Dank voor het aanbod, helaas woon ik in het meest zuid-oostelijke stukje van Brabant.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:29 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.rose.nl/artikel/xtreme-mini-mouth-zadeltas/aid:24828
Daar had ik volgens mij 2 biba's, multitooltje en 2 of 3 lichters in. Paste er net in. Geen kettingpons of quicklink. En ik had een klein multitooltje.
Ik gebruik 'm niet meer, als je in de buurt van a'dam woont kan je ff kijken of hij bevalt en dan mag je 'm wmb hebben
1.35 op zolder getraind. Ging wel lekker, werd 2e in de AGR van dit jaar vlak achter Kreuzigerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:50 schreef Patroon het volgende:
1:45u op de wielerbaan getraind. Waren zo'n 20 man.
Deze dan, als het echt niet anders kan, maar vaak steek ik deze in m'n achterzak.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:46 schreef LethalP het volgende:
[..]
Dank voor het aanbod, helaas woon ik in het meest zuid-oostelijke stukje van Brabant.
Denk toch maar eens met de materialen in de fietswinkel testen of het past zonder dat het een lomp tasje is!
er staat op je oude as welke draad het is , als er staat (BC) 1.37x24 (tpi) is het engelse draad en past het mits je bracket tussen de 68 en 70mm breed isquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:22 schreef Oksel het volgende:
Kaas of Buzz, krijg ik dees in mijn crosser? Zit nu een vierkante as in, van uhm, een bepaalde lengte.
https://www.boc24.de/shop(...)samer-mega-exo-cross
Campa spulletjes op trouwens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Crosser met een 39 = heel veel op grote plaat achter rijden.
Doe geen moeite dopske, je kan beter een oerang oetang leren vioolspelen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 06:14 schreef dop het volgende:
[..]
er staat op je oude as welke draad het is , als er staat (BC) 1.37x24 (tpi) is het engelse draad en past het mits je bracket tussen de 68 en 70mm breed is
grote plaat achterquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:22 schreef Oksel het volgende:
Kaas of Buzz, krijg ik dees in mijn crosser? Zit nu een vierkante as in, van uhm, een bepaalde lengte.
https://www.boc24.de/shop(...)samer-mega-exo-cross
Campa spulletjes op trouwens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Crosser met een 39 = heel veel op grote plaat achter rijden.
Ligt er aan op welke intensiteit volgens mij. Als je rustig fietst en het niet langer dan een uur is ofzo kan het nog wel eens helpen je ontbijt op je werk te nemen. Wel eens iets over gelezen, dan dwing je je lijf om op vetverbranding over te schakelen. Hongertraining oid heet het. Maar dan moet je wel ontbijten met meer dan een banaan. En na het ontwaken vrij vlot op de fiets zittenquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:24 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is nou eigenlijk verstandiger? Eerst naar mijn werk fietsen en dan wat eten, of eerst wat eten (banaantje ofzo) en dan naar mijn werk en daar brood eten? En dan vooral met het oog op vetverbranding.
Zal je verbazen hoeveel mensen die open deur straal voorbij wandelen fietsen en direct op zoek gaan naar gekke middeltjes of technieken. Nog voor ze eens kritisch naar hun inname kijken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
En de trap de open deur in award gaat naar....Muzas!
Ik doe dat nu al altijd eigenlijk. Op de fiets naar 't werk, douchen, computer aanzetten, koffie halen en broodjes maken. Vroeg me af of het verstandig is om dat af en toe te wisselen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:38 schreef MarcoD het volgende:
Toen ik in het afgelopen voorjaar weleens naar stage fietste deed ik af en toe 35/45 km nuchter, dat was best goed (prima) te doen op water. Dan kwam ik op stage en één a 2 uur later (afhankelijk van of ik het druk had en of ik honger had) at ik dan een paar broodjes.
Ik zou het gewoon een paar keer proberen, dat ritje naar je werk is niet superlang dus bang zijn voor een hongerklop hoef je niet te zijn.
Ik merkte wel dat het op een of andere manier m'n hongergevoel de rest van de dag onderdrukte, vrij positief vond ik dat.
Het minderen in bier op vrijdag en zaterdagavond zal ongetwijfeld helpen met afslanken, maar een man moet ook leven nietwaar?quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Zal je verbazen hoeveel mensen die open deur straal voorbij wandelen en direct op zoek gaan naar gekke middeltjes of technieken. Nog voor ze eens kritisch naar hun inname kijken.
Aan de andere kant, nu ben je aan het dweilen met de kraan open. Over wat voor koekjes heb je het? Het probleem wat ik heb, is dat ik qua eten niet echt een rem heb. Gister "vond" ik nog snoep wat over is van sint maarten. Zat een film te kijken, dus ff een reepje mars+snicker+milkyway en wat zakjes met beertjes gepakt. Dan heb ik ze op en denk ik, was dat nou nodig? Want als ze er niet waren had ik 't niet gemist.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Oh, ik vind het zelf ook veel makkeliker om elke dag naar de gym te gaan, dan heel kritisch te zijn op wat m'n muil binnengaat. Maandag stond ik 7:15 in de gym, gistereavond cardio en buikspier gedaan, en vanavond gewoon weer is het plan. Maar geen koekjes kopen vind ik veel moeilijker. Discipline is een glibberige paling, die soms snotterig tussen de vingers dreigt te glippen
Ik denk dat jouw manier beter is dan tegen je zin/wil in als een monnik gaan leven, want dan ben je het op een gegeven moment zat en dan vreet je je weer een slag in 't rond.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:47 schreef muzas het volgende:
Wat bij mij vooral geholpen heeft is die open deur waar CapFap het over heeft. Gewoon eens naar de voedingswaarde tabel achterop kijken, of ff op internet opzoeken hoeveel kcal iets nou precies is. Had daar geen idee van... Soms schrik je nog wel eens.
De discipline heb ik het ook moeilijk mee hoor. anders was ik wel meer afgevallen, want na meer dan een jaar fietsen is de hoeveelheid gewicht verloren mss wat aan de lage kant. Maar het gaat steady en kom, op december na, niet meer aan.
En op de een of andere manier beleef ik meer plezier aan de weegschaal en aan mn kleding die ruimer gaat zitten dan aan een snickers.
Speciaalbier daarentegen.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:50 schreef kanovinnie het volgende:
mars+snicker+milkyway en wat zakjes met beertjes gepakt
ah ok, nou omdraaien hoeft niet hoor, zou het gewoon zo laten. Maar proberen kan altijd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik doe dat nu al altijd eigenlijk. Op de fiets naar 't werk, douchen, computer aanzetten, koffie halen en broodjes maken. Vroeg me af of het verstandig is om dat af en toe te wisselen.
[..]
Maar ze keken me zo lief aanquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:52 schreef muzas het volgende:
[..]Dan kun je serieus beter een patat met naar binnen werken.
Ik moet 't pontje halen dus meestal moet ik wel doortrappen. En nu rij ik ff op mijn MTB ivm lekke band racefiets.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:57 schreef Tommeke het volgende:
Als je rustig fietst kan je makkelijk op een nuchtere maag fietsen.
Ik eet voor dat ik ga koerieren ook alleen maar een banaantje om ff m'n maag wat te vullen.
Trouwens, wel van die kleintjes he, want die grote zijn te duur om aan die kutkinderen te gevenquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:52 schreef muzas het volgende:
[..]Dan kun je serieus beter een patat met naar binnen werken.
Eerder weg?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:03 schreef kanovinnie het volgende:
Ik moet 't pontje halen dus meestal moet ik wel doortrappen
Oh dat scheelt aanzienlijk wel jah. Maar goed, 3 van die mini-repen is ook een behoorlijk aandeel in je dagelijkse behoefte...quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Trouwens, wel van die kleintjes he, want die grote zijn te duur om aan die kutkinderen te geven
Dat zou kunnen ja. Maar ik wil ook weer niet te vroeg zijn, want dan sta je nog langer in de kou.quote:
True. Maja, ze moeten toch opquote:[..]
Oh dat scheelt aanzienlijk wel jah. Maar goed, 3 van die mini-repen is ook een behoorlijk aandeel in je dagelijkse behoefte...
Mijn pomp haalt ook de 8 bar, alleen zijn je armen daar meestal niet sterk genoeg voor met zo een klein pompje.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik moet 't pontje halen dus meestal moet ik wel doortrappen. En nu rij ik ff op mijn MTB ivm lekke band racefiets.
Nog een vraag trouwens. Ik wil zo'n pompje kopen omdat die a) wel tot 8 bar komen, b) een slangetje hebben.
Nu zit er volgens een collega van mij een dusdanig stroeve seal op dat hij al meer dan eens zijn ventiel eruit draaide ipv de pomp eraf. Heeft iemand zo'n pompje en herkent hij dit verhaal?
Dan maar ff bestellen. En nieuwe buitenbandjes voor mijn r5's want die zijn volgens mij op. Rij nu vlak achter elkaar 2 keer lek.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:26 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb zondag toevallig die Lezyne gebruikt. Ging prima.
Het kan best goed werken om max een uur te fietsen zonder ontbijt. Zoals MarcoD zegt is na een nacht slapen je glycogeen voorraad leeg en ga je gelijk over op vetverbranding. Zo leert je lichaam energie te halen uit vetten. Omdat het herstel langer is en je er spierweefsel mee afbreekt zou ik het wel beperkten tot max 1x per week.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:24 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is nou eigenlijk verstandiger? Eerst naar mijn werk fietsen en dan wat eten, of eerst wat eten (banaantje ofzo) en dan naar mijn werk en daar brood eten? En dan vooral met het oog op vetverbranding.
Dus eigenlijk zeg je op maandag en dinsdag wel een banaantje ofzo, woensdag nuchter en donderdag/vrijdag weer met een banaantje op? Ik fiets natuurlijk maar een half uurtje dus 't zal wel niet zo heel veel impact hebben.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
Het kan best goed werken om max een uur te fietsen zonder ontbijt. Zoals MarcoD zegt is na een nacht slapen je glycogeen voorraad leeg en ga je gelijk over op vetverbranding. Zo leert je lichaam energie te halen uit vetten. Omdat het herstel langer is en je er spierweefsel mee afbreekt zou ik het wel beperkten tot max 1x per week.
Ja zou kunnen. Zou het niet vaker dan 1x per week doen. Het is meer dat je lichaam gaat leren om te gaan met verbranden van vet. Het lichaam van mensen die altijd koolhydraten eten, weet niet hoe ze vet moeten verbranden, omdat koolhydraten het makkelijkste is om energie uit te halen. Lichaam kiest altijd weg van minste weerstand. Het is dus niet zo dat je tijdens het halfuurtje extra vet gaat verbranden, maar meer dat je je lichaam leert vet aan te spreken voor energie. en kan je steeds langer en sneller op vet fietsen, waardoor je afvalt. Ik zou het dus niet vaker doen dan 1x per week. Maar 2x zal ook niet direct een ramp zijn natuurlijkquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je op maandag en dinsdag wel een banaantje ofzo, woensdag nuchter en donderdag/vrijdag weer met een banaantje op? Ik fiets natuurlijk maar een half uurtje dus 't zal wel niet zo heel veel impact hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |