Wat is normaal ?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:02 schreef Klojo120 het volgende:
Willen jullie godverdomme normaal doen?
Nee hoorquote:
Knippen en plakken?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Even leeghalen en opnieuw erin zetten.
Nee dat was echt verwaarloosbaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:58 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah, daar dus geen pijn van gehad?
Hier zitten ze nietquote:
Hoe kom je d'r bij?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jawel, de vorige was ook van jou. Toch?
ja maar die andere kan ik niet bijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Hier zitten ze niet
Helaasquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja maar die andere kan ik niet bij
In een goede bui dusquote:
Ik ga je centimeter voor centimeter openrijten met een roestig stanleymes beginnende bij je anus.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hij doet het niet
HALP SORRY KLOJO IK VIND JE DJINGLE HEEL MOOI ENZO MAAR
FUUUU
Nee plz no plzquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:05 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik ga je centimeter voor centimeter openrijten met een roestig stanleymes beginnende bij je anus.
Jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
bondage had even geleden ook al zo'n goede bui
Zo blijft FOK! draaien
NORMAAL DOENquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Misschien hamsters in de OP?
Ja na die vergruizing was het ook de bedoeling dat ik het uit zou plassen, maar als er geen kruimeltje af gaat tijdens de behandeling, gaat-ie er ook niet zo uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Gelukkig maar. M'n broer moest het gewoon via de wc doen, dat was wel pijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |