Ik krijg ineens heel nare associaties bij die naam, nav een sketch van Claudia de Breij die vond dat je bij het kiezen van een naam voor je kind er ook rekening mee moet houden dat 'ie ooit seksueel actief gaat wordenquote:
Lol dan snap ik ook niet echt de keuze van de naam die haar zoon kreeg..quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik krijg ineens heel nare associaties bij die naam, nav een sketch van Claudia de Breij die vond dat je bij het kiezen van een naam voor je kind er ook rekening mee moet houden dat 'ie ooit seksueel actief gaat worden.
.
Aya is een stukje tekst uit de Koran. In de Bijbel heten dat verzen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:21 schreef oh-oh het volgende:
Wat grappig dat Aya zo hoog staat, is dat een Islamitische naam?
Is een vernoeming naar Bing Crosby.quote:Op donderdag 30 januari 2014 07:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Lol dan snap ik ook niet echt de keuze van de naam die haar zoon kreeg..
Bing
Geeft niets hoor. Er is weinig zo persoonlijk als smaak in namen. Ze schoten me gewoon opeens te binnen, dus ik dacht 'die opper ik ook nog'.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:25 schreef Vlindur het volgende:
Bleie, nee, dat zijn mijn smaken ook niet. Sorry
Hobbes, die 2 namen vallen heus te verkleinen hoor
Ik heb geen idee wat je smaak ik, dus ik doe gewoon eens een pogingquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:48 schreef Hobbesje het volgende:
Ik zie leuke namen voorbij komen!
Hebben jullie nog suggesties bij Kian en Mikai voor een meisjesnaam?? Voorwaardes zijn dat hij niet vaak voorkomt en niet makkelijk te verkleinen of te rijmen is...
Lief van je!quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:41 schreef bellelena het volgende:
Vlindur, ik heb toch nog een poging gedaan, wat rondgekeken en deze spreken mij zelf aan, misschien ter inspiratie voor jullie:
Nanne
Danne
Eelse (las ik net en vind ik zelf heel mooi, maar op -se)
Dajo (vind ik zelf ook heel tof, maar ik lees net dat ie uit het Fries verdwenen is en nu vooral in het Gronings alleen nog voorkomt als naam)
Imme
Ferre
quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:00 schreef pepper_961 het volgende:
Wolf en Luna
Of ligt dat te veel voor de hand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |