Staat er geen 76% opquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:50 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
het Poolse Spirytus Stawski, oftewel drinkbare spiritus. Hier zijn dus niet de giftige stoffen en geur aan toegevoegd van de brandspiritus die wij kennen
96%
Wie kan er een fles regelen ?
Ik ben al niet meer in Holly geweest sinds ik net zo oud was als jij. Dat is dus al minstes 3 jaar geleden.quote:
TYPISCH HEEFT EEN SLET GEHOSSELD IN HOLY HAHAHAHAquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben al niet meer in Holly geweest sinds ik net zo oud was als jij. Dat is dus al minstes 3 jaar geleden.
Doe met deze info wat je wilt.
google em maarquote:
dat weet jij helemaal nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
TYPSICH HEEFT EEN SLET GEHOSSELD IN HOLY HAHAHAHA
iewlllll
Wat deed jij in de holly dan ?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
TYPISCH HEEFT EEN SLET GEHOSSELD IN HOLY HAHAHAHA
iewlllll
het enige wat je daar is herpes zodra je binnenlooptquote:
oh, meiden uit Holly zijn niet moeilijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is hij zo'n hosselbaas ja?
ik had daar altijd gratis bier omdat de vader van een maatje daar werktequote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het enige wat je daar is herpes zodra je binnenloopt
ja zie je dat niet????quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ga er alleen heen als ik jarig ben, dan heb je gratis bierquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik had daar altijd gratis bier omdat de vader van een maatje daar werkte
Nee hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh, meiden uit Holly zijn niet moeilijk.
Ik weet niet hoe typisch er uit zietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh, meiden uit Holly zijn niet moeilijk.
Jawel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
Dat weet jij helemaal niet.
Ik wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe typisch er uit ziet
Jimbo welquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
een mix tussen verthongen en een buldogg die net een pot mayo gegeten heeftquote:
een beetje typischquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een mix tussen verthongen en een buldogg die net een pot mayo gegeten heeft
ik weet niet of het een compliment isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind van nietquote:
Nee hoor typ, je bent een mooi jongen, erg sofje waardigquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:00 schreef xcachet het volgende:
ahahahawtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |