De graaiers zitten niet alleen aan de top :-)quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:31 schreef Deezertje het volgende:
Hoe ik werk:
Staat er meer tijd voor maar ben ik eerder klaar: ik vul gewoon de wijktijd in die er voor staat, of ik nou 10 minuten eerder klaar ben of 1,5 uur. Dus als er 2 uur voor de wijk staat en ik loop er maar 1 uur over dan vul ik gewoon 2 uur in. Waarom zou ik zelf geld inleveren als het niet hoeft?
Als ze het zelf verdacht vinden moeten ze de tijd maar aanpassen en dat mag uiteraard alleen in overleg met mij.
Staat er minder tijd voor en ben ik langer bezig: ik meld de extra tijd en zorg dat ik dat uitbetaald krijg
dit is wat ik bedoelde met mijn post idd.. bedoelde niet of 4everblackeyed even lang liep op dal en piekdagen maar of er evenlang stond voor beide dagen, wat m.i. nooit kan..quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:34 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar hoe is het uberhaupt mogelijk dat er op daldagen net zo veel tijd voor staat als op piekdagen? Als ik kijk naar hoe het hier is dan krijg je op een daldag nog niet eens de helft van de tijd die je op een piekdag krijgt.
en precies daarom zijn wijken met flats niet mijn ding. Geef mij maar een wijkje met normale huizen en tuintjesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 07:24 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet,een flat is vaak een drama met bezorgen,omdat je elk ding na moet kijken,
ben je er best lang mee bezig(buiten de vaak vele fouten),bij een normale loop doe je dit tussen 2 huizen veel sneller.
Heel traag ja, en zijn ook duurder geworden. Prijsverschil met ons is ook niet zo groot meer, als het naar een huisadres gaat iig. Naar servicepoint is nog wel een stuk goedkoper, daar kiezen veel marktplaats kopers ook nog wel voorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:52 schreef ophaling10 het volgende:
Ik heb iets besteld,dit kan toch nooit een concurrent van ons worden,
Een slak is nog sneller,verwacht het ook niet eerder als a.s. ma is het 5 dagen onderweg
Datum Tijd Status omschrijving
08-01 2014 18:40 Verzender heeft een verzendlabel aangemaakt op DHLFORYOU.NL.
09-01 2014 10:18 Pakje is op het DHL Servicepoint afgegeven door de verzender.
09-01 2014 13:42 Pakje is door de bezorger op het DHL Servicepoint afgehaald en is onderweg naar het sorteercentrum.
Maar hoezo is het traag dan? Zoals het hier staat is het de verzender die traag is, niet dhlforyou, die hebben het pakje immers enkele uren nadat het was afgegeven opgehaald. Toch hetzelfde als bij postnl? Je geeft je pakje af en later die dag wordt het naar het sorteercentrum gebracht.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:52 schreef ophaling10 het volgende:
Ik heb iets besteld,dit kan toch nooit een concurrent van ons worden,
Een slak is nog sneller,verwacht het ook niet eerder als a.s. ma is het 5 dagen onderweg
Datum Tijd Status omschrijving
08-01 2014 18:40 Verzender heeft een verzendlabel aangemaakt op DHLFORYOU.NL.
09-01 2014 10:18 Pakje is op het DHL Servicepoint afgegeven door de verzender.
09-01 2014 13:42 Pakje is door de bezorger op het DHL Servicepoint afgehaald en is onderweg naar het sorteercentrum.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe ik werk:
Staat er meer tijd voor maar ben ik eerder klaar: ik vul gewoon de wijktijd in die er voor staat, of ik nou 10 minuten eerder klaar ben of 1,5 uur. Dus als er 2 uur voor de wijk staat en ik loop er maar 1 uur over dan vul ik gewoon 2 uur in. Waarom zou ik zelf geld inleveren als het niet hoeft?
Als ze het zelf verdacht vinden moeten ze de tijd maar aanpassen en dat mag uiteraard alleen in overleg met mij.
Staat er minder tijd voor en ben ik langer bezig: ik meld de extra tijd en zorg dat ik dat uitbetaald krijg
via ons had ik het gisteren al,dit schiet niet opquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:49 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar hoezo is het traag dan? Zoals het hier staat is het de verzender die traag is, niet dhlforyou, die hebben het pakje immers enkele uren nadat het was afgegeven opgehaald. Toch hetzelfde als bij postnl? Je geeft je pakje af en later die dag wordt het naar het sorteercentrum gebracht.
Het is gisteren pas afgegeven, als je het bij een postnl service point afgeeft krijg je het ook niet op de dag dat het pakje is afgegeven.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:02 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
via ons had ik het gisteren al,dit schiet niet op
rectificatie vandaagquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:03 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Het is gisteren pas afgegeven, als je het bij een postnl service point afgeeft krijg je het ook niet op de dag dat het pakje is afgegeven.
ik heb de Tw weer eens ontvangenquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe ik werk:
Nou ja, er staat dan ook duidelijk op hun website dat ze pakjes afleveren binnen 2 a 3 werkdagen. Dus als mensen er voor kiezen om het daarmee te verzenden kun je toch moeilijk gaan klagen dat je het pakje de volgende dag nog niet ontvangen hebt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:05 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
rectificatie vandaag
als je kijkt naar de tijd houdt het op bij 1342 gisteren,dan is het weekend bij Dhl
ik heb niet gekozen,dat heeft de verzender gedaanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:09 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nou ja, er staat dan ook duidelijk op hun website dat ze pakjes afleveren binnen 2 a 3 werkdagen. Dus als mensen er voor kiezen om het daarmee te verzenden kun je toch moeilijk gaan klagen dat je het pakje de volgende dag nog niet ontvangen hebt.
Ja, dat snap ik, maar dan moet je dus niet over dhlforyou gaan klagen, maar over het feit dat de verzender voor dhlforyou gekozen heeft. Overigens is zaterdag gewoon een bezorgdag, dus misschien krijg je het morgen welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:10 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ik heb niet gekozen,dat heeft de verzender gedaan
ben benieuwdquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:11 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar dan moet je dus niet over dhlforyou gaan klagen, maar over het feit dat de verzender voor dhlforyou gekozen heeft. Overigens is zaterdag gewoon een bezorgdag, dus misschien krijg je het morgen wel
DHL for You, dat is toch gewoon Selektvracht? Wat een teringbedrijf is dat, zeg! Ik ontvang wel eens pakjes uit de UK en kennelijk heeft Royal Mail banden met Selektvracht, want die bezorgen het heel vaak. Dat wil zeggen: Als het niet onderweg zoek of onherstelbaar beschadigd raakt, en dan nog is het vaak 4 tot 6 weken onderweg. Als het met de "echte" DHL gestuurd wordt, duurt het 3 dagen!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:11 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar dan moet je dus niet over dhlforyou gaan klagen, maar over het feit dat de verzender voor dhlforyou gekozen heeft. Overigens is zaterdag gewoon een bezorgdag, dus misschien krijg je het morgen wel
Dankje Herfstblad. Ik heb nog iets belangrijks dat ik nog moet doen, maar dat pakket is belangrijker. Aangezien ik morgen heel de dag moet werken, zit er niks anders op om te wachten en mijn andere afspraak om 20.00 uur maar af te zeggen als er niemand komt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:24 schreef Herfstblad het volgende:
Ik had woensdagavond iets besteld, werd ook via DHL gestuurd, maar dat was er vandaag al
Ik heb het idee dat mijn straat gister niet gelopen is (of heel laat). Ik had vandaag allemaal post in mijn eigen bus die ik gister tussen mijn bundels had.
Ik ben heel benieuwd of het morgen nu wel goed gaat met mijn wijk (ik heb vrij tot donderdag). Ik stuur mijn tc vanavond/morgenochtend nog wel even een smsje dat ik vrij heb.
@voetbalmanager2 Volgens mij kan het nog tot 21:30 vanavond, dus ik zou nog wat geduld hebben.
Ja, zeg dat wel...quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:06 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Vervelend zeg, sterkte ermee! Als je darmen vervelend doen, daar kun je je goed beroerd door voelen!
Uhm, nou beide denk ik!quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:39 schreef Zelva het volgende:
[..]
Snel iets uitkomt? Letterlijk of figuurlijk?
Bedankt!quote:
Het hoort allemaal bij DHL, maar Selektvracht is wel weer wat anders dan DHL For You. Dat laatste is voor consumenten en kleine webshops bedoeldquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:23 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
DHL for You, dat is toch gewoon Selektvracht? Wat een teringbedrijf is dat, zeg! Ik ontvang wel eens pakjes uit de UK en kennelijk heeft Royal Mail banden met Selektvracht, want die bezorgen het heel vaak. Dat wil zeggen: Als het niet onderweg zoek of onherstelbaar beschadigd raakt, en dan nog is het vaak 4 tot 6 weken onderweg. Als het met de "echte" DHL gestuurd wordt, duurt het 3 dagen!
En dan kun je wel zeggen: Bestel dan niet bij een bedrijf of particulier die met Selektvracht/DHLforYOU verzendt, maar dat weet je vaak niet van te voren. Sterker nog: Die buitenlandse afzenders weten zelf vaak niet eens in wiens handen het pakje bij de grens overgaat.
Beterschapquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:38 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja, zeg dat wel...
[..]
Uhm, nou beide denk ik!
[..]
Bedankt!
Niet helemaal. Als jij iets verstuurt met DHL for You wordt het bezorgd door Selektvracht, niet door DHL.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:40 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Het hoort allemaal bij DHL, maar Selektvracht is wel weer wat anders dan DHL For You. Dat laatste is voor consumenten en kleine webshops bedoeld
Buitenlands spul komt hier geloof ik ook vaak met Selektvracht, maar voor de rest is dat binnen NL volgens mij voor bedrijven.
niet heel vreemd. Sandd heeft het Nederlandse postonderdeel van DHL enkele jaren geleden overgenomenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:51 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Ook wel een beetje vreemd, is dat er hier in de buurt eentje van DHL fietst die de post van Sandd rond brengt.
Maar dan kleur je ze met een blauwe kranten Sandd tas toch om?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
niet heel vreemd. Sandd heeft het Nederlandse postonderdeel van DHL enkele jaren geleden overgenomen
Eh, ik kijk alles na. Vind het belangrijk om zo goed mogelijk mijn werk te doen, maar dat zal dan wel mij zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 07:24 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet,een flat is vaak een drama met bezorgen,omdat je elk ding na moet kijken
Op een daldag haal, ik ten minste, de meeste tijdwinst omdat ik niet het hele blok hoef te lopen, maar met de fiets van adres naar adres kan hoppen. Dat werkt het minste bij veel flats.quote:ben je er best lang mee bezig(buiten de vaak vele fouten),bij een normale loop doe je dit tussen 2 huizen veel sneller.
Bedankt!quote:
Ohhh dat had ik gemist! Van harte gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:41 schreef gridjuh het volgende:
Waaaaaaah ben vanmorgen ten huwelijk gevraagd!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |