naar mijn mening. Taaltechnisch jammer dat er wat last is van de Engelse ziekte, maar dat zie je zo ongeveer overal tegenwoordigquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:26 schreef Happel het volgende:
[..]
http://www.defeijenoorder(...)orters_4-1_klein.pdf
Lijkt me een goede zaak.
Zeker!quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:26 schreef Happel het volgende:
[..]
http://www.defeijenoorder(...)orters_4-1_klein.pdf
Lijkt me een goede zaak.
Ontzettende baas, prachtige carriere.quote:Blessure dwingt Emerton tot stoppen
Brett Emerton heeft midden in het lopende Australische voetbalseizoen een punt achter zijn loopbaan gezet. De oud-Feyenoorder, die sinds twee jaar voor Sydney FC speelt, worstelt al maanden met een chronische rugblessure en heeft daarom besloten om te stoppen.
Emerton begon zijn carrière bij Sydney Olympic en maakte na de Olympische Spelen in Sydney de overstap naar Feyenoord, waar hij drie seizoenen speelde. In 2002 won hij met Feyenoord de UEFA Cup.
De Australiër tekende in 2003 bij Blackburn Rovers. Na acht seizoenen in de Premier League bij Blackburn, keerde Emerton in 2011 terug naar zijn geboorteland.
Emerton speelde 95 interlands, onder meer op de WK's van 2006 en 2010, en maakte daarin 20 doelpunten.
Jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:13 schreef Muto het volgende:
Die kutscheids in de return van de halve finale van de Uefa Cup![]()
![]()
http://www.pathe.nl/film/(...)eart-is-white/agenda. Oh wacht, dat is zeker niet de IFFR, maar een "reguliere" voorstelling. Kaartverkoop IFFR start vrijdag 20.00 uur, Tiger Friends en Unlimited Pashouders donderdag 20.00 uur, althans volgens de site van IFFRquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:29 schreef Dekatria het volgende:
Emerton
Iemand overigens al kaarten weten te bemachtigen voor TOSOTHIW op het IFFR? Overal staat dat de vvk is begonnen, maar ik kan nergens daadwerkelijk aan kaarten komen.
Mag hopen dat daar nog voorstellingen bij komen, 8x lijkt me wel erg weinig!quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
http://www.pathe.nl/film/(...)eart-is-white/agenda.
Leuk artikel, achterlijke fotoquote:
Lijkt mij ook. Denk dat 40-45x meer in de buurt komt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:05 schreef Luni het volgende:
[..]
Mag hopen dat daar nog voorstellingen bij komen, 8x lijkt me wel erg weinig!
Lijkt me ook, hij draait nu maar één week. Gezien het Feijenoord-legioen is dat erg weinig.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:05 schreef Luni het volgende:
[..]
Mag hopen dat daar nog voorstellingen bij komen, 8x lijkt me wel erg weinig!
dat zal wel snel meer gaan wordenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lijkt me ook, hij draait nu maar één week. Gezien het Feijenoord-legioen is dat erg weinig.
In ieder geval net twee tickets besteld.
Koeman heeft ook net twee weken geleden geroepen dat ie daar nu ook wel moe van wordt, van die spelers die constant een kampioenswens uitspreken en dan falen als het moet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:24 schreef Merkie het volgende:
Waarom blijft de selectie steeds roepen dat we kampioen gaan worden? Ik word er een beetje moe van. Sowieso hebben we misschien 3/4 fatsoenlijke wedstrijden gespeeld.
Wel vervelend inderdaad. Dat mag je roepen als je 3 wedstrijden voor het eind 8 punten voor staat. Tot die tijd hou je je mond.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:24 schreef Merkie het volgende:
Waarom blijft de selectie steeds roepen dat we kampioen gaan worden? Ik word er een beetje moe van. Sowieso hebben we misschien 3/4 fatsoenlijke wedstrijden gespeeld.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:28 schreef Grifte het volgende:
Hij lijkt wel lager te hangen. Lekker dan als je op de achterste rijen van vak S staat.
Kan me niet voorstellen dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden, zou echt schandalig zijnquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:28 schreef Grifte het volgende:
Hij lijkt wel lager te hangen. Lekker dan als je op de achterste rijen van vak S staat.
Eindelijk, mijn leven is compleet:quote:
quote:Het voornaamste verschil met de oude scoreborden is dat op de nieuwe borden video’s kunnen worden weergegeven. Ook bestaat onder voorbehoud de mogelijkheid dat in de toekomst herhalingen van wedstrijdsituaties zichtbaar zijn. Deze en andere mogelijkheden worden de komende weken getest.
Een nieuwe reclamezuil dus.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Eindelijk, mijn leven is compleet:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |