Nou hier niet hoor! Dikke boeken van Peter Hahn en H&M, de Linda, de zoveelste mailing van Ziggo en 3x hah. Vier wijkjes gelopen die tezamen goed waren voor 17 tassen!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:56 schreef dud0r het volgende:
Het is zo ontzettend rustig deze week. Om bang van te worden.
Nee helaas niet! Ik was vandaag weer bij de huisarts en hij heeft me naar een internist doorverwezen omdat hij niets kan vinden...quote:
beetje half tabelletje volgens mij. Betaaldatum voor januari is de 21e, dus de 22e op de rekeningquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:01 schreef V__L_N het volgende:
Is er al een nieuwe Emolumententabel (met de uitbetaaldata)? Ik had al op de site zitten zoeken, maar zoals gewoonlijk weer niks van te vinden.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:01 schreef V__L_N het volgende:
Is er al een nieuwe Emolumententabel (met de uitbetaaldata)? Ik had al op de site zitten zoeken, maar zoals gewoonlijk weer niks van te vinden.
Euh ik heb vandaag voor mijn 1e wijk (was nog droog hier) 5 tassen in mijn fiets gepropt, gesnelwandeld en even goed 15 minuten uitloop. Toen 20 minuten naar een ander depot gefietst en voor mijn tweede wijk wederom ondanks het snelwandelen 15 minuten uitloop....quote:Het is zo ontzettend rustig deze week. Om bang van te worden.
Bedankt hoor!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:05 schreef allweather het volgende:
[..]
Euh ik heb vandaag voor mijn 1e wijk (was nog droog hier) 5 tassen in mijn fiets gepropt, gesnelwandeld en even goed 15 minuten uitloop. Toen 20 minuten naar een ander depot gefietst en voor mijn tweede wijk wederom ondanks het snelwandelen 15 minuten uitloop....
En waar ik vandaag al oorspronkelijk al voor meer dan 5 uur stond ingepland, sta ik voor een schamele 2:10 ingepland; nauwelijks de moeite dus (twee wijken ook nog; het moet niet gekker worden met dat piek/dal systeem).
O ja en Zowel Amosphere en Gridjuh: Heel veel beterschap!
Niet. Dat is twee jaar geleden al afgeschaft.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:22 schreef Alovenac het volgende:
En iemand enig idee wanneer je je jaaropgave krijg thuis gestuurd?
Verrassend dat een dergelijk "eerlijk" systeem weer alleen in het voordeel van het bedrijf werkt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:29 schreef VixenFromHell het volgende:
Beterschap!
Hier inmiddels de gerealiseerde diensten van vorige week binnen. Nu dus met tijden per dag gebaseerd op de hoeveelheid post. In de praktijk: die dinsdag was het zeer druk/zwaar, geen tijd er bij ten opzichte van normaal (de oude normtijd), zaterdag was rustig... 20 minuten eraf! Ja zo werkt dat toch niet... sjonge![]()
Dat wordt dus weer mailen.. ik word daar echt zo moe van he, dat gekloot met die uren. Steeds weer er zelf om moeten 'zeuren'... blegh.
Snel wegwezen voordat het te laat is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:29 schreef VixenFromHell het volgende:
Beterschap!
Hier inmiddels de gerealiseerde diensten van vorige week binnen. Nu dus met tijden per dag gebaseerd op de hoeveelheid post. In de praktijk: die dinsdag was het zeer druk/zwaar, geen tijd er bij ten opzichte van normaal (de oude normtijd), zaterdag was rustig... 20 minuten eraf! Ja zo werkt dat toch niet... sjonge![]()
Dat wordt dus weer mailen.. ik word daar echt zo moe van he, dat gekloot met die uren. Steeds weer er zelf om moeten 'zeuren'... blegh.
Bedankt!quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:29 schreef VixenFromHell het volgende:
Beterschap!
hopelijk gaat het zometeen iets beterquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:20 schreef gridjuh het volgende:
Jeej volgende week opbouwend gaan werken...
maar slapen met die spalk...wat een ramp, dat ligt echt van geen meter...maar dat zal wel wennen de komende weken
Hier waren we een kwartiertje later.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:20 schreef KatrienDuck het volgende:
Zo, zelfs op donderdag heel weinig post. Om 10.15 u. was alles klaar.
Gewoon met je been buiten bed slapenquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:20 schreef gridjuh het volgende:
Jeej volgende week opbouwend gaan werken...
maar slapen met die spalk...wat een ramp, dat ligt echt van geen meter...maar dat zal wel wennen de komende weken
Er staat een streepjescode op de sticker die je op het pakje plakt. De SMO leest die code en gooit 'm eruit zodat je het pakje dus niet de volgende dag weer in je bestelling hebt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:18 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Vanaf volgende week krijgen we een nieuwe kennisgeving voor "te kleine brievenbus". ZONDER een 3S-code en ZONDER de mededeling "sorteren in de rolcontainer voor pakketservice".
Dat betekent dus waarschijnlijk dat je, als je een pakje niet kwijt kunt, en het gestickerd en wel in de oranje bus werpt, dit pakje gewoon een paar dagen later weer terug krijgt, net zo lang tot je het een keer kunt bezorgen.
Het betekent ook dat ik voortaan ieder ten onrechte (door bol.com) als brievenbuspost verzonden belstuk meteen in het portenvakje sodemieter!![]()
[ link | afbeelding ]
Wtf staat daar?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:51 schreef Peterselieman het volgende:
iemand bij een onderaannemer van de concurrent de laan uitgestuurd omdat hij belastingbrieven in een sloot dumpte: http://www.omropfryslan.nl/nijs/belestingpost-yn-sleat-dumpt
dat is Fries. Het is behalve het ontslag op staande voet niet bekend hoe het verder afgehandeld is, maar Sandd is van het voorval op de hoogte gesteld.quote:
Dat het Frysk was zag ik ook nog wel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat is Fries. Het is behalve het ontslag op staande voet niet bekend hoe het verder afgehandeld is, maar Sandd is van het voorval op de hoogte gesteld.
Ik zou de reden vragen van het feit dat je contract niet verlengd wordt. En ik zou het wel netjes vinden als ze je dit 1 maand voor het aflopen van je contract hadden verteld.quote:Nou blijkbaar was ik toch niet goed en/of gezellig want mijn contract van 3 maanden wordt niet verlengd. Vind jammer en vooral de manier waarop. Nooit iets gehoord als zijnde kritiek oid...nooit punten van verbetering oid...dus valt mij beetje rauw op het dak. Als het aan mij ligt ga ik nu helemaal niet meer maar goed weet niet of ik dat kan maken.
Reden wil ik zeker weten ja. Ik ben aangenomen met de mondelinge toezegging dat het voor langere tijd zou zijn. Dus als ik niet zou functioneren oid had ik dat graag gehoord...dan kan je nog kans krijgen om iets te verbeteren. Ik heb nooit een wanklank gehoord dus vind erg vaag.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:53 schreef allweather het volgende:
[..]
Ik zou de reden vragen van het feit dat je contract niet verlengd wordt. En ik zou het wel netjes vinden als ze je dit 1 maand voor het aflopen van je contract hadden verteld.
Dat is balen Blanket! En het rottige is, als je pech hebt met je TC draaien ze er gewoon omheen als je de reden vraagt. Ik heb dat al zo vaak zien gebeuren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:47 schreef blanket het volgende:
Nou blijkbaar was ik toch niet goed en/of gezellig want mijn contract van 3 maanden wordt niet verlengd. Vind jammer en vooral de manier waarop. Nooit iets gehoord als zijnde kritiek oid...nooit punten van verbetering oid...dus valt mij beetje rauw op het dak. Als het aan mij ligt ga ik nu helemaal niet meer maar goed weet niet of ik dat kan maken.
Een collega van mij had vanmorgen gehoord dat ze jaar langer mag blijven. Zij kwam tegelijk met mij in dienst. Dus ik voelde de bui al hangen eigenlijk. Maar goed ik heb laatste half uur vandaag met TC samen gewerkt voor de laatste wijk en hij heeft geen woord gezegd. Ik vroeg hem zelfs het telefoonnummer omdat ik niets had om te bellen als ik eens ziek ben ofzo. Hij kwam netjes zijn kaartje brengen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:43 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Dat is balen Blanket! En het rottige is, als je pech hebt met je TC draaien ze er gewoon omheen als je de reden vraagt. Ik heb dat al zo vaak zien gebeuren.
Ik ben een buikslaper....dus ik slaap echt slecht nuquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier waren we een kwartiertje later.
[..]
Gewoon met je been buiten bed slapen![]()
![]()
Herfstblad, hoe bevalt je nieuwe tc?
Nee, dat lijkt nergens op. Maar toch zou ik om de reden vragen, leg hem het vuur maar aan de schenen, laat hem maar zweten!quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:48 schreef blanket het volgende:
[..]
Een collega van mij had vanmorgen gehoord dat ze jaar langer mag blijven. Zij kwam tegelijk met mij in dienst. Dus ik voelde de bui al hangen eigenlijk. Maar goed ik heb laatste half uur vandaag met TC samen gewerkt voor de laatste wijk en hij heeft geen woord gezegd. Ik vroeg hem zelfs het telefoonnummer omdat ik niets had om te bellen als ik eens ziek ben ofzo. Hij kwam netjes zijn kaartje brengen.
Dus ik snap er gewoon geen moer van. Dat ik eruit lig ala...jammer....maar heb dan het fatsoen om het in mijn gezicht te zeggen voordat die brief op de mat ligt.
doelloze actie weer,collega's worden weer er mee opgezadeld,laat de pakketdienst lekker al die pakketten doen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:18 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Vanaf volgende week krijgen we een nieuwe kennisgeving voor "te kleine brievenbus". ZONDER een 3S-code en ZONDER de mededeling "sorteren in de rolcontainer voor pakketservice".
Dat betekent dus waarschijnlijk dat je, als je een pakje niet kwijt kunt, en het gestickerd en wel in de oranje bus werpt, dit pakje gewoon een paar dagen later weer terug krijgt, net zo lang tot je het een keer kunt bezorgen.
Het betekent ook dat ik voortaan ieder ten onrechte (door bol.com) als brievenbuspost verzonden belstuk meteen in het portenvakje sodemieter!![]()
[ link | afbeelding ]
Mondelinge toezeggingen hebben helaas geen enkele waarde. Veel tc's roepen van alles maar vaak is dat dan complete onzin.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:48 schreef blanket het volgende:
[..]
Een collega van mij had vanmorgen gehoord dat ze jaar langer mag blijven. Zij kwam tegelijk met mij in dienst. Dus ik voelde de bui al hangen eigenlijk. Maar goed ik heb laatste half uur vandaag met TC samen gewerkt voor de laatste wijk en hij heeft geen woord gezegd. Ik vroeg hem zelfs het telefoonnummer omdat ik niets had om te bellen als ik eens ziek ben ofzo. Hij kwam netjes zijn kaartje brengen.
Dus ik snap er gewoon geen moer van. Dat ik eruit lig ala...jammer....maar heb dan het fatsoen om het in mijn gezicht te zeggen voordat die brief op de mat ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |