Whutquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:51 schreef Solo14 het volgende:
Maarja ze heeft issues. Hier achter gekomen door haar tattoo te googlen.
Ja op whatsapp had ze foto van haarzelf. En ik zag een tekst op haar arm staan. Aangezien ze niet zoveel praat, google ik die tekst en vind een heel nieuws bericht over dat ze paar jaar geleden ongeluk had gehad. Na dat ongeluk had ze die tattoo laten zetten ofzo.quote:
Wees blij dat ze niet terug praat dan. Zoek een normale chick.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:07 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Slechte jeugd. Waarschijnlijk mishandeld.
Maar die zijn zo saai.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wees blij dat ze niet terug praat dan. Zoek een normale chick.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:51 schreef Solo14 het volgende:
Hier achter gekomen door haar tattoo te googlen.
Zal je ook blij mee zijn als je het dan al zo slecht gehad hebt dat het tot in details op internet staat.quote:
Zo zit het niet. Ik vroeg haar een keer wat. Ze reageerde heel kortaf, dus ik ging er expres een beetje mee spelen en niet zo serieuze vragen stellen. Ik zeg zo ''hoeveel bankdruk jij?' hier reageerde ze wel opquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:24 schreef darkmond het volgende:
Oke gelezen. Je bent 14? Ik 15, hallo. Vooral niet gaan bellen en teveel aandacht vragen. Zelf meerdere keren gehad dat een meisje me leuk vindt, vervolgens mijn nummer heeft. Elke dag goedemorgen, en na tijdje komt 't erbij dat ze graag wil bellen. Komt stalkerig over, al is 't heel lief bedoeld.
Naja, als ze zo kortaf is én je ziet jaar steeds minder zittenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:34 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Zo zit het niet. Ik vroeg haar een keer wat. Ze reageerde heel kortaf, dus ik ging er expres een beetje mee spelen en niet zo serieuze vragen stellen. Ik zeg zo ''hoeveel bankdruk jij?' hier reageerde ze wel op
Wtf man hoe meer ik erover nadenk hoe weirder die chick haha.
Ik ken dat teveel aandacht ook. Een paar dagen nadat ik die ene chick haar nummer had gehosseld, had ik een andere die teveel aandacht vroeg. Dit contact had ik snel verbroken.
Ja ik deed ook wel vervelend met me bzzzt electricity haha. Ik ga maar een lekkere zina zoeken om te hosselen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:36 schreef darkmond het volgende:
[..]
Naja, als ze zo kortaf is én je ziet jaar steeds minder zittenIs duidelijk dan lijkt me. Ze kan je ook gewoon vervelend vinden en geen zin hebben in een gesprek.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:45 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ja ik deed ook wel vervelend met me bzzzt electricity haha. Ik ga maar een lekkere zina zoeken om te hosselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |