Wat is normaal ?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:02 schreef Klojo120 het volgende:
Willen jullie godverdomme normaal doen?
Nee hoorquote:
Knippen en plakken?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Even leeghalen en opnieuw erin zetten.
Nee dat was echt verwaarloosbaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:58 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah, daar dus geen pijn van gehad?
Hier zitten ze nietquote:
Hoe kom je d'r bij?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jawel, de vorige was ook van jou. Toch?
ja maar die andere kan ik niet bijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Hier zitten ze niet
Helaasquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja maar die andere kan ik niet bij
In een goede bui dusquote:
Ik ga je centimeter voor centimeter openrijten met een roestig stanleymes beginnende bij je anus.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hij doet het niet
HALP SORRY KLOJO IK VIND JE DJINGLE HEEL MOOI ENZO MAAR
FUUUU
Nee plz no plzquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:05 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik ga je centimeter voor centimeter openrijten met een roestig stanleymes beginnende bij je anus.
Jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
bondage had even geleden ook al zo'n goede bui
Zo blijft FOK! draaien
NORMAAL DOENquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Misschien hamsters in de OP?
Ja na die vergruizing was het ook de bedoeling dat ik het uit zou plassen, maar als er geen kruimeltje af gaat tijdens de behandeling, gaat-ie er ook niet zo uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Gelukkig maar. M'n broer moest het gewoon via de wc doen, dat was wel pijnlijk.
De mijne loopt af op mijn verjaardag, dus eventjes hopen dat iemand dan weer liev isquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaZo tof. Mijn vorige is net afgelopen
(die had ik dus ook van bondage)
hey jijquote:
Geef mij edit rechtenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Kan niet even een mod komen om de OP te fixenaangezien ik echt een mongool der 1e klasse ben
'het heeft tetten laat ik er geld op gooien misschien gebeurt er wat moois'quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaZo tof. Mijn vorige is net afgelopen
(die had ik dus ook van bondage)
Bedanktquote:
Hoequote:
idd man, enorm druk gehad enzo, FOK! een beetje ontgroeid. Maar ik mis de mensen eigenlijk best wel veelquote:
Jammer joh, maar wel herkenbaar. Die periodes heb ik ook meerdere keren gehad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:11 schreef gogosweden het volgende:
[..]
idd man, enorm druk gehad enzo, FOK! een beetje ontgroeid. Maar ik mis de mensen eigenlijk best wel veel
Ben ooit aan deel 1 begonnen, is deel 2 nog wat?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:11 schreef Rezania het volgende:
Dragon Age 2 uitgespeeld.Nu tot de herfst wachten op het volgende deel.
Jij ook?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:10 schreef Amarantha het volgende:
Alle mensen in ONZ-SC worden verwend
Ah.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja na die vergruizing was het ook de bedoeling dat ik het uit zou plassen, maar als er geen kruimeltje af gaat tijdens de behandeling, gaat-ie er ook niet zo uit.
Nu hebben ze 'm kapot gelaserd. Ik zal verdere details besparen, maar als ik dit allemaal vantevoren had geweten, was ik er misschien nog wel wat jaartjes mee door blijven lopen!
1 is veel beter dan 2, maar 2 heeft wel een goed einde. En je hebt een savegame van 2 nodig om te importeren in 3, dus daarom speelde ik het maar uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben ooit aan deel 1 begonnen, is deel 2 nog wat?
gvd mang, mij weer een abo gegift ?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jammer joh, maar wel herkenbaar. Die periodes heb ik ook meerdere keren gehad.
al eeuwen geen topics meer gemaakt manquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
gogo, heb je nog steeds zulke kwaliteitstopics als vroeger?
Hehehe drinken alle generaties toevallig allemaal te weinig water op een dag?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah.
Blijkbaar zijn ze erfelijk, en aangezien m'n opa, vader en broer ze inmiddels gehad hebben...
Het niveau in GRTD is de laatste dagen laaaaaaaaaaaag. En niet eens door jouquote:
Vandaar dat ONZ minder is dan vroegahquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
al eeuwen geen topics meer gemaakt man
Whehe, heb het wel opgezocht, blijkt inderdaad wel erfelijk te zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe drinken alle generaties toevallig allemaal te weinig water op een dag?Ik moet serieus 2,5 liter vocht per dag binnen krijgen van de dokter, waarvan minstens 1 liter water.
Mja ik heb net maar het 3e halve literblik Bavaria van vandaag opengetrokken!Proost!
Huh wat?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:13 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gvd mang, mij weer een abo gegift ?
Enorm bedankt! wij hebben nog steeds de eer met het eerste mobiele abo enzo jwz
Maar ben jij hier ook periodes weg geweest?
vroeger kon je op de nieuwe topics lijst rammen en leuke topics zien, nu is alles een beetje dood heb ik het ideequote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vandaar dat ONZ minder is dan vroegah
Die is geniaal jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:13 schreef Paul het volgende:
DE SUBMIT VAN KLEINE BRUINE
Typisch studentenprobleem
LOL Ow wist ik niet!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Whehe, heb het wel opgezocht, blijkt inderdaad wel erfelijk te zijn.
Proost!
In 2011 was er nog kwaliteitquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:15 schreef gogosweden het volgende:
[..]
vroeger kon je op de nieuwe topics lijst rammen en leuke topics zien, nu is alles een beetje dood heb ik het idee
Helaas niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
LOL Ow wist ik niet!Ik dacht dat het een geintje was!
Die periode van FOK! heeft me eigenlijk veel goed gedaanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Huh wat?![]()
Was mooi toen ja![]()
Ja joh, ben een paar keer een aantal maanden weggeweest, maar dat ga ik maar niet nog een keer doen.Dan mis ik FOK! te erg.
Dat mijne is best hoog hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het niveau in GRTD is de laatste dagen laaaaaaaaaaaag. En niet eens door jou
Dit ja, anders ben ik weg hier. Hou de bagger en ruzies lekker in GRTD, dank.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:16 schreef Bitterlemon het volgende:
VA, Koelkast, niet de ONZ-SC GRTDJNG'en als het even kan.
ik heb me in 2009 geregistreerd, wtf man, dat is 5 jaar geledenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In 2011 was er nog kwaliteit
Ik kom geen eens uit JNGquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:16 schreef Bitterlemon het volgende:
Huh?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:16 schreef Bitterlemon het volgende:
ik mei 2010 met dit account. September 2009 met een andere waarvan ik het wachtwoord niet meer wist en dacht fuck thisquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb me in 2009 geregistreerd, wtf man, dat is 5 jaar geleden
tijd gaat snel..
GRTD'en dan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:17 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik kom geen eens uit JNG
Het is een schande dat iemand die het netjes wilt houden als baggeruser word aangezienquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit ja, anders ben ik weg hier. Hou de bagger en ruzies lekker in GRTD, dank.
pls RTquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:19 schreef BBQSausage het volgende:
Als je 't gewoon even niet over die andere SC's hebt, gaat zich dat hier ook niet voortzetten. Nu vraag je d'r gewoon om.
wat doen we met onze levensquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik mei 2010 met dit account. September 2009 met een andere waarvan ik het wachtwoord niet meer wist en dacht fuck this
Het is gewoon een centrale oproep naar alle figuren die vanuit GRTD hierheen komen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:19 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Het is een schande dat iemand die het netjes wilt houden als baggeruser word aangezien
Weinig nuttigs, vooral verdovende middelenquote:
Hey hey, betere dag gehad vandaag?quote:
Maar als je niets zegt, verandert er niets. Dik dillerma dit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:19 schreef BBQSausage het volgende:
Als je 't gewoon even niet over die andere SC's hebt, gaat zich dat hier ook niet voortzetten. Nu vraag je d'r gewoon om.
Er verandert hier ook niks toch? Blijft een toffe SC.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Maar als je niets zegt, verandert er niets. Dik dillerma dit.
Ik zit op 41. Een jaar geleden was dat 6quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gemiddeld 28 posts per dag.Aansteller.
gast, ik ben hier al bijna een jaar niet meer, dat was dus veel erger voordat ik weggingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gemiddeld 28 posts per dag.Aansteller.
Dat ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Er verandert hier ook niks toch? Blijft een toffe SC.
Gast, ik was hier 4 jaar na mijn registratie niet, zie mijn gemiddelde dan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gast, ik ben hier al bijna een jaar niet meer, dat was dus veel erger voordat ik wegging
wedstrijden over wie het miste leven heeft op een internetforum, wtfquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, ik was hier 4 jaar na mijn registratie niet, zie mijn gemiddelde dan.
Ja, maar jij bent een gevalletje apartquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, ik was hier 4 jaar na mijn registratie niet, zie mijn gemiddelde dan.
Voor als je echt niks te doen hebtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wedstrijden over wie het miste leven heeft op een internetforum, wtf
Nee, wedstrijdje wie het zieligste is.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wedstrijden over wie het miste leven heeft op een internetforum, wtf
Ik vind je niet zo zielig hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, wedstrijdje wie het zieligste is.
Niet apart zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een gevalletje apart
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind je niet zo zielig hoor
Oh, jij bent ook apart? Heb ik nieuws voor je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
slapen of FOK!, moeilijke keuzequote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor als je echt niks te doen hebt
jij wintquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, wedstrijdje wie het zieligste is.
Ik, mainstream?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet apart zijn.! Vuig mainstreamfiguur.
Oh god, jij en je gifjes weerquote:
meestal ga ik voor slapen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
slapen of FOK!, moeilijke keuze
[..]
jij wint
gr gr
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, jij bent ook apart? Heb ik nieuws voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Dus nu hebben homo's "apartheid" gekaapt?![]()
BRB, even vieren met drank.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
slapen of FOK!, moeilijke keuze
[..]
jij wint
gr gr
nu heb ik trek in bier verdommequote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
BRB, even vieren met drank.
[ afbeelding ]
Ja, fuck negers in Zuid-Afrika.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]!
Dus nu hebben homo's "apartheid" gekaapt?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nu heb ik trek in bier verdomme
drankquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
BRB, even vieren met drank.
[ afbeelding ]
Haiquote:
F is voor Vodkaquote:
Ja goed, had vanmiddag eindelijk een afspraak voor mijn project en nu begrijp ik tenminste waar ik mee bezig benquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HaiIk had de mogelijkheid om compleet apart te zitten. Dus nergens last van gehad.
Bedankt voor het vragen!Hoe was jouw dag?
[..]
F is voor Vodka
U is voor Vodka
N is voor Vodka.
ehhhquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:31 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste wat in je opkomt is?
Nou ja, nu naar bed, half uur fappen, uur draaien, dan slapen.quote:
quote:
Beter! Dan is het een goed gesprek geweest dus.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja goed, had vanmiddag eindelijk een afspraak voor mijn project en nu begrijp ik tenminste waar ik mee bezig benkan ik het morgen tenminste afmaken.
Mensen die niet weten.quote:
Ja anderhalf uur lang...maar was er erg blij mee.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]Da fuck
[..]
Beter! Dan is het een goed gesprek geweest dus.
[..]
Mensen die niet weten.
Ik lig meestal sowieso een uur / anderhalf uur te draaien in bed.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, nu naar bed, half uur fappen, uur draaien, dan slapen.
KTHNXBAIquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:37 schreef Rezania het volgende:
ER IS EINDELIJK EEN NIEUWE AFLEVERING VAN HIMYM!
[ afbeelding ]
Ik moet nog steeds de eerste aflevering van het laatste seizoen zien.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:37 schreef Rezania het volgende:
ER IS EINDELIJK EEN NIEUWE AFLEVERING VAN HIMYM!
[ afbeelding ]
En ook die stomme Amerikanen met hun rare pauzes.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
KTHNXBAI
ookal is het laatste seizoen een beetje langgerekt. Waardoor je wel wil weten wat er gebeurt en je dus blijft kijken
iddquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ook die stomme Amerikanen met hun rare pauzes.
Kwaliteit zoekende en vindendquote:
Schoolquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kwaliteit zoekende en vindend
Heb je donderdag iets te doen? Ik niet
En daar gaat het om, als je er maar positief op terug kijkt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja anderhalf uur lang...maar was er erg blij mee.
Ik vond Zuko zijn stem in de Engelse variant van de serie best sexy, tot dat ik gegoogled had hoe de acteur, die de rol, insprak er uit zagquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://go-devil-dante.dev(...)e-fire-lord-58128768
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En daar gaat het om, als je er maar positief op terug kijkt.
[..]
Ik vond Zuko zijn stem in de Engelse variant van de serie best sexy, tot dat ik gegoogled had hoe de acteur, die de rol, insprak er uit zagWat een deceptie
ik vond het maar een matige afleveringquote:
Ik heb niks te doenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kwaliteit zoekende en vindend
Heb je donderdag iets te doen? Ik niet
Daarvoor ook al.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Iedereen haat mij hier nu omdat ik de OP verkracht heb
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Je hebt Emmen met de grond gelijk gemaakt?quote:
Neequote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je hebt Emmen met de grond gelijk gemaakt?
Het dorp Emmen bedoel ik dan he!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeMaar als dat zo was hadden we allebei geen huis meer
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het dorp Emmen bedoel ik dan he!
quote:
Racist..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:32 schreef Amarantha het volgende:
Kun je een zwarte fiets overspuiten? *misschien een hele domme vraag*
Jawelquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:32 schreef Amarantha het volgende:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:32 schreef Amarantha het volgende:
netsky - memory lanequote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:32 schreef d4v1d het volgende:
Iemand noem eens leuke nummers voor op de fiets
No church in the wildquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:32 schreef d4v1d het volgende:
Alleen in het groen andet komt de verf er weer vanafquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:32 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Awesome. Dan heb ik volgende week een knalroze fiets
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:32 schreef d4v1d het volgende:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:33 schreef klawie het volgende:
[..]
Alleen in het groen andet komt de verf er weer vanaf
Jubel van klinkgandequote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:32 schreef d4v1d het volgende:
Heumeuquote:
Hmm dat is wel een goeie ja. Of een keer niet overspuiten maar dan valt hij niet op. Ik heb nu (en hiervoor ook) een gouden fietsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]Je moet misschien wel meerdere lage doen voor je het zwart niet meer ziet
quote:
Drentenarenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm dat is wel een goeie ja. Of een keer niet overspuiten maar dan valt hij niet op. Ik heb nu (en hiervoor ook) een gouden fiets
[..]
Geloof er allemaal niks meer vanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:34 schreef klawie het volgende:
[..]
Sorry
Maar ik vind je wel heel lief hoor ama
quote:
quote:
Valt mee? In JNG had ik wel een eenzaamheidsprobleempje die zomerquote:
No prob!quote:
Ik ga je een goede tip geven als je de fiets eerst in de zinkspray zet ben je gelijk al het zwart kwijt en is goed tegen roest heb je maar 1 laagje roze nodig en goed ontvetten voor je gaat spuitenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geloof er allemaal niks meer van
Hoe ontvet je iets het beste? Nooit gedaan trouwens, pakte altijd wel maar ging na een jaar wel afbladeren. Zal het dit keer wel goed doenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:36 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik ga je een goede tip geven als je de fiets eerst in de zinkspray zet ben je gelijk al het zwart kwijt en is goed tegen roest heb je maar 1 laagje roze nodig en goed ontvetten voor je gaat spuiten
Thinner therpetine wasbenzinequote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe ontvet je iets het beste? Nooit gedaan trouwens, pakte altijd wel maar ging na een jaar wel afbladeren. Zal het dit keer wel goed doen
Bedankt voor de tips!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:41 schreef klawie het volgende:
[..]
Thinner therpetine wasbenzine
Effe op een stukje papier en langs de te spuiten oppervlak halen voor je gaat spuiten
Het is dat je uit de buurt woont anders had ik het gedaan voor je
Hossel gespot.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:41 schreef klawie het volgende:
[..]
Het is dat je uit de buurt woont anders had ik het gedaan voor je
soms is het geen hossel hoor. Maar dat gaat nu niet opquote:
Neem een AH mandje en spuit hem geel met een jumbo logo.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga mijn winkelmandje voor op mijn fiets ook overspuiten denk ik
Ik verwacht een PMquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:44 schreef klawie het volgende:
[..]
Nee gewoon hulp voor stoners
Ik weet 1000 betere manieren om te hossele
Ik heb een C1000 mandjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Neem een AH mandje en spuit hem geel met een jumbo logo.![]()
_
cafemeisje? Toen ik nuchter was zag ik dat het een kapsonestrut was.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe gaat t met dat meisje na treinmeisje? (ben dr bijnaam even kwijt)
1000 manieren om te hosselenquote:
Ohquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:47 schreef klawie het volgende:
Kunstof kan je trouwens niet zomaar spuiten dan krijg je van die barsten in je lak
Zaterdag avond een goed leuke lach en wat geld om een drankje voor de dame te kopen als het dan niet lukt lukt de rest ook niet en ben je fucking lelijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1000 manieren om te hosselen
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Koop roze A4'tjes en doorzichtig plakband.
Suc6 gegarandeerd.
Well...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:49 schreef klawie het volgende:
[..]
Zaterdag avond een goed leuke lach en wat geld om een drankje voor de dame te kopen als het dan niet lukt lukt de rest ook niet en ben je fucking lelijk
Ik moet maar eens naar de holly in roffa gaanquote:
Het is niet mijn dingquote:
Sommige doen idd groot maar gen blijven lachen en zeker niet onzeker zijn want dat zie je terug in je houdingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is niet mijn dingVoelt altijd zo alsof je mensen lastig valt met alleen al ''hoi'' zeggen
Gewoon FoBo-hosselen
Ja daarom noemde ik de holly ookquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:00 schreef klawie het volgende:
[..]
Sommige doen idd groot maar gen blijven lachen en zeker niet onzeker zijn want dat zie je terug in je houding
En hollywood is echt uitschot wat daar komt
Iddquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja daarom noemde ik de holly ook
Als je daar niet kan hosselen, doe dan maar ook gewoon niet meer.
Ik ben echt niet anti-sociaal hoor, maar zo gaan jagen, not my thang. Misschien een keer een goede wingwoman/man zoeken en even goanquote:
Ja ik ben het ik mis je hoe gaat het?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja dit is echt ik ben het ben jij het?
omg mijn lang verloren liefde.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:27 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja ik ben het ik mis je hoe gaat het?
Ook wel oke. Jij spreekt in zon korte zin veel waarheden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
omg mijn lang verloren liefde.
t gaat oké. t leven gaat maar door en af en toe geniet ik er van.
met jou?
seks?
doen wequote:Op woensdag 15 januari 2014 00:30 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ook wel oke. Jij spreekt in zon korte zin veel waarheden.
En ik wil zeker seks met je.
Ik wil binnenkort eens met je bijpraten maar nu moet ik echt slapen.
Tot snel lieve stu
Ik welquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:47 schreef Studeur het volgende:
Zin in verdovende middelen maar niks in huis
verdovende middelenquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:47 schreef Studeur het volgende:
Zin in verdovende middelen maar niks in huis
MDMA vind ik de chillste harddrug die er is. Samen met XTC maar dat is zo'n beetje t zelfdequote:Op woensdag 15 januari 2014 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
MDMA 1 keer gedaan, was episch. Goede tijden
MDMA kreeg vroegah de bij naam ecstacy, is gewoon een woord. Werd afgekort tot XTC. Basis van een ecstacy pil is MDMA, maar zitten nog wel eens dingetjes als ketamine mee versneden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
MDMA vind ik de chillste harddrug die er is. Samen met XTC maar dat is zo'n beetje t zelfde
I know hoewel er vaak speed bij zitquote:Op woensdag 15 januari 2014 01:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
MDMA kreeg vroegah de bij naam ecstacy, is gewoon een woord. Werd afgekort tot XTC. Basis van een ecstacy pil is MDMA, maar zitten nog wel eens dingetjes als ketamine mee versneden.
Heb toen wel een pilletje gehad met alleen MDMA. Daar gaat het uiteindelijk om.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
I know hoewel er vaak speed bij zit
Ik meerdere keren MDMA poeder en paar keer XTC pilletje waar speed bij zatquote:Op woensdag 15 januari 2014 01:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb toen wel een pilletje gehad met alleen MDMA. Daar gaat het uiteindelijk om.
Kan leuk gecombineerd worden, persoonlijk. Vrolijkheid alom. Alleen alcohol zorgt nog wel eens er voor dat ik in mezelf keerquote:Op woensdag 15 januari 2014 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. Ik heb zelf liever een joint dan een glas alcohol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |