Ik ken Vin wel een beetje. Zijn reactie: WTF moet ik met een vijgquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Vijg kan in pot. Groeit vrij traag, dus dat gaat jaren goed.
Blijkbaar valt Rival tegenwoordig op negersquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ken Vin wel een beetje. Zijn reactie: WTF moet ik met een vijg
Kan die lelijke negert even uit de OP? okthnxbye
Inderdaad, graag een lekkere vent of anders niks. Dit is niet om aan te zien!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is ALDOquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:09 schreef AldoTheApache het volgende:
ik kom jullie hier ook weer eens groeten![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:09 schreef AldoTheApache het volgende:
Aldooooquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:09 schreef AldoTheApache het volgende:
Gewoon niksquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Inderdaad, graag een lekkere vent of anders niks. Dit is niet om aan te zien!
Graag, enge negerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
Alsof ik helemaal de OP na ga zitten lezenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Blijkbaar valt Rival tegenwoordig op negers
Jessica, voordat ze kinderen kreegquote:
Heel goed en met jou?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eindelijk niveau in het topic.
Hoe is het jongen?
Zit je nog in meggieko?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heel goed en met jou?
beetje moe en koud, maar dat is alles
Is mn scharrel ook, dus vind het niet verkeerdquote:
Nah, ze heeft een oude kop gekregenquote:
Geen echt buiten-ijshockey weertje voor jou he ?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heel goed en met jou?
beetje moe en koud, maar dat is alles
Ja vet gaafquote:
Nicequote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja vet gaaf![]()
Mexico City overleefd, ben wezen surfen in de Pacific, heb schitterende natuur en wilde dieren gezien, heb maya ruines beklommen
Neequote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geen echt buiten-ijshockey weertje voor jou he ?
Klinkt vetquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja vet gaaf![]()
Mexico City overleefd, ben wezen surfen in de Pacific, heb schitterende natuur en wilde dieren gezien, heb maya ruines beklommen
tuurlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt vetLaat je binnenkort eens even wat kiekjes zien?
Hoelang ben je nou geweest?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ben er nou mee aan het kloten
Jaa was leukquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:17 schreef AldoTheApache het volgende:
Jullie ook trouwens een goede kerst en nieuwjaar gehad?
Niks ernstings hoop ik?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:18 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
I knowmaar ben druk
moet zo naar de rechtbank, dus toedeledoki!
Succes!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:18 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
I knowmaar ben druk
moet zo naar de rechtbank, dus toedeledoki!
Nicequote:
Ja, maar ik heb nog niet eens alles gezienquote:
Is het ook 'mooi koppakkingsvervangisweer'? Want dan mag je langskomenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:25 schreef Faxie het volgende:
Mooi autowasweer. Zo maar eens snel doen, want ik heb het sinds 6 Juli niet gedaan
Zal eens tijd worden danquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:25 schreef Faxie het volgende:
Mooi autowasweer. Zo maar eens snel doen, want ik heb het sinds 6 Juli niet gedaan
Nee dat nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is het ook 'mooi koppakkingsvervangisweer'? Want dan mag je langskomen
Het regent hier...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:25 schreef Faxie het volgende:
Als dat het criterium isquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:27 schreef fietsie het volgende:
Ik had 1 vogelpoep op de auto. Dus moet hem nodig wassen. Is al sinds woensdag niet meer gebeurd.
Nouja ik moet zeggen dat hij niet zo enorm vuil is op het eerste gezicht. Komt omdat ik er niet mee door de vieze zooi heb gereden enzo die hele tijd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
Zal eens tijd worden dan
Zondag toevallig gedaan
Regen is schoon water. Het is niet te koud. Vuil is al goed losgeweekt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het regent hier...
auto is vies
/care
Daarom, auto spoelt vanzelf wel schoon, hij staat prima op de parkeerplaatsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Regen is schoon water. Het is niet te koud. Vuil is al goed losgeweekt.
Nou het spoelt echt niet vanzelf schoon hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarom, auto spoelt vanzelf wel schoon, hij staat prima op de parkeerplaats
Ik heb het alleen maar koud...
Bij mij wel hoor, ook al is mijn definitie van schoon andersquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou het spoelt echt niet vanzelf schoon hoor
Denk dat 't 'm in die definitie zit jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij mij wel hoor, ook al is mijn definitie van schoon anders
De vogels hier poepen er standaard op als ik terug kom van de wasboxquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:27 schreef fietsie het volgende:
Ik had 1 vogelpoep op de auto. Dus moet hem nodig wassen. Is al sinds woensdag niet meer gebeurd.
(Ik heb dus echt serieus in mijn portemonnee zitten kijken of er genoeg kleingeld voor een wasbeurt inzat...)
Ik heb in de afgelopen kleine week geleerd mijn auto niet meer naast het huis te parkeren. Dan bijft ie schonerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
De vogels hier poepen er standaard op als ik terug kom van de wasbox
Zolang ik maar door de ruiten kan kijkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk dat 't 'm in die definitie zit ja
daar heb je toch ruitenwisservloeistof voorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zolang ik maar door de ruiten kan kijken
Die was de vorige keer opquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daar heb je toch ruitenwisservloeistof voor
Mijn auto staat nu op de parkeerplaats te verroestenquote:
Naar de sloop brengen duwen.. op laten halenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn auto staat nu op de parkeerplaats te verroestenweet niet wat ik er mee moet doen
Haha echt he. Ik heb hier ook bepaalde plekken die ik vermijdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb in de afgelopen kleine week geleerd mijn auto niet meer naast het huis te parkeren. Dan bijft ie schoner
Heb ik ervaring mee... Shitload geld erin gestoken om hem rijdend te krijgen en toen met verlies ingeruild.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn auto staat nu op de parkeerplaats te verroestenweet niet wat ik er mee moet doen
verkopen of koppakking maken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
voordat papa er arm van wordt bedoel jequote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb ik ervaring mee... Shitload geld erin gestoken om hem rijdend te krijgen en toen met verlies ingeruild.
Tip: neem er afscheid van voor je arm wordt van het kreng.
Dat was de vorige keer met de benzine ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
kijken hoe ver je komt, spannend wel
Ja sommige betalen er zelfs voor om hem op te mogen halenquote:
Oh dan doe ik dat denk ikquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ja sommige betalen er zelfs voor om hem op te mogen halen
Die bedrijven/mensen vind je op Marktplaats veel....
Merciquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)de=1445JG&distance=0
*grinnik* bij mij zei je dat ik hem moest dumpenquote:
Ik zeg niks meer...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
*grinnik* bij mij zei je dat ik hem moest dumpenRijdt Aldo in een Opel soms?
![]()
*grapje*
Neequote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Elk stuk riolering heb je besmeurt?
Zijn worst de gang in gegooit?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt je piemel door de deur gedaan?
Mijn deur heeft geen brievenbusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vriend Mu, ik wil een shirt kopen. Weet jij in welke kleur mij deze het beste zou staan?quote:
Kattenluikje?quote:
Goffer mijn theequote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hm lastig, ik zou voor rood gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vriend Mu, ik wil een shirt kopen. Weet jij in welke kleur mij deze het beste zou staan?
http://www.amazon.de/Iron(...)ywords=green+lantern
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Kattenluikje?
If you know what I mean.
quote:
Whehehe.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Kattenluikje?
If you know what I mean.
Sja, wat bedoelt hij dan met ontmaagd?quote:
Rood. Hmm. Waarom rood?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm lastig, ik zou voor rood gaan.
Feer, wat denk jij qua kleur?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Kattenluikje?
If you know what I mean.
Seks gehad in zijn huis gok ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Whehehe.
[..]
Sja, wat bedoelt hij dan met ontmaagd?
[..]
Rood. Hmm. Waarom rood?
Bruin, staat wel mooi met dat blauwe embleem, print, hoe dat ook heet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feer, wat denk jij qua kleur?
http://www.amazon.de/Iron(...)ywords=green+lantern
Ah, ik wist niet dat Vin een scharrel had. Dat is wel logisch.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Seks gehad in zijn huis gok ik.
Ik zat ook te denken aan zwart eerst, maar wit vind ik ook wel wat hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Bruin, staat wel mooi met dat blauwe embleem, print, hoe dat ook heet.
Zwart is altijd goed en ik vond paars er ook wel uitspringen.
Bruin niet goed?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat Vin een scharrel had. Dat is wel logisch.
[..]
Ik zat ook te denken aan zwart eerst, maar wit vind ik ook wel wat hebben.
Ik ga al een ander paars shirt kopen en ik heb nog iets paars. Denk niet dat ik behoefte heb aan nog meer paars.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Even voor de statistieken. Hoe lang woon je er al?
Hmm.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:32 schreef rival het volgende:
Ik vind em met geel wel goed staan eigenlijk.
Zou mij dat staan?quote:
Paar weken dus dat is wel netjes.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik denk het wel.quote:
Rood is bloed en agressie.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:39 schreef muhahaha het volgende:
Bruin is zo viezig, rood is autoriteit.
Bruin is kaneel. Rood is liefde.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:39 schreef muhahaha het volgende:
Bruin is zo viezig, rood is autoriteit.
Heb ik ook niet. Ofja nu misschien wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat Vin een scharrel had. Dat is wel logisch.
[..]
Ik zat ook te denken aan zwart eerst, maar wit vind ik ook wel wat hebben.
Ik ga al een ander paars shirt kopen en ik heb nog iets paars. Denk niet dat ik behoefte heb aan nog meer paars.
Een FOK!ster?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb ik ook niet. Ofja nu misschien wel.
Eigenlijk moet ik ze maar allemaal kopen, maar mijn amazon accounts zijn een beetje gedrained de laatste tijd.quote:
Bestel een rode, bruine, zwarte en witte en kies dan de kleur die het beste past.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik ze maar allemaal kopen, maar mijn amazon accounts zijn een beetje gedrained de laatste tijd.
Moet maar minder vrijgevig worden.
Uhm, 1,5 maand.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Was gewoon een vraag hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, waarom moet het altijd een FOK!ster zijn?
Je date was dus goed gegaan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, waarom moet het altijd een FOK!ster zijn?
Nee, jij niet. Maar als er iemand ook maar zegt dat hij/zij geneukt heeft wordt er direct gevraagd of hij/zij een FOK!(st)er isquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Was gewoon een vraag hoor.
Best logisch met al die inteelt hier toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, jij niet. Maar als er iemand ook maar zegt dat hij/zij geneukt heeft wordt er direct gevraagd of hij/zij een FOK!(st)er is
't is dat je het zelf zegtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
Best logisch met al die inteelt hier toch?
Welke FOK!ster doe jij dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
ik moet ook steeds 3 keer kijkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Nieuwe UI's!!
* Huppelmuts kan er niet mee omgaan!!
Tja, ik hou nu maar even mn mondquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
VIa amazon moet je direct alles betalenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Bestel een rode, bruine, zwarte en witte en kies dan de kleur die het beste past.
Oh, ik dacht afgelopen weekend.quote:
Jouw UI is ook anders!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:55 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik moet ook steeds 3 keer kijken
Wat weet jij allemaal dan?quote:
Slaan!quote:
Mij niet !!quote:
Goed bezig!!quote:
Jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:00 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie al wat te doen vanavond?
/ iemandquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:00 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Mensen die niet weten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een dqod-smiley.
#themoreyouknow
Ja!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:00 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Heb je pua les van peu gehad?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat doet dat er toe als zs niet van FOK! is?
Hoi.quote:
Jupquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bezig!!
Is het nog gelukt met die tablet?
Trots op jequote:
Nee toen was ze ziekquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh, ik dacht afgelopen weekend.
Tevens ervaar ik je nogal uhm verdedigend, mogen we er niet naar vragen?
[..]
Jouw UI is ook anders!
quote:
Ik ook. Ik ga auto onderdelen verkopen en daarna verder met de stroom aansluiten in mijn maatje zijn nieuwe huisquote:
Wel leuk voor jou natuurlijkquote:
edit. nee te slechte grap.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet weten komen gelijk op de blacklist.
Kolonisten van Catan spelen met mn beste vriendinnetje en dr vriendquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:02 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ik ook. Ik ga auto onderdelen verkopen en daarna verder met de stroom aansluiten in mijn maatje zijn nieuwe huis
en jullie?
Tjah, hoe moeten we een meet anders gezellig maken zonder al die smeuiige roddels.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee toen was ze ziek.
Het is niet verdedigend/aanvallend bedoeld/t, ik vraag me alleen af waarom die vraag altijs gesteld wordt.
Omdat men nieuwsgierig isquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee toen was ze ziek.
Het is niet verdedigend/aanvallend bedoeld/t, ik vraag me alleen af waarom die vraag altijs gesteld wordt.
Bijkomen van mn weekendquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:02 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ik ook. Ik ga auto onderdelen verkopen en daarna verder met de stroom aansluiten in mijn maatje zijn nieuwe huis
en jullie?
Laat je mij staan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben mijn fobo aan het opruimen.
The Blacklist.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet weten komen gelijk op de blacklist.
Natuurlijk. Maar kwam er dus van het weekend achter dat ik niet eens meer weet wat er in staat en sommige dingen er al 6 jaar in staanquote:
3 is teveelquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kolonisten van Catan spelen met mn beste vriendinnetje en dr vriendWijntje dr bij
Aanrader ja?quote:
Sporten sporten en een housewarming en sportenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel leuk voor jou natuurlijkHeb je plannen?
Oh, nou ja, blij dat het is gelukt!! S. zal ook wel heel blij zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gedoe
Zolang het spel niet gekoppeld is/wordt aan FB of gmail is er niks aan de hand
Neejoh, juist met 3! Met 2 is te weinig.quote:
Weet je hoe vermoeiend dat etterbakkie is?quote:
Lekker bezig Lolaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sporten sporten en een housewarming en sporten
Die kan het nergens anders meer over hebbenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh, nou ja, blij dat het is gelukt!! S. zal ook wel heel blij zijn
Dat je alweer 2 dagen niks doet is toch voldoende rust?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je hoe vermoeiend dat etterbakkie is?
Ruk. Ik doe vast iets verkeerdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker bezig LolaHoe staat het ervoor?
Oh gaat dat zoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, hoe moeten we een meet anders gezellig maken zonder al die smeuiige roddels.
Ik ben er wel positief over. Maar ik ben sowieso een James Spader fan.quote:
Ik was vannacht om half 1 pas thuisquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je alweer 2 dagen niks doet is toch voldoende rust?
Ik zal eens gaan kijkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben er wel positief over. Maar ik ben sowieso een James Spader fan.
ahaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was vannacht om half 1 pas thuis
Heb niet gefapt, jong vuilak.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was je zeker even een fapje doen.
Nadat wij weg waren dan, vuigaard.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb niet gefapt, jong vuilak.
Ook toen niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nadat wij weg waren dan, vuigaard. [ afbeelding ]
Is dat geen dagelijkse "must" dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaag pas voor het eerst sinds donderdag gedaan
Wel laat gaan slapen, was het gezellig?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ook toen niet.
Toen heb ik wat gewinkeld en wat gefokt. Om 4 uur gaan slapen en om 7 uur weer fokken.
Om 11 uur naar de winkel om ontbijt te halen. Daarna eten en afwassen. Daarna terugrijden. Daar bij een vriend wat gedronken en weer naar huis.
Vandaag pas voor het eerst sinds donderdag gedaan
Effe kijken of het nog werkt toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat geen dagelijkse "must" dan?
Ja daar zijn ze toch juist mee bezig? het minderen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hangt er van af. Als ik de hele dag niks doe, is de must groter.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
C_M was de laatste die weg ging, om kwart over 3.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel laat gaan slapen, was het gezellig?
Ja, moet wel dagelijks gecheckt worden toch!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Effe kijken of het nog werkt toch?
Oh? Is dat zo?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ja daar zijn ze toch juist mee bezig? het minderen?
Mjah, ik wist niet dat kaneel daaraan mee deed.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:22 schreef rival het volgende:
[..]
Daar loopt toch zo'n topic van ergens op Fok!?
Ik zeg ook maar watquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, ik wist niet dat kaneel daaraan mee deed.
Altijd toch?quote:
Ik mocht je niet meer 5 minuten voor tijd fijne avond en wel thuis wensenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ja kom we gaan om half 6 hele gesprekken voeren
Tis ook geen 5 minuten meerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mocht je niet meer 5 minuten voor tijd fijne avond en wel thuis wensen
Doei doei schatquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
Tis ook geen 5 minuten meer
Fijne avond
Mee eens, was tofjes. Jammer dat het zo koud was.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
C_M was de laatste die weg ging, om kwart over 3.
Ja, was erg gezellig. Vind het wel voor herhaling vatbaar.
Koud, gvdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mee eens, was tofjes. Jammer dat het zo koud was.
Ja man, ik zat rillend in mijn stoel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Koud, gvd
Ik ben nog niet hersteld van die hittegolf.
Het hielp ook niet meer dat zij het snachts ook warm wilde hebben en de verwarming op 20 zetten.
Maarja, raampje open en het was wel te doen.
Dat meen je niet?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja man, ik zat rillend in mijn stoel.
Wahahaha dat doe ik dan weer niet.
Gemiste kans om haar warm te houden kaneeltje.
Serieus hoe krijg je dat voor elkaar? Ik wil ook graag in 15 graden kunnen overleven zonder te klappertanden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat meen je niet?Had een dun overhemdje aan en ik zweette me kapot.
Had zelfs hoofdpijn van de hitte.
Nee Mu, viespeukje van me. Gewoon aparte kamers.
Baggerdik zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Serieus hoe krijg je dat voor elkaar? Ik wil ook graag in 15 graden kunnen overleven zonder te klappertanden.
Haha gemiste kans kerel, haar een beetje kou laten lijden.
Ik heb een speklaag, helaas is dat niet genoeg.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Baggerdik zijn.
Nee, ik weet niet. Ben deze temperatuur gewend.
Ze had het niet koud.
Misschien had ik het wel warm door alle liefde in de kamer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb een speklaag, helaas is dat niet genoeg.
Nee, met de kachel op 20 zou ik het ook niet koud hebben.
Ja, verklaart ook meteen de hoofdpijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien had ik het wel warm door alle liefde in de kamer.
Zou kunnen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, verklaart ook meteen de hoofdpijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was niet zo lekker, alleen. Was niet echt opgewonden. Was omdat ik me verveeldequote:
Vreemd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was niet zo lekker, alleen. Was niet echt opgewonden. Was omdat ik me verveelde
Weet je wat vreemd is?quote:
Afvallen dan pas je hem vanzelf welquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je wat vreemd is?
In een t-shirt dat ik nu heb staat maat L.
Maten zijn 49x69. Dat is maat S volgens Amazon. VerwarrendDalijk is het shirt te klein.
Snap jij niet wat een vierkant is?quote:
Ik kan niet afvallen en mijn lengte veranderen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Afvallen dan pas je hem vanzelf wel
Is toch een rechthoek?quote:
Ach een naveltruitje zou jou best staan hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap jij niet wat een vierkant is?
[..]
Ik kan niet afvallen en mijn lengte veranderen.
Ik ben geen tienermeisje.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach een naveltruitje zou jou best staan hoor
Metromannen moet dat ook kunnen vind ikquote:
http://www.amazon.de/Iron(...)ywords=green+lanternquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Metromannen moet dat ook kunnen vind ikom wat voor shirt gaat het eigenlijk?
* Huppelmuts is sprakeloosquote:
Jij hebt echt een hekel aan seks he?quote:
Ja, vies enzo, bah bahquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt echt een hekel aan seks he?
Ach ik zal dat zelfs niet halenquote:
Vooral niet doen dan!quote:
Uhu, doe ik ook nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vooral niet doen dan!![]()
Sterker nog, als ik jou was zou ik een klooster zoeken en me daar aanmelden
Natuurlijk kan datquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uhu, doe ik ook niet
Kan dat dan?
Ja alleen de karbonade viel tegenquote:
*pets* Fax gedraag jequote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja alleen de karbonade viel tegen
Juist zo'n trek in een stukje vlees.... Voortaan maar weer kip
Ik zei toch niksquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GEEN WORST FAX EN AL HEULEMAAL NIET DE JOUWE
gedraag je
dat is echt ... weinigquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hm, heb vandaag alleen 2 kaas ui bollen op en een restje dorito's.
Hmm, dat is jammerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja alleen de karbonade viel tegen
Juist zo'n trek in een stukje vlees.... Voortaan maar weer kip
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hm, heb vandaag alleen 2 kaas ui bollen op en een restje dorito's.
Nasi?quote:
Zullen wel dicht zijn nuquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat![]()
http://www.koningshoeven.nl/nl/monniken/trappistworden.php
Het was wel gemarineerd maar meh nee... niet weerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dat is jammer
Ik vind karbonade sowieso niet zo lekker
Daarom ook maar een appeltje gepakt.quote:
Is dat grappig?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |