Even wat apen trainen en filosofen zijn overbodig.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:29 schreef Friek_ het volgende:
Even wat robots kopen en elke docent is overbodig.
Nog lastig gevallen nog psychologen die meenden dat ze de Fields Medal al in bezit hadden?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Even wat apen trainen en filosofen zijn overbodig.
Sinds defenestratie als sanctie is vastgesteld, is dat euvel verdwenen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nog lastig gevallen nog psychologen die meenden dat ze de Fields Medal al in bezit hadden?
Zelf als die er zou zijn zou je het zelf niet zien, met je klaagmuur voor je harses.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:44 schreef waht het volgende:
Zie maar een aap te vinden die Israël net zo vurig verdedigt als ik.
Dan komen we toch weer terug op de neusapen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:44 schreef waht het volgende:
Zie maar een aap te vinden die Israël net zo vurig verdedigt als ik.
<beledigende opmerking over libertarisme en vergelijking met Hitler>quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:57 schreef Paper_Tiger het volgende:
De discussies hier zijn de enige constante in mijn leven.
Pro ana.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:51 schreef Nautilus. het volgende:
Zojuist in de uitverkoop twee mooie hemden aangeschaft. Het blijkt dat ik in een jaar tijd geslonken ben van boordmaat 41 naar boordmaat 39.
+De verheerlijking van terroristen en het bashen van de Israëliërs.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
<beledigende opmerking over libertarisme en vergelijking met Hitler>
Dat jij Nederlandse verzetsstrijders in WOII nou terroristen noemt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
+De verheerlijking van terroristen en het bashen van de Israëliërs.
Pokkelmans H.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:04 schreef Pokkelmans het volgende:
Dames en heren, mag ik u er even op wijzen dat ík diegene was die Hitler was volgens die zeer wetenschappelijk verantwoorde internettest?
Ik herinner me niet verzetsstrijders ooit terroristen te hebben genoemd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat jij Nederlandse verzetsstrijders in WOII nou terroristen noemt.
Maar dat is wel een goede overeenkomst met meneer H. inderdaad.
Je noemt Mandela toch een terrorist, gewoon hetzelfde.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:05 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik herinner me niet verzetsstrijders ooit terroristen te hebben genoemd.
Daarom blijf ik onvermoeibaar doorgaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zelf als die er zou zijn zou je het zelf niet zien, met je klaagmuur voor je harses.
Hope dacht jij ook alweer over het ANC?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:05 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik herinner me niet verzetsstrijders ooit terroristen te hebben genoemd.
Is iemand die tegen de overheid is en aanslagen pleegt op burgers een verzetsstrijder of een terrorist?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je noemt Mandela toch een terrorist, gewoon hetzelfde.
Hij was een knuffelneger en het liefje van de linkse media. De rest ging als vanzelf. De familie heeft i.i.g. goed zijn zakken gevuld.quote:
Geen idee, was het verzet in WOII terroristisch?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:07 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Is iemand die tegen de overheid is en aanslagen pleegt op burgers een verzetsstrijder of een terrorist?
Ontkenning en geschiedvervalsing als kunst.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij koos op het cruciale moment voor verzoening ipv wraak.
Voor mij is daarmee de kous af.
Bliezen die burgers van eigen land op?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Geen idee, was het verzet in WOII terroristisch?
Ik vind het vooral gek hoe jij met droge ogen beweert niet racistisch te zijn, maar tegelijkertijd de apartheid verdedigt, dat rijmt toch niet?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hij was een knuffelneger en het liefje van de linkse media. De rest ging als vanzelf. De familie heeft i.i.g. goed zijn zakken gevuld.
Hoop geweldadige overvallen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:11 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Bliezen die burgers van eigen land op?
Ik ben niet voor apartheid maar ik begrijp het doel ervan. Het is jammer dat er mensen met een lichte en donkere huidskleur zijn. We kunnen nu nooit de verschillen in cultuur en gebruiken benoemen zonder dat de huidskleur erbij komt kijken en iedereen racisme begint te brullen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik vind het vooral gek hoe jij met droge ogen beweert niet racistisch te zijn, maar tegelijkertijd de apartheid verdedigt, dat rijmt toch niet?
Geef je ooit wel eens antwoord op gerichte vragen?quote:
Familie kan je niet kiezen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hij was een knuffelneger en het liefje van de linkse media. De rest ging als vanzelf. De familie heeft i.i.g. goed zijn zakken gevuld.
Subtiel racisme en vreemdelinghaat als inspiratiebron.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ontkenning en geschiedvervalsing als kunst.
Ah alweer racisme goedpraten dus.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:13 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik ben niet voor apartheid maar ik begrijp het doel ervan. Het is jammer dat er mensen met een lichte en donkere huidskleur zijn. We kunnen nu nooit de verschillen in cultuur en gebruiken benoemen zonder dat de huidskleur erbij komt kijken en iedereen racisme begint te brullen.
Graaiers, zakkenvullers, allemaal.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:12 schreef Reya het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)pese-delegatie.dhtml
Weer voldoende borrelpraat voor de komende paar weken.
Ook ooit de ambitie gehad om kunstenaar te worden. Echter nooit afgewezen, dus wellicht dat dat dan een conditio sine qua non blijkt te zijn in het hele "grootste schurk van de eeuw" worden.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Subtiel racisme en vreemdelinghaat als inspiratiebron.
Waarom reageer je emotioneel i.p.v. rationeel. Ik ben geen racist maar begrijp dat het onmogelijk is om normaal samen te leven als cultuur en gebruiken loodrecht op elkaar staan. Je kan niet verwachten dat een heel continent in 300 jaar van het stenen tijdperk naar een moderne samenleving transformeert. Iets waar wij 2000 jaar over hebben gedaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ah alweer racisme goedpraten dus.
Je bevestigt mooi de vooroordelen over libertariërs. Wees dan gewoon eerlijk,dit is slap gelul.
Zo jammer dit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:18 schreef De_Guidance het volgende:
"Ik ben niet voor genocide maar ik begrijp de noodzaak ervan"
Ik heb Afrikanen in de familie.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:21 schreef Pokkelmans het volgende:
"Ik heb geen hekel aan negers. Sterker nog, in mijn vriendenkring zijn zelfs ook mensen die geen hekel aan negers hebben".
Jouw hele denken over Mandela is gebaseerd op dit mooi verpakte racisme. Mijn reactie is dan ook puur rationeel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Waarom reageer je emotioneel i.p.v. rationeel. Ik ben geen racist maar begrijp dat het onmogelijk is om normaal samen te leven als cultuur en gebruiken loodrecht op elkaar staan. Je kan niet verwachten dat een heel continent in 300 jaar van het stenen tijdperk naar een moderne samenleving transformeert. Iets waar wij 2000 jaar over hebben gedaan.
Mijn familie is sinds 1863 helaas Afrikanervrij.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:22 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik heb Afrikanen in de familie.
Dus? Ik heb van alles in de familie.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:22 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik heb Afrikanen in de familie.
Vooroordelen over libertariers, dat kan echt niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ah alweer racisme goedpraten dus.
Je bevestigt mooi de vooroordelen over libertariërs. Wees dan gewoon eerlijk,dit is slap gelul.
"Er zijn maar een paar goeien" "Hun cultuur is niet verenigbaar met onze samenleving" etc.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vooroordelen over libertariers, dat kan echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |