je bent inderdaad sterker dan ikquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
alleen de sterkere in deze samenleving kunnen een kater aan
Meh, anderhalf uur een balletje getrapt en das m'n lichaam niet meer gewend (sport) dus uiteindelijk werd ik een beetje errug dizzy/zwart voor m'n ogen en ben ik maar gekaptquote:
bah minder man..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Meh, anderhalf uur een balletje getrapt en das m'n lichaam niet meer gewend (sport) dus uiteindelijk werd ik een beetje errug dizzy/zwart voor m'n ogen en ben ik maar gekapt
boerenkoolquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:43 schreef Typisch het volgende:
breng mij op goede ideeën wat ik moet eten vanavond
bij voorbaat dank
Pittig omelet op een bedje van geroerbakte wilde spinazie met rode ui.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:43 schreef Typisch het volgende:
bij voorbaat dank
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
bah minder man..gaat nu wel alles weer een beetje vooruit?
En als ze dan toch bezig zijn help mij en prom ook aan een menu van makkelijk gezond eten de komende 4 dagen... bedanktquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:43 schreef Typisch het volgende:
bij voorbaat dank
bah minderquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]ik loop nog steeds met 'n open wond
boerenkoolquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
En als ze dan toch bezig zijn help mij en prom ook aan een menu van makkelijk gezond eten de komende 4 dagen... bedankt!
wat ga je eten?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:43 schreef Typisch het volgende:
bij voorbaat dank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel met piccalilly
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ja ach, ze willen me in een mri-scan gooien omdat ze niks meer weten, dus gaan ze kijken of er een holte zit of zo.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
kots in een potje? ;rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel met piccalillyOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
gast dat moet je echt keer proberenquote:
wie is datquote:
Ik zou echt gek worden als ze niks meer weten en bendequote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ach, ze willen me in een mri-scan gooien omdat ze niks meer weten, dus gaan ze kijken of er een holte zit of zo.
Maar ik denk dat ik vriendelijk bedank.
dat is zo smerigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel met piccalilly
ik ken het (uiteraard)quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
gast dat moet je echt keer proberen
Wat ziet dat er ranzig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel met piccalilly!
lok hem hier heenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een van de grappigste fokkers die er is
Ik ga hem lokken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:47 schreef supersof het volgende:
[..]
lok hem hier heen
of ben je mobiel?
neeee dat is lekker manquote:
quote:
quote:
ik vind ze er allemaal vies uit zienquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ken het (uiteraard)
maar die van de hak ziet dr ranzig uit
Kost alleen maar weer veel geld en heb al met mede lotgenoten gesproken die ook al zeggen dat 't nergens goed voor isquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik zou echt gek worden als ze niks meer weten en bendemaar zou als ik jou was gewoon door de mri gaan toch
?
ik kreeg van jou -100 Typisch punten omdat ik vegetariër benquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
vlees ook
ACCEPTEER MIJ ZOALS IK BEN JA!?
Dat is ook weer zo.. bah sterkte ermeequote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kost alleen maar weer veel geld en heb al met mede lotgenoten gesproken die ook al zeggen dat 't nergens goed voor is
thnx manquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.. bah sterkte ermee
ohquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kreeg van jou -100 Typisch punten omdat ik vegetariër benaccepteer mij dan ook
Nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
tyron wanneer gaan we daten in DayZ?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:50 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
het Poolse Spirytus Stawski, oftewel drinkbare spiritus. Hier zijn dus niet de giftige stoffen en geur aan toegevoegd van de brandspiritus die wij kennen
96%
Wie kan er een fles regelen ?
inso kan datquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:50 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
het Poolse Spirytus Stawski, oftewel drinkbare spiritus. Hier zijn dus niet de giftige stoffen en geur aan toegevoegd van de brandspiritus die wij kennen
96%
Staat er geen 76% opquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:50 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
96%
Ik ben al niet meer in Holly geweest sinds ik net zo oud was als jij. Dat is dus al minstes 3 jaar geleden.quote:
TYPISCH HEEFT EEN SLET GEHOSSELD IN HOLY HAHAHAHAquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben al niet meer in Holly geweest sinds ik net zo oud was als jij. Dat is dus al minstes 3 jaar geleden.
Doe met deze info wat je wilt.
google em maarquote:
dat weet jij helemaal nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
TYPSICH HEEFT EEN SLET GEHOSSELD IN HOLY HAHAHAHA
iewlllll
Wat deed jij in de holly dan ?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
TYPISCH HEEFT EEN SLET GEHOSSELD IN HOLY HAHAHAHA
iewlllll
het enige wat je daar is herpes zodra je binnenlooptquote:
oh, meiden uit Holly zijn niet moeilijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is hij zo'n hosselbaas ja?
ik had daar altijd gratis bier omdat de vader van een maatje daar werktequote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het enige wat je daar is herpes zodra je binnenloopt
ja zie je dat niet????quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ga er alleen heen als ik jarig ben, dan heb je gratis bierquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik had daar altijd gratis bier omdat de vader van een maatje daar werkte
Nee hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh, meiden uit Holly zijn niet moeilijk.
Ik weet niet hoe typisch er uit zietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh, meiden uit Holly zijn niet moeilijk.
Jawel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
Dat weet jij helemaal niet.
Ik wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe typisch er uit ziet
Jimbo welquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
een mix tussen verthongen en een buldogg die net een pot mayo gegeten heeftquote:
een beetje typischquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een mix tussen verthongen en een buldogg die net een pot mayo gegeten heeft
ik weet niet of het een compliment isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind van nietquote:
Nee hoor typ, je bent een mooi jongen, erg sofje waardigquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:00 schreef xcachet het volgende:
ahahahawtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ahahahaminderjarige meisjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
photoshopable
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
gelukkig ik dacht dat je mij echt een bulldog die net mayo gegeten had vondquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee hoor typ, je bent een mooi jongen, erg sofje waardig
heb je dat ooit gezien, je komt nietm eer bijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
gelukkig ik dacht dat je mij echt een bulldog die net mayo gegeten had vond
ahahahaik open dat in de trein, beter heeft niemand het gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
hoezoquote:
ahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik open dat in de trein, beter heeft niemand het gezien
gisteren las een mevrouw mee toen ik op fok zat in de bus zatquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik open dat in de trein, beter heeft niemand het gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:02 schreef xcachet het volgende:
wooooow die rechter heeft echt een raar hoofdThat's rich coming from youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wooooow die rechter heeft echt een raar hoofdwaar is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat doet xcachet in Los Angeles?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hollywood, a song by JAY Z and Beyoncé on Spotify.
wooooow die rechter heeft echt een raar hoofdhad ik verteld dat ik iemand op fb tegen kwam die een heel raar hoofd had en dat ik dacht dat ze Photo Booth had gebruikt. Maar dat toen ik verder door haar foto's keek ze gewoon zo'n hoofd heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ik weet nog niet of ik in Rotterdam ga wonenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
als je in rotterdam gaat wonen is dat not done
Best wel ergquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:03 schreef supersof het volgende:
[..]
had ik verteld dat ik iemand op fb tegen kwam die een heel raar hoofd had en dat ik dacht dat ze Photo Booth had gebruikt. Maar dat toen ik verder door haar foto's keek ze gewoon zo'n hoofd heeft
wooooow die rechter heeft echt een raar hoofdBeetje lang misschien, maar niet raar. Niks echt mis mee eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
toto welquote:
hij vindt dat je een rotkop hebtquote:
ik had ook laatst iemand die zat mee te lezen toen ik met Prom aan het whatsappen was..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:02 schreef supersof het volgende:
[..]
gisteren las een mevrouw mee toen ik op fok zat in de bus zat
erg leuk
Rechts of links? Je moét kiezen.quote:
ff zoekenquote:
Ik kom er nu achter dat los ipv open een twents iets is.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rechts of links? Je moét kiezen.linksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Rechts of links? Je moét kiezen.ik kan niet kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
haha is ook echt zo, ik zeg ook losquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kom er nu achter dat los ipv open een twents iets is.
[..]
Rechts of links? Je moét kiezen.links danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Rechts of links? Je moét kiezen.linksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ken iemand die op der lijktquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ga ook voor links, lijkt iets meer zelfrespect te hebben op een of andere manier
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:07 schreef Jimbo het volgende:
ik ga voor rechts, die zou het anaal ook doen
truequote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:08 schreef supersof het volgende:
dat zijn echt kut wijven dat zie je zo
[..]
Rechts of links? Je moét kiezen.Allebei te lelijk. Dus het is sowieso kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
makkelijk =/= slet =/= aidsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarschijnlijk is het de jager in mij, maar makkelijk vind ik eigenlijk best heel onaantrekkelijk.
Ik wil ook alles wat ik niet kan hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow, misvormd hoofd![]()
inb4 jimbo: was het maar kut, dan...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allebei te lelijk. Dus het is sowieso kut.
je zou ze wel doenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:08 schreef supersof het volgende:
dat zijn echt kut wijven dat zie je zo
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:09 schreef xcachet het volgende:
ET PHONE HOME!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow, misvormd hoofd
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:09 schreef xcachet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow, misvormd hoofd
nee manquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
inb4 jimbo: was het maar kut, dan...
Zo herkenbaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarschijnlijk is het de jager in mij, maar makkelijk vind ik eigenlijk best heel onaantrekkelijk.
Ik wil ook alles wat ik niet kan hebben
Ach, hij mag ze hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
inb4 jimbo: was het maar kut, dan...
OBJECTION !quote:
jij bent een objectquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo herkenbaar.
[..]
Ach, hij mag ze hebben.
Ik wacht nog wel een jaartje voor een echt leuk meisje.
jij doet een object (na)quote:
ik snap deze nietquote:
Waarom zit er een draadje van zn reet naar zn elleboog?quote:
quote:
ga eens lerenquote:
Kan ik nog even een jaartje trainen.quote:
Kawasakiquote:
Hoiquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik nog even een jaartje trainen.
Nu nog in de leer gaan bij iemand die goed kan beffen en dan ben ik er klaar voor.
watquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu nog in de leer gaan bij iemand die goed kan beffen en dan ben ik er klaar voor.
ja ik ga nu wegquote:
wat levert het me op ?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:
quote:
gvd cachetquote:
wat levert het haar op ?quote:
heuj, ik sta in je ondertitelquote:
goed zo insoquote:
nee ik snapte hem, maar puur om deze opmerking te verdraaien was je grap niet meer leukquote:
leukgensquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:14 schreef xcachet het volgende:
Ik heb veel goede dingen gedaan vandaag
inderdaadquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee ik snapte hem, maar puur om deze opmerking te verdraaien was je grap niet meer leuk
quote:
mensen gekeurd die op de foto staan bij hollywood bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:14 schreef xcachet het volgende:
Ik heb veel goede dingen gedaan vandaag
Ik heb geen enkele FOK!Ker op het oogquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:14 schreef Taexon het volgende:
Al die mensen die hosselen in Holly...
Hosselen doe je gvd via Fok! snap dat dan
in wat?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:14 schreef Taexon het volgende:
Een beetje amusement tussen het leren door, kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
mensen gekeurd die op de foto staan bij hollywood bijvoorbeeld
chapeau hoor
dat is waarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een beetje amusement tussen het leren door, kan geen kwaad.
ohquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hollywood.
De sletten discotheek waar die pics zijn gemaakt.
ik ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:15 schreef Typisch het volgende:
ik luister vandaag alleen maar neger muziek
Snel zoek er 1 en ga samenwonen, zo hoort dat volgens de bijbelquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele FOK!Ker op het oog
Dat ondanks alle haatquote:
Als je me zo ooit ziet doen, kill meequote:
In ear monitors gaan door de achterkant van zijn shirt omhoog naar zijn nek/orenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Waarom zit er een draadje van zn reet naar zn elleboog?
nee is geheim tussen mij en insoquote:
jij bent toch die gozer die ook wel eens steward is in de kuipquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Snel zoek er 1 en ga samenwonen, zo hoort dat volgens de bijbel!
tot nog toe hier niet gelukt, ik doe mijn best dan ook niet hier, maar achquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:14 schreef Taexon het volgende:
Jhali?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:17 schreef Toto69 het volgende:
wtf
"heb jij turk of mocro op app die ik vraag kan stellen|"
Ik welquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:17 schreef Toto69 het volgende:
wtf
dat denkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
inso heeft geen geheimen voor mij.
ik heb er wel een paar voor jequote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:17 schreef Toto69 het volgende:
wtf
Bruin, grijs of donker blauw.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, welke kleur is het leukste?
http://www.amazon.de/Iron(...)ywords=green+lantern
Ach moet vanzelf tegenkomen toch... waar dan ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
tot nog toe hier niet gelukt, ik doe mijn best dan ook niet hier, maar ach
echt welquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
inso heeft geen geheimen voor mij.
comic-based shirts zijn net als wolvenshirts, dat weet je?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, welke kleur is het leukste?
http://www.amazon.de/Iron(...)ywords=green+lantern
Als ik ff weet waar, dan ga ik daar heenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach moet vanzelf tegenkomen toch... waar dan ook
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:19 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
Die middelste heeft x op
uh, neequote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:19 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
Die middelste heeft x op
Ok, dank je.quote:
Ach, mensen vinden mijn Superman shirt wel tof.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
comic-based shirts zijn net als wolvenshirts, dat weet je?
Die rechtse is een mongool.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:19 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
Die middelste heeft x op
ze hebben allemaal mdma oogjes hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:19 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
Die middelste heeft x op
juist welquote:
linker nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ze hebben allemaal mdma oogjes hoor
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die rechtse is een mongool.
Met zijn icewatch
Geen idee waarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik ff weet waar, dan ga ik daar heen
gratis ov
Ik twijfelquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
linker niet
[..]
Jongens met icewatch
quote:
quote:
neequote:
Nouen, je zei tot 21:00.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
nee, even geen huiswerk
Ben al dik een uur non-stop bezig geweest
picsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:24 schreef supersof het volgende:
laatste dag met dit haarmorgen verven
Groen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:24 schreef supersof het volgende:
kijk fb omslagfotoquote:
pruik?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:24 schreef supersof het volgende:
wat voor kleurquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:24 schreef supersof het volgende:
neequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Welkom terugquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben er weer even naar huis gereden
Bedankt voor deze update.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:25 schreef supersof het volgende:
[..]Mooie foto SofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inso ze zeggen dat jij geheimen voor mij hebtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
ik hoop dat het zoiets wordtquote:
wat danquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Inso ze zeggen dat jij geheimen voor mij hebt
oke dealquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke, als ik na het eten jou hier nog steeds zie posten, moet je naaktpics van jezelf posten.
de kleuren waar wij het over hebbenquote:
Vandaag nog niet in bad gezeten, en ik weet niet of ik nog elke dag ga doen nu ik de prijs weetquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:27 schreef supersof het volgende:
[..]
de kleuren waar wij het over hebben
kan je ze niet door midden breken ofzoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vandaag nog niet in bad gezeten, en ik weet niet of ik nog elke dag ga doen nu ik de prijs weet
quote:
quote:Haters en praters
Mensen gaan me haten.
Zijn jaloers en beginnen te praten.
Ze hebben geen leven.
Maar waarom zou je een fuck om de mijne geven?
Ze doen net of ze je haten,
Maar waarom blijven ze dan over je praten?
Is het dan zo moeilijk mij te vergeten?
Ben je dan zo door mij bezeten?
Sommige mensen zijn niet wie ze lijken.
Ze proberen alles zo te wijken,
Dat andere mensen er voor op draaien.
Ze kunnen echt heel goed mensen naaien.
Maar weetje wat zo weard is?
Mijn gedachtenis.
Die moet ik even omzetten,
Zodat ik alles voor mezelf kan rechtzetten.
Dan kom ik tot de conclusie;
Ik maak een nieuwe start.
Zonder jou van mijn part.
Het maakt me niet meer uit wat jij doet.
Want op mij heeft het in ieder geval geen invloed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |